Pijn borsten weg
vrijdag 17 mei 2019 om 17:39
Hi,
Vandaag ben ik 4,3 weken zwanger na meerdere vmk (2). Tot gisteren had ik pijnlijke en gevoelig borsten, maar sinds vandaag voel ik ze niet meer. Ik maak mij best zorgen, want eerder waren dat tekenen voor mij dat de mk eraan kwam. Hebben jullie ervaringen met komen en gaan van pijnlijke borsten?
Daag
Vandaag ben ik 4,3 weken zwanger na meerdere vmk (2). Tot gisteren had ik pijnlijke en gevoelig borsten, maar sinds vandaag voel ik ze niet meer. Ik maak mij best zorgen, want eerder waren dat tekenen voor mij dat de mk eraan kwam. Hebben jullie ervaringen met komen en gaan van pijnlijke borsten?
Daag
vrijdag 17 mei 2019 om 18:53
vrijdag 17 mei 2019 om 19:09
4,6 en 5 weken
vrijdag 17 mei 2019 om 20:12
Je bent dus 3 dagen, 6 dagen en 1 week overtijd geweest? Maak je het nu niet wel heel erg zwaar voor jezelf om over miskramen te spreken? Als je niet had getest, was je "gewoon" 3 dagen te laat ongesteld geworden. Ik zou sowieso eens wat later gaan testen. Zo veel druk is meestal nergens goed voor.
vrijdag 17 mei 2019 om 20:43
DankjeKiwimeisje schreef: ↑17-05-2019 20:40Veranderde bij mij ook weleens van dag tot dag. Denk niet dat je aan kwaaltjes die je een paar dagen hebt kunt merken of je een miskraam krijgt, t is afwachten! Hoop met je mee!
vrijdag 17 mei 2019 om 20:46
Hardspuit_111 schreef: ↑17-05-2019 20:12Je bent dus 3 dagen, 6 dagen en 1 week overtijd geweest? Maak je het nu niet wel heel erg zwaar voor jezelf om over miskramen te spreken? Als je niet had getest, was je "gewoon" 3 dagen te laat ongesteld geworden. Ik zou sowieso eens wat later gaan testen. Zo veel druk is meestal nergens goed voor.
@CeCe11, inderdaad afwachten, ik ga duimen!
vrijdag 17 mei 2019 om 20:53
Ik kan me voorstellen dat je je er druk om maakt, maar wat hierboven al wordt gezegd, ieder lichaam is anders en het is helaas afwachten. Wellicht dat het je wat oplucht, ik had een aantal dagen na mijn positieve test ook geen pijnlijke borsten meer en alle kwaaltjes die ik had waren weg. Maar toch een week of 1,5 later een echo laten maken en ik was gewoon hartstikke zwanger. En bevallen inmiddels
Ik herken je zenuwen wel hoor, maar het zegt vaak niet heel veel. Vanaf het moment dat ik positief testte lette ik overal op en voelde ik van alles (of juist niets meer), maar probeer vertrouwen te houden. Ik duim voor je!
vrijdag 17 mei 2019 om 20:56
vrijdag 17 mei 2019 om 20:58
Dankjegoldygirl schreef: ↑17-05-2019 20:53Ik kan me voorstellen dat je je er druk om maakt, maar wat hierboven al wordt gezegd, ieder lichaam is anders en het is helaas afwachten. Wellicht dat het je wat oplucht, ik had een aantal dagen na mijn positieve test ook geen pijnlijke borsten meer en alle kwaaltjes die ik had waren weg. Maar toch een week of 1,5 later een echo laten maken en ik was gewoon hartstikke zwanger. En bevallen inmiddelsIk herken je zenuwen wel hoor, maar het zegt vaak niet heel veel. Vanaf het moment dat ik positief testte lette ik overal op en voelde ik van alles (of juist niets meer), maar probeer vertrouwen te houden. Ik duim voor je!
vrijdag 17 mei 2019 om 20:58
Zeker, Dankje
vrijdag 17 mei 2019 om 21:38
vrijdag 17 mei 2019 om 21:51
spuit_111 schreef: ↑17-05-2019 20:12Je bent dus 3 dagen, 6 dagen en 1 week overtijd geweest? Maak je het nu niet wel heel erg zwaar voor jezelf om over miskramen te spreken? Als je niet had getest, was je "gewoon" 3 dagen te laat ongesteld geworden. Ik zou sowieso eens wat later gaan testen. Zo veel druk is meestal nergens goed voor.
Als je eenmaal zwanger bent en het verliest noem je dat een miskraam. En ja, dat kan heel zwaar en verdrietig voelen.
vrijdag 17 mei 2019 om 21:58
Ja maar er zit enige kern van waarheid in omdat het gewoon niet veel toevoegt om zo ongelofelijk vroeg te testen. Hoe vroeger in de zwangerschap, hoe groter de kans op verlies. Dus als je later test zul je: Niet weten dat je een miskraam hebt gehad, daar dus bij een volgende zwangerschap niet extra bang voor zijn + je bent iets verder in de zwangerschap, wat de kans op verlies al ietsje verkleint...nachtvlinder1977 schreef: ↑17-05-2019 21:51![]()
Als je eenmaal zwanger bent en het verliest noem je dat een miskraam. En ja, dat kan heel zwaar en verdrietig voelen.
vrijdag 17 mei 2019 om 22:00
kom op, een bevruchting is nog geen zwangerschap, doordat je steeds vroeger kan testen zie je dat je een bevruchting kan registreren maar dat de kans op miskramen zo vroeg heel groot is. Je doet het jezelf aan hoor, als je twee weken later ongesteld wordt sta je niet stil bij het idee dat je een miskraam hebt tenzij je hier heel erg mee bezig bent. Een miskraam na 3 dagen overtijd is ook echt wel wat anders dan een miskraam bij 10 wekenachtvlinder1977 schreef: ↑17-05-2019 21:51![]()