Testen lopen niet meer op
maandag 18 februari 2019 om 11:18
Te vroeg begonnen met testen
op 10 dagen na eisprong. Maarrrr, er was een licht lijntje te zien. Echt een tuurstreepje.
De dagen erna liepen ze een klein beetje op, wat bleef hangen op dag 14.
Sindsdien blijven de testen licht en hetzelfde.
Ik heb getest met action testen en eergisteren en gisteren met testpoint van Etos (cassette).
Ook deze waren heel licht.
Vanochtend nog eenmaal met testpoint getest en aanvankelijk helemaal niets meer te zien.
Later wel weer een lichte streep. Wel binnen de 5 minuten, maar pas als de urine helemaal is doorgelopen en een beetje opgedroogd.
Voor mijn gevoel is het einde verhaal en mag de ongesteldheid nu wel komen. Er is toch geen positieve wending meer mogelijk?
Ik zit nu op 18 dagen na ei. (Eisprong was zeker weten 1 feb).
De dagen erna liepen ze een klein beetje op, wat bleef hangen op dag 14.
Sindsdien blijven de testen licht en hetzelfde.
Ik heb getest met action testen en eergisteren en gisteren met testpoint van Etos (cassette).
Ook deze waren heel licht.
Vanochtend nog eenmaal met testpoint getest en aanvankelijk helemaal niets meer te zien.
Later wel weer een lichte streep. Wel binnen de 5 minuten, maar pas als de urine helemaal is doorgelopen en een beetje opgedroogd.
Voor mijn gevoel is het einde verhaal en mag de ongesteldheid nu wel komen. Er is toch geen positieve wending meer mogelijk?
Ik zit nu op 18 dagen na ei. (Eisprong was zeker weten 1 feb).
maandag 18 februari 2019 om 11:24
Ik heb dit 1x gehad en dat was inderdaad mis. Maar voor jou is het nu toch afwachten, hopelijk heb je gauw duidelijkheid. Ik had trouwens 4 weken erna een positieve test die inmiddels een blakende baby van 5 maanden is, ik heb het idee dat die licht positieve test gezorgd heeft dat 'de weg alvast gebaand was' (nog iets hogere hormoonlevels ofzo waardoor de kansen groter waren). Al zul je zoiets nooit zeker weten. Sterkte met het wachten!
maandag 18 februari 2019 om 11:36
maandag 18 februari 2019 om 11:41
Bedoel je dat het bij jou wel goed is afgelopen?
Ik heb eigenlijk geen hoop meer, maar aan de andere kant zegt het misschien ook weer niks. Toen ik vorig jaar een miskraam had bij 7 weken heb ik knallers van testen gehad.
Bij mijn zoontje (2017) zijn de testen ook nooit erg donker geweest maar ze liepen wel beter op binnen een paar dagen.
Ik heb nu ook geen tests meer liggen. Ben er een beetje moe van
maandag 18 februari 2019 om 11:43
Ja maar ik moet er ook bij vertellen dat dit enkele weken later in de zwangerschap was.Chickeletta schreef: ↑18-02-2019 11:41Bedoel je dat het bij jou wel goed is afgelopen?
Ik heb eigenlijk geen hoop meer, maar aan de andere kant zegt het misschien ook weer niks. Toen ik vorig jaar een miskraam had bij 7 weken heb ik knallers van testen gehad.
Bij mijn zoontje (2017) zijn de testen ook nooit erg donker geweest maar ze liepen wel beter op binnen een paar dagen.
Ik heb nu ook geen tests meer liggen. Ben er een beetje moe van![]()
maandag 18 februari 2019 om 11:54
Dit doe je jezelf aan. Hou op met testen en wacht af. Ga iets leuks doen.Chickeletta schreef: ↑18-02-2019 11:41Bedoel je dat het bij jou wel goed is afgelopen?
Ik heb nu ook geen tests meer liggen. Ben er een beetje moe van![]()
maandag 18 februari 2019 om 12:03
Dat is toch zo? Je maakt jezelf gek zo. Met iets wat je niets aan kunt veranderen. Wacht een week of twee en als je nog niet ongesteld bent test je nog eens.
Ik snap dat je alleen succesverhalen wilt horen, maar die zeggen niets over jouw situatie . Laat het even gaan, hoe moeilijk dat ook is nu.
maandag 18 februari 2019 om 12:12
Nouja ik hoopte op ervaringen, niet perse alleen succesverhalen.Manta schreef: ↑18-02-2019 12:03Dat is toch zo? Je maakt jezelf gek zo. Met iets wat je niets aan kunt veranderen. Wacht een week of twee en als je nog niet ongesteld bent test je nog eens.
Ik snap dat je alleen succesverhalen wilt horen, maar die zeggen niets over jouw situatie . Laat het even gaan, hoe moeilijk dat ook is nu.
Ben eerder op zoek naar de bevestiging dat dit inderdaad fout gaat.
Ik vind het knap als je nog twee weken kan wachten met nogmaals testen. Ik kan dat niet en wil eigenlijk wel graag weten waar ik aan toe ben (ookal werkt dat niet zo).
maandag 18 februari 2019 om 12:22
Dat kun je wel willen, maar dat gaat niet. Je hebt positief getest en je bent nog niet ongesteld/miskraam, dus voorlopig ben je zwanger. Ik snap dat je zekerheid of controle wilt, maar die ga je zo met testen turen niet krijgen. Ik zou afleiding zoeken en mezelf ook voorhouden dat het op zijn hoogst een paar weken onzekerheid is en dat dat inderdaad vervelend is, maar niet levensbedreigend. Dus ik zou mezelf ook een beetje realiteitszin meegeven.Chickeletta schreef: ↑18-02-2019 12:12Nouja ik hoopte op ervaringen, niet perse alleen succesverhalen.
Ben eerder op zoek naar de bevestiging dat dit inderdaad fout gaat.
Ik vind het knap als je nog twee weken kan wachten met nogmaals testen. Ik kan dat niet en wil eigenlijk wel graag weten waar ik aan toe ben (ookal werkt dat niet zo).
maandag 18 februari 2019 om 12:36
Heb je ook gelijk in! geduld is niet mijn sterkste punt.aikidoka schreef: ↑18-02-2019 12:22Dat kun je wel willen, maar dat gaat niet. Je hebt positief getest en je bent nog niet ongesteld/miskraam, dus voorlopig ben je zwanger. Ik snap dat je zekerheid of controle wilt, maar die ga je zo met testen turen niet krijgen. Ik zou afleiding zoeken en mezelf ook voorhouden dat het op zijn hoogst een paar weken onzekerheid is en dat dat inderdaad vervelend is, maar niet levensbedreigend. Dus ik zou mezelf ook een beetje realiteitszin meegeven.
maandag 18 februari 2019 om 14:43
Ohja goed te vermelden, ik was de cyclus na die vmk ook meteen weer zwanger idd! Resultaat is nu bijna 15 maandenKonijntje999 schreef: ↑18-02-2019 12:36Niet oplopen was ook heel een vmk. Heel weinig bloedverlies en heel weinig last van gehad. 2 maanden later wel blijvend zwanger. Succes TO, vond vooral de onzekerheid zwaar.
maandag 18 februari 2019 om 14:47
Spannend TO, klinkt idd niet erg hoopvol. Begrijpelijk dat je het moeilijk vind om los te laten, maar het klinkt wel het beste om maar even geen test te doen. En ik zou als ik jou was, als je wel een test doet, in ieder geval telkens dezelfde doen. Dan kun je ze in ieder geval goed vergelijken. Sterkte met het wachtbankje...
dinsdag 19 februari 2019 om 10:29
Dankjewelsneeuwwitje86 schreef: ↑18-02-2019 14:47Spannend TO, klinkt idd niet erg hoopvol. Begrijpelijk dat je het moeilijk vind om los te laten, maar het klinkt wel het beste om maar even geen test te doen. En ik zou als ik jou was, als je wel een test doet, in ieder geval telkens dezelfde doen. Dan kun je ze in ieder geval goed vergelijken. Sterkte met het wachtbankje...
Ik denk dat ik morgen nog een x test met action testen.
Ik voel aan mijn lijf ook dat het over is.
Nu mag het wel klaar zijn ook.
vrijdag 22 februari 2019 om 22:21
Zeker ook een opluchting inderdaad.
Vorig jaar heb ik een miskraam gehad met 7 weken die laat op gang kwam. Ergens wel “beter” dat het nu zo snel al afstoot.