Ontzwangeren

16-06-2017 19:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
2 weken geleden bevallen maar sinds gister heel veel last van mijn maag en darmen...ook ontzettend misselijk! Hoort dit bij ontzwangeren? Iemand enig idee of dit normaal is? Gister ook voor t eerst erge kraamtranen!
Het slaaptekort kan heel zwaar worden maar waarom bel je niet je verloskundige even? Of huisarts, consultatiebureau, waar praat je makkelijk mee?
Alles kan natuurlijk. Kraamtranen horen erbij. ik ben veel sneller emotioneel dan voor ik kinderen had dus dat kan blijvend zijn :-D
Wat je darmen betreft, het heeft natuurlijk best wel een tijdje in de verdrukking gezeten aan de binnenkant. heeft allemaal tijd nodig om weer op zijn plek te komen. maar het kan ook zijn dat je iets verkeerds hebt gegeten.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ja hier precies hetzelfde! Ook 2 weken geleden bevallen en erge last van mijn darmen. Ook misselijk erbij. Beetje last van diarree gehad.
Zal ook een combi zijn darmen op zijn plek en minder slapen.
Ik heb daarbij ook erg weinig eetlust. Heb jij dat ook?
Ja Siera! Weinig eetlust! Precies hetzelfde... voel me niet lekker! Misschien toch een griep? Of alles weer op zijn plek.... het heeft toch in de verdrukking gezeten allemaal
@danny1989 ik heb het overigens niet de hele dag. Het komt en gaat. Hopelijk voel je je snel beter.
En lekker genieten van je babietje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven