morgen inleiding

11-07-2015 17:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het eindelijk zover. Ik word ingeleid. Ben echt super zenuwachtig En weet echt niet wat ik kan verwachten. Ze hebben in het ziekenhuis gezegd dat het alsnog een week kan duren wat mij op zich best wel bang maakt. Ik word morgen om 1700 verwacht in het ziekenhuis en krijg dan een ballon katheter. Als deze aanslaat dan kunnen ze maandag gaan beginnen maar zo niet krijg ik nog een keer een ballon. Werkt dit niet moet ik weer twee dagen naar huis. Nu ben ik altijd zo dat ik maar van het ergste uitga maar hoop toch eigenlijk wel dat die ballon iets gaat doen en ik mijn mannetje snel in men armen heb!!!
Oh wat spannend!

Heel veel succes, en hopelijk kijk je er na afloop heel positief op terug!
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Succes meid, lijkt mij ook heel spannend! Ik ben nu 28 weken zwanger en de gyn heeft al gezegd dat ze me niet overtijd laat gaan, dat ik dan ook ingeleid ga worden. Hoe ver ben jij nu?
Ik ben morgen als ik ingeleid ga worden precies 39 weken. Ik word ingeleid omdat ik al sinds de 28 weken met voorweeen loop. Ik hoop ook dat het een bevalling word waar ik op terug kan kijken!!
Succes TO, ik ben met 38 weken ingeleid.

Het is mij ontzettend meegevallen.
Hoe ben jij ingeleid SaveTheDay? Ook doormiddel van een ballon katheter?
Heel veel succes. Ik word dinsdag ingeleid met 39/4. Ik krijg ook een ballon katheter. Ik heb al wel 1cm ontsluiting als die dinsdag al verder is gaan ze waarschijnlijk meteen mijn vliezen breken. Het is dus even afwachten.

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap ook ingeleid alleen toen met gel en toen had ik een weeënstorm. Ik hoop die nu niet weer te krijgen. De bevalling was toen heel heftig en heel snel. In totaal maar 3 uurtjes.
Ik denk dat je een bevalling kunt verwachten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Haha zover was ik ook wel ja. Maar bedoel wat ik kan verwachten van zo'n katheter haha. Jij ook heel veel succes dan ivyblue! !!!!
Een goede vriendin van mij heeft een ballonkatheter gehad. Je voelt het wel maar doet geen pijn. In haar geval kwam de bevalling de volgende dag op gang.

Maar het kan even goed dat je als je morgen aankomt toch al ontsluiting hebt, dan kunnen ze misschien de katheter overslaan en de vliezen breken. Als je flinke voorweeen hebt gehad dan kan het ook zijn dat je baarmoeder al verweekt is en de katheter met een paar uur al werkt. Bij mijn vriendin zat alles nog potdicht.
Spannend!

Hoop voor je dat je mannetje snel in je armen hebt.

Rare vraag misschien.

Vind het wel appart op een zondag. Meende dat het ziekenhuis dat soort dingen alleen door de weeks doen, weekend alleen de acute dingen.

Je moet maar zo denken:

Ze hebben nog nooit 1 laten zitten. Met mijn 2de zoon werd ik met 42 weken ingeleid, gestript weeen opwekkers, ze hebben alles geprobeerd. Maar hij wou er gewoon niet uit. Eigenschap die hij nu nog steeds heeft, die is s'ochtend echt niet uit bed te krijgen.

Toen niets hielp hebben ze uiteindelijk er uit gehaald doormiddel van een keizersnede.
Vorige week toen ze gingen voelen was mijn baarmoedermond al week en zacht. Dit is dus goed? Ja ik weet ook niet hahah ze ging uitrekenen wanneer ik 39 weken ben. En toen kreeg ik een afspraak voor zondag. Misschien dat het er mee te maken heeft dat ik niet echt in een gelovige stad woon haha.
quote:Ambiebambie1105 schreef op 11 juli 2015 @ 18:23:

Vorige week toen ze gingen voelen was mijn baarmoedermond al week en zacht. Dit is dus goed? Ja ik weet ook niet hahah ze ging uitrekenen wanneer ik 39 weken ben. En toen kreeg ik een afspraak voor zondag. Misschien dat het er mee te maken heeft dat ik niet echt in een gelovige stad woon haha.Dat is heel goed, dat scheelt weer met het tijdsduur van het inleiden. En ik denk dat ze je morgen inleiden omdat het een hele tijd kan duren en dat ze verwachten dat het maandag goed op gang komt en dan is er een volle bezetting. Op de verloskundige afdeling is er volgens mij altijd een volle bezetting want baby's kijken niet op de klok als ze zich aandienen maar dan zijn de gynaecologische poli's ook open.
Zou wat wezen een ziekenhuis wat niet op zondag werkt omdat het de rustdag is.

"Sorry mevrouw het is zondag. Ja ik weet dat u zwanger bent en dat u bloedt. Maar zondag is zondag. Komt u morgen maar terug. "

Misschien doet de verloskundige die ochtend nog wel even een goed woordje voor je bij de heer.
quote:Ambiebambie1105 schreef op 11 juli 2015 @ 18:06:

Hoe ben jij ingeleid SaveTheDay? Ook doormiddel van een ballon katheter?

Nee, dat bleek niet nodig. Ik moest me om 8 uur melden om 9 uur werd het infuus aangesloten om 10 uur de vliezen gebroken en om half 12 is mijn baby geboren.

Het was een voorbeeldige razendsnelle bevalling.
quote:thordion schreef op 11 juli 2015 @ 18:16:

Rare vraag misschien.

Vind het wel appart op een zondag. Meende dat het ziekenhuis dat soort dingen alleen door de weeks doen, weekend alleen de acute dingen.

Nee hoor, ik ben ook ingeleid en werd om 19:30 uur verwacht in het zkh.

On topic: heel veel succes! Ik heb een balloncatheter gehad terwijl alles nog potdicht zat. De eerste nacht had de ballon nog niks geen resultaat gegeven. Volgende morgen een nieuwe geplaatst en begin vd avond begon het te rommelen. De volgende ochtend is hij geboren dmv een keizersnede. Zorg dat je genoeg vermaak bij je hebt voor als het wel een paar dagen duurt. Komt goed allemaal hoor! Zet hem op!
quote:Ambiebambie1105 schreef op 11 juli 2015 @ 18:23:

Vorige week toen ze gingen voelen was mijn baarmoedermond al week en zacht. Dit is dus goed? Ja ik weet ook niet hahah ze ging uitrekenen wanneer ik 39 weken ben. En toen kreeg ik een afspraak voor zondag. Misschien dat het er mee te maken heeft dat ik niet echt in een gelovige stad woon haha.

Nee hoor, dat heeft er alles mee te maken dat je waarschijnlijk toch nog niet bevalt op zondag, maar dat ze die dag wel kunnen rekenen als bedvulling.

Inleidingen waarbij je gelijk aan het infuus kan doen ze niet op zondag, want ook de gynaecologen hebben weekenddienst. (minder in huis)
Wat spannend!!! Echt heel veel succes en ik hoop dat het snel gaat.
If you can dream it, you can do it.
quote:misschicken schreef op 11 juli 2015 @ 18:53:

[...]

Nee hoor, dat heeft er alles mee te maken dat je waarschijnlijk toch nog niet bevalt op zondag, maar dat ze die dag wel kunnen rekenen als bedvulling.

Inleidingen waarbij je gelijk aan het infuus kan doen ze niet op zondag, want ook de gynaecologen hebben weekenddienst. (minder in huis)Hier wel hoor! Ik lag op zondag om 7h aan het infuus.
quote:Lorelai schreef op 11 juli 2015 @ 19:17:

[...]

Hier wel hoor! Ik lag op zondag om 7h aan het infuus.

En ik op een donderdagavond om 21.00 ( s middags in ziekenhuis geweest en moest dezelfde avond ingeleid worden, omdat mijn vruchtwater op was). Ieder beschikbaar moment wordt gewoon gebruikt.

Bij mij is het uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden.
Ik ben ingeleid met 38,5. Ook met ballonnetje, terwijl alles potdicht zat. Savond opgenomen, ballonnetje geplaatst waar ik geen pijn van heb gehad, sochtend infuus, en 6 uur later werd mijn dochter geboren 😊 Niet te veel zorgen maken, je bent in goede handen. Probeer het over je heen te laten komen, baby komt er hoe dan ook wel uit 😊 succes!
Ik ben ook ingeleid met een ballon katheter. Na 24 uur werd deze verwijderd en had ik 3 a 4 cm. Helaas bleef de ontsluiting daar hangen. Vliezen waren wel al vroeg in de ochtend gebroken daarom een keizersnede gehad. Maar ik vond de hele ervaring erg fijn! Succes meis! En probeer ook een beetje te genieten
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Heel veel succes morgen! Rustig adem blijven halen en onderga het "gewoon" Ook deze dag gaat voorbij. Je kunt het!
Geen ervaring, maar heel veel succes morgen!
Heel veel succes, hier bij mijn derde ook ingeleid met 38 weken, direct vliezen gebroken en aan het infuus. Vier uur later was hij er

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven