Ovulatie testen
dinsdag 19 mei 2020 om 20:18
Hallo,
Ik ben weer eens na een hele poos met ovulatie testen begonnen... Maar ik vraag me even af, is het nog nodig dat we vandaag nóg een keer seks hebben? Of zal t nu wel goed zitten. Mijn test was zondag goed zichtbaar twee lijntjes.. Maandag een knaller, en vandaag weer twee duidelijke lijntjes. Kan ik een foto toevoegen hier?? Zondagochtend en maandagavond hebben we de kansen al benut, zeg maar...
X
Ik ben weer eens na een hele poos met ovulatie testen begonnen... Maar ik vraag me even af, is het nog nodig dat we vandaag nóg een keer seks hebben? Of zal t nu wel goed zitten. Mijn test was zondag goed zichtbaar twee lijntjes.. Maandag een knaller, en vandaag weer twee duidelijke lijntjes. Kan ik een foto toevoegen hier?? Zondagochtend en maandagavond hebben we de kansen al benut, zeg maar...
X
dinsdag 19 mei 2020 om 20:25
"Levensduur van sperma
In de vagina, baarmoeder en eileiders kunnen zaadcellen nog zo’n 3 dagen overleven. Zaadcellen blijven na de zaadlozing nog ongeveer 48 uur vruchtbaar. Heb je dus een dag voor je meest vruchtbare dagen gevreeën, dan kan je alsnog zwanger worden."
https://www.24baby.nl/zwanger-worden/va ... yo/sperma/
Kon je toch ook zelf opzoeken, denk ik dan, maar goed.
In de vagina, baarmoeder en eileiders kunnen zaadcellen nog zo’n 3 dagen overleven. Zaadcellen blijven na de zaadlozing nog ongeveer 48 uur vruchtbaar. Heb je dus een dag voor je meest vruchtbare dagen gevreeën, dan kan je alsnog zwanger worden."
https://www.24baby.nl/zwanger-worden/va ... yo/sperma/
Kon je toch ook zelf opzoeken, denk ik dan, maar goed.
leeg
dinsdag 19 mei 2020 om 20:46
dinsdag 19 mei 2020 om 21:46
Nou mag wel vaker maar dan mag de man niet klaarkomen, hij mag maar eens in de twee dagen klaarkomen en dan lekker diep. De vrouw zoveel ze maar wil. Maar om toch er alles aan gedaan te hebben mag zij tegelijkertijd met de man of er net na ook nog maar even klaarkomen.
Trouwens, ovulatie testen zijn werkelijk moodkillers
woensdag 20 mei 2020 om 08:56
RodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑20-05-2020 07:26Waarom staat dit op de sekspijler? Beter bij Lijf en Lijn/Sport, want ik denk dat je het beter onderste boven in een rekstok kan doen.
Zwangerschapspijler lijkt me
de wereld wacht om ontdekt te worden