Ovulatietest positief pas veel later eisprong??

23-01-2021 11:14 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik plaats hm toch maar even hier omdat het me veelste veel bezighoud en er ook niks over kan vinden ..

Ik heb afgelopen maandag (18 Jan) een positieve ovulatietest in handen gehad van clearblue, dus kan niet missen. Seks gehad op die dag:) daarna helaas niet meer (ivm man die in het buitenland zit nu). Ik dacht dat het een perfecte timing was geweest.. Maar het viel me op dat ik 2 dagen later krampjes begon te krijgen en ook wat waterige afscheiding had. Dit werd op vrijdag veel erger (hele doorzichtige slierten) bleggg sorry voor de details. Zal mijn eisprong dan toch 4 of zelfs 5 dagen later zijn geweest. Ik weet dat na de lh piek 24-48 uur later je eisprong zou moeten zijn (staat ook op de bijsluiter). Kan verder niks lezen dat het ook nog later zou kunnen zijn. Of zijn dit misschien symptomen die ook na je eisprong kunnen ontstaan ? Ik heb er eerder nooit zo op gelet namelijk. Iemand ervaring ? :-)
Ik denk dat het zo overdag niet zoveel nut heeft, is van zoveel afhankelijk, het gaat echt om je basale lichaamstemperatuur en die kan je alleen meten als je meet direct na een nacht slapen als je wakker wordt, voor je opstaat of iets anders doet.
Alle reacties Link kopieren
Aaah oke ! Nou afwachten nu maar ! Hoop dat 4 dagen voor de eisprong genoeg is geweest dan 😅 Stomme ovulatietesten haha
Hoi! Ik kan met zekerheid zeggen dat ik dit heb meegemaakt. Ik had destijds op maandag een smiley van Clearblue. Maar de ovulatie had ik pas 4 dagen later. Ook ik voelde die dag duidelijk mijn eisprong. Inmiddels bijna 13 weken zwanger.
Ik temperatuurde er overigens ook bij en daaraan was het ook te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ben je dus toch niet de enige, heel fijn:)

En je bent dus zwanger geworden van die keer ?? :-D
Ja, ik heb op maandag seks gehad. Die donderdag kon het niet, vrijdagavond laat nog wel seks gehad. Maar ik kan mij niet voorstellen dat dat 'm is geweest. Gezien ik nu op een donderdag ben uitgerekend 😅
Alle reacties Link kopieren
Nou dan heb ergens stiekem nog wat hoop haha ! Had het echt al opgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Fotolijstjes schreef:
23-01-2021 13:50
Ja precies, het is een fijne indicatie als je niet regelmatig seks kan hebben. En als ze nou kloppend waren had t mij niet zoveel stress opgeleverd

Je maakt het onnodig moeilijk. Maandag was toch überhaupt het laatste moment dat je kon seksen omdat man daarna naar het buitenland ging? Dus dan maakt het niet uit als je geweten had dat je ovulatie vrijdag was.
S-Groot schreef:
24-01-2021 15:58
Je maakt het onnodig moeilijk. Maandag was toch überhaupt het laatste moment dat je kon seksen omdat man daarna naar het buitenland ging? Dus dan maakt het niet uit als je geweten had dat je ovulatie vrijdag was.
Hij had een dag later kunnen vertrekken. Dat had de kans al weer wat groter gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Sága schreef:
24-01-2021 16:25
Hij had een dag later kunnen vertrekken. Dat had de kans al weer wat groter gemaakt.

Hoezo, heeft TO dat gezegd dan? Dat heb ik dan gemist. Maar alsnog, met 'zoveel stressen' maakt ze het zichzelf onnodig moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Hij kon een dag later vertrekken maar ik had gezegd joh ga morgen maar dan ben je weer wat eerder thuis. Dus vandaar dat baalmomentje 🙄 en ik moet inderdaad niet zoveel stressen ggrrr helaas is dat zo moeilijk uit te schakelen
Ik had trouwens net een smiley en nog een niet positieve streepjestest! Ik denk echt dat het door die drempelwaarde komt dat je daarmee al eerder positief kan testen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk da's idd opvallend ja ! Nou ik ga maar rustig afwachten en niet meer zo stressen! Het is een leermomentje geweest om dus niet blindelings op die testen af te gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven