Pijn borsten weg

17-05-2019 17:39 77 berichten
Hi,

Vandaag ben ik 4,3 weken zwanger na meerdere vmk (2). Tot gisteren had ik pijnlijke en gevoelig borsten, maar sinds vandaag voel ik ze niet meer. Ik maak mij best zorgen, want eerder waren dat tekenen voor mij dat de mk eraan kwam. Hebben jullie ervaringen met komen en gaan van pijnlijke borsten?

Daag
Alle reacties Link kopieren
Wat een reacties.
Ze zeggen niet voor niks een streep is een streep en betekent dat je zwanger bent.
Als je steeds vroeg test en er achter kom dat je vroeg zwanger ben en het gaat steeds mis is best belangrijk om te weten. Zo kan je na laten kijken of er een reden is dat de zwangerschap steeds stopt.
Pluk de dag...
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-05-2019 21:49
nee hoor
feit:
- bij vroeg testen is de kans dat het misgaat groter dan niet
- een miskraam na 3 dagen betreft het niet eens een embryo maar een blastocyste die niet innestelt, ergo de zwangerschap komt niet tot stand het gevolg is een wat late menstruatie

je kan het zo dramatisch maken als je wil maar het is natuurlijk iets heel anders dan een miskraam na 10 weken, waarbij je zo’n 90% kans had op een goede afloop en er natuurlijk verwachtingen zijn. Die verwachtingen zijn bij zo’n vroege test gewoon niet zo realistisch, dat moet je je gewoon beseffen.
Als je positief test is er hcg aangemaakt, anders is je test niet positief. Hcg wordt pas aangemaakt na de innesteling, dus er is innesteling geweest.

Als het een aantal keer vlak daarna mis gaat dan zou ik daarmee wel even naar de huisarts gaan, want dan wil de fertiliteitspoli waarschijnlijk best een paar bloedtesten doen om een aantal zaken te checken (stollingsafwijkingen etc.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven