Studeren en een baby

02-04-2012 17:44 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een hele tijd kunnen negeren maar jeeeeetje wat een kriebels heb ik... Het lijkt me al jaren leuk om vroeg moeder te worden maar nu kan ik het echt niet meer negeren!! Ik zou zo graag moeder worden!!

De situatie: Ik ben 24 jaar en mijn vriend 26 jaar. En ik heb de Hotelschool afgerond. Inmiddels doe ik een HBO opleiding en ik studeer over 1,5 jaar... Woon samen met mijn vriend en hij werkt fulltime en heeft gewoon een goed salaris. Doordat hij ploegendienst draait is hij vrij veel thuis... Zijn kant is dus niet echt het probleem, maar wat vinden jullie... Kun je een kindje krijgen als je studeert? Naar mijn idee heb ik nu meer tijd als wanneer ik werk...

Graag zou ik jullie mening horen:) Dank je wel meiden!!
Jaaaa klopt.... Verschilt niet zoveel van elkaar:) Hoe me ouders die twee klinkers hebben verzonnen,,, tjsaaa geen idee maar je hoort het niet zoveel:)

Dromen is geweldig en op de meeste dagen ben ik er niet ZO mee bezig maar andere dagen...Denk je er continu aan en op zon dag als dat heb ik deze topic geopent...

Geduld is een schone zaak...

Mijn spiraaltje gaat er over 2 weken wel uit moet dus wel even gaan bedenken wat ik dan ga doen... Kan geen nieuw spiraaltje en de pil is bij mij niet zon succes... Dus baal verschrikkelijk dat deze eruit moet...Wordt er dan gelijk ook weer zoveel mee geconfronteerd!
Ik heb mijn eerste gekregen vlak na afronding van propedeuse. Was een makkelijke zwangerschap en na twee weken zat ik weer in de schoolbanken( was toen 28). Was 18 weken zwanger van de tweede tijdens mijn diploma uitreiking. Toen was het maar goed dat ik bijna klaar was omdat ik die zwangerschap heel zwaar vond ivm bekkeninstabiliteit. Ik deed een deeltijdstudie in combinatie met 28 uur werken.

Ik vond het dus goed te combineren maar druk was het wel.

Succes!
@oxyboxy bedankt voor je reactie... Wat goed van je dat je kindje heb gekregen terwijl je studeerde!! En wat een stap zeg, zelfs een tweede tijdens je studie, athans de zwangerschap. Je bent toen dus ook niet gelijk gaan werken door de vervelende zwangerschap.

Jaaaa denk idd wel dat je een ster in plannen moet zijn ja... Hahahaha
Nou ik werkte al dus direct na mijn verlof gewoon weer aan de slag alleen voor 32 ipv 28 uur.

Plannen is belangrijk maar dat is niet mijn sterkste eigenschap. Met een boel hulp uit je omgeving en als je zwangerschap goed gaat, is het gewoon doen! Maarja dat heb je niet altijd zelf in de hand.
Goed hoor van je.... Wil uiteraard (mocht het ooit gebeuren) ook weer zo snel mogelijk aan de slag en zo weinig mogelijk missen mja zoals je zegt dat heb je idd niet in de hand... Helaas... :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven