Twijfels...
dinsdag 20 augustus 2019 om 12:26
Hallo beste mensen van de viva forum.
Ik heb een probleem en wil graag advies, ik heb 3 jonge kinderen achter elkaar gekregen. Mijn ex en ik zijn 6 maanden uit elkaar de vader van de kinderen is volledig uit beeld, hij ging vreemd en heeft nooit meer naar mij en zijn kinderen omgekeken.
Ik heb sinds een klein tijdje een nieuwe vriend. Mijn beste vriend waar ik al 15 jaar mee om ga. Wij zien elkaar al jaren lang wekelijks en de kinderen zijn aan hem gewent. Ik ben aan de prikpil. Maar ik blijk nu zwanger.... nog niet heel lang
Op zich zou dit geen probleem zijn als ik gezond was. Ik heb 3 kinderen vlot op elkaar gekregen en daarom is er beneden veel verzakt hier moet ik nog voor geopereerd worden dit zou binnenkort gebeuren. (Orgaan verzaking) Ik heb een auto ongeluk gehad en mijn bekken zijn beschadigd. Ik zou 50% kans hebben in een rolstoel te belanden als ik ooit nog een keer een zwangerschap zou door maken.
Plus ik heb elke week fysio omdat ik altijd pijn ben blijven houden door het ongeluk. Ik weet niet wat wijsheid is.... ik heb express de prikpil gekozen en in het begin condooms om niet zwanger te worden.
Maar ik ben heel bang dat ik als het kindje/ baby in wording weg laat halen dat ik er geestelijk last van ga krijgen. Ik ben nogal gevoelig hierin. Ik vind de keuze om het kindje weg te laten halen lastig.
Mijn nieuwe vriend laat de keuze bij mij, want het is mijn lichaam.
Ik heb een probleem en wil graag advies, ik heb 3 jonge kinderen achter elkaar gekregen. Mijn ex en ik zijn 6 maanden uit elkaar de vader van de kinderen is volledig uit beeld, hij ging vreemd en heeft nooit meer naar mij en zijn kinderen omgekeken.
Ik heb sinds een klein tijdje een nieuwe vriend. Mijn beste vriend waar ik al 15 jaar mee om ga. Wij zien elkaar al jaren lang wekelijks en de kinderen zijn aan hem gewent. Ik ben aan de prikpil. Maar ik blijk nu zwanger.... nog niet heel lang
Op zich zou dit geen probleem zijn als ik gezond was. Ik heb 3 kinderen vlot op elkaar gekregen en daarom is er beneden veel verzakt hier moet ik nog voor geopereerd worden dit zou binnenkort gebeuren. (Orgaan verzaking) Ik heb een auto ongeluk gehad en mijn bekken zijn beschadigd. Ik zou 50% kans hebben in een rolstoel te belanden als ik ooit nog een keer een zwangerschap zou door maken.
Plus ik heb elke week fysio omdat ik altijd pijn ben blijven houden door het ongeluk. Ik weet niet wat wijsheid is.... ik heb express de prikpil gekozen en in het begin condooms om niet zwanger te worden.
Maar ik ben heel bang dat ik als het kindje/ baby in wording weg laat halen dat ik er geestelijk last van ga krijgen. Ik ben nogal gevoelig hierin. Ik vind de keuze om het kindje weg te laten halen lastig.
Mijn nieuwe vriend laat de keuze bij mij, want het is mijn lichaam.
anoniem_389605 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 13:34
12.12% gewijzigd
dinsdag 20 augustus 2019 om 16:55
Je bent nog maar 6 maanden uit elkaar met de vader van je kinderen.
Je hebt 3 jonge kinderen.
Je hebt alweer een nieuwe vriend.
Je gebruikt de prikpil en in het begin (..) condooms om niet zwanger te raken.
Je hebt een verzakking waar je binnenkort aan geopereerd moet worden.
Je hebt een kans van 50% om invalide te raken bij een volgende zwangerschap.
Je loopt nu al bij de fysio vanwege pijnen.
Je hebt nog geen idee of je prille relatie met 3 jonge kinderen stand zal houden.
En het enige argument wat jij kunt bedenken om het kind te houden is ‘omdat je er geestelijk last van kan krijgen’?
Je hebt 3 jonge kinderen.
Je hebt alweer een nieuwe vriend.
Je gebruikt de prikpil en in het begin (..) condooms om niet zwanger te raken.
Je hebt een verzakking waar je binnenkort aan geopereerd moet worden.
Je hebt een kans van 50% om invalide te raken bij een volgende zwangerschap.
Je loopt nu al bij de fysio vanwege pijnen.
Je hebt nog geen idee of je prille relatie met 3 jonge kinderen stand zal houden.
En het enige argument wat jij kunt bedenken om het kind te houden is ‘omdat je er geestelijk last van kan krijgen’?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 20 augustus 2019 om 17:59
Ze somt gewoon de feiten op, niks mis mee. Beter laat TO zich daardoor leiden dan door emoties.Lievejetje schreef: ↑20-08-2019 16:54Hm, een loepje leert dat je gewoon niet zo aardig en meelevend bent, dus dat bespaart weer wat energie, hoef ik niet meer op je te reageren.
Damned if I don’t
dinsdag 20 augustus 2019 om 18:03
Het enige argument om die zwangerschap wel voort te zetten is, dat TO het er geestelijk moeilijk mee kan krijgen.
Heel mager, vooral omdat niet te voorspellen valt of dat wel of niet gaat gebeuren.
dinsdag 20 augustus 2019 om 21:38