morgen inleiding
zaterdag 11 juli 2015 om 17:55
Morgen is het eindelijk zover. Ik word ingeleid. Ben echt super zenuwachtig En weet echt niet wat ik kan verwachten. Ze hebben in het ziekenhuis gezegd dat het alsnog een week kan duren wat mij op zich best wel bang maakt. Ik word morgen om 1700 verwacht in het ziekenhuis en krijg dan een ballon katheter. Als deze aanslaat dan kunnen ze maandag gaan beginnen maar zo niet krijg ik nog een keer een ballon. Werkt dit niet moet ik weer twee dagen naar huis. Nu ben ik altijd zo dat ik maar van het ergste uitga maar hoop toch eigenlijk wel dat die ballon iets gaat doen en ik mijn mannetje snel in men armen heb!!!
dinsdag 14 juli 2015 om 09:41
quote:SaveTheDay schreef op 14 juli 2015 @ 08:12:
[...]
Succes!
Dank je wel. De zenuwen beginnen nu echt te komen. Alles is gepakt. Mijn moeder komt zo nog even helpen vlug nog een keer poetsen en ze neemt daarna mijn zoontje mee, die er niks van snapt dat hij bij opa en oma gaat slapen. Al zal hij het wel leuk vinden als hij er straks is. Hij is namelijk dol op ze.
En dan straks om 12 uur bellen om te vragen of ze om 14 uur tijd hebben voor mij.
[...]
Succes!
Dank je wel. De zenuwen beginnen nu echt te komen. Alles is gepakt. Mijn moeder komt zo nog even helpen vlug nog een keer poetsen en ze neemt daarna mijn zoontje mee, die er niks van snapt dat hij bij opa en oma gaat slapen. Al zal hij het wel leuk vinden als hij er straks is. Hij is namelijk dol op ze.
En dan straks om 12 uur bellen om te vragen of ze om 14 uur tijd hebben voor mij.
dinsdag 14 juli 2015 om 09:46
quote:ivyblue schreef op 14 juli 2015 @ 09:41:
[...]
En dan straks om 12 uur bellen om te vragen of ze om 14 uur tijd hebben voor mij.Het zijn gezonde zenuwen, ik hoop voor je dat het voorspoedig gaat en je snel je kindje kan ontmoeten.
[...]
En dan straks om 12 uur bellen om te vragen of ze om 14 uur tijd hebben voor mij.Het zijn gezonde zenuwen, ik hoop voor je dat het voorspoedig gaat en je snel je kindje kan ontmoeten.
woensdag 15 juli 2015 om 21:53
Van mij even een update. Wij zijn vandaag papa en mama geworden van een gezonde dochter. Om 17.00 vanmiddag was ze er.
De bevalling duurde even voor hij op gang kwam, maar de persweeën duurde 3 minuten. Daarna nog een heftig half uur, omdat de placenta niet helemaal los wilde komen. Nu is alles gelukkig goed.
De bevalling duurde even voor hij op gang kwam, maar de persweeën duurde 3 minuten. Daarna nog een heftig half uur, omdat de placenta niet helemaal los wilde komen. Nu is alles gelukkig goed.
donderdag 16 juli 2015 om 20:59
Sorry voor de veelste late reactie. Zondag was bij mij het ballonnetje geplaatst en niet lang daarna begonnen bij mij de krampen. Gelukkig slaapmedicatie gekregen en de nacht heb ik dan ook goed geslapen. 'S ochtends kwam de gynaecoloog kijken of ik inleid baar was en gelukkig kon ze her ballonnetje er zo uittrekken en had ik al 3 cm ontsluiting. Helaas werd wel verteld dat alle verloskamers helemaal vol lagen dus dat het maar zo kon zijn dat ik de volgende dag pas ingeleid zou worden (dit zou dinsdag zijn geweest). Dus ik mijn man op de hoogte gebracht want hij werkt 's nachts dus om 7 uur 's ochtends was hij aan het werken. We hadden samen besloten dat hij door zou werken. Zijn baas vond alleen rond 8 uur dat het toch misschien wel fijn voor mij was als hij er ook zou zijn dus is hij alsnog naar mij toegestuurd. En maar goed ook want onverwachts werd ik om half 10 alsnog opgehaald om ingeleid te worden. Ze hebben om 11 uur Mijn vliezen gebroken en de weeenopwekkers aangesloten. Om 12 uur had ik nog geen weeën alleen wat menstruatie krampen dus heb nog lekker men broodje hagelslag gegeten. Om half 1 is besloten om het infuus hoger te zetten. Om 1 uur begonnen de weeën en om.kwart over 1 heb ik om een ruggenprik gevraagd omdat de pijn Toen al niet meer op te vangen was. Helaas duurde dit voor mijn idee ook erg lang. Rond half 3 nog geen prik gehad maar had opeens hele andere weeën dat het net leek of ik heel nodig moest poepen. De arts was erg verbaasd want ik bleek al volledige ontsluiting te hebben en mocht dan ook gaan persen. De dokter zei nog ik kom over een uur wel terug aangezien dit je eerste bevalling is en het persen nog wel even duurt. Maar na 1 pers werd de dokter al teruggeroepen en na 10 min persen is mijn zoontje Aron op de wereld gekomen om 15.11. Het was echt een hel van een bevalling aangezien ik gelijk om de 2 minuten weeën heb gehad en dit 2 uur lang maar het was het allemaal zo waard. Aron en wij mochten dezelfde avond nog lekker naar huis en hij maakt het super goed!!!!