Ovulatietesten

16-09-2019 18:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een korte vraag:
Zouden jullie denken dat de ovulatietest op dag 12 positief was?

https://www.mupload.nl/db/ynp73gbdx4

Ik krijg vreselijk onduidelijke testen, als ik test. Maar achteraf zie je toch wel verschil. In het echt nog wat duidelijker dan op de foto.
Het lijkt een indrooglijntje want hij is wel erg dun.
Eerder op dag 11, die lijkt donkerder
Ik weet niet hoe de test op dag 12 was toen je m net had gedaan, maar obv deze zou ik zeggen dag 11 inderdaad!
Ik test nog wel even door, voor de zekerheid, maar het is wel een beetje vagig. Mijn cyclus verschilt tussen de 26 en 36 dagen, dus daar kan ik ook alle kanten mee op. Maar ergens op dag 11 en 12 was hij waarschijnlijk positief.

Het zijn geen indrooglijntjes, waren er direct.
Mihoen62 schreef:
16-09-2019 19:34
Ik test nog wel even door, voor de zekerheid, maar het is wel een beetje vagig. Mijn cyclus verschilt tussen de 26 en 36 dagen, dus daar kan ik ook alle kanten mee op. Maar ergens op dag 11 en 12 was hij waarschijnlijk positief.

Het zijn geen indrooglijntjes, waren er direct.
Ik zou gewoon in de periode dat je vruchtbaar kan zijn je kansen benutten.
En daarnaast temperaturen. Dat is goedkoper en geeft vaak een goed beeld of je je eisprong gehad hebt.
Marloesjuh51 schreef:
16-09-2019 19:39
Ik zou gewoon in de periode dat je vruchtbaar kan zijn je kansen benutten.
En daarnaast temperaturen. Dat is goedkoper en geeft vaak een goed beeld of je je eisprong gehad hebt.
Kansen benutten komt wel goed😊 temperaturen heb ik niet zo'n zin in, ik wil er eigenlijk niet zo veel mee bezig zijn en ben vorige keer ook zwanger geworden. Ik ben alleen/Vooral wel benieuwd hoe mijn cyclus werkt en of ik mijn ovulatie heb op het moment dat ik het denk. En als dit klopt, dan klopt het aardig met wat ik denk te voelen.
Mihoen62 schreef:
16-09-2019 19:54
Kansen benutten komt wel goed😊 temperaturen heb ik niet zo'n zin in, ik wil er eigenlijk niet zo veel mee bezig zijn en ben vorige keer ook zwanger geworden. Ik ben alleen/Vooral wel benieuwd hoe mijn cyclus werkt en of ik mijn ovulatie heb op het moment dat ik het denk. En als dit klopt, dan klopt het aardig met wat ik denk te voelen.
Oké, dan is het inderdaad wel handig . Succes!!
Dit zijn de action testen of niet? Mijn ervaring is dat bij de eisprong het lijntje dan echt wel even dik is als het lijntje in het linker venster. Ik zou nog even doortesten voor de zekerheid!
Elmen schreef:
16-09-2019 20:05
Dit zijn de action testen of niet? Mijn ervaring is dat bij de eisprong het lijntje dan echt wel even dik is als het lijntje in het linker venster. Ik zou nog even doortesten voor de zekerheid!
Ik heb nog nooit met een ovulatietest een dikke streep gehad😑 toen ik voor de eerste keer zwanger probeerde te raken heb ik ook een keer de clearblue testen geprobeerd en die had ik gewoon 2 weken lang met een knipperende smiley. Gek he?

Maar ik test sowieso nog wel een tijdje door. Vreselijk frustrerend vind ik proberen zwanger te worden (ik mag daar eigenlijk niet over klagen, want ik werd uiteindelijk wel zwanger de eerste keer)
Met die paarse ovulatie testen van clearblue had ik ook 9 dagen een knipperende en toen pas een vaste. Ik zou gewoon de roze van cb gebruiken als ik jou was. Dat zijn de enige testen die je met ochtendurine kunt gebruiken en dus het meest accuraat zijn. Andere testen mag je niet met ochtendurine gebruiken en het liefst op hetzelfde tijdstip, dan zit je weer te kloten met niks drinken vantevoren.. ik zie geen foto overigens dus geen antwoord je vraag.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
bam_1984 schreef:
16-09-2019 20:43
Met die paarse ovulatie testen van clearblue had ik ook 9 dagen een knipperende en toen pas een vaste. Ik zou gewoon de roze van cb gebruiken als ik jou was. Dat zijn de enige testen die je met ochtendurine kunt gebruiken en dus het meest accuraat zijn. Andere testen mag je niet met ochtendurine gebruiken en het liefst op hetzelfde tijdstip, dan zit je weer te kloten met niks drinken vantevoren.. ik zie geen foto overigens dus geen antwoord je vraag.
Misschien doe ik dat volgende maand wel eens inderdaad. Dat 2 uur lang geen drinken vind ik ook irritant. En ik sta elke dag op hetzelfde tijdstip ongeveer op, dus dat maakt het wel makkelijker.
Ik heb de extra gevoelige van 2besure gebruikt. Als ik dacht dat ik een positieve test in handen had deed ik daarna de digitale van CB. Zo kon het niet missen. Na maanden klote met verschillende testen en merken wat dit het eerste wat bij mij werkte. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven