Ovulatie testen

19-05-2020 20:18 14 berichten
Hallo,

Ik ben weer eens na een hele poos met ovulatie testen begonnen... Maar ik vraag me even af, is het nog nodig dat we vandaag nóg een keer seks hebben? Of zal t nu wel goed zitten. Mijn test was zondag goed zichtbaar twee lijntjes.. Maandag een knaller, en vandaag weer twee duidelijke lijntjes. Kan ik een foto toevoegen hier?? Zondagochtend en maandagavond hebben we de kansen al benut, zeg maar... :A:

X
Alle reacties Link kopieren
Kom je toestemming voor seks vragen of heeft je vent er wel genoeg van? Echt wat een kinderachtige op.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
"Levensduur van sperma
In de vagina, baarmoeder en eileiders kunnen zaadcellen nog zo’n 3 dagen overleven. Zaadcellen blijven na de zaadlozing nog ongeveer 48 uur vruchtbaar. Heb je dus een dag voor je meest vruchtbare dagen gevreeën, dan kan je alsnog zwanger worden."
https://www.24baby.nl/zwanger-worden/va ... yo/sperma/

Kon je toch ook zelf opzoeken, denk ik dan, maar goed.
leeg
Het gaat om de eerste positieve test. Gemiddeld ovuleer je 24u later. Dus als je seks hebt gehad op de dag van je 1e positieve ovulatie test, dan zit je goed.

Ik denk dat je maandag geovuleerd hebt. Vandaag seks is dus te laat. Gisteren hoogstwaarschijnlijk ook al te laat. Zondag dus goed.
Ja. Dat is mijn antwoord en daar moet u het mee doen.
Maandag was de test positief. Jevovuleert 24 tot 48 uur later.
Dus nu seks hebben is een goed idee.
ze zeggen altijd om de 2 dagen seks hebben
Je klinkt bijna alsof je er zin in hebt. Nog even oefenen.
Als je geen zin hebt in seks met je partner moet je in gesprek. Als je wel allebei zin hebt dan doe je dat toch gewoon?
ExodusRedux schreef:
19-05-2020 21:03
ze zeggen altijd om de 2 dagen seks hebben
Nou mag wel vaker maar dan mag de man niet klaarkomen, hij mag maar eens in de twee dagen klaarkomen en dan lekker diep. De vrouw zoveel ze maar wil. Maar om toch er alles aan gedaan te hebben mag zij tegelijkertijd met de man of er net na ook nog maar even klaarkomen.

Trouwens, ovulatie testen zijn werkelijk moodkillers
Ik zou nog handstand en radslag aan toevoegen.

Nu heeft het geen zin meer maar wat eiwitten zijn goed in corona tijd. Ik zou vandaag slikken
Een haarmasker is ook een goed idee
Waarom staat dit op de sekspijler? Beter bij Lijf en Lijn/Sport, want ik denk dat je het beter onderste boven in een rekstok kan doen.
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
20-05-2020 07:26
Waarom staat dit op de sekspijler? Beter bij Lijf en Lijn/Sport, want ik denk dat je het beter onderste boven in een rekstok kan doen.

Zwangerschapspijler lijkt me
de wereld wacht om ontdekt te worden
Heb ook wel eens iets gehoord over een vieze handdoek er tegen aan slaan. Op welke pijler past dat het best?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven