Postpartum haaruitval

10-02-2020 16:40 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Het is weer zo ver! Mijn haar valt nu met bossen tegelijk uit😭
Hebben jullie nog tips? Ik zal natuurlijk naar de kapper gaan, maar misschien weten jullie ook nog iets dat helpt.

Veel dank iig!!
Accepteren helpt. Dan is het meteen minder erg :)
Ik ben pas bevallen maar ik kan ook alweer janken bij de gedachte. :'(
Accepteren en een goede kapper inderdaad, meer valt er niet aan te doen. ;)
Mijn kapster zei dat kan tot een jaar duren...
yourlocalhero schreef:
10-02-2020 16:58
Mijn kapster zei dat kan tot een jaar duren...
En bedankt voor je opbeurende woorden🤪🤣
Pandax schreef:
10-02-2020 16:41
Accepteren helpt. Dan is het meteen minder erg :)
Ok, uitdaging! Ik ben benieuwd of het helpt ;-D
Herfstblaadje19 schreef:
10-02-2020 16:45
Ik ben pas bevallen maar ik kan ook alweer janken bij de gedachte. :'(
Accepteren en een goede kapper inderdaad, meer valt er niet aan te doen. ;)

Toi toi toi dan maar!!
Ik kreeg van mijn kapster een tip: silicium druppels. Deze kan je kopen bij gezondheidswinkels/drogisterijen. Ik was sceptisch maar ook wanhopig, dus heb het geprobeerd. En het werkte dus echt! M'n haar werd echt duidelijk sterker, groeide sneller weer mooi terug en de haaruitval was ook snel een stuk minder. Kan natuurlijk zijn dat het toeval was, maar ik geloof er nu wel in :)
zwanger010 schreef:
10-02-2020 17:02
En bedankt voor je opbeurende woorden🤪🤣
Hahaha mij hielp het ook niet, gedeelde smart is halve smart zullen we zeggen :wink.
Het is nu hier wel iets minder...dat scheelt!
Tja alles wat je tijdens de zwangerschap hebt mogen houden gaat er hoppa ineens weer uit. Komt goed.
Ximun schreef:
10-02-2020 17:09
Ik kreeg van mijn kapster een tip: silicium druppels. Deze kan je kopen bij gezondheidswinkels/drogisterijen. Ik was sceptisch maar ook wanhopig, dus heb het geprobeerd. En het werkte dus echt! M'n haar werd echt duidelijk sterker, groeide sneller weer mooi terug en de haaruitval was ook snel een stuk minder. Kan natuurlijk zijn dat het toeval was, maar ik geloof er nu wel in :)
Ben al een flinke tijd uit de postpartum rui, maar ben nu toch wel benieuwd naar die druppels. :sherlock:
yourlocalhero schreef:
10-02-2020 17:22
Hahaha mij hielp het ook niet, gedeelde smart is halve smart zullen we zeggen :wink.
Het is nu hier wel iets minder...dat scheelt!
Ja, dat is zo! Jij ook sterkte ermee! En fijn dat het inmiddels wat minder is 😁

Zullen het dan toch onze wilde haren zijn geweest???
Ximun schreef:
10-02-2020 17:09

Dat klinkt interessant! Nooit eerder gehoord, maar wat fijn dat het jou geholpen heeft👍🏻👍🏻
blauwe_emmer schreef:
10-02-2020 18:11
Tja alles wat je tijdens de zwangerschap hebt mogen houden gaat er hoppa ineens weer uit. Komt goed.
Ik weet het, maar ik vind het toch weer een dingetje. Ik was nét zo gewend aan mijn 😍 mooie 😍 volle bos... en nu droom ik van Andrélon reclames vol weelderige glanzende bossen haar, waar ik dan in de vóór rol figureer.... Nu nog de ná rol...#dreamon 🤪
PapierVampier schreef:
10-02-2020 18:17
Ben al een flinke tijd uit de postpartum rui, maar ben nu toch wel benieuwd naar die druppels. :sherlock:
Het schijnt ook goed te zijn voor een mooie huid en nagels, dus je kan het altijd proberen! (Klinkt nu net of ik aandelen heb, maar dat is niet zo :P )
Oh heel herkenbaar helaas geen oplossing. Kamp zelf met soort mini pony nu het weer gaat groeien. Kapper antwoordde toen ik om raad vroeg dat ze helaas niet kon toveren... ik heb gelukkig weinig tijd met rondkruipende dreumes om in de spiegel te kijken
zwanger010 schreef:
10-02-2020 19:52
Ja, dat is zo! Jij ook sterkte ermee! En fijn dat het inmiddels wat minder is 😁

Zullen het dan toch onze wilde haren zijn geweest???
Goed mogelijk, mijn haar is sinds de eerste zs alweer dertien jaar terug flink dikke geworden...viel niets uit...na de middelste 9 jaar geleden ook meer erbij en geen uitval...en nu de jongste ruim een jaar is...nog steeds flink dikke bos met haar, maar voor mijn gevoel zoveel verloren dat je er drie pruiken minimaal van kan maken
..wilde haren jij zegt het haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven