Nub theorie 14 weken?

03-06-2014 12:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vanochtend wil ik opeens heel graag (en het liefst natuurlijk nu meteen) weten of ik zwanger ben van een jongetje of een meisje. Ik heb over een week een geslachtsbepalende echo, maar ik ben nu echt zo benieuwd opeens! Wat denken jullie?

http://i59.tinypic.com/70e0pw.jpg
Er is geen nub te zien?
Ik denk een meisje. Maar als ik goed kijk zou het ook wel eens een jongetje kunnen zijn. Goh, toch maar afwachten dan.
Niet?

Hm, een vriendin van me zei dat ze door de nub bijna zeker wist dat het een jongen is.. Misschien heeft ze er dan toch niet zo veel verstand van als ze dacht.
Je ziet het kindje hier toch van de rugkant? Ik zie ook geen nub.

Gewoon even wachten nog. Wij hadden gewacht tot de 20weken echo, dan zie je het echt heel goed.

Geen geduld met het kopen van kleertjes?
@NYC, haha nee, maar ik ben vooral gewoon heel nieuwsgierig
Je kijkt op de rug van het kindje, dan is een nub lastig te vinden hoor. Knap van die vriendin, dat wel
Echo moet van de zijkant zijn. Dit is een rug volgens mij dus weinig nub te zien he. Nog een paar weken wachten en dan weet je het zeker.

[img]goodtoknow.media.ipcdigital.co.uk/111/000004ee7/8565/nub-theory---boy2-with-arrow.jpg[/img]
Ik heb 9 maanden gewacht. Heerlijk dat ik gewoon geen echo's kreeg. Geen dilemma's over het wel of niet willen weten en of de familie het mocht weten.

tegenwoordig kan je het met 20 weken zeker weten, dat is al de helft sneller dan zonder echo. Dat neurotische gedoe om het zsm te willen weten....
quote:Starshine schreef op 03 juni 2014 @ 12:58:

Ik heb 9 maanden gewacht. Heerlijk dat ik gewoon geen echo's kreeg. Geen dilemma's over het wel of niet willen weten en of de familie het mocht weten.

tegenwoordig kan je het met 20 weken zeker weten, dat is al de helft sneller dan zonder echo. Dat neurotische gedoe om het zsm te willen weten....Eens, maar ook met 20 weken hebben ze het nog weleens fout. Echt 100% zeker weet je toch pas als het eruit is kan je dus net zo goed daarop wachten
Spannend Lola! Wat is je gevoel zelf? Of heb je geen idee
Eerst dacht ik een meisje, maar nu heb ik geen voorgevoel meer eigenlijk..
Nog even een weekje geduld is zo om joh! Zou sowieso niet uitgaan van de nub al was die te zien.
Ok! Snap je gevoel! Ik zou het ook willen weten. Veelste nieuwsgierig en in je hoofd kun je je kindje al een naam geven.. Ik hou je topic in de gaten!
Wat is dat eigenlijk? Nub theorie? En is dat betrouwbaar?
Waarom kan je niet gewoon een week wachten ? Wat een gedram.
Ik snap wel dat je het graag wilt weten maar je moet gewoon nog een weekje wachten.
Ik dacht dat geslavhysbepaling pas bij 20 weken gedaan kon worden?
Ik kijk tegen rug en achterhoofd aan. Geen geslacht te zien dus.
De nub- theorie is redelijk betrouwbaar, maar op deze foto is het echt niet te zien Nog even geduld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven