TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
@Marlou: Al even niets van je gehoord, hoe gaat het met je?? Ik hoop dat het allemaal goed is

@Tijgerprintje: Hoe voel jij je nu?

@Elsy: Ronde zeven bracht hier ook geluk, dus ik hoop dat dat ook voor jullie geldt!! Je cyclus vind ik inderdaad best netjes, een verschil van vier/vijf dagen geldt inderdaad als een regelmatige cyclus. Maar ik snap wel dat het je onzeker maakt. Tja, het is inderdaad zo dat het allemaal in jouw lijf gebeurt. Dan ben je er sowieso meer mee bezig! Ik hoop voor je dat je niet aan de ovulatietesten hoeft en dat ronde zeven voor jullie ook geluk brengt!!

@Cupcakegirl: Hoe was de termijnecho gisteren?? Waren jullie kinderen er toch bij? Blijft toch altijd weer een heel spannend moment, snap dat je erover getwijfeld hebt om de kinderen mee te nemen… Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent!! Ik hoop voor je dat het snel overgaat…

@Jemida: Oeh, spannend hoor!! Precies op het juiste moment gevreeën dus! Ik hoop dat dat zijn vruchten () afwerpt. Ik heb de innesteling niet gevoeld, heb me daarna ook niet anders gevoeld dan anders. De ronde ervoor denk ik dat het ook raak geweest is, toen had ik op dag negentien een bloeding en had ik vanaf dat moment een drukkend gevoel (soort van blauwe plek gevoel) op mijn buik. Dat zou heel goed een innesteling geweest kunnen zijn. Ik hoop zooo dat dat ook bij jou het geval is!! Ik duim voor je! Spannend hoor… Ik heb op 17 december de termijnecho. Ik ben heel benieuwd!

@Suikerklontje: Jammer dat je waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar een echo krijgt! Dat wachten ja, pff…echt lastig! Hoe voel je je? Hoe gaat het met de diabetes? Is het nog goed onder controle te houden? Extra spannend allemaal!!

@Lady: Ja, gek he, dat dat zo werkt! Je moet je er even overheen zetten maar na een paar happen eten zakt de misselijkheid alweer. Fijn dat je daar baat bij hebt! Die misselijkheid is geen pretje. Die vermoeidheid is ook niet gek: Je lichaam is heel hard aan het werk. De fase waarin je zit zal daar ook aan mee helpen maar er gebeurt nu erg veel in je lijf! Wat leuk dat je het je vriendin verteld hebt!! Ik hoop dat het dit keer wel lukt om je familie in te lichten, spannend hoor!! Echt leuk om het te kunnen delen.

@Mousi: Heerlijk, lekker even weg van alles!! Ik hoop dat jullie terugkomen met geweldig nieuws! Geniet ze daar, fijne vakantie!!

@Groenegeitensok: Niet gek hoor, als je even afstand neemt. Het is ook moeilijk om het los te laten. Ik ben benieuwd, ik hoop dat deze ronde geluk brengt voor jullie! Ik duim voor je!

@Forestfruit: Snap dat je na zo’n lange tijd realistisch wordt Ik hoop echt van harte dat je niet doorgestuurd hoeft te worden en dat het alsnog via de natuurlijk weg gaat lukken!! Ik snap wel dat je daarop zo langzamerhand weinig hoop hebt Goed dat je positief blijft, ik heb het gevoel dat dat ook terecht is. Jullie kindje komt er ook wel! Ik hoop alleen voor je dat je geduld niet nog veel langer op de proef wordt gesteld. Snap dat gesprekken met je man over zwanger worden niet al te soepel verlopen. Het is ook lastig allemaal, die wens is zo groot! Ik blijf heel hard voor jullie duimen!! En je krijgt van mij nog een dikke

Ik ben nu tien weken en een dag. In de tiende week schijnt het HCG-gehalte het hoogst te zijn en ja…daar heb ik echt wel last van! Ben echt extreem moe, lag gisterenavond gewoon al om 21.00 uur in bed. Daarvoor lag ik al op de bank onder een dekentje…helemaal op. Verder heb ik gisteren voor het eerst moeten spugen, het avondeten kwam er meteen weer uit. Ik hoop dat het bij deze ene keer blijft. Verder gaat het allemaal wel goed! Ik blijf het een goed teken vinden, die misselijkheid en die vermoeidheid (hoe vervelend het ook is…).
Liesje

O wat vervelend dat je moest overgeven. Hoop dat het bij die ene keer blijft!

elsy

Zijn ovulatietesten toch niet een goed idee? Misschien heb jij je eisprong eerder of later in de maand?

lady

Spannend de eerste echo! Hoe voel je je nu?

mousi

OOo heerlijk op vakantie! Geniet ervan en vooral van de zon.

groenegeitensok

Op het wachtbankje lees ik. Zal voor je duimen. Wanneer is je nod?

forestfruit

Wat rot dat het maar niet lukt. Gebruiken jullie ovulatietesten? Hier komt ook dit weekend de kerstboom erin.

Jemida

Ik heb achteraf eigenlijk vanaf een paar dagen na de eisprong steeds een zeurderig gevoel gehad. Dan weer steekjes hier dan weer daar. Spannend zeg!

ego

We hebben het gisteren aan de kinderen verteld. We lieten ze de vorige echo zien. mijn oudste vroeg meteen van wie die was en glunderde helemaal. Had nog even naar het hartje gezocht en toen ik die vond besloten ze toch mee te nemen. Volgens mijn eigen telling was ik gisteren 11 weken en 3 dagen. Volgens de echo 12 weken en 1 dag maar dat lijkt me sterk.

Kindje lag net te relaxen volgens mij, de beentjes gingen de lucht in en hij/zij gaapte uitgebreid en zwaaide even. De kinderen vonden het super! Heb donderdag de nekplooimeting. 2 januari een geslachsbepaling in Belgie (dan zijn we daar toch) en 10 januari terug naar de gyn.
Ow liesje getsie, daar ben ik echt zo bang voor, dat ik moet overgeven als ik zwanger ben. Vind dat zoiets vreselijks! Kan er niet tegen als ik het zie of hoor van anderen, ga dan zelf ook over m'n nek. Hoop echt dat dat me bespaart blijft. Maar eerst maar eens zorgen dat ik zwanger raak. Wel opvallend dat ik na woensdag steeds lichte buikpijn heb gehad. Voel iets, maar weet niet wat. Het is niet dat ik verga van de pijn, maar het zit er steeds. Hoop zo dat dit de eerste tekenen van een zwangerschap zijn. Had nog een vroege test liggen tot 4 dagen voor NOD. Die gaf net maar 1 streepje. Weet wel dat dat nog veelte vroeg is maar mijn geduld is gewoon echt op.. Ik wil het NU weten. Haha. Jammer dat er niet iets bestaat om het eerder te weten he..

Ik zit mezelf nu echt gek te maken omdat ik steeds wat voel in mijn onderbuik. En gisteravond had ik ook iets raars. We hadden zin in iets lekkers, een chipje of nootje. Ik liep naar de kast, pakte Tijgernootjes, die ik normaal echt superlekker vind. En ik nam er 2 en ze smaakten me niet, ik had ook ineens nergens trek meer in. Dan denk ik meteen; zou het dan toch zo zijn.....Nog even geduld....

Fijn weekend allemaal meiden.
Cupcake, leuk dat de kinderen het nu weten en dat de echo weer goed was. Leuke reactie ook van de kids!
@ Ovu testje heb ik eigenlijk gewoon geen zin in en behoefte aan. Dus dat doe ik niet. ben wel deze maand weer begonnen met temperaturen maar bedacht me vanmiddag dat ik al 2 ochtenden vergeten ben. Zit nog niet helemaal in m'n systeem :P
@Cupcakegirl: Oooh, wat een leuke reacties van je kinderen!! Heel fijn en hartstikke bijzonder dat ze bij de echo aanwezig waren!! Ach...wat superschattig dat jullie kleintje naar jullie zwaaide! Tjee, dat is wel een verschil zeg, ik ben benieuwd wie er gelijk heeft. Spannend, donderdag de nekplooimeting! Ik ben benieuwd!

@Jemida: Brr, ik ben daar ook heel slecht in, kan er ook echt niet tegen dat te zien of horen van een ander! Dat wordt wat, als ons kindje later ziek is... Manlief kwam gisteren de wc ingelopen, vroeg hoe het met me ging. Omdat ik er zelf niet tegen kan wilde ik niet dat hij het zag dus ik stuurde hem min of meer weg. Hij zei daarna dat hij het niet erg vindt om te zien, hij was alleen maar bezorgd om me. Erg lief natuurlijk!! Ooh, ik snap dat je geduld op is!! Wanneer is je NOD? Ik hoop echt zo dat het raak is bij je nu! Ik vind het allemaal heel spannend klinken, ik duim voor je!!

@Elsy: Dat lijkt me ook heel lastig, daar elke ochtend aan denken! Komt vast snel, dat je het niet vergeet 's ochtends. En hopelijk hoef je het niet lang te doen...!
Ow wel lief van je vriend zeg, ik zou dat zelf niet kunnen! Mijn zoon is gelukkig een kotser, haha, heeft vroeger wel overgegeven maar altijd op tijd voor de wc. Toen hij baby was wel een paar dagen achter elkaar flink overgegeven maar dat waren melkflessen. Dat is toch anders op de een of andere manier.. Laatst vroeg hij een emmer aan me omdat ie misselijk was, dan eet ik de wel avond niks meer en lig ik steeds wakker snachts, bang om het te horen. Gelukkig niet gebeurd, volgens mij had ie een toets die dag erna en was dit om thuis te mogen blijven. Ik ben er mooi niet ingetrapt!! Pubers......

Woensdag NOD! Ik merk al dat ik nu weer veel te veel er mee bezig ben. Dat wordt dan weer een dikke domper als ik ongesteld wordt. Het begint altijd 2 dagen voor NOD met bruinverlies. Dus maandag zal ik al wel weten hoe het ervoor staat. Vorige ronde was ik echt de hele dag chagerijnig ervan. Ik denk dat ik deze keer ga janken als t weer niet gelukt is.

Maar goed, een half jaar stelt eigenlijk nog niks voor. Zag dat jij ook op Apie reageerde in een ander topic, geweldig he voor haar! Ronde 32!! Ik gun het haar zo ontzettend. Dan mag ik nog echt niet klagen nu..
SorryLiesje , niet vriend maar man!
@Mousi Ga lekker genieten en hopelijk met leuk nieuws weer terug naar huis

@Cupcake Wat geweldig dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad, dat moet genieten zijn geweest. Gaat het nu ook echt de wereld in bij jullie? En al een buik te zien?

@Jemida Ik heb geen innesteling gevoeld terwijl ik die tijdens mislukte rondes wel dacht te voelen haha. Ik had zelfs heel sterk het idee dat het niet raak zou zijn. Wel had ik rond de innesteling een 'gek deukje' in mijn buik. Die zit er nog steeds dus dat moet toch iets zijn geweest van de darmen die verschuiven en een groeiende baarmoeder. Ik hoop voor je dat je het goed gevoeld hebt! Nog even afwachten, hoe moeilijk ook!

@Liesje Bah spugen, hoop echt dat dit mij bespaard blijft. Tot nu toe heb ik af en toe misselijkheidswalmen maar zijn ook zo weer weg. Hopelijk blijft dit zo. Zorg je wel goed voor jezelf?

Die vermoeidheid ken ik, heel erg moe zeg...maar dat is een goed teken Lekker aan toe geven.

@Forestfruit Wat vervelend dat het erop lijkt dat jullie doorverwezen gaan worden, dat hoop je niet als je aan kinderen wilt beginnen. Vind je het niet moeilijk dat er hier en om je heen zwangeren zijn? Ik hoop dat het deze maand alsnog raak is voor jullie. Mochten jullie toch verwezen worden, toch fijn dat dit kan! Tegenwoordig kan er veel om de kinderwens te verwezenlijken. Dike voor jou!

@Elsy Toch geen ovutesten?

Hier is de vermoeidheid echt volop aanwezig. Het overvalt me ook, het komt niet langzaam op. Dit maakt het heel erg lastig omdat ik het met niemand kan delen (op mn werk bijvoorbeeld, familie weet het) Gelukkig kan het gooien op onze verhuizing. Volgend weekend moeten we over zijn

Misselijkheid komt af en toe naar boven maar dit is goed te doen. Had gisteren ineens extreme zin in stokboord met kruidenboter uit de oven, niet aan toegegeven en manlief en ik moesten er erg hard om lachen!

Met mijn suiker gaat het wonderbaarlijk goed. De lage waardes heb ik niet veel meer dus dat is fijn. Maandag en donderdag heb ik afspraken in het ziekenhuis om het e.e.a. na te kijken mbt mijn diabetes. Donderdag krijg ik de verwijzing naar de gyn en ga ik direct een afspraak maken, hopelijk nog voor de kerst een echo
Oja en grote, pijnlijke borsten
@Jemida: Ik vond het ook heel lief van hem, ik kan dat zelf ook echt niet. Gisterenavond een feestje gehad en ik was eerder naar huis gegaan (moe ). Mijn man kwam een paar uur later thuis, had goed gedronken. Manlief was misselijk, had een emmer mee naar boven genomen. Nou, dan slaap ik dus echt megalicht en bij elk geluidje sta ik dan naast mijn bed. Echt niet dat ik in die kamer wil zijn als hij aan het overgeven is! Gelukkig is dat niet gebeurd maar pff...echt goed geslapen heb ik dus niet. Oooh, ik hoop het zooo voor je meid!! Snap dat je er veel mee bezig bent. Je neemt je elke maand voor dat niet te doen maar als je dan toch iets voelt wat anders is dan anders dan kun je er niet meer omheen. Ik hoop dat er de komende dagen niets waar te nemen is, ik duim heel hard voor je!! Achteraf kan ik zeggen dat het bij ons snel gegaan is. Ik had vooraf niet gedacht dat het na zeven ronden gelukt zou zijn. Maar het is heel anders als je er middenin zit! Die onzekerheid maakt het allemaal zo moeilijk. Ik hoop dat je niet lang in onzekerheid hoeft te zitten!! Ik duim voor je!

@Suikerklontje: Ik hoop ook dat het je bespaard blijft! Ik had ook niet verwacht dat het zou gebeuren, al ben ik vooral na het avondeten flink misselijk. Ja, ik zorg wel goed voor mezelf. Ga naar bed als ik moe ben en doe het kalmpjes aan allemaal als ik voel dat dat nodig is. Ja, moeilijk he, die vermoeidheid!! Ik ben blij dat iedereen het nu weet, dan is het makkelijker om eraan toe te geven. Die verhuizing maakt het voor jou extra druk, heel lastig lijkt me dat!! Fijn dat die verhuizing volgende week achter de rug is! Dat geeft vast al meer rust. Fijn dat de misselijkheid goed te doen is, hopelijk blijft dit zo! Super dat het met je suiker zo goed gaat!! Echt heel fijn. Ook super dat je zo goed in de gaten wordt gehouden door het ziekenhuis. Dat lijkt me niet altijd een pretje... Ik hoop ook voor je dat je nog voor de kerst een echo krijgt! Spannend hoor!! Haha, ik zit er nog steeds op te wachten, op grotere borsten, maar helaas... Ze zijn misschien ietsje groter maar dat scheelt geen cup...

Gisterenavond een feestje gehad. Erg gezellig! Allemaal mensen die ik nog niet had gezien sinds bekend is dat ik zwanger ben. Ben flink gefeliciteerd en geknuffeld dus! Echt zo grappig, ik ben altijd een beetje "one of the guys". Sta vaak met de mannen bier te drinken en doe dan zeker niet voor ze onder. Hoewel ik het met de vrouwen ook echt goed kan vinden, voel ik me prettiger bij de mannen. Lekker makkelijk, duidelijk in wat ze bedoelen en geen geroddel of achterbaks gedoe. Gisteren stond ik daar dus, met mijn glas water tussen de bierdrinkende mannen. Er werd flink over gegrapt maar ze waren ook wel echt bezorgd. Stonden ongevraagd hun kruk af aan me, "Hier, zitten jij!". Vond het zo schattig
Haha liesje, wij lijken echt op elkaar! Ik sta ook altijd bij de manen en dronk altijd net zo hard mee, alleen geen bier maar baco's.

Als manlief een emmer zou pakken dan was ik op een andere kamer gaan slapen! Ik trek dat echt niet en zou dan ook geen oog dicht doen. Gelukkig dat het niet gebeurd is.
@cupcakegirl: wat fijn, weer een goede echo! leuk dat jullie het de kinderen ook verteld hebben en wat een lieve reacties!

@liesje: ook al zulke leuke reacties gehad op het feestje! wel vervelend dat je man zo ziek is thuis gekomen...en naar dat jij nu ook hebt moeten spugen, hopelijk gebeurt dat niet (vaak) meer!

@jemida: oeh klinkt spannend bij jou deze ronde! toch dingen die anders zijn dan anders, het zou zomaar kunnen... ik snap dat je geduld op is, als je zwanger wil worden dan wil je het ook NU! hopelijk deze week wel een positieve test, zou een mooi cadeau zijn in deze feestmaand

@suikerklontje: frustrerend he die vermoeidheid! vooral als je aan het verhuizen bent en na het werk nog een heleboel wil doen in het huis en alles moet zo snel mogelijk af... verder gaat het zo te lezen goed met je, wat fijn! hopelijk is morgen en donderdag in het ziekenhuis ook alles weer goed!

nog een weekje doorbijten met de verhuizing, hopelijk zitten jullie volgend weekend gesettled in het nieuwe huis

Wij hebben sinterklaas gevierd met mijn familie dit weekend en het babynieuws verteld aan mijn ouders, broertje, zusjes, opa en oma. Hele leuke, lieve reacties gehad Sommigen waren verrast, anderen hadden het wel verwacht, maar de meesten moeten natuurlijk nog aan het idee wennen (wij ook toen we het net wisten)

Mijn broertje is zo enthousiast dat hij op FB heeft gezet dat hij oom wordt, op zich prima maar ik heb hem wel gevraagd onze namen niet te noemen, we willen het een aantal vrienden nog persoonlijk vertellen...

Heb het met mijn moeder nog gehad over het verschil tussen eenling en tweelingzwangerschappen (na mij kwam nog een zusje en toen een tweeling). Zij was vooral zieker bij de tweeling en haar buik groeide sneller. Aan de hand van mijn verhaal en kijkend naar mijn buik had ze het vermoeden dat het wel eens een tweeling kan zijn... Ow ik ben zo benieuwd nu naar de echo, of het er 1 is (ik hoop het maar!) en natuurlijk of alles goed gaat Nog twee dagen geduld

Ik merk wel dat ik na zo'n weekend helemaal gesloopt ben. Vanavond maar op tijd naar bed. Verder ook bijna de hele dag door misselijk, nog niet gespuugd maar wel een keer naar het toilet gerend omdat ik dacht dat het ging gebeuren... En mijn buik is echt lastig te verbergen, nu al!
@marlou: hoe is het nu met jou! ik hoop dat alles goed met je gaat!
Zucht... Het bruinverlies is weer begonnen, net als de vorige rondes 2 dagen voor menstruatie...dus helaas weer niet gelukt deze maand.
He balen Jemida
Ja heel erg balen! Heb de huisarts gebeld. Afspraak gemaakt voor donderdagmiddag. Ik weet wel dat een half jaar niet lang is, maar door mijn leeftijd zit er bij mij zoveel druk achter, misschien wil hij wel doorverwijzen voor wat standaard testjes ofzo. Ach, waarschijnlijk stuurt ie me weg dat ik nog een half jaar moet proberen. Ik moest er toch naartoe, gisteren gesprek met mentor van zoon gehad. Gaat niet zo lekker met hem. Hij is echt vreselijk aan t puberen, maar ook het gezeik met zijn biologische pa zit hem dwars. Die eikel wil al meer dan 4 jaar een contact en daar heeft die jongen echt zoveel last van. Hij heeft al een jaar bij een kinderpsych gelopen, maar denk dat we maar weer aan zoiets moeten denken. Iemand hier toevallig ervaring of tips met dit soort nare dingen?
Hoi lieve meiden, ik heb afgelopen donderdag een miskraam gehad.. ik had jullie al verteld dat er bloed verlies kwam en helaas heeft dat door gezet.. wij zijn intens verdrietig en ook wil ik me even afzijdig houden van het forum!

Wil alle zwangeren heel veel geluk toewensen en alle meiden die nog wachten heel veel succes en sterkte.. wij gaan hier op ons eigen gangetje door maar eerst hebben we even wat te verwerken!

Liefs
lovee
Marlou wat vreselijk. Veel sterkte!
@Marlou Wat erg zeg. Vreselijk, je was zoo blij! En wij waren volgens de internetberekeningen even ver. Heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie je verdriet delen.
Vandaag eindelijk meer duidelijkheid. Morgen mag ik naar de gynaecoloog. Dat wordt een eerste echo!! We zijn heel benieuwd en hebben er veel zin in
Mar-lou heel veel sterkte!!

Suikerklontje, succes!
@marlou: oh nee toch, wat vreselijk! heel veel sterkte voor jullie allebei hopelijk kunnen jullie dit samen een plekje gaan geven

@suikerklontje: wat leuk, morgen al een eerste echo!

Ik ben vandaag ziek thuis gebleven, was vanochtend met opstaan al enorm misselijk en veel buikpijn en ook voor de eerste keer gespuugd... even terug gaan liggen, ik dacht dat het wel weer ging, maar niet dus. Dagje in bed heeft me lichamelijk wel goed gedaan

Morgen eerste echo, heb er zoveel zin in! We gaan het 's avonds ook aan ouders van vriend vertellen als alles goed is

Verder veel problemen met afstuderen, begeleider van onderzoek werkt niet mee en we zijn inmiddels in een hoogoplopend conflict terecht gekomen waarvan ik nog steeds niet snap hoe het ontstaan is. Ik ga morgen contact opnemen met iemand van de opleiding om te bemiddelen.
@Lady Hoe was de echo?? Was alles goed? Hoe ver ben je nu precies?

@Jemide Is je menstruatie nu echt doorgezet? Echy balen joh. Ik snap dat je naar de arts wil, gewoon doen hoor! Al is het alleen om je gerust te stellen en...je weet maar nooit. Voor hetzelfde geldt wil hij jullie wel doorverwijzen.

Mijn echo werd zo vroeg gedaan ivm mijn gezondheid (diabetes) Het had al wel iets weg van een baby maar vooral een grappige vlek hihi. Hartje klopte volop en nu 2 cm. We zijn zo blij! De gynaecoloog denkt dat ik 8.5 week ben maar volgende week meer duidelijkheid hierover bij de termijnecho.
Jemida, balen en je had er nog wel zo’n goed gevoel bij.

Liesje, spugen is nooit leuk (zacht uitgedrukt) ik ben er zelf ook best angstig voor als ik het gevoel heb dat ik moet gaan spugen. Laten we hopen dat je over je piek heen bent volgende week en dat je je weer beter voelt.

Ik hoor vaak dat vrouwen zich in de middelste 3 maanden het beste voelen, dus de goede tijd komt er aan.

Cupcakegirl, ja ik gebruik ovulatietesten en temperaturen doe ik ook nog haha, wellicht wat overdadig, maar met het een kan ik zien dat mijn eisprong nadert en met het ander kan ik zien wanneer de eisprong geweest is.

Jij hebt de kerstboom dus nu onderhand ook gezellig staan, leuk hoor.

Gaaf hoor dat je kids ook zo blij zijn!

Spannend 2 januari al een geslachtsbepaling! Jullie gaan leuke tijden tegemoet.

Ik wist niet eens dat het al zo vroeg kan, maar super dat het mogelijk is.

Suikerklontje, dankje voor de dikke knuffel!

Soms vind ik het wel moeilijk hoor met alle zwangeren om me heen, maar meestal kan ik er wel goed mee omgaan, behalve als ik een dipje heb.

Ik ben ook blij dat ik in deze tijd geboren ben, moet je nagaan dat we 100 jaar eerder geboren waren n een zwangerschap bleef uit. Nou dan had je maar gewoon pech, want ze konden er nog niks mee/aan doen.

Super dat het zo goed gaat met je suiker! Had je toch niet verwacht he, je doet het dus prima.

Hoe was de echo?? En met hoeveel weken gaan jullie het aan anderen vertellen?

Marlou, wat verdrietig zeg! Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop dat jullie veel aan elkaar hebben.

Lady, hoe was jou eerste echo? Wat spannend allemaal!

Hier minder goed nieuws, mijn man heeft gister ochtend zijn “goedje”weggebracht en we hebben om 15 uur al de uitslag gekregen.

Sterk verminderd vruchtbaar en de huisarts vond het een wondertje dat ik zwanger heb kunnen worden.

We zijn even helemaal van slag sinds gisteren en worden nu zeker doorverwezen naar een fertiliteitskliniek.

Man heeft niet doorgevraagd naar aantallen, dus op dat gebied weten we nog niks.

Liesje, jij hebt toch de inloggegevens van de tabel? Zou je voor mij de bijzonderheden willen wijzigen?Je mag dat vakje wel leeg laten.Er zitten namelijk meerdere vriendinnen op het viva forum en ik ben soms wel een beetje bang voor herkenning. Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven