Uitgerekend 1-10 mei 2017

01-09-2016 20:01 1945 berichten
NIEUW TOPIC IN KINDEREN-PIJLER:
Wij waren uitgerekend 1-10 mei 2017
kinderen/wij-waren-uitgerekend-1-10-mei ... ges/388575
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

Hier schrijven we verder met meiden die uitgerekend zijn in de eerste helft van mei 2017!

Onze tabel met zwangeren! Gefeliciteerd allemaal!
Naam
(leeftijd
Kindje # Ronde Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
such_preggers
(36/30)
Eerste Ronde 12 25 april 2017 Jongen :heart: Bevallen op 03-02-2017:love:
Vespertine
(28/29)
Eerste 28 april 2017 Jongen :heart: Bevallen op 25-04-2017:love:
Gecko
(30/30)
Eerste Ronde 3 3 mei 2017 Jongen :heart: Bevallen op 25-04-2017:love:
lux.
(27/31)
Eerste Ronde 23 (IVF1) 10 mei 2017 Jongen :heart: Bevallen op ??-04-2017:love:
Wondertje1986
(30/??)
Tweede Ronde 1 9 mei 2017 Jongen :heart: Bevallen op 03-05-2017:love:
Loes123456
(26/29)
Tweede Ronde 9 1 mei 2017 Meisje :heart: Bevallen op 05-05-2017:love:
LoveY89
(27/29)
Tweede Ronde 2 4 mei 2017 Meisje :heart: Bevallen op 05-05-2017:love:
Piepmuizin
(34/36)
Tweede Ronde 14 8 mei 2017 Jongen :heart: Bevallen op 06-05-2017:love:
FlyingB
(32/34)
Derde Ronde 1 6 mei 2017 Meisje :heart: Bevallen op 10-05-2017:love:
Yaqui
(32/35)
Eerste Ronde 1 3 mei 2017 Meisje :heart: Bevallen op 16-05-2017:love:
Smolla
(33/31)
Eerste Ronde 5 13 mei 2017 Meisje :heart: Bevallen op 23-05-2017:love:
Gebruikersnaam: uitgerekendmei

Wachtwoord: mei2017
anoniem_306733 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 17:05
Reden: Nieuwe topic in kinderen-pijler
65.04% gewijzigd
Nogmaals: voor wie niet weet hoe hij zijn informatie in de tabel moet aanpassen: ik wil het wel even voor je doen als het niet lukt, geef dan even je informatie door in een post hieronder.
Hoi meiden,



Ik las net het andere topic door en wat zijn er veel begin mei uitgerekend!

De tabel is al behoorlijk vol..is er nog een plekje vrij? Anders open ik van de week zelf nog een topic als jullie het overzichtelijk willen houden!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Super



Ik ben 25, mijn vriend 31.

Voorlopige Uitgerekende datum is 7 mei, in de tabel staat nu 10.
SUPERLEUK!



Vanmorgen stuurde mijn schoonmoeder een whatsapp met 'Hey, ik heb aardbeien gekocht voor je!' En mijn maag keerde om! Normaalgezien lust ik zo graag aardbeien.



Ik voel me wel heel onzeker, ik heb vaak het gevoel dat het niet echt is. Dat er geen hartje zal kloppen wanneer de echo wordt gemaakt (over 20 dagen pas..). Hebben jullie ook dat gevoel?
Zullen we met 15 de tabel dichtgooien voor het overzicht? Nu zitten we op 13, dus dan kun je er nog bij, monni, ik zal je er zo even bij zetten.



@yaqui: ik ben nog veel te euforisch over het feit dat het gelukt is, dan bezig met dat het mogelijk geen kloppend hartje is. Bovendien heb ik het embryootje als prachtig 8-cellig toppertje gezien en dat geeft me wel vertrouwen en maakt het echter. Ik heb al een foto van het kindje in mijn buik toen het 3 dagen oud was, bijzonder hoor!



Ik hoop dat de weken tot de echo voorbij vliegen voor je!
Ik zal straks even wat aanpassingen in de tabel doorvoeren, maar je kunt het ook zelf doen met de inloggegevens die onderaan staan, en dan moet je steeds tussen [ td] en [ /td] iets invullen. Als je dat niet durft ik kan het wel weer repareren als je per ongeluk een stukje van de html-code verwijdert



Maar doe einde van de avond een rondje aanvullen voor wie wil!
Alle reacties Link kopieren
Super Lux! Fijn voor het overzicht zo. 15 vind ik inderdaad een mooi aantal!



ik durfde eigenlijk niets in de tabel te wijzigen maar het ging goed gelukkig haha.,



Yaqui grappig dat je geen trek hebt in aardbeien. Ik heb dat niet zo met eten, dat ik ineens dingen heel lekker vind of minder (tenminste niet bij vorige zwangerschap). Ik herken dat gevoel niet zo. Denk wel dat het echter wordt na de echo maar ben niet bang dat er gaan hartje klopt (beetje naïef misschien maar ga er maar vanuit dat alles goed is).



Wat bijzonder Lux dat je al een foto hebt van de kleine in je buik!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden en aangepast! Welkom ook voor alle nieuwe zwangeren!
Alle reacties Link kopieren
Gelukt
Oh Lux, zo fijn dat je jullie embryo al hebt gezien! Dat zal inderdaad wel een vertrouwensboost geven.



LoveY, ik ben zeker dat jouw instelling dat het goed gaat VEEL beter is dan de mijne. Maar, ik werk eraan. :-)



Morgen ben ik exact vijf weken zwanger. Zo spannend allemaal!!
Gezellig dat ik mee kan schrijven!



Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Op zondagnacht nog dubbel check. Zit nu op 5 weken en volgens eigen berekeningen op 4 mei uitgerekend.

Niet verwacht dat de eerste ronde al raak zou zijn.



Op 13 september heb ik al mijn intake en meteen echo. Ben dan nog net geen 7 weken, geen reden dat ik me kan bedenken zo vroeg al. Maar ik herken het gevoel van yaqui week wel. Ik hoop zooooo dat het goed zit.



Voor ons 1e kindje en beiden 31 jaar.

Wij wachten in ieder geval met vertellen totdat we een echo hebben gehad. Ben al wel aan het fantaseren hoe ik ze ga verassen



Ik heb nu gevoelige borsten en voelde me vandaag zooooooo lui/moe. Verder voel ik mijn buik en gaan mijn broeken nu al moeizamer dicht. Dat beloofd nog wat
Ik heb je erbij gezet monni!



Ik heb ook een echo met 7 weken, maar ik zit in het ziekenhuis natuurlijk, vanwege de IVF. Ik word pas met 12 weken terugverwezen naar de VK.



@Yaqui: jaa dat is wel heel bijzonder hoor! Hoeveel mensen hebben nou zo'n foto zo mooi om te zien hoe het er dan uitziet! En nu twee lekkere positieve testen, geen onduidelijke streepjes, kv2v5 is de controlestreep bijna net zo donker als de teststreep, dus maak me vooralsnog totaal geen zorgen
Herkenbaar Monni. Wij zijn net getrouwd (eind juli), we hebben éen dag geprobeerd (10 augustus) en het was meteen raak.



Misschien vandaar dat ik nu zo het gevoel heb dat het allemaal niet echt lijkt, ook al hoop ik het zo zo zo!



13 september is snel, maar des te beter. Je krijgt dan een visueel beeld van wat er zich in je buik afspeelt.
Ik herken het gevoel ook wel hoor yaqui. Maar probeer lekker om er zo positief mogelijk over te zijn.



Lekker hoor zo snel een echo!
Dank je Lux.



Oh wauw maar 1 dag geprobeerd yawui..lucky shot!



Dan is en vroege echo toch fijn ook om het te zien dat het echt zo is. Bij ons doen ze alles in 1x. Dus echo dan verloskundige en gynaecoloog.



Oja moeders voor moeders mag ik niet doen. Heb in het verleden een bloedtransfusie gehad. Anders had ik graag geholpen.



Wat fijn voor alle meiden met medische achtergrond dat het uiteindelijk toch gelukt is.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Lux, 15 is een mooi aantal!

Wat bijzonder dat je al zo vroeg je kindje in wording heb gezien!

Wanneer heb je nu de volgende echo?
Ik denk dat het voor iedereen nog best onwerkelijk is, tot je echt 'tastbaar bewijs' van een echo hebt. Zeker als je verder (nog) niet zoveel merkt aan je lichaam. Ik bedoel, tussen zo'n streepje op de test en een verloskundige die bevestigt, zit best wel wat tijd. En daarna is het toch veel 'echter'.



Ik zie dat sommigen van jullie al snel een echo krijgen, stelletje bofkonten. Vorige keer had ik mijn intake/echo pas met tien weken. Ik had me toen met vijf weken aangemeld en ze waren ook verbaasd dat ik 'zo vroeg was'. Dit keer heb ik me door een verhuizing bij een andere verloskundigenpraktijk aangemeld en die hebben nog niet teruggebeld voor een afspraak (ben nu 5,5 week als het goed is). Ik wil ook een echo! Daarna voelen we ons vast ook wat zekerder om het ouders etc. te vertellen.
quote:dotje88 schreef op 01 september 2016 @ 22:31:

Goed idee Lux, 15 is een mooi aantal!

Wat bijzonder dat je al zo vroeg je kindje in wording heb gezien!

Wanneer heb je nu de volgende echo?



Ja dat is echt zo gek! Dan kom je in zo'n zaal en dan zie je op een scherm een microscopische foto van je embryo. Zo gek!



Kijk zo ziet dat eruit:







Dit is zeg maar een 8-cellig graad 1 embryo, een topkwaliteit dus. Wij hadden ook 8-cellig graad 1, maar hij/zij zag er wel een stuk rommeliger uit hoor maar de embryoloog beoordeelt dat aan de vorm van de cellen, of er stukjes afgestoten cel in zitten en of ze allemaal even groot zijn en dat was bij ons allemaal goed dus toch graad 1. Nu al een chaotisch kindje gewoon



Vandaag moet ik de gynaecoloog bellen voor een vervolgrecept voor utrogestan, dat moet ik nog een tijdje blijven gebruiken. Dat is progesteron en omdat mijn cyclus kunstmatig was maak ik daar zelf nog niet genoeg van aan. Ook wordt er een afspraak gemaakt voor over 3 weken, dus ik zal rond 23 september een echo hebben.



Als alles goed gaat word ik na 12 weken naar de verloskundige doorverwezen.
Oh die is trouwens 6 cellig, bij mij zaten er dus 2 celletjes meer in.
Woaw Lux, wat een fijn en geruststellend gevoel dat de embryoloog dat allemaal kan vaststellen.



Hoeveel zwangerschapstesten hebben jullie gemiddeld gedaan om jullie zwangerschap vast te stellen? Ik heb er maar éentje gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames is er plek voor 1 extra?



Ik ben 30 jaar, en zwanger van de tweede. Wij hebben het geluk mogen hebben om van de tweede ook weer de eerste ronde zwanger te mogen zijn



Op 29 augustus had ik een positieve test in handen, 1 dag voor mijn NOD. Heel spannend allemaal! Volgens mijn berekeningen ben ik 9 mei uitgerekend. Maar zeker weten doe ik het pas als we naar de verloskundige zijn geweest 29 september. Vind het wel super spannend. Dit is mijn tweede zwangerschap en ik ben mij meer bewust bij wat "fout" kan gaan dan bij de eerste. Vind het dan ook best eng om nu te kunnen genieten
@Wondertje: welkom hoor. Ik zet je in de tabel! En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hello wondertje, gefeliciteerd!



9 mei is een prachtige datum. Mijn lieve (en wijze!) grootmoeder is geboren op die dag.



Ik ga nu eens bij haar langs. Ze is éen van de weinigen die van mijn prille zwangerschap op de hoogte is en ze geeft zoveel goede raad (ze heeft vijf kinderen gebaard).



Fijn dagje allemaal!
quote:yaqui schreef op 02 september 2016 @ 10:40:

Woaw Lux, wat een fijn en geruststellend gevoel dat de embryoloog dat allemaal kan vaststellen.



Hoeveel zwangerschapstesten hebben jullie gemiddeld gedaan om jullie zwangerschap vast te stellen? Ik heb er maar éentje gedaan.



Ik heb er nu 2 gedaan. Een clearblue digital gaf aan zwanger 1-2 toen ik 4+1 zwanger was (heb hem uit elkaar getrokken en denk dat als ik hem vandaag had gedaan dat ik dan 2-3 was geweest, zo donker is hij al ) en een kruidvat 2 voor 5 euro die met middagurine binnen 3 seconden een streep gaf die bijna net zo donker is als de controlestreep. Heb ook een ovulatietest gedaan die ik nog vond om te kijken of die idd positief worden als je zwanger bent en die knalde echt van het schermpje af haha (zo positief was hij zelfs niet toen ik net mijn hcg-injectie voor de eisprong had gezet - bij ivf spuit je hcg in zodat de eicellen loslaten van de follikel (in een normale cyclus doet LH dat, maar hCG kan dat ook en dat kun je makkelijk uit de urine halen bij zwangere vrouwen, vandaar dat ze hCG gebruiken bij IUI en IVF in plaats van LH), zodat ze met de punctie de follikels leeg kunnen zuigen en zo de eitjes opvangen).



Morgen doe ik nog een kv en een cb denk ik, en dan eind volgende week m'n laatste cb (heb er nog 2).



Iig op alle testen dikke strepen, dus maak me geen zorgen! Maar kan het gewoon niet geloven dus kon het ook niet hebben dat die cb digital uitviel na 24 uur, vandaar dat ik hem uit elkaar getrokken heb, kan ik naar de streepjes kijken

Na 2 jaar omowitte testen is het gewoon zo'n bizar gevoel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven