Rammelaars- deel 6
woensdag 7 maart 2012 om 13:55
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015
In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!
Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.
Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.
MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!
Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.
Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.
MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
donderdag 9 augustus 2012 om 15:14
Oeee spannend Veliene!!! Ik hoop het zooo voor je!!
En die van de krudivat?? Die moeten ook gevoelig zijn.
Voor een foto te uploaden moet je deze via een website (weet hem ff niet uit mn hoofd) online zetten. De krijgt dan een link van je afbeelding, en die kun je dan hier weer plakken (zoals je ook een afbeelding toe voegt)
En die van de krudivat?? Die moeten ook gevoelig zijn.
Voor een foto te uploaden moet je deze via een website (weet hem ff niet uit mn hoofd) online zetten. De krijgt dan een link van je afbeelding, en die kun je dan hier weer plakken (zoals je ook een afbeelding toe voegt)
donderdag 9 augustus 2012 om 15:22
donderdag 9 augustus 2012 om 15:37
Oooh Veliene, wat spannend!! Ik hoop het echt zó voor je!! In principe is een streep, hoe licht ook, wel positief. En aangezien je nog voor je NOD zit zou dat dus heel goed kunnen... Meid, ik ga echt voor je duimen!
Italia, wat fijn dat alles goed is met de 20 weken echo! Nu heerlijk genieten van de vakantie!
Italia, wat fijn dat alles goed is met de 20 weken echo! Nu heerlijk genieten van de vakantie!
donderdag 9 augustus 2012 om 18:17
Hoop het maar, want het rammelt hier behoorlijk. Manlief hoort het regelmatig ratelen haha!
Volgende week op kraambezoek bij de tweelingzus van mn schoonzusje en broer die dus zwanger zijn. Haar tweelingzus is vorige week zaterdag bevallen, maar kan het niet laten om even bij zo'n kleintje te kijken.... (ondanks dat we de laatste tijd bijna alleen maar baby's op mijn werk hebben, zodat ik regelmatig lekker kan knuffelen... Dat maakt het verlangen alleen maar groter)
Volgende week op kraambezoek bij de tweelingzus van mn schoonzusje en broer die dus zwanger zijn. Haar tweelingzus is vorige week zaterdag bevallen, maar kan het niet laten om even bij zo'n kleintje te kijken.... (ondanks dat we de laatste tijd bijna alleen maar baby's op mijn werk hebben, zodat ik regelmatig lekker kan knuffelen... Dat maakt het verlangen alleen maar groter)
donderdag 9 augustus 2012 om 20:51
Spannend Veliene!! Ik ga heel hard voor je duimen! Hoe laat ga je ongeveer testen en hoelaat kom je hier bericht geven? Dan weet ik hoe laat ik ongeveer kan komen kijken hier
Dank je Twinkelstar. Ik hoop het ook. Dinsdag is mn NOD en heb nog helemaal nergens last van... Ben wel moe de laatste paar dagen. Maarja kan ook best zijn dat ik mezelf ermee gek maak natuurlijk
Natuurlijk blijft dit een vruchtbaar topic!! Nog een paar maandjes, dan mag je los gaan met je rammels hahaha
Dank je Twinkelstar. Ik hoop het ook. Dinsdag is mn NOD en heb nog helemaal nergens last van... Ben wel moe de laatste paar dagen. Maarja kan ook best zijn dat ik mezelf ermee gek maak natuurlijk
Natuurlijk blijft dit een vruchtbaar topic!! Nog een paar maandjes, dan mag je los gaan met je rammels hahaha
vrijdag 10 augustus 2012 om 07:21
vrijdag 10 augustus 2012 om 09:24
Heb voor de zekerheid toch de huisarts gebeld. Assistent was heel aardig. Een streep is, hoe licht ook, een streep. Moet zodra ik koorts krijg, de pijn onhoudbaar wordt of langer dan een week zo door blijf vloeien weer bellen. Gelukkig eind deze maand sowieso weer afspraak bij huisarts om het dagboekje te bespreken...Bah, de stiekeme hoop is in één klap weer van tafel geveegd.
Dank jullie voor de lieve woorden!
Xx
Dank jullie voor de lieve woorden!
Xx
vrijdag 10 augustus 2012 om 09:30
vrijdag 10 augustus 2012 om 10:36
@lovely: inderdaad nog maar 4 maandjes tot wij ook begonnen zijn, gaat toch wel opschieten.
Van de week nog even een goed gesprek gehad met mn man over de kinderwens, waarin vooral hij eindelijk goed zn 'angsten' uit heeft kunnen spreken. Hij vind het allemaal toch een beetje spannend, vooral omdat dit ongeveer het enige in je leven is dat voor altijd is.
Omdat we het er toch over hadden, meteen dingen besproken over hoe we tegen bepaalde dingen aankijken en gelukkig denken we redelijk hetzelfde over opvoeding enzo, al wisten we dat grotendeels al.
Gister weer een pilstrip op, dus ben maar eens begonnen te tellen hoeveel strips ik nog nodig heb. Volgende keer als ik naar de apotheek ga, heb ik nog maar 1 laatste pakje nodig!! raar idee hahaha
Van de week nog even een goed gesprek gehad met mn man over de kinderwens, waarin vooral hij eindelijk goed zn 'angsten' uit heeft kunnen spreken. Hij vind het allemaal toch een beetje spannend, vooral omdat dit ongeveer het enige in je leven is dat voor altijd is.
Omdat we het er toch over hadden, meteen dingen besproken over hoe we tegen bepaalde dingen aankijken en gelukkig denken we redelijk hetzelfde over opvoeding enzo, al wisten we dat grotendeels al.
Gister weer een pilstrip op, dus ben maar eens begonnen te tellen hoeveel strips ik nog nodig heb. Volgende keer als ik naar de apotheek ga, heb ik nog maar 1 laatste pakje nodig!! raar idee hahaha
vrijdag 10 augustus 2012 om 17:18