Opzoek naar ideeeen
maandag 26 september 2016 om 11:22
Ik ben op zoek naar tips;
Een goede vriendin van mij is zwanger en hoort volgende week of het een jongetje of meisje word
Ze heeft mij gevraagd om mee te gaan (wauww wat een eer). Om de envelop in ontvangst te nemen. Hun weten dan nog niks
'S avonds komen familie en vrienden om dit bekend te maken.
Dus zoek een leuke manier om dit bekend te maken.
Hebben jullie leuke ideeeen?
Een goede vriendin van mij is zwanger en hoort volgende week of het een jongetje of meisje word
Ze heeft mij gevraagd om mee te gaan (wauww wat een eer). Om de envelop in ontvangst te nemen. Hun weten dan nog niks
'S avonds komen familie en vrienden om dit bekend te maken.
Dus zoek een leuke manier om dit bekend te maken.
Hebben jullie leuke ideeeen?
maandag 26 september 2016 om 12:56
In veel feestwinkels kun je tegenwoordig van die grote zwarte ballonnen kopen die de ouders dan moeten in prikken en waar dan kleine ballonnen en confetti uitkomt in de kleur van het geslacht.
Of een doos openen waar dan ballonnen uitkomen.
Ik vind een taart niet zo leuk omdat het nooit zo soepel gaat en de ouders vaak al kijken in de taart als de rest nog niks kan zien.
Of een doos openen waar dan ballonnen uitkomen.
Ik vind een taart niet zo leuk omdat het nooit zo soepel gaat en de ouders vaak al kijken in de taart als de rest nog niks kan zien.
maandag 26 september 2016 om 12:59
quote:Pinda-Kaas schreef op 26 september 2016 @ 12:42:
[...]
Ik zou dan heel hard roepen dat het een grapje was denk ik
En dan de ouders ruzie met elkaar want papa (of mama) reageerde toch enthousiaster op het ene geslacht (dat het dan toch niet werd) dan op het andere.
(ja mijn fantasie slaat op hol)
[...]
Ik zou dan heel hard roepen dat het een grapje was denk ik
En dan de ouders ruzie met elkaar want papa (of mama) reageerde toch enthousiaster op het ene geslacht (dat het dan toch niet werd) dan op het andere.
(ja mijn fantasie slaat op hol)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 26 september 2016 om 13:25
quote:Marjanne88 schreef op 26 september 2016 @ 12:41:
Thnx allemaal voor de leuke ideeen.
Een taart is inderdaad niet haalbaar maar cupcakes is wel heel leuk!
Ga effe googlen hoe ik de vulling dan roze of blauw kan maken Met voedselkleurstof kan dat, kun je gewoon bij de supermarkt halen.
http://www.jumbo.com/dr-o ... w-geel-rood-45g/72434PAK/
Kleurstof mengen met botercreme, cupcakes beetje uithollen, botercreme erin spuiten, cupcakes weer dichtmaken (misschien nog een neutrale kleur fondant of glazuur erover).
Ga effe googlen hoe ik de vulling dan roze of blauw kan maken Met voedselkleurstof kan dat, kun je gewoon bij de supermarkt halen.
http://www.jumbo.com/dr-o ... w-geel-rood-45g/72434PAK/
Kleurstof mengen met botercreme, cupcakes beetje uithollen, botercreme erin spuiten, cupcakes weer dichtmaken (misschien nog een neutrale kleur fondant of glazuur erover).
maandag 26 september 2016 om 13:59
quote:Pinda-Kaas schreef op 26 september 2016 @ 12:06:
Dat je het op de dag zelf moet regelen maakt het wel wat lastiger.
Dingen als een taart etc kunnen dan niet echt.
Ik zou bijna zeggen dat je iets moet verzinnen en dan beide opties voorbereiden zodat je alleen nog maar de goede ballon/taart/whatever hoeft te pakken. Maar je hebt dan wel dubbele kosten.
Ik heb het ook weleens gedaan voor een goede vriend van mij. Overigens was het echt iets voor hun tweeën, er was verder geen familie bij. Ik had allemaal genderneutrale cadeautjes gemaakt met puzzelstukken erin. Ze moesten die puzzel maken en dan pas in het laatste pakje zat het stukje waarop stond wat het was.Dit vind ik nog wel leuk. Voor de rest vind ik het allemaal zoooo over the top...al die gender reveal toestanden en babyshowers...
Dat je het op de dag zelf moet regelen maakt het wel wat lastiger.
Dingen als een taart etc kunnen dan niet echt.
Ik zou bijna zeggen dat je iets moet verzinnen en dan beide opties voorbereiden zodat je alleen nog maar de goede ballon/taart/whatever hoeft te pakken. Maar je hebt dan wel dubbele kosten.
Ik heb het ook weleens gedaan voor een goede vriend van mij. Overigens was het echt iets voor hun tweeën, er was verder geen familie bij. Ik had allemaal genderneutrale cadeautjes gemaakt met puzzelstukken erin. Ze moesten die puzzel maken en dan pas in het laatste pakje zat het stukje waarop stond wat het was.Dit vind ik nog wel leuk. Voor de rest vind ik het allemaal zoooo over the top...al die gender reveal toestanden en babyshowers...
maandag 26 september 2016 om 16:18
quote:Marjanne88 schreef op 26 september 2016 @ 12:41:
Ga effe googlen hoe ik de vulling dan roze of blauw kan maken met voedingskleurstof Kun je vaak bij de toko kopen, maar tegenwoordig ook in veel supermarkten!
Ga effe googlen hoe ik de vulling dan roze of blauw kan maken met voedingskleurstof Kun je vaak bij de toko kopen, maar tegenwoordig ook in veel supermarkten!