Ovulatie test

24-07-2016 13:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begonnen met ovulatie testen van sensitest omdat mijn cyclus nogal eens verschilt per maand. Nu maandag begonnen nu is mijn vraag hoeveel dagen zou je duidelijke 2 streepjes moeten zien..
Dat verschilt per persoon, daarom doe je juist die testen. Gemiddeld is de eisprong op dag 14 van de cyclus van 28 dagen. Maar dat kan dus ook al op dag 10 of pas op dag 21 zijn (alleen zou dan de cyclus ook korter of langer zijn). Google er maar eens op. Een dag voor je ei heb je een positieve ovulatietest. Succes
Je kan meerdere dagen 2 streepjes zien. Maar een ovulatietest id pas positief als de teststreep donkerder en duidelijker is dan de controlestreep en dat is maar 1 dag zo.
Ik heb al vanaf dag 5 dat ik test tot nu dag 11 allemaal streepjes en vrij donker dus ik weet niet welk streepje ik moet geloven ????????
Zucht begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk.

Het maakt niet uit of je vrij donkere strepen hebt. Zolang de streep niet donkerder is dan de teststreep is de test NIET positief.
Juud, doe je de test met ochtendurine? Die kan te geconcentreerd zijn. Het is beter om de tweede plas vd dag te gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven