Spiraal mirena en dan?
vrijdag 14 juni 2019 om 09:53
vrijdag 14 juni 2019 om 10:10
Je zegt dat je een regelmatige cyclus had, maar die had je niet. Niet echt in ieder geval. Door de hormonen werd je cyclus onderdrukt. Je eigen hormonen moeten nu de boel weer gaan regelen en dat kan vlot gaan.
Ik weet niet of het een troost is, maar je bent vruchtbaar voordat je menstrueert. Dus geniet samen vooral van de seks.
Ik weet niet of het een troost is, maar je bent vruchtbaar voordat je menstrueert. Dus geniet samen vooral van de seks.
vrijdag 14 juni 2019 om 10:14
vrijdag 14 juni 2019 om 10:25
Zo dat is erg snel... heb je geluk gehad! Ja ik ga geen druk zetten mbt zwanger worden. Was eerder inderdaad van hoelang duurt het voor je überhaupt zwanger kan raken en of het onregelmatige lang duurt kwa cyclus!
vrijdag 14 juni 2019 om 11:51
Dat klinkt best heftig ! En dat heb je lang moeten wachten zeg...
vrijdag 14 juni 2019 om 22:41
Oh dat is super snel wel alles goed gegaan? Ik hoop dat het snel raak is ik laat het op me afkomen .
zaterdag 15 juni 2019 om 09:22
Ik was 36 toen ik de mirena liet verwijderen, dus ik wist dat het langer kon duren en dat de kans op miskramen groter was. Mijn tweede zwangerschap werd weer een miskraam, dus dat was weer verdrietig en toen hebben we er serieus rekening mee gehouden dat het niet meer zou lukken om een kind te krijgen. Gelukkig 5 maanden na de 2e miskraam was ik weer zwanger en dat ging goed.Joyelkedag schreef: ↑14-06-2019 11:51Dat klinkt best heftig ! En dat heb je lang moeten wachten zeg...