Tarwekiemolie, ervaringen? (te dun bms)
zaterdag 2 februari 2019 om 21:31
Wie heeft er ervaring met het gebruik van tarwekiemolie bij een te dun baarmoederslijmvlies?
Heeft het je geholpen?
Heeft het verder nog invloed gehad op je cyclus etc?
Ik kan overigens totaal geen meningen van artsen/professionals vinden, misschien omdat het een voedingssupplement is en geen medicijn.
Heeft het je geholpen?
Heeft het verder nog invloed gehad op je cyclus etc?
Ik kan overigens totaal geen meningen van artsen/professionals vinden, misschien omdat het een voedingssupplement is en geen medicijn.
zaterdag 2 februari 2019 om 21:40
Ach; tarwekiemen zijn best gezond hè. Ook wel lekker. In de pap gestrooid schijnt die pap er beter op te worden dan alleen brinta of havermout. Erg bederfelijk; wordt heel gauw rans dus goed op de datum letten. Lijkt me een van de betere vetten bevatten (vergeleken met de vetten in koekjes). Ik geloof niet dat ze helpen tegen kwalen. omdat het geen medicijn is. Voor kwalen moet je bij de dokter zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 3 februari 2019 om 10:00
Ik heb tarwekiemolie geslikt en ben in diezelfde ronde zwanger geworden. Het blijft natuurlijk altijd de vraag of dit nou echt door de tarwekiemolie komt of dat het toeval is
Veel mensen gaan het gebruiken in ronde 3-4 en laat dat nou ook net de ronde zijn waarin veel mensen sowieso zwanger worden!
Voor mij viel het echter wel in de categorie "baadt het niet, dan schaadt het niet"! Een optie die mn HA gaf was het slikken van een pilstrip maar daar had ik echt geen zin in om weer aan de kunstmatige hormonen te gaan. Overigens raadde ze dat niet aan maar gaf het aan als optie. Ik vond het slikken van de capsules (ik had die van a vogel) een fijnere manier. Voor mn gevoel deed ik er dan wel iets mee maar dan op een natuurlijke manier!
Ik heb ze geslikt vanaf start menstruatie tot 2 weekjes na positieve test. Ik had wel eerder kunnen stoppen maar vond het nog een geruststellende gedachte. Het heeft bij mij geen invloed gehad op mn cyclus, ovulatie was op precies dezelfde dag.
Veel mensen gaan het gebruiken in ronde 3-4 en laat dat nou ook net de ronde zijn waarin veel mensen sowieso zwanger worden!
Voor mij viel het echter wel in de categorie "baadt het niet, dan schaadt het niet"! Een optie die mn HA gaf was het slikken van een pilstrip maar daar had ik echt geen zin in om weer aan de kunstmatige hormonen te gaan. Overigens raadde ze dat niet aan maar gaf het aan als optie. Ik vond het slikken van de capsules (ik had die van a vogel) een fijnere manier. Voor mn gevoel deed ik er dan wel iets mee maar dan op een natuurlijke manier!
Ik heb ze geslikt vanaf start menstruatie tot 2 weekjes na positieve test. Ik had wel eerder kunnen stoppen maar vond het nog een geruststellende gedachte. Het heeft bij mij geen invloed gehad op mn cyclus, ovulatie was op precies dezelfde dag.
maandag 4 februari 2019 om 20:17
Ik heb het geslikt (capsules van Holland & Barret) tussen eisprong en NOD en was direct die ronde zwanger. Ik ben het gaan slikken omdat ik heel minimaal ongesteld werd en zelf de conclusie had getrokken dat mijn BMS te dun was (en er dus minder ‘afgevoerd’ hoefde te worden).
Ik kan het dus zeker aanraden!
Ik kan het dus zeker aanraden!
maandag 4 februari 2019 om 20:47
Hoi Juultje,
Ja dat kan goed kloppen die conclusie.
Ik ben onlangs met capsules van A. Vogel. Ik slik het dan gewoon alle dagen van de cyclus. Het is een voedingssupplement dus kan nooit kwaad. En heb over een aantal weken nog een echo dus kan dan mooi zien of het helpt. Ik ben wel heel erg benieuwd, en hoop natuurlijk dat het (wat) helpt! Eerst nog een menstruatie, dus ben erg nieuwsgierig of die ook meer is dan normaal.
Ja dat kan goed kloppen die conclusie.
Ik ben onlangs met capsules van A. Vogel. Ik slik het dan gewoon alle dagen van de cyclus. Het is een voedingssupplement dus kan nooit kwaad. En heb over een aantal weken nog een echo dus kan dan mooi zien of het helpt. Ik ben wel heel erg benieuwd, en hoop natuurlijk dat het (wat) helpt! Eerst nog een menstruatie, dus ben erg nieuwsgierig of die ook meer is dan normaal.