Rituals stokjes gevallen

13-01-2019 18:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,

Zojuist is er een nog volle fles van de geurstokjes van de rituals omgevallen. De hele kamer ruikt nu heel sterk naar deze geur.
Op de website staat dat het alleen in goed geventileerde ruimtes gebruikt mag worden. Zou het een probeem zijn dat dat die geur/andere bijbehorende chemische stoffen nu zo overgedoseerd aanwezig is? Vooral icm met de zwangerschap vraag ik me dat af.. Iemand hier verstand van?
Even goed luchten en klaar, wat een overdreven gedoe zeg
Gewoon even de ramen/deuren open geen optie? Anders vrees ik dat je baby nog maanden naar Rituals zal ruiken ;-)
Rustig maar Gizzmo, geen stess hier hoor. Ik vroeg het me gewoon af, er staat zo'n lijst aan waarschuwingen bij, dat het toch wel chemisch spul is blijkbaar. Raam open: check.
Star² schreef:
13-01-2019 18:15
Gewoon even de ramen/deuren open geen optie? Anders vrees ik dat je baby nog maanden naar Rituals zal ruiken ;-)
Hoeft 'ie de eerste maanden niet in bad, ik zie er wel een voordeeltje in..
Gelukkig, je klinkt inderdaad niet zo hysterisch als het gemiddelde door een zwangere geposte OP. En met humor, komt helemaal goed met jullie.
appelflap007 schreef:
13-01-2019 18:23
Hoeft 'ie de eerste maanden niet in bad, ik zie er wel een voordeeltje in..
Maar hoef je natuurlijk niet meer met Zwitsal aan te komen he!
Die wil straks alleen nog maar Rituals.
Goed geventileerde kamer is alleen maar omdat je anders zo'n sterke geur krijgt datje meteen genoeg van de lucht hebt, en het nooit meer koopt. En dan zit rituals met een overschot :idee:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het maakt niet denk ik niet veel uit of het nu over de grond ligt of in het flesje zit in de kamer (voor de zwangerschap in ieder geval, de geur zul je wel verschil ruiken ja haha).

Inderdaad even goed ventileren :). Zolang je het niet gaat oplikken, zal het wel goedkomen ;).
gizzmo-returns schreef:
13-01-2019 18:15
Even goed luchten en klaar, wat een overdreven gedoe zeg
+1 en nog veel meer, stel je niet aan....
Castor1975 schreef:
13-01-2019 18:52
+1 en nog veel meer, stel je niet aan....
Bedankt voor je constructieve reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven