Rompers Next

18-09-2020 10:06 20 berichten
Heeft iemand ervaring met de rompers van Next? De reviews bij de rompers zelf zijn lovend maar misschien zijn Engelsen snel tevreden.

Ik had een mooie collectie rompers nog van de oudste maar die heeft mijn man per ongeluk naar de kringloop gebracht een jaar geleden :( Waarschijnlijk is dit ons laatste kind dus ik wil niet te veel geld uitgeven. De rompers van de Hema zaten mijn oudste niet en die van de H&M vond ik alleen de duurdere 2pak mooi zitten. Zeeman verwaste snel. Tweedehands wil ik niet.
Alle reacties Link kopieren
De rompertjes van Zeeman van biologisch katoen zijn juist erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met de rompers maar over de andere kleding ben ik heel tevreden. Echt niet te vergelijken met Ali express waar mensen hoge beoordelingen geven en je dan een synthetisch vormeloos iets opgestuurd krijgt :P
Ik heb oa nachtponnetjes van Next. Mooi ademend katoen wat mooi blijft in de was. Ook de babypakjes zien en voelen goed.
Saartjepoes2 schreef:
18-09-2020 10:18
Geen ervaring met de rompers maar over de andere kleding ben ik heel tevreden. Echt niet te vergelijken met Ali express waar mensen hoge beoordelingen geven en je dan een synthetisch vormeloos iets opgestuurd krijgt :P
Ik heb oa nachtponnetjes van Next. Mooi ademend katoen wat mooi blijft in de was. Ook de babypakjes zien en voelen goed.

Ik heb voor onze kleuter veel van de Next en dat bevalt prima :-D Ook de meisjes babypakjes die ik nu heb gekocht voor de baby-in-buik zijn van dezelfde kwaliteit als de jongens pyjama’s.

Maar het kopen van zo’n bulk rompers houd mij ergens tegen. De bulk rompers van de H&M waren na 1x wassen uitgelubberd.
Emma95 schreef:
18-09-2020 10:11
De rompertjes van Zeeman van biologisch katoen zijn juist erg goed.

Wat bedoel je met goed? Ik vind ze vierkant en stug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb rompers van Next, ook leuke broekjes/leggings! Stof is wel redelijk dun maar zit verder prima. Hals is wel wat ruim.

Vind idd de biologische van de zeeman ook prettig. Mijn absolute topper zijn de bamboo rompers van de hema, hebben ze nu helaas maar twee soorten van maar fijn stretch en zacht.
Alle reacties Link kopieren
Juist heel zacht en rekbaar en ze blijven mooi. Je moet wel de goede kiezen.
Er staat ‘sweet & soft’ in.

Babykleertjes zijn ook leuk op het moment.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
18-09-2020 10:25
Juist heel zacht en rekbaar en ze blijven mooi. Je moet wel de goede kiezen.
Er staat ‘sweet & soft’ in.

Babykleertjes zijn ook leuk op het moment.
Ja die idd! Veel fijner dan de basic collectie van de hema en goedkoper ook.
Zitten er drukknoopjes op de schouders? Merken die dat niet hebben vind ik zo onhandig. Dan lubbert de stof helemaal uit.
Zie op google enkel met zo‘n vouwtje op de schouder, dat vond ik dus niks..
Alle reacties Link kopieren
DreamyEzra schreef:
18-09-2020 10:46
Zitten er drukknoopjes op de schouders? Merken die dat niet hebben vind ik zo onhandig. Dan lubbert de stof helemaal uit.
Haha vind ik juist fijn maar wel alleen als het fijn zacht stretch materiaal is.

Bij zeeman en hema hebben ze geen drukknoopjes.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, wel drukknoopjes, en met lange mouwen of mouwloos.

https://www.zeeman.com/nl/baby-romper-av-000002769.html
Alle reacties Link kopieren
Ik ben groot fan van de rompers van de Wibra! Ze zijn zacht en hebben stretch.
Alle reacties Link kopieren
eenhoorn schreef:
18-09-2020 11:07
Ik ben groot fan van de rompers van de Wibra! Ze zijn zacht en hebben stretch.
Ik ook, echt heel rekbaar, vind ze ideaal.
Iemand nog ervaring met de rompers van Next?
Joh, bestel er gewoon een paar en kijk hoe je ze vindt. Bevallen ze, dan koop je er meer.
Alle reacties Link kopieren
En bestel meteen de leuke dierenbroekjes! Ideaal voor wat goedkope reservekleding voor op de opvang.
Rosalind schreef:
18-09-2020 12:09
Joh, bestel er gewoon een paar en kijk hoe je ze vindt. Bevallen ze, dan koop je er meer.
Dit...
Zalando heeft ook next.
Misschien dat dat je wat meer over de streep haalt?
5 jaar geleden waren ze wat dikker qua stof dan die ‘mooie’ van de hema, en wat breder. Wel fijn hoor, maar ik ben meer fan van hema.
Alle reacties Link kopieren
Hoe valt Next? Ik heb er nog geen ervaring mee maar ik zou het ook graag proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven