Nub theorie

08-08-2019 10:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb gisteren mijn 12 weken echo gehad. Nu ben in benieuwd of jullie via de nub theorie kunnen zie wat het word?
Hoe plaats ik mijn foto?
Foto plaatsen moet je aanvragen en kan geloof ik vanaf dat je 200 berichten hebt geplaatst. 12 weken is overigens nog erg vroeg voor de nub, dat kun je pas echt goed zien vanaf 13 weken en dan moet je ook nog de perfect echo hebben qua ligging, anders zie je nog niets.
anoniem_63edfdf1c077e wijzigde dit bericht op 08-08-2019 10:59
21.62% gewijzigd
Hallo,
Ik heb gisteren mijn 12 weken echo gehad. Nu ben in benieuwd of jullie via de nub theorie kunnen zie wat het word?
Hoe plaats ik mijn foto?
Paar weekjes geduld, dan kun je een pretecho laten maken voor het geslacht. Als je hier een foto plaatst, zegt de een jongen, de ander meisje en een derde zegt biggetje, dan weet je nog net zo weinig. Het is ook gewoon nog niet te zien, tenzij je een expert bent of zo.
pamelacourson schreef:
08-08-2019 10:57
Paar weekjes geduld, dan kun je een pretecho laten maken voor het geslacht. Als je hier een foto plaatst, zegt de een jongen, de ander meisje en een derde zegt biggetje, dan weet je nog net zo weinig. Het is ook gewoon nog niet te zien, tenzij je een expert bent of zo.
Doet me denken aan die aanstaande vader die hoorde dat hij een zoon kreeg. Hij reed naar Parijs en kocht voor €50.000 aan jongensspullen. Bij de volgende echo bleek het kind een meisje te zijn. De man klaagde de echoscopiste aan, maar zonder succes. Hij had zelf ook kunnen verzinnen dat een echo geen zekerheid geeft.
ikBedoelHetGoed schreef:
08-08-2019 11:16
Doet me denken aan die aanstaande vader die hoorde dat hij een zoon kreeg. Hij reed naar Parijs en kocht voor €50.000 aan jongensspullen. Bij de volgende echo bleek het kind een meisje te zijn. De man klaagde de echoscopiste aan, maar zonder succes. Hij had zelf ook kunnen verzinnen dat een echo geen zekerheid geeft.
Er is altijd een kleine kans dat de echoscopiste het fout heeft. Een goed getrainde echoscopiste kan het met 95% zekerheid zeggen op basis van de nub-theorie met 13 weken. Er blijft dus altijd nog die 5% waar je bij kunt zitten, dus inderdaad niet zo slim om dan al allemaal spullen te gaan kopen. Ik kon het zelf ook zien met 13 weken. Ik lag bij de verloskundige op de tafel. Ze was bezig met de echo, ik keek m'n man aan en zei: 'Het wordt weer een meisje.' Vervolgens keek ik de verloskundige aan en ze zei: Ik wilde het eigenlijk nog niet zeggen omdat ik het niet met 100% zekerheid kan zeggen, maar het is volgens mij inderdaad een meisje.'

Het is dus echt niet onmogelijk, maar je moet wel een echoscopiste hebben die goede echo's kan maken en een getraind oog heeft hiervoor.
Suzan_1991 schreef:
08-08-2019 10:54
Foto plaatsen moet je aanvragen en kan geloof ik vanaf dat je 200 berichten hebt geplaatst. 12 weken is overigens nog erg vroeg voor de nub, dat kun je pas echt goed zien vanaf 13 weken en dan moet je ook nog de perfect echo hebben qua ligging, anders zie je nog niets.
Nou TO, nog maar 197 posts te gaan!
Maar tegen die tijd kun je misschien al en geslachtsecho laten doen.... :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven