Striemen down under?!
woensdag 9 november 2016 om 13:58
Ik ben 34 weken zwanger, tot nu toe vrijwel geen striemen op mijn buik op een paar rode stipjes na.
Nu heb ik het gisteren eindelijk voor elkaar gekregen om me te scheren en mijn vagina zit onder de striemen, echt flinke rode jeukende striemen.
Striemen op mijn buik kan ik begrijpen, maar hoezo op mijn vagina? Tijdens de bevalling kan ik ook nog begrijpen, maar tijdens de zwangerschap..
Zijn er andere die dit hebben? Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe dit komt.
Ik heb zelf namelijk het idee dat de regio down under gewoon nog hetzelfde formaat is.
Nu heb ik het gisteren eindelijk voor elkaar gekregen om me te scheren en mijn vagina zit onder de striemen, echt flinke rode jeukende striemen.
Striemen op mijn buik kan ik begrijpen, maar hoezo op mijn vagina? Tijdens de bevalling kan ik ook nog begrijpen, maar tijdens de zwangerschap..
Zijn er andere die dit hebben? Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe dit komt.
Ik heb zelf namelijk het idee dat de regio down under gewoon nog hetzelfde formaat is.
woensdag 9 november 2016 om 14:06
Kunnen ook spataderen zijn idd.
En striemen. Tja. Ik heb op mijn buik 2 streepjes bij mijn navel en een grote op de binnenkant van mijn linkerbeen .
Bij mijn 1e zwangerschap niks nada . Bij de 2e verscheen ineens die op mijn been echt 8-9cm rood en inmiddels witte streep.
Was ook maar 6kg aangekomen, heb geen idee hoe die er kwam.
Wel knap dat je je nog geschoren hebt met 34 weken
En striemen. Tja. Ik heb op mijn buik 2 streepjes bij mijn navel en een grote op de binnenkant van mijn linkerbeen .
Bij mijn 1e zwangerschap niks nada . Bij de 2e verscheen ineens die op mijn been echt 8-9cm rood en inmiddels witte streep.
Was ook maar 6kg aangekomen, heb geen idee hoe die er kwam.
Wel knap dat je je nog geschoren hebt met 34 weken
Not my circus, not my monkeys
woensdag 9 november 2016 om 14:10
woensdag 9 november 2016 om 14:11
woensdag 9 november 2016 om 14:14
woensdag 9 november 2016 om 14:16
Ja die wordt ook 'dikker' tijdens je zwangerschap. Iig veranderd hij wel. Ik heb flink pijn gehad in mn schaambot.
Ik kreeg striae rond week 35 rechts onder op mn buik. En ze waren na de bevalling weer net zo snel weg als dat ze er zaten. Erg vaag maar mij hoor je niet klagen.
Afwachten dus.
Of je vriend / man wijsmaken dat t met een massage wel minder kan worden
Ik kreeg striae rond week 35 rechts onder op mn buik. En ze waren na de bevalling weer net zo snel weg als dat ze er zaten. Erg vaag maar mij hoor je niet klagen.
Afwachten dus.
Of je vriend / man wijsmaken dat t met een massage wel minder kan worden
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 9 november 2016 om 14:36
woensdag 9 november 2016 om 14:42
woensdag 9 november 2016 om 14:59
woensdag 9 november 2016 om 17:03
quote:Asinum schreef op 09 november 2016 @ 14:59:
Ik had na mijn zwangerschap (keizersnede) ook een hele tijd een hele dikke poes venusheuvel. Dat is allemaal weer bijgetrokken en ziet er nu weer normaal uit. Ik was 30 kilo aangekomen dus dat zal er weldegelijk mee te maken hebben gehad.Zelfde hier, incl die 30 kilo.
Ik had na mijn zwangerschap (keizersnede) ook een hele tijd een hele dikke poes venusheuvel. Dat is allemaal weer bijgetrokken en ziet er nu weer normaal uit. Ik was 30 kilo aangekomen dus dat zal er weldegelijk mee te maken hebben gehad.Zelfde hier, incl die 30 kilo.