Niet zwanger na 6 mnd (of langer). Deel 3

20-04-2012 11:22 1361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je ook al even bezig om zwanger te worden en is het nog niet gelukt? Schrijf je misschien mee op een ander topic waar er inmiddels meerdere dames zwanger zijn en vind je het prettiger om (daarnaast) met vrouwen te schrijven die in dezelfde fase zitten? Sluit je hier dan aan.

Jullie zijn welkom!! Ook om mee te lezen en te reageren als je wilt.

Wij willen graag zwanger worden

NaamLeeftijdStartNODBijzonderhedenProvincieElmie34juli 20102e IVFFlevolandMaantje0131aug.2010??-??Puregon/1e IUIDrentheDotje8823juli 2011 lange en onregelmatige cyclusDen Haagleentje8730mei 2011??-??intake gynNHtantepollie27april 2010??-??Utrechtlinda01984januari 2012??-??Doorverwezen naar ziekenhuismacaron1132juli 2011 mk Noord Holland

Wij zijn zwanger

NaamLeeftijdStartNODBijzonderhedenProvincieLinde7734jan 2011 sparen voor IVF26gelukkig31dec 2011 18-8 start clomid. PCOS

Wij zijn bevallen!!

NaamLeeftijdStartNODBijzonderhedenProvincieLize3131sept 2011 Erg onregelmatige cyclus. ClomidZHPat8032sept. 2009 Een jongen!!! Clomid 100mgZuid HollandPanda-Jet33juli 2010 2 jongensNoord-BrabantSaartje8428feb 2011 JONGEN!Noord HollandOlmpie1723juli 2011PCOS. Clomid 100mgzwartezwanen33sept 2010 Zwaantje doet het super!Zuid HollandAmber2010aug/sept? 2011 Clomid. PCOgroenteoktober 2011 Chocolate_lover27Jun. 2010 Zoon geboren op 10-5-2012DrentheVida8327mei 2009 ?????????????UD=03-06-2012 4e IUINoord-HollandAnnepann24aug. 2010 Dochter!! 15-8-12Friesland

Veranderingen voor in de tabel? Laat maar weten. Graag zo dan....

Ben je uit de tabel gehaald en wil je graag terug; let me know!

Link naar vorige deel:

Niet zwanger na 6 mnd (of langer). Hier praten we verder!
Welkom nieuwe ladies....iemand zin om mee de tabel te doen?

Leentje; heb geen mail van je ontvangen, maar je staat in de tabel maar als je wilt mag je je gegevens nog doorgeven.

26gelukkig: jij ook gegevens voor de tabel?

Fijn dat jullie deze ook weer hebben gevonden.

Hier alles oke wel. Zondag wat bloedverlies na een dag van bruin/roze op zaterdag. Dus niet heel relaxt, maar na een goede echo op woensdag lijkt het me dat ik me niet druk moet maken. Want na zondag ochtend was het ook weer weg. Drukke bedoeling nu in de baarmoeder. 2 beebs die van 3 naar 6 centimeter moeten in bijna 2 weken....

We zijn nog wat mensen wezen vertellen wat er nu allemaal speelt en dat is wel leuk. Maar ook zo onwerkelijk.

Je weet dat het zo is. Je was zelf bij die echo's maar toch...na 21 maanden blijft het zo gek na nu bijna 11 weken. Haha.

Herkenbaar voor de zwangeren?

Heel veel succes voor de andere ladies. Hoop dat jullie zo mogen volgen. Want ookal is het heel onwerkelijk, het is wel heel bijzonder allemaal.

Kinderwagen; check!

Kinderkamer; bijna check. Tenminste de spullen dan. In de zomervakantie gaan we aan de slag!!!!
Hmmm....volgende keer maar onder panda_jet posten....haha. Dat is nog effe wennen hoor!
@lize, de medische molen kan soms best heftig zijn. Maar ik ben heel erg opgelucht dat ik de stap naar de huisarts destijds heb gemaakt. Ik heb nu wel duidelijkheid en door de behandelingen wordt er in ieder geval alles aan gedaan om zwanger te worden. Als ik langer had gewacht had ik iedere maand die onzekerheid en teleurstelling gehad. Daarbij had ik dan veel tijd verloren.

Bedenk dat een gesprek met de huisarts geen kwaad kan. Het betekend niet dat je direct in het ziekenhuis terecht komt. Ik moest 8 weken wachten tot onze 1e intake.En je kunt (afhankelijk van de reactie van je huisarts) altijd besluiten om nog even te wachten met het ziekenhuis. Je moet namelijk zelf bellen om een afspraak te maken.

Wat betreft ovulatietesten, die zijn alleen positief bij een streep die echt donker is (zelfde of donkerder dan de teststreep). Je hebt namelijk altijd wel wat hormoon in je lichaam. En bedenk dat als er echt iets met je aan de hand is (zoals in mijn geval) dat ovulatietesten of temperaturen geen zin hebben of verkeerde resultaten geven.

@panda, begrijp het heel goed. Maar wat geweldig zeg 2 mini panda's. Een dubbele beloning!
Mbt die ovulatietesten, voorheen had ik die van sensitest, kreeg nooit een duidelijke streep. Heb nu die van kruidvat en heb nu al 2 maanden echte een super duidelijk streepje. Kan dus ook aan de testen liggen.

Op naar werk .... Fijne dag !
Life is a fairytale told by an idiot
@viva6maanden Bedankt voor het toevoegen aan de tabel. Jij bent nu 11 weken zwanger van een tweeling? Wat spannend zeg! Leuk hoor; kinderkamer inrichten enzo.

@amber2010 Duidelijk verhaal, je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Ik had er ook helemaal geen rekening mee gehouden dat een afspraak in het ziekenhuis ook weer lange wachttijden kan hebben, beetje naïef misschien. Ik ben van plan alleen nog even deze cyclus (nu dag 40) af te wachten tot ik ongesteld wordt. Dan kan ik inderdaad aan de huisarts duidelijk aantonen dat de cyclussen aardig lang beginnen te worden.

@leentje87 Ik heb tot nu toe ook die van sensitest gebruikt. Bij de extra gevoelige krijg ik continu een vaag 2de lijntje die niet donkerder wordt (inderdaad van die standaard hoeveelheid van dat hormoon dat altijd in je lijf zit) en bij de normale van sensitest totaal geen 2de lijn, behalve dan 1 vage 3 weken terug, en dan heb ik 2x per dag getest. Misschien moet ik ook maar eens die van het kruidvat gaan proberen de volgende cyclus.
zie nu dat mijn bericht van gister helemaal niet geplaatst is! Gemeen!!!!

Lize, ik ging eerst na 7 maanden naar de huisarts. had toen drie cyclussen van 41 dagen achter de rug. Huisarts vond dit geen reden tot doorverwijzing. Bij 11 maanden en een cyclus van 52 dagen werd ik wel gelijk door verwezen. Maar mijn huisarts is nogal een hork, denk dat elke ander wel wat relaxter is hoor! En ja, als je dan een doorverwijzing hebt ben je er nog niet hoor. Ik heb drie ziekenhuizen in de buurt gebeld, en de snelste had na 7 weken tijd voor me!

Leentje, met die ovu testen van het kruidvat had ik 3 weken lang een eisprong! hahaha!

Ik vond zelf temperaturen veel betrouwbaarder! Al twijfelde de gyn ondanks de temp verhoging alsnog of ik wel een eisprong had gehad. Nooit duidelijkheid over gekregen, want voor de onderzoeken verder gingen na een inwendige echo, potje zaad, en twee keer bloedprikken was ik zwanger! Ben nu bijna 9 weken en volgende week al weer een echo!

panda, ja ik heb exact hetzelfde. Het is zo bizar om te zegen dat je zwanger bent! En als mensen je dan feliciteren en zeggen: wat leuk voor jullie! Weet ik nooit meer terug te zeggen dan: dankje, ja, ik snap het zelf nog niet hoor. Haha!
@Nieuwe dames, welkom!

@Amber, hoe gaat het? Heb je alweer een echo gehad?

Wie wil me door deze 2 onzekere weken heen slepen? Pff, nog 1 week + 1 dag tot mijn DDO en wat vind ik het spannend! Gisteravond ontzettend felle steken in mijn schaamstreek gehad, ik kon niet zitten of staan. Vanochtend stond ik op met enorme hoofdpijn. Ik zit nu 6 dgn na mijn eisprong, iemand enig idee of dit van een innesteling kan zijn? Heb verder geen roze- of bruinverlies wat je vaak ook nog wel hoort.
Olmpie.....ik had ook wel hoofdpijn maar geen steken. Ik had een piep klein beetje bloed toen.

Hier positief nieuws! Vandaag een positieve ovu test! Komt mijn cyclus uit op ongeveer 40 dagen! Toch al beter dan 55......:-)

Nu kijken door mijn temperatuur of mijn ei ook echt gaat springen.

Zou het mogelijk zijn dat door de miskraam mijn lichaam opnieuw opstart en mijn cyclus nu korter zal gaan worden?

Zou toch lekker zijn! :-)

Nu lekker op de bank met de benen omhoog Lekker filmpje kijken.

Fijne avond allemaal!
Dames, mag ik even bij jullie inbreken/spuien?

Ik heb lang getwijfeld of ik op een ´niet snel genoeg zwanger/zwanger worden´ topic zou gaan meeschrijven. Maar ik denk dat ik het eigenlijk niet wou weten of dat als ik zou gaan meeschrijven bang was dat ik het juist zou ´jinxen´ en dan juist niet zwanger zou worden Maar ik baal nu gewoon even heel erg. Afgelopen dagen mezelf weer wijsgemaakt dat ik allemaal zwangerschapssympomen had en vandaag on the clock weer ongesteld geworden

We zijn nu ongeveer 8 rondes bezig. Een maand of 4-5 echt met ´klussen´ rond de ovulatie. Maar een paar maanden bleek dat mn ovulatie toch op een ander moment was dan we hadden gedacht. Eerste paar maanden had ik een cyclus van rond de 30 dagen en nu zit het tussen de 26 en 28 in. Misschien de eerste paar maanden nog aan het ontpillen geweest. Ziet er wel naar uit dat ik echt 14 dagen na de ovulatie ongesteld word.

Volgende week vrijdag gaan we naar de gyn voor het eerst. Ben benieuwd.. Ik ben 37 dus dat maakt het ook al niet makkelijker. Word er zo moedeloos van. Ik leefde altijd met de gedachte: als je 1 keer je pil vergeet kan je meteen zwanger worden. Maar je hebt dus slechts een window van een dag of 2 om echt zwanger te worden en zelfs dan is de kans bijzonder klein (zeker op je 37e..)

Blegh.
@ pheobexx bekend gevoel. Het idee hebben dat je allemaal verschijnselen hebt en dan vervolgens toch weer ongi worden. Probeer er voortaan maar vanuit te gaan dat ik toch wel ongesteld wordt, dan kan het hopelijk één keer super meevallen....

Om je een beetje hoop / moed te geven, college van me is bevallen van een prachtige dochter op haar 41ste. Dus het kan zeker nog allemaal. (ik dacht dat ze ook IVF procedures deden tot je 45ste?)

Zal aan je denken volgende week vrijdag! (wat ga je precies doen daar? Is het een eerste intake of ...?)
Nieuwe dames welkom!

Heb weer een echo gehad (cd 12) en het gaat de goede kant op!! Ei is nu 18 mm. Ook BMS is goed (hoge dosis clomid kan daar een negatieve invloed op hebben). Volgende week nog een laatste echo om te kijken of het ei ook gesprongen is. Ik ga er niet vanuit dat het direct raak is maar heb het gevoel dat wij in ieder geval een echte kans hebben. Ben erg opgelucht.

@Phoebex, ik ben ook altijd erg zorgvuldig geweest met de pil vanwege het idee dat je zomaar zwanger zou kunnen raken. Achteraf blijkt dat toch heel anders te zijn. Jouw cyclus lijkt trouwens wel goed te zijn! Gemiddeld is het 28 dagen dus dat is positief.
@Amber, super goed nieuws joh! Dat gevoel dat je deze maand een kans hebt is fijn hè. Vond ik althans wel! Ik ga er ook niet vanuit dat het meteen in ronde 1 raak is, al hoop je natuurlijk van wel. Kan ik gaan duimen voor ons beiden

Hier vandaag een beetje een misselijk/grieperig gevoel. Sinds ik dinsdag die felle steken heb gehad lijken m'n "klachten" wel minder te zijn geworden. Borsten doen wat minder zeer, niet zoveel buikpijn/opgezette buik.

Welke symptomen hadden jullie - zwangere dames - in de week voor jullie NOD?
Dank je Amber en Leentje Lucht toch wel op om er even over te schrijven.

Ja volgende week vrijdag is alleen nog een intake. Waarschijnlijk zullen er wat tests volgen? En hopelijk al een stap richting IUI of zoiets. Het vervelende is ook dat mijn man eigenlijk een medicijn nodig heeft voor een reumatologische ziekte die hij heeft. Die neemt hij nu al maanden niet meer (want kan slecht zijn voor een zwangerschap), maar hij krijgt dus wel een steeds stijvere nek en meer last van zn rug enzo. Dus het zou fijn zijn als hij zsm weer zijn medicijn kan nemen.

Ik heb niet teruggelezen naar al jullie verhalen. Waar ben jij mee bezig Amber? Ik weet wat clomid is maar PCO? En Leentje, jij gaat 2 mei naar de huisarts, waar is dat voor?
@Olmpie, ik duim voor ons beiden! Je weet maar nooit misschien lukt het toch! Probeer er wel bij te denken dat bij een normale cyclus veel mensen ook een aantal maanden nodig hebben. Maar het voordeel van de echo's is wel dat je exact weet hoe het zit. Zoals het er nu uitziet zal mijn cyclus ook korter worden dus dat is ook een groot voordeel.

@phoebex, bij de intake krijg je meestale en gesprek. Daarna volgen een aantal bloedtesten (voor jou), een interne echo en een zaadtest. Meestal moet je vaker terug komen voor aanvullend onderzoek (echo's). Ik wil je niet ontmoedigen maar ze beginnen niet zomaar met een behandeling zoals IUI. Daar gaat toch wel wat onderzoek (en eventuele andere behandelingen) aan vooraf. Onze onderzoeksperiode duurde ongeveer 2 maanden. Wat betreft die medicatie voor je man. Dat zou ik wel eerst overleggen met de arts van je man (mag hij daar zomaar mee stoppen en hoeveel invloed heeft die medicatie). Misschien is er wel een ander medicijn beschikbaar dat hij veilig kan gebruiken.

PCO is een hormoonstoornis. De eierstok zit te vol met follikels (waar een eitje inzit) maar die rijpen niet tot een eisprong. De cyclus is erg lang en onregelmatig. Door hormonen te nemen (zoals Clomid) rijpt er wel een eitje waardoor je alsnog een eisprong kunt krijgen. Vanwege de risico's van de hormonen krijg ik regelmatig een echo.
@Amber, M´n man is op advies van de reumatoloog gestopt met de medicatie. Hij moest eigenlijk het liefst 3 maanden gestopt zijn voordat we begonnen met proberen. Daar hebben we ons niet aan gehouden, maar dat maakt nu natuurlijk niets meer uit want dat is al 8 maanden geleden. Er zal idd vast heel wat onderzoek aan vooraf gaan voordat je met iets als IUI zal beginnen, maar ik hoop dat het niet zo lang als een half jaar ofzo zal gaan duren.

Hoe doen jullie dat met je werk en doktersafspraken? Vertellen jullie dat je hiermee bezig bent? Ik denk dat ik het het liefst voor mezelf zou willen houden, maar als je zoveel onderzoeken moet doen..
In het begin hebben we geprobeerd het voor onzelf te houden. Maar op een gegeven moment lukte dat echt niet meer. Directe familieleden en goede vrienden hebben we het in vertrouwen verteld. Dat was echt een opluchting. Wij hebben alleen maar positieve reacties gehad. En mensen passen toch beter op met wat ze zeggen. Maar wij vertellen het dus zeker niet aan iedereen en geven aan er niet altijd over te willen praten.

Op het werk hebben we het wel moeten vertellen. Ik had op sommige momenten wel 1x tot 2x per week een afspraak. Je kunt niet iedere keer vrij nemen of een smoes verzinnen. De afspraken zijn afhankelijk van je cyclus en de behandeling. Er is dus niets te plannen. Verder ben je afhankelijk van het tijdstip dat de arts(sen) plaats hebben.
@Olmpie, Amber, Dotje; Zo te lezen komen er spannende tijden aan voor jullie alle drie, zal ook voor jullie duimen!

@phoebexx; welkom hier! Spannend hoor, zo'n eerste intake. Als ik zo je situatie lees, kan ik het me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk zwanger wil worden. Wel fijn dat je cyclussen redelijk kort/normaal zijn. Des te meer kansen op zwanger worden. Ook ik dacht altijd als ik 1 keer een pil was vergeten, dat ik misschien wel direct zwanger kon zijn, dan had ik echt zenuwen, pas nu realiseer je hoe klein die kans wel niet was toen je aan de pil was. Succes bij de intake.

Het lijkt me wel heel moeilijk om aan bekenden te moeten vertellen waar je mee bezig bent. Ik denk dat de meesten het liefst niks zeggen, ook niet dat je gestopt bent met de pil en dan doodleuk na 3 maanden zwangerschap vertellen dat je zwanger bent. Zo zou ik het ook het liefst doen, maar ja als het zwanger worden uit je zelf niet lukt.. Lijkt me wel heel vervelend om dan de eeuwige vragende blikken te zien met; zou ze eindelijk zwanger zijn? of blikken van medelijden of het gevoel hebben dat er iets van je wordt verwacht ofzo..dan wordt die druk nog groter. Misschien overdrijf ik nu, in elk geval zou ik er tegenop zien.

Algemeen vraagje van een groentje op dit gebied; velen van jullie krijgen regelmatig een echo. Het gebeurt ook bij de eerste intake. Is dat dan een vaginale echo, of gewoon net als met zwangerschap op je buik? In geval van het eerste; is dat erg vervelend om te doen?
Hello dames!

Welkom alle nieuwe dames! ik kan niet op iedereen reageren want lees niet meer daaglijks mee! Sorry!

@lize dat is een vaginale echo. En die is niet vervelend, althans vond ik niet. Het is een lange stik van 1.5 / 2 cm in doorsnee met een 'condoom' erom. Via een 'buikecho' kunnen ze niets zien, dat doen ze pas na 10 tot 12 wkn zwnageerschap.

@olmpie Na een zwangerschap (goed of slecht afgelopen) kan je cyclus anders worden. Mijn cyclus werd na de miskraam langer en onregelmatiger. Bij vrouwen met bv PCO kan na een zwangerschap zomaar de PCO verdwenen zijn. Het kan dus best dat jou cyclus nu wel 'gewoon' gaat doen!

@panda hier was het in het begin ook erg raar omdat te vertellen! Het went vanzelf haha Jullie zijn er maar vroeg bij met het kamertje en de wagen! hihi Leuk he! Wij hebben nu alles zo goed als verbouwt en ik kan gaan inrichten!

Balen dat je bleod bent verloren, daar schrik je toch altijd erg van! Ik ben 2x relatief veel bloedverloren bij 8 en 14 weken. Dit kan van alles zijn en vaak is het een gesprongen adertje door iets teveel druk. Gelukkig was je echo goed!

Voor de meiden met een lang cyclus wil ik een tip geven. Stop met ovulatie testen en begin eerst een 2 maanden met temperaturen. Zo kun je in iig zien of je uberhaupt wel een eisprong hebt. Ovulatie testen zijn alleen handig als je een regelmatig cyclus hebt en je ongeveer weet wanneer je ei komt, anders is het nutteloos en kost het enorm veel geld!

Wbt de sympthomen voor een zwangerchap!? Nogmaals niets zegt iets! Iets zegt niets! Alles kan wat betekenen, maa het hoeft niet! Ik heb de eerste 8 weken geen enkel sympthoom gehad! Sterker nog ik wist niet eens dat ik zwanger was de eerste 6 weken, terwijl ik al anderhalf jaar tot op het bot gefocust was met zwanger worden! Echt meiden houd je rust en wacht af, meer kun je niet doen en anders maak je je zelf helemaal gek!!

Innestelingsbloedingen komen heel erg weinig voor, focus dus daar je geuk niet op. Ook symphtomen van innesteling zijn te verwaarlozen, niemand kan daar precies een vinger opleggen. Je hormoonspiegel stijgt na de eisprong en dit kan verschillende klachten met zich mee brengen, zoals hoofdijn, misselijkheid enz. maar dit hoeft niet te betekenen.

Hier gaat verder alles zn gangetje. Weinig tot geen klachten. Ben nu 24 weken zwager dus het schiet al mooi op!
Phoebe en Lize, welkom!

Lieve meiden, ik hou het even kort, maar wilde even laten weten dat de tweede IUI helaas ook niet succesvol is geweest... Heb wel een afspraak gemaakt met de gyn voor 21 mei voor evaluatie. Na de derde poging zou ik nl. beginnen met hormonen, maar ik wil echt graag weten of dit toegevoegde waarde heeft.
Jeetje Linde! Wat jammer dat het weer mislukt is... En ook dat er straks geen behandeling kan, wat stom zeg... (ik stel me nu jou voor op een hutje in de jungle, haha)

Heel veel knuffels voor jou!

Welkom aan de zwangeren! Vragen over zwangerschapskwaaltjes, ik had niets wat ik herkende, en dacht elke maand wel iets te voelen. Zere borsten, of juist niet, zere buik of juist niet, moe of juist niet, geen pijl op te trekken. Ik wist pas dat ik zwanger was toen ik twee dagen na NOD een test deed die positief was.

Ook ik raad echt temperaturen aan ipv ovulatie dingen. En dan gewoon een app op je foon, woman log bijvoorbeeld.

En een inwendige echo vond ik echt compleet geen probleem! voelde er amper wat van. Bij mijn intake had ik al een inwendige echo achter de rug, en op de intake zelf deden ze ook nog even een uitstrijkje, dat vond ik minder prettig, omdat de eendebek niet los wilde. En moest daarna twee keer komen om bloed te prikken. En inderdaad, ik heb het ook op mijn werk verteld aan mijn leidinggevende en een paar collega's omdat je echt op onhandige tijden weg moet.... Niet leuk, maar ja. Een paar virenden en mijn ouders wisten het ook. Het is toch wel heel fijn merkte ik om er met anderen over te praten. Hadden wel aangegeven dat wij er zelf wel over zouden beginnen als we er over wilden praten, en dat we niet wilden dat zij er over zouden beginnnen. Dat werkte hier goed!
Even kort, maar wil je even een knuffel sturen, Linde. Wat jammer dat de IUI niet tot een positief resultaat heeft geleid. Goed dat je een evaluatie met de gyn hebt. Ik denk dat vertrouwen hebben in een behandeling ook heel belangrijk is. Wel jammer dat het pas over 3 weken is.
@ linde, sterkte, jammer dar het niet gelukt is. Hoop dat de evaluatie met de gyn wat oplevert.

Zal een kijken of ik die app kan downloaden voor mijn bb. Thanks voor de tip Saartje.
@Linde. Wat onwijs balen dat de IUI niet is gelukt! Ik hoop voor je dat er over 3 weken meer helderheid geeft. Dus drink gerust met koninginnedag een wijntje en geniet eventjes. Sterkte meid!

@inwenige echo. Vind een uitstrijkje eigenlijk erger! Haha. Zoals Saar zegt voel je er weinig van en de eerste keer is misschien een beetje ongemakkelijk maar dat is snel over hoor!

@Panda. Hoe gaat het met je?? En nog belangrijker hoe voel je je?

@Ann. Jij bent al lekker op weg he! Ik heb volgende week maandag de 20 wkn echo. Toch wel een beetje zenuwachtig hoor!

Voel jij de kleine al goed? Ik voel af en toe iets kriebelen. Kort en daarna niets. Zou het toch wel fijn vinden als je de kleine iedere dag gaat voelen hoor!

Hebben jullie nog leuke koninginnedag plannen? Ik ga lekker hier de stad in, de braderie en verder nog geen idee!

Fijn weekend meiden!
@Linde, balen dat de 2e IUI weer mislukt is! Hopelijk geeft het gesprek binnenkort meer duidelijkheid voor je. Sterkte!

@Amber, hoe gaat het ermee? Heb je nog een echo gehad om te kijken of je een eisprong hebt gehad? Ik zit nu 2-3 dagen voor mijn DDO, vind het heel spannend! Ga er vanuit dat ronde 1 niet gelukt is, maar je blijft toch hoop hebben.

@Inwendige echo, ik was er de eerste keer ontzettend bang voor. In zo'n enge stoel, met zo'n ding in je..brr helemaal niks vond ik het. De eerste keer was het ook niks, maar je went er wel aan. Je voelt er inwendig niks van en het is zo gepiept. Zo'n eendenbek vind ik wel onprettig en pijnlijk. Gelukkig hoeft dat niet bij iedere FM!
Hey meiden

Hebben jullie ook allemaal lekker kunnen genieten van koninginnedag? Wat een heerlijk weertje was het zeg.. En nu weer regen, beetje jammer..

@linde

Balen dat het niet gelukt is, hopelijk ben je er weer een beetje overheen en heb je frisse goeie moed voor de volgende ronde.

Je moet vertrouwen hebben!!

@ann

Alweer 24 weken! Wat gaat de tijd ook snel he? Ik vond vooral na de 30 weken erg hard gaan!

Hier is het nog steeds rustig, nog 5 dagen tot de uitgerekende datum, ik hoop heel erg dat ik er niet overheen ga!

Tis niet dat ik er poepieflauw van ben maar ik ben zo nieuwsgierig! Alles staat klaar en je durft ook niet meer zo ver van huis te gaan.... Duimen jullie mee dat het deze week gaat gebeuren?

Ik hoop dat ik hier snel weer goed nieuws kan lezen en de niet-zwangerentabel heel snel krimpt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven