Tips grote maten positie mode (normale maat 46/48)
donderdag 15 augustus 2019 om 13:48
donderdag 15 augustus 2019 om 15:07
Dit zeker, ik had met mijn maat 36 broeken van maat 34 t/m xl en ik was geen gram aangekomen behalve op mijn buik.Koekiemonster26 schreef: ↑15-08-2019 13:48Ook is passen geen overbodige luxe bij zwangerschapsbroeken, ze vallen allemaal zo anders.
donderdag 15 augustus 2019 om 15:36
Lidl!! Maar echt...
Ik heb (gemiddeld) maat 46/XL en had mezelf net toestemming gegeven om leuke nieuwe positiekleding te gaan kopen. Na een middag shoppen kwam ik helemaal depri thuis. Nergens fatsoenlijke positiekleding te krijgen in grotere maten. Ook niet als je bereid bent om er wat meer voor te betalen.
Toen kwam ik er bij toeval achter dat ze bij de Lidl webshop veel positiekleding verkopen. Heb ongeveer alles besteld, de helft gehouden. Fijne jeans voor €12,95, shirtjes voor een paar euro, jurkjes. Ik heb er de hele zwangerschap heel veel plezier van gehad!
Ik heb (gemiddeld) maat 46/XL en had mezelf net toestemming gegeven om leuke nieuwe positiekleding te gaan kopen. Na een middag shoppen kwam ik helemaal depri thuis. Nergens fatsoenlijke positiekleding te krijgen in grotere maten. Ook niet als je bereid bent om er wat meer voor te betalen.
Toen kwam ik er bij toeval achter dat ze bij de Lidl webshop veel positiekleding verkopen. Heb ongeveer alles besteld, de helft gehouden. Fijne jeans voor €12,95, shirtjes voor een paar euro, jurkjes. Ik heb er de hele zwangerschap heel veel plezier van gehad!
donderdag 15 augustus 2019 om 16:52
Gatverdarrie, daar liep ik 25 jaar geleden ook al tegenaan... Blijkbaar denken veel kledingzaken dat dames met een maatje meer geen seks kunnen hebben en babies kunnen maken...
Ik heb geen tips, maar wens je een heel leuke positiegarderobe toe, en de kledingwinkels eindelijk eens wat meer wijsheid! Het leven houdt niet op bij maat 42-44!
Ik heb geen tips, maar wens je een heel leuke positiegarderobe toe, en de kledingwinkels eindelijk eens wat meer wijsheid! Het leven houdt niet op bij maat 42-44!
donderdag 15 augustus 2019 om 17:54
donderdag 15 augustus 2019 om 17:59
Ik was met mijn maat 46/48 erg blij met h&m. Had eerst broeken van bonprix maat 48 maar toen viel ik eerst af op Mn kont en middel en werden ze te groot.
Shirts en jurkjes van H&M xl zaten mij prima. Prenatal xl paste mij soms ook prima. Voordeel van positie mode vond ik dat het stretch is.
Ik heb toevallig Mn 2 spijkerbroeken van bonprix en een korte joggingbroek in de verkoop maat 48. Ik hoef er niet veel voor mocht je ze willen mag je pb sturen
Shirts en jurkjes van H&M xl zaten mij prima. Prenatal xl paste mij soms ook prima. Voordeel van positie mode vond ik dat het stretch is.
Ik heb toevallig Mn 2 spijkerbroeken van bonprix en een korte joggingbroek in de verkoop maat 48. Ik hoef er niet veel voor mocht je ze willen mag je pb sturen
Niets is wat het lijkt..
donderdag 15 augustus 2019 om 20:52
Ah, balen! Is ook al wel een paar maanden geleden dat ik daar heb besteld... Ik neem aan dat het dan wel tussendoor bijgevuld wordt, als ze het nu nog in de folder zetten? Sowieso hebben ze bij Lidl een heel soepel retourbeleid (90 dagen) dus wie weet wat er weer terug gestuurd wordt. Ik heb 3 weken geleden pas het restant (voor €200 alles in maat 48) terug gestuurd, dus...DanoontjePower88 schreef: ↑15-08-2019 17:39Gsleutel helaas is daar alles uitverkocht vorige week stonden ze in de folder en was er weinig in de winkels binnen gekomen dus Lidl shop maar allemaal foetsie helaas
Ik ben vorige week bevallen en pas mijn gewone kleren weer, maar ga de positiekleding toch maar bewaren. Wie weet komt er ooit nog een derde en vond de zoektocht naar passende kleding echt niet leuk.
vrijdag 16 augustus 2019 om 10:46
Heeft Miss Etam nog positiemode? Daar ben ik destijds goed geslaagd in maat 48. Daarnaast droeg ik gewoon mijn eigen shirts of shirts van de normale collectie. Ik had 1 positieshirt, maar die heb ik maar weinig gedragen. De coupenaden hoorden onder de buste te vallen, maar met groeiende borsten trok dat omhoog, Was geen gezicht. In de positieshirs van Miss Etam zag ik eruit als een rollade, die waren veel te strak, ook in de grootste maat, dus gewone shirts van de plus collectie gedragen + shirts die ik al had.