September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.




NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI



Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Wow!! Echt heel erg van harte gefeliciteerd BB!
Wat fijn dat het in België toch nog gelukt is! :cheer:
Ik kom hier bijna nooit meer, maar ben blij dat ik dit mooie nieuws nog even heb gelezen.
Geniet van jullie kleine mannetje!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
BB, want ontzettend leuk!!! Gefeliciteerd!

Ik durfde er nooit meer naar te vragen omdat je al zoveel teleurstellingen had gehad en al afstand van het forum aan het nemen was.
En nu heb je gewoon een heerlijk jochie in je armen, wat geweldig!
België rules!

Zouden jullie tzt nog willen proberen voor een tweede te gaan of is jullie wens met 1 kind gewoon volledig vervuld? Beetje stomme vraag, net 3 weken geleden bevallen, maar er zijn natuurlijk mensen die gewoon weten dat ze maar één kind willen. En sommige mensen die weten dat ze meer kinderen willen, als het hen gegeven is.

Hoe dan ook, voor nu, geniet!!!

Sohappy, hoe gaat de zwangerschap? Je zou omgeving 7 maanden moeten zitten nu?
Alle reacties Link kopieren
Oei, als ik bedenk dat ik 5 jaar ouder ben dan wat in de tabel staat, dan zijn jullie dat allemaal vast ook al? Wat een tijd!

Zoon is hier ook alweer de 4.5 gepasseerd, dus nu moeten we aan de slag voor zwemles regelen.... (mag hij pas vanaf 5 jaar van mij; zijn zus was bijna 6 toen ze begon, maar dat kwam omdat zij er eerder nog niet aan toe was).
Alle reacties Link kopieren
@bb14,

Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat goed om te lezen. Wat fijn dat het om België wel gelukt is.
Heb aan je gedacht en hoopte erg dat je goed nieuws kon posten.

Ik ben morgen alweer 34 wkn zwanger. Het einde komt in zicht. Erg nieuwsgierig en weer spannend hoe het zal gaan. Zal als het zover is, de bevalling vast weer spannend vinden.
Het gaat goed verder. Wel wat last van een mindere doorbloeding in mijn heup wat soms vervelend is met slapen.
Erg nieuwsgierig wat we gaan krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar weekjes en je kunt je nieuwe spruit in je armen sluiten!

Dus jullie wilden niet vooraf weten wat het wordt?
Dat heeft ook weer wat, vroeger dacht ik dat ik dat zo zou doen als ik kinderen kreeg, maar de praktijk is anders gegaan :-$
Alle reacties Link kopieren
Nee we laten ons graag verrassen.
Nu 37 wkn. Zo gek dat er straks weer een baby is, kun je je weer niet op voorbereiden.
Slaap minder, bekkenklachten waarvoor ik bij de osteopaat loop. Masseren en oefeningen zijn niet fijn,het werkt wel.
Heupen voelen beurs aan. Bijna slijmbeursontsteking aan 1 kant.
Dochter slaapt smiddags nog dus ik ook.
Savonds weinig energie, hoort erbij.
Raak erg nieuwsgierig!
Ook spannend hoe het allemaal zal gaa, wanneer begint het.
Alle reacties Link kopieren
Met twee koters wordt het op een gegeven moment een stuk drukker Vooral als ze ook op elkar gaan reageren en je daar hoornsdol van kunt worden. Maar ook, in mijn geval, kunnen ze heel erg lief samen zijn (nadat ze 10 minuten eerder elkaar 's harsens hebben ingeslagen bij wijze van :P ).

Geniet lekker van je volgende spruit en geniet ook van je eerste dochter!
Had ik al gezegd dat je moest genieten? :)

Succes met de bevalling!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om al jullie reacties te lezen, bedankt!

Succes met de laatste loodjes Sohappy!

Haha, ja die leeftijden in de tabel Poppie.. Wat waren we nog jong! Ik ben nu uiteindelijk best een oude moeder. 😉 Wat betreft de wens voor een tweede; toevallig hebben we het daar net over gehad en zouden we dat beide wel willen. Maar pas na een jaar mogen we weer zo'n traject in, dus dat duurt nog wel even. 😉 En het lijkt me best heftig, 2 zulke jonge kinderen! Maar heel veel tijd hebben we ook niet meer. In ieder geval eerst hier maar van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels 2 dagen over tijd. 
Gek, je leeft eerst naar je uitgerekende datum toe. 
En nu heb is het afwachten.. morgen weer naar de verloskundige voor controle. 
De baby zit nog lekker bij me.
Slaap redelijk gelukkig. Heupklachten zijn wel minder al had ik er vannacht wel weer meer last van.
Vanmiddag naar de fysiotherapeut.
Hebben een nieuwe splittopper, daar ben ik erg blij mee.
Nog even geduld..
Wel blij als deze dag voorbij is, 11 november lijkt me geen fijne dag voor je verjaardag. 
Als het zo is, is het zo hoor.

@ bb14,
Wij moesten ook een jaar wachten na de geboorte van onze dochter voor we
weer met het traject mochten starten.
Hadden gehoopt dat de 2e via de natuurlijke weg zou lukken maar helaas.
Ook ik ben een oudere moeder, net 39 geworden maar voel me helemaal niet zo.
Hoe oud ben jij nu dan?
Alle reacties Link kopieren
bb, je draagt een kind ook nog 9 maanden, dus dan zit er bijna 2 jaar tussen de kinderen als het lukt. Gewoon doen dus, die van mij schelen een kleine 2 jaar en behalve dat er veel gekibbeld wordt, kunnen ze elkaar ook echt op een leuke manier vinden!

En gezien de leeftijd... je kunt niet eeuwig wachten..... Ik ben op mijn 38ste, bijna 39ste, bevallen van de jongste. Ik wilde niet over de grens met 40 gaan, maar wie weet, als het lang op zich had laten wachten, had ik die grens nog wel opgeschoven....

Sohappy, spannend..... binnen twee weken baby nummer 2!
Succes! En laatste loodjes wegen het zwaarst...
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen vrijdagavond is onze zoon geboren!
Met een ruggenprik een relaxte bevalling gehad, wat een verademing.
Met ff minder als een kwartier kwam hij ter wereld en kon ik hem zelf aanpakken. Bijzonder om mee te maken!
Geen hechtingen enzo, wel aambeien maar dat vraagt veel minder van me herstel. Gerust moe maar voel me fit.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, sohappy!

Gaat het goed met jullie? Alweer helemaal thuis aan het wennen?
Hoe reageert grote zus op haar broertje?

Sorry, viva forum was even uit het oog verloren... dus ik zie het nu pas!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sohappy! Klinkt als een mooie bevalling. Hopelijk nu volop aan het genieten van jullie gezin!

Bedankt voor de tips allemaal. Ben nu 36, dus valt nog mee, maar in deze regio krijgen de meesten minimaal 10 jaar eerder kinderen. 😉🙈 We genieten nu hier eerst volop van en gaan over een tijdje eens informeren. Zou mooi zijn als we wel op de lijst komen, zodat er niet ook nog een wachtlijst is als we na een jaar weer los willen.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sohappy! Fijn dat de bevalling goed gegaan is. Nu lekker genieten! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik moest diep zoeken om dit topic weer te vinden.

Hoe gaat het met iedereen? Nog kinderen onderweg ?
Plannen voor kinderen?

SoHappy, hoe gaat het met je zoon? Hij is inmiddels ook alweer bijna 4 maanden toch? Hoe vindt grote zus het met haar broertje?
Alle reacties Link kopieren
#poppie0022,

Klopt hij is idd alweer 4 mnd. Heerlijk ventje. Doet het prima. Krijgt smorgens en savonds nog bv en tussendoor de fles.
Zus moet nog best wennen aan zijn komst. Laat nog best wat jaloers gedrag zien ( hem een tik geven of ons). Maar vraagt ook veel naar hem.
Komt ooit wel goed toch..

Had ik jonger geweest had ik nog wel voor een 3e willen gaan.
Nu is het goed zo.
Alle reacties Link kopieren
Die oudste van mij heeft nog steeds met regelmaat jaloers gedrag, dus ik zou echt niet aan een 3de meer denken, al willen de kids dat wel graag (de een een broertje, de ander een zusje :-P )

Fijn dat het goed gaat bij jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven