Onduidelijke cyclus

26-10-2015 21:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik zit een beetje met mijn handen in het haar omdat ik echt helemaal niks snap van mijn cyclus. 

In januari ben ik gestopt met de pil. Toen heeft het een half jaar geduurd voordat ik mijn eerste eigen natuurlijke menstruatie kreeg. Deze duurde 6 dagen, wat ik gewend ben.

Daarna ben ik 1 sept ongesteld geworden en 7 oktober de laatste keer. Maar sinds mijn laatste menstruatie gaat het raar. 6 dagen lang bloedde ik 'normaal' maar daarna heb ik nog 8 dagen heel minimaal gebloed. 

Nu had ik vrijdag een positieve ovulatietest in handen en vanaf 6 okt tot afgelopen vrijdag 23okt hebben we eigenlijk om de dag telkens seks gehad. 

Alleen sinds gistermiddag/avond heb ik steken rechtsonder in mijn buik en ook minimale roze/bruine afscheiding.. is niet echt bloed te noemen.

Nu ik het teruglees vind ik het nog super verwarrend maar zou dit nu mijn eisprong kunnen zijn o.i.d? Ik weet het even niet meer.

Bedankt!
.
Al getest? Misschien ben je zwanger?
Nee nog niet getest. Lijkt mij zo stug dat ik zwanger ben aangezien ik 7 okt nog mijn menstruatie heb gehad.
.
Steken rechts onder (of links onder) in je buik klinkt precies als een eisprong. Ik zou nog eens proberen om vanavond je vriend te verleiden!

Hoe dan ook, je laatste cyclus was ongeveer 36 dagen dat is best ok. Even afwachten hoe lang je volgende cyclus is. Maar vroege zwangerschaps signalen zijn toch wat anders (pijnlijke borsten).

Maar zo te horen hebben jullie veel seks, dus dat is goed. Als je gewoon veel sekst dan maakt het niet zo heel veel uit wanneer je eisprong precies is toch? Als je opeens zere borsten krijgt, misselijk wordt en langere tijd niet ongesteld wordt kun je altijd even testen
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn.. Maar je zult echt nog even twee weken geduld moeten hebben voor een duidelijk antwoord. Succes met wachten!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Dan moet ik inderdaad nog maar even wachten. Ik dacht misschien zijn er dames die ook zoiets meegemaakt hebben, was te proberen. In ieder geval bedankt voor jullie reactie.

Ik heb vanaf zaterdag wel onwijs gevoelige tepels/borsten. Maar dat kan dus ook met een eisprong te maken hebben.
.
Inderdaad, ik heb vlak na mijn eisprong vaak een paar dagen zere/harde tepels. Helaas nog niet zwanger geweest.

Veel succes!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven