Overspannen thuis en zwanger
woensdag 11 juni 2025 om 08:12
Sinds 2 maanden zit ik overspannen thuis (werkgerelateerd). Het gaat intussen weer stukken beter met mij.
We hebben al een kindje van bijna 2. Gaat heel goed.
Nu blijk ik plots zwanger van de 2e. Er gaan allemaal gedachten door mij heen wat collega's hiervan gaan denken. Ga pas in september reïntegreren ivm vakantie.
Iemand ervaring of tips hoe ik hier het best mee kan omgaan?
We hebben al een kindje van bijna 2. Gaat heel goed.
Nu blijk ik plots zwanger van de 2e. Er gaan allemaal gedachten door mij heen wat collega's hiervan gaan denken. Ga pas in september reïntegreren ivm vakantie.
Iemand ervaring of tips hoe ik hier het best mee kan omgaan?
woensdag 11 juni 2025 om 08:20
Wat zouden ze dan moeten denken? Tis niet alsof je een zwangerschap altijd lekker kan plannen. Ik neem aan dat het kindje gewenst is? Dan zou ik je als collega feliciteren. En hooguit denken “pittig om zwanger te zijn als je overspannen bent”. Maar dat dus alleen vanuit medeleven. Geen oordeel ofzo. Ik zou dat echt proberen los te laten!
woensdag 11 juni 2025 om 10:07
ditfryskefaam schreef: ↑11-06-2025 08:22Iedereen denkt altijd van alles. Lekker laten denken. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
woensdag 11 juni 2025 om 10:21
woensdag 11 juni 2025 om 11:48
TO, al was je helemaal gezond geweest, zonder enige bijzonderheden, dan zijn er ook mensen die iets vinden van je zwangerschap. Maar een heleboel anderen die er echt niets van vinden, behalve dan: leuk voor je. De meeste mensen besteden niet zoveel gedachten aan andere mensen. En wat jouw werkgever denkt, is ook gewoon niet zo relevant.
Ik kan mij voorstellen dat je in jouw situatie gevoeliger bent, met name voor jouw eigen gedachten. Hoe kun je hier mee omgaan? Bespreek het met jouw behandelaar.
Ik kan mij voorstellen dat je in jouw situatie gevoeliger bent, met name voor jouw eigen gedachten. Hoe kun je hier mee omgaan? Bespreek het met jouw behandelaar.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 11 juni 2025 om 15:50
Je collega's zullen vast denken dat je veel hebt liggen seksen toen je overspannen was. Grapje natuurlijk.
Hoelang ben je in verwachting nu?
En tja, mensen zullen altijd van alles denken, maar dat hou je niet tegen en als je niet overspannen thuis had gezeten hadden ze vast ook wat gedacht.
Lekker boven staan dus!
En gefeliciteerd!
Hoelang ben je in verwachting nu?
En tja, mensen zullen altijd van alles denken, maar dat hou je niet tegen en als je niet overspannen thuis had gezeten hadden ze vast ook wat gedacht.
Lekker boven staan dus!
En gefeliciteerd!
woensdag 11 juni 2025 om 19:08

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in