Sea Band ervaringen

01-06-2014 08:24 12 berichten
Dag dames,

Ik zit nu in week 7 van mijn zwangerschap en ben sinds vorige week onwijs misselijk. Heb van alles geprobeerd maar niks helpt en lig het liefst hele dag op bed. Ben gister bij de drogist geweest en hun stelden Sea Bands voor. Heeft iemand hier ervaringen daarmee??
Alle reacties Link kopieren
Bij mij deed het niets. Zonde van het geld.
Bij mij heeft het geholpen. Mijn misselijkheid werd alleen erger waardoor het niet meer genoeg was. Tik takjes hielpen goed. En blijven eten. Ik had een boterham zonder beleg in stukjes in mijn tas. Elke keer als de misselijkheid op kwam nam ik een stukje.
Bij mij deed het ook helemaal niets. Ben vanaf week 4 tot en met week 40 misselijk geweest... Alles geprobeerd, maar niets hielp.
Ff bellen met de huisarts, je krijgt dan waarschijnlijk emesafene. Heb ik ook gehad en het is heel fijn als je ff niet misselijk bent..
Bij mijn vrouw heeft het ook niks geholpen. Het enige dat hielp, raar maar waar, was vet eten. Zijn nog nooit zo vaak bij de friture geweest als toen, maar het was ook tevens het énige voedsel dat binnen bleef...
Bij mij hielp het niets, dat kraaltje op je pols zat wel erg vervelend na een paar uur. Emesafene hielp wel wat.
Computer says nooooo
Hier ook emesafene gekregen. Bandjes doen geen drol wanneer je echt moet spugen. Vanaf week 14/15 was mijn spugen voorbij. Medicatie hielp goed en was er erg blij mee.
Die bandjes gingen alleen de huid op mijn polsen irriteren, verder niets.

Bij mij hielp het om ongeveer om de twee uur iets te eten, maakt niet uit waar ik trek in had, en af en tussendoor af en toe zuigen op een klein dropje.

Zuivel (vla, chocomel, ijs) pepermunt en droge crackers wat voor anderen wel hielp was voor mij een absolute "no-go"

Vanaf week veertien ging er een knop om en was het klaar, ik ben nu 25 weken zwanger en wordt alleen nog misselijk als ik alcohol ruik.

Ben je alleen misselijk of geef je ook veel over?

Als het laatste het geval is, neem contact op met je huisarts voor emesafene.
Sea bands deden niks bij mij.

Ga naar de huisarts voor advies en evt. medicatie. Er zijn meerdere middelen tegen misselijkheid/overgeven. Vooral bij (veel) overgeven de huisarts blijven benaderen.
Heeft mij ook niet geholpen, bleef even misselijkheid.

Ik heb emesafene gekregen van de huisarts en dat haalt de scherpe randjes er vanaf bij mij.

Ik ben nu bijna 12 weken en heb er af en toe een goede dag tussen zitten.

Sterkte!
quote:siska74 schreef op 01 juni 2014 @ 09:41:

Die bandjes gingen alleen de huid op mijn polsen irriteren, verder niets.

Bij mij hielp het om ongeveer om de twee uur iets te eten, maakt niet uit waar ik trek in had, en af en tussendoor af en toe zuigen op een klein dropje.

Zuivel (vla, chocomel, ijs) pepermunt en droge crackers wat voor anderen wel hielp was voor mij een absolute "no-go"

Vanaf week veertien ging er een knop om en was het klaar, ik ben nu 25 weken zwanger en wordt alleen nog misselijk als ik alcohol ruik.

Ben je alleen misselijk of geef je ook veel over?

Als het laatste het geval is, neem contact op met je huisarts voor emesafene.Ik geef ook veel over. Vooral in de avond gaat alles eruit en overdag zuur slijm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven