Studeren en een baby

02-04-2012 17:44 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een hele tijd kunnen negeren maar jeeeeetje wat een kriebels heb ik... Het lijkt me al jaren leuk om vroeg moeder te worden maar nu kan ik het echt niet meer negeren!! Ik zou zo graag moeder worden!!

De situatie: Ik ben 24 jaar en mijn vriend 26 jaar. En ik heb de Hotelschool afgerond. Inmiddels doe ik een HBO opleiding en ik studeer over 1,5 jaar... Woon samen met mijn vriend en hij werkt fulltime en heeft gewoon een goed salaris. Doordat hij ploegendienst draait is hij vrij veel thuis... Zijn kant is dus niet echt het probleem, maar wat vinden jullie... Kun je een kindje krijgen als je studeert? Naar mijn idee heb ik nu meer tijd als wanneer ik werk...

Graag zou ik jullie mening horen:) Dank je wel meiden!!
Jaaaa klopt.... Verschilt niet zoveel van elkaar:) Hoe me ouders die twee klinkers hebben verzonnen,,, tjsaaa geen idee maar je hoort het niet zoveel:)

Dromen is geweldig en op de meeste dagen ben ik er niet ZO mee bezig maar andere dagen...Denk je er continu aan en op zon dag als dat heb ik deze topic geopent...

Geduld is een schone zaak...

Mijn spiraaltje gaat er over 2 weken wel uit moet dus wel even gaan bedenken wat ik dan ga doen... Kan geen nieuw spiraaltje en de pil is bij mij niet zon succes... Dus baal verschrikkelijk dat deze eruit moet...Wordt er dan gelijk ook weer zoveel mee geconfronteerd!
Ik heb mijn eerste gekregen vlak na afronding van propedeuse. Was een makkelijke zwangerschap en na twee weken zat ik weer in de schoolbanken( was toen 28). Was 18 weken zwanger van de tweede tijdens mijn diploma uitreiking. Toen was het maar goed dat ik bijna klaar was omdat ik die zwangerschap heel zwaar vond ivm bekkeninstabiliteit. Ik deed een deeltijdstudie in combinatie met 28 uur werken.

Ik vond het dus goed te combineren maar druk was het wel.

Succes!