Uitgerekend 16-30 april 2018

15-08-2017 16:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is niet actief. Het topic voor uitgerekend 16-30 april 2018 is hier te vinden:

zwanger/uitgerekend-16-30-april-2018/li ... ges/388664
anoniem_352057 wijzigde dit bericht op 15-08-2017 23:06
91.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het aanmaken!

Ik zal vanavond eens kijken of ik het an kan passen. Sta er in ieder geval al tussen.

Ik ben nu 29jaar en gister de verloskundige gebeld. 6-9 de eerste echo en 8-9 intake. Hoop zo dat alles goed is.
Ideaal, dan verwijder ik de andere!
Ik ben 21 april uitgerekend.

1e afspraak heb ik op 13 september, mijn termijnecho op 28 september.

Dit is ons eerste kindje, allemaal erg spannend en nieuw.
Hoi dames,

Deze gebruikersnaam heb ik aangemaakt en is gekoppeld aan een emailadres van mij. Jullie hebben, zonder te vragen (?), dit gebruikt. Dat voelt eerlijk gezegd niet zo fijn. Ik heb het wachtwoord dus veranderd. Zouden jullie je eigen account willen maken?

Groeties
Wat vreemd dit. Wie is dat dan geweest?
Geen idee, maar diegene heeft alles exact gekopieerd, geen probleem, maar wel fijn als het even gevraagd wordt ;)
Alle reacties Link kopieren
Huh niemand uit ons topic. Iemand kwam op dit account bij ons melden dat dit topic er al was.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat degene die dit gedaan heeft dit niet even komt melden..

Maar goed terug naar ons topic en vanuit daar verder.

Wij waren net zn drieën en allemaal nog geen weet van hoe dit werkt.
Grote kans dat degene die dit gedaan heeft eerder van dit account gebruik gemaakt heeft. Ging zo snel dat er wel iemand met ervaring hiermee dit gedaan moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames

Ben 26 jaar en uitgerekens op 26-04-2018
Vandaag eerste vroege test gedaan en gaf een licht roze streep
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
XBarbabella schreef:
15-08-2017 18:21
Jammer dat degene die dit gedaan heeft dit niet even komt melden..

Maar goed terug naar ons topic en vanuit daar verder.

Wij waren net zn drieën en allemaal nog geen weet van hoe dit werkt.
Grote kans dat degene die dit gedaan heeft eerder van dit account gebruik gemaakt heeft. Ging zo snel dat er wel iemand met ervaring hiermee dit gedaan moet hebben.
Raar, het is niet eerder gebeurd, dat kan ik namelijk zien dan. Ik wil best de code voor de tabel naar jullie sturen hoor, maar dit was even raar.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook heel raar.
Dat zou echt heel aardig zijn. Dan maak ik straks een algemeen account aan en een nieuw algemeen topic.
En dus het wachtwoord enigszins privé houden blijkt.. of een nieuw e-mailadres aanmaken.
Ja idd.. sorry dat het gebeurt is. Als ik het wist had ik er niet aan meegedaan. Vind het idd niet echt netjes.
Alle reacties Link kopieren
Even het linkje naar nieuwe topic ook voor Richelle: zwanger/uitgerekend-16-30-april-2018/li ... ges/388664

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven