Prikpil, vragen

12-08-2015 07:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zit met een aantal vragen. Ik heb in maart 2014 mijn laatste prikpil gehaald. Na een kleine 7 maanden mijn menstruatie gekregen (dacht ik). Vervolgens dit maandelijks kunnen herhalen rond de zelfde data. Sinds mei 2015 heb ik een zeer onregelmatige menstruatie. Op het moment zelfs zo dat ik 7 dagen gemenstrueerd heb, dit 5 dagen niet geweest ben en nu weer, en veel heviger dan de afgelopen maanden menstrueer.. Mijn vriend en ik willen graag kinderen, en ik vraag me af of er mensen zijn die hetzelfde ervaren. De pijn is inmiddels ondraaglijk en ik kan er niet van slapen. Nsaids helpen niet en een warm bad ook niet.. Tips zijn welkom!
Ben je met deze klachten al bij de huisarts geweest? Lijkt me namelijk de eerste stap. Helemaal als er een kinderwens is. Zo te lezen hebben jullie het nu een jaar geprobeerd, dat in combinatie met deze klachten is volgens mij voldoende voor een doorverwijzing baar de gynaecoloog
If you can dream it, you can do it.
quote:mel.nl schreef op 12 augustus 2015 @ 07:19:

Ben je met deze klachten al bij de huisarts geweest? Lijkt me namelijk de eerste stap. Helemaal als er een kinderwens is. Zo te lezen hebben jullie het nu een jaar geprobeerd, dat in combinatie met deze klachten is volgens mij voldoende voor een doorverwijzing baar de gynaecoloogde klachten waren goed te hebben. Voelde allemaal normaal. Behalve die van nu.
Naar de huisarts, deze kan je doorverwijzen en je ook iets voorschrijven tegen de pijn.

Er zijn wel wat combinaties die de pijn kunnen verlichten.

En de doorverwijzing zal vast geen probleem zijn gezien je klachten en je kinderwens.
Ik zou ook even langs de huisarts gaan.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ook ik zou met deze klachten echt even langs de huisarts gaan!
hallo,

ik en mijn vriend zouden graag een kindje willen maar ik heb in oktober de prikpil voor de eerste keer genomen, wanneer zou ik dan juist weer vruchtbaar zijn?

bedankt al vast
volgens mij staat dat in de bijsluiter, die krijg je er gewoon bij als je de prikpil ophaalt
If you can dream it, you can do it.
quote:yara92 schreef op 25 november 2015 @ 18:05:

hallo,

ik en mijn vriend zouden graag een kindje willen maar ik heb in oktober de prikpil voor de eerste keer genomen, wanneer zou ik dan juist weer vruchtbaar zijn?

bedankt al vast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven