Uitgerekend (1e helft) april 2014

28-07-2013 20:58 859 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle zwangere dames uitgerekend in (begin) April zijn hier van harte welkom!

De tabel heeft een flinke opschoonactie gehad dus sta je er niet meer in dan hebben we je al een tijdje niet meer gezien. Maar dat betekend niet dat je er niet meer in mag! Dus schroom niet om te komen kletsen.

Nick Leeftijd...kindjeVK UitgerekendBijzonder-

heden 141433 2e kindje 1 april ScorpioScorpio8131 2e kindje 1 april MrsBambi30 1e kindje 5 april Shakie 30 2e kindje 7 april Avive 32 2e kindje 7 - 16 april Zomer88 25 1e kindje7 april Rammie80 332e kindje 7 april MamaD 33 3e kindje 8 april Lievelover 29 2e kindje 9 april Tonsurton 28 1e kindje ? april 5e IUI Ladyblabla 29 1e kindje 26 sept 17 april Isadora1986 1e kindje 1 april Frysianlady 34 1e kindje 14 april
@zomer88 Bijna 4 weken bij positieve test. Ik heb 2/9 ook weer een echo

#onzekerheid herken ik ook! Tot vandaag ik voelde haast niets van de zwangerschap en toch 'gewoon' een kloppend hartje. Heel wonderlijk. Onzekerheid was dus nergens voor nodig. Wellicht helt dat jullie een beetje?
quote:zomer88 schreef op 14 augustus 2013 @ 15:35:

Hi Karin! Hoever was je dus achteraf uiteindelijk zwanger toen de test wel positief was?

Ik ben wel eens benieuwd hoe lang je minimaal zwanger moet zijn voor een positieve test. Door mijn onregelmatige cyclus heb ik ook geen idee hoe lang ik zwanger ben!

Mijn vorige 2 cyclussen duurde 35 en 45 dagen en 2 weken geleden heb ik op dag 31 al een positieve test gedaan. Dus ik ga er vanuit dat mijn cyclus deze keer eigenlijk korter was geweest dan die er voor, maar hoe lang precies.... Geen idee! 2 september echo, dus dan hopelijk meer duidelijkheid Op zijn allervroegst kan een test positief zijn als je bijna 4 weken zwanger bent volgens mij...
quote:karin_ schreef op 14 augustus 2013 @ 15:57:

@zomer88 Bijna 4 weken bij positieve test. Ik heb 2/9 ook weer een echo

#onzekerheid herken ik ook! Tot vandaag ik voelde haast niets van de zwangerschap en toch 'gewoon' een kloppend hartje. Heel wonderlijk. Onzekerheid was dus nergens voor nodig. Wellicht helt dat jullie een beetje?o, haha, jij zei het ook al, bijna 4 weken, ik was iets te snel met antwoorden...
quote:karin_ schreef op 14 augustus 2013 @ 14:13:

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik voor het eerst bij de VK geweest. We kregen meteen een echo... Spannend dus

Wat bleek ons kleintje is nog wat kleiner dan gedacht. Hij/Zij is pas 6 weken en geen 9. De UD is dan ook ineens opgeschoven van half maart naar begin april: 8 april (wat mijn oma's verjaardag was)

En daarom kom ik eens kennismaken bij jullie (ik schreef al in het maart-topic), zou ik in de tabel mogen?

Ik ben zelf 31, mijn man 26, dit kindje wordt ons eerste kindje. Ik heb nog niet alles teruggelezen (ben nogal overdonderd dat we dus pas op 6 weken zitten), als jullie vragen hebben dan hoor ik ze graag!

Overigens mag ik 2/9 voor een tweede echo.

We hebben nu wel al een kloppend hartje gezien dus dat is vaat een geruststelling Karin, welkom; ik ben ook net nieuw. Jammer dat je minder ver bent dan gedacht! maar een kloppend hartje is wel fijn!
quote:aukjen schreef op 14 augustus 2013 @ 15:41:

[...]

Wow, dat wist je idd dan al snel! Leuk zeg, op naar de 1e echo!

Ik wist het al vrij snel nog voor de test.

Telkens waren de testen negatief en na 4 weken toch eindelijk positief, ik wist gewoon dat ik zwanger ben.

En hoe ging dat bij jou?
Thx Aukjen, We helpen elkaar hier wel door die onzekere tijd!

Ik wist het niet tot ik met de VK een gesprek had over mijn MK in juli. Tijdens het gesprek kwam aan de orde hoe lang het geleden was... en toen was het bijna 4 weken geleden. Heb een test gedaan en die was tot mijn verrassing positief! Niet zeker hoeveel dagen voor NOD dat was.

Ik voel me tijdens deze zwangerschap ook anders... positiever dus hoop dat het zo blijft.
quote:april2014 schreef op zondag 28 juli 2013 20:58 Dames,

Ik waag het erop, zelf een topic openen…

Afgelopen woensdag een vroege positieve test gehad (en als een bezetene elke andere dag ook getest )

Ik kan er niet omheen, ik ben gewoon zwanger en 6 april 2014 uitgerekend!

Zijn er nog meer dames die in april 2014 zijn uitgerekend?

Kom hier dan gezellig mee kletsen!!

Liefs Tink

<table style="width:500px;border-width:2px;" cellpadding="2" class="rml-table"><tbody><tr><td style=""><b> Nick</b></td><td style=""><b> Leeftijd</b></td><td style=""><b>...kindje</b></td><td style=""><b>VK</b></td><td style=""><b> Uitgerekend</b></td><td style=""><b>Bijzonder-

heden</b></td></tr><tr><td style=""> 1414</td><td style="">33</td><td style=""> 2e kindje</td><td style=""> 30 Aug</td><td style=""> 1 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> NoeNoe </td><td style=""> 33 </td><td style="">1e kindje</td><td style=""> 14 aug</td><td style=""> 1 april </td><td style=""> 7e IUI </td></tr><tr><td style=""> Scorpio

Scorpio81</td><td style="">31</td><td style=""> 2e kindje</td><td style=""> 19 aug</td><td style=""> 3 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Willemijn123</td><td style="">32</td><td style=""> 1e kindje</td><td style=""></td><td style=""> 3 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Zomer88</td><td style=""> 25</td><td style=""> 1e kindje</td><td style="">28 aug intake, 2 sept echo</td><td style=""> 3-10 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> MrsBambi</td><td style="">30</td><td style=""> 1e kindje</td><td style=""> 27 aug intake 5 sept echo</td><td style=""> 4 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style="">Fleurtje29</td><td style="">29</td><td style=""> 1e kindje</td><td style=""></td><td style=""> 4 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style="">Pellie</td><td style="">31</td><td style=""> 3e kindje</td><td style="">8 aug</td><td style=""> 4 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Wondertje </td><td style=""> 27 </td><td style="">1e kindje</td><td style=""> 27 aug 2e echo</td><td style=""> 4 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Assepoester</td><td style=""> 29</td><td style=""> 1e kindje</td><td style="">13 augustus intake</td><td style=""> 4 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Mimaya</td><td style="">29</td><td style=""> 2e kindje</td><td style=""> 22 aug echo</td><td style=""> 5 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Tinkerbel88</td><td style=""> 25</td><td style="">1e kindje</td><td style=""> 20 aug</td><td style=""> 6 april</td><td style="">1 tm 25 oktober vakantie</td></tr><tr><td style=""> Rammie80</td><td style=""> 33</td><td style="">2e kindje</td><td style=""> 29 aug</td><td style=""> 6 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Elize</td><td style="">30</td><td style=""> 1e kindje</td><td style=""> </td><td style=""> 6 april</td><td style="">8 jaar getrouwd</td></tr><tr><td style=""> Clau3</td><td style="">34</td><td style=""> 3e kindje</td><td style=""> 12 aug</td><td style=""> 7 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Shakie</td><td style=""> 30 </td><td style=""> 2e kindje </td><td style=""> 9 sept</td><td style=""> 7 april</td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Bloem1988 </td><td style=""> 25 </td><td style="">1e kindje</td><td style=""> 28 aug </td><td style=""> 7 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Bambi80 </td><td style=""> 32 </td><td style=""> 2e kindje</td><td style=""></td><td style=""> 7 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> 18marieke18</td><td style=""> 28 </td><td style=""> 1e kindje</td><td style=""> 13 aug </td><td style=""> 7 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Pardoes2 </td><td style=""> 36 </td><td style=""> 2e kindje</td><td style=""> 21 aug echo</td><td style=""> 7 april </td><td style=""> via IVF</td></tr><tr><td style=""> Sonane</td><td style=""> 27 </td><td style=""> 1e kindje</td><td style=""> 26 aug intake </td><td style=""> 7 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> MamaD </td><td style=""> 33 </td><td style="">3e kindje</td><td style=""> 15 aug </td><td style=""> 8 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Framboos86 </td><td style=""> 27 </td><td style="">1e kindje</td><td style="">3 sept echo, 6 sept intake</td><td style=""> 9 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Lievelover </td><td style=""> 29 </td><td style="">2e kindje</td><td style=""> 19 aug </td><td style=""> 9 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Whoosy</td><td style=""> 29 </td><td style=""> 1e kindje</td><td style=""> 26 aug </td><td style=""> 9 april </td><td style=""> 3 MK </td></tr><tr><td style=""> Mevrouwdikbil </td><td style=""> 37 </td><td style="">1e kindje</td><td style=""> </td><td style=""> 11 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Lou34 </td><td style=""> 34 </td><td style=""> 3e kindje</td><td style=""> 3 sept </td><td style=""> 12 april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Aukjen </td><td style=""> 42 </td><td style=""> 4e kindje </td><td style=""> 16 aug </td><td style=""> 12 april </td><td style=""> 1e kindje met nwe partner </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Vraagniet... </td><td style=""> 31 </td><td style="">1e kindje</td><td style=""> 29 aug </td><td style=""> ? april </td><td style=""></td></tr><tr><td style=""> Tonsurton </td><td style=""> 28 </td><td style="">1e kindje</td><td style=""> </td><td style=""> ? april </td><td style=""> 5e IUI </td></tr><tr><td style=""> Ladyblabla </td><td style=""> 29 </td><td style="">1e kindje</td><td style=""> 26 sept </td><td style=""> 17 april </td><td style=""> vakantie 9 tm 21 aug </td></tr><tr><td style=""> avive </td><td style=""> </td><td style="">2e kindje</td><td style=""> </td><td style=""> </td><td style=""> </td></tr><tr><td style=""> paprikaaa </td><td style=""> 25 </td><td style="">1e kindje</td><td style=""> 28 aug </td><td style=""> 20 april </td><td style=""> </td></tr></tbody></table> Mizi85 28 2e kindje 28 aug ?april
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik mijzelf ook aangemeld in deze groep. Leuk om al jullie verhalen te lezen en natuurlijk allemaal gefeliciteerd.

Afgelopen dinsdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en het resultaat was positief. Op dit moment ben ik nog in Ghana bij mijn man samen met onze zoon van 5. We hadden in de vier weken hier 1 ovulatie om zwanger te worden, want maandag moet onze zoon van 5 weer naar school in Nederland. Zoonlief en ik reizen zaterdag weer naar Nederland en mijn man volgt snel.

Kwaaltjes heb ik al zeker wel, meteen had ik last van ochtend misselijkheid en mijn borsten doen enorm zeer. O ja en normaal eet ik bijna geen koolhydraten en net als in mijn vorige zwangerschap eet ik nu even bijna niks anders meer.

Uitgerekende datum is volgens de online berekening 15 april, mijn leeftijd is 39 en mijn man is 29. Dit is ons tweede kindje

Ik kijk er naar uit om al jullie verhalen te lezen en er samen een leuke tijd van te maken online
HA ALLEMAAL

Ik moet zeggen; ik ben heel benieuwd naar de echo die wij morgen hebben. Ik zal dan 5 weken en 4 dagen zijn ongeveer en hoop op hartactie. Maar dan nog: niet wetend wanneer de kans op een miskraam nog groot is, de eerste of de tweede helft van het trimester....

Daarbij ligt ik nu vrienden en familie hen maar in over het medisch traject dat we volgen maar eigenlijk zou ik hen heel ander nieuws willen vertellen.

Spannend....eerst morgen afwachten!
quote:dees40 schreef op 14 augustus 2013 @ 19:42:

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik mijzelf ook aangemeld in deze groep. Leuk om al jullie verhalen te lezen en natuurlijk allemaal gefeliciteerd.

Afgelopen dinsdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en het resultaat was positief. Op dit moment ben ik nog in Ghana bij mijn man samen met onze zoon van 5. We hadden in de vier weken hier 1 ovulatie om zwanger te worden, want maandag moet onze zoon van 5 weer naar school in Nederland. Zoonlief en ik reizen zaterdag weer naar Nederland en mijn man volgt snel.

Kwaaltjes heb ik al zeker wel, meteen had ik last van ochtend misselijkheid en mijn borsten doen enorm zeer. O ja en normaal eet ik bijna geen koolhydraten en net als in mijn vorige zwangerschap eet ik nu even bijna niks anders meer.

Uitgerekende datum is volgens de online berekening 15 april, mijn leeftijd is 39 en mijn man is 29. Dit is ons tweede kindje

Ik kijk er naar uit om al jullie verhalen te lezen en er samen een leuke tijd van te maken online

Ha Dees; welkom, ik ben hier ook net nieuw! Eindelijk nog een wat oudere zwangere, hihi, ik voel me hier een beetje oud met mijn 42 jaar.. En natuurlijk proficiat met je zwangerschap! Jeetje dat je nu al misselijk bent zeg... Ik heb daar wederom totaal geen last van. Wel idd heel gevoelige borsten. Je zoon van 5 weet zeker nog van niets he? Alvast goede reis voor zaterdag gewenst!

Zelf ben ik morgen 6 weken zwanger van mijn 4e kindje, maar eentje is overleden; ik heb er als alles goed gaat straks dus 3 rondlopen.. Dit is wel het 1e kindje van mijn 2e man. Hij is ook 42. We zijn nu 2 jaar samen en wisten heel gauw dat we samen een kindje wilden, en daarom zijn we vrij snel begonnen, maar na een hele tijd proberen en 2 ivf-pogingen nog niet zwanger. Nu waren we klaar voor ivf poging 3 en ineens bleek ik spontaan zwanger te zijn geworden, een enorm cadeau!

Tot lezens :-)
quote:tonsurton schreef op 14 augustus 2013 @ 20:28:

HA ALLEMAAL

Ik moet zeggen; ik ben heel benieuwd naar de echo die wij morgen hebben. Ik zal dan 5 weken en 4 dagen zijn ongeveer en hoop op hartactie. Maar dan nog: niet wetend wanneer de kans op een miskraam nog groot is, de eerste of de tweede helft van het trimester....

Daarbij ligt ik nu vrienden en familie hen maar in over het medisch traject dat we volgen maar eigenlijk zou ik hen heel ander nieuws willen vertellen.

Spannend....eerst morgen afwachten!Zeker spannend! Veel succes. Ben heel erg benieuwd of er hartactie is! Ik heb vrijdag de 1e echo en ben dan 6 weken en 1 dag..
quote:whoosy schreef op 14 augustus 2013 @ 16:49:

Thx Aukjen, We helpen elkaar hier wel door die onzekere tijd!

Ik wist het niet tot ik met de VK een gesprek had over mijn MK in juli. Tijdens het gesprek kwam aan de orde hoe lang het geleden was... en toen was het bijna 4 weken geleden. Heb een test gedaan en die was tot mijn verrassing positief! Niet zeker hoeveel dagen voor NOD dat was.

Ik voel me tijdens deze zwangerschap ook anders... positiever dus hoop dat het zo blijft.Jeetje dat is dan idd een verrassing zeg! Dat verwacht je natuurlijk niet, zo snel al. Mooi dat je er nu een beter gevoel over hebt!
quote:wrowan schreef op 14 augustus 2013 @ 16:21:

[...]

Ik wist het al vrij snel nog voor de test.

Telkens waren de testen negatief en na 4 weken toch eindelijk positief, ik wist gewoon dat ik zwanger ben.

En hoe ging dat bij jou?Wrowan, ik wist het deze keer toen ik bijna 4 weken was; althans ik had er soms zomaar ineens een heel sterk gevoel van. Maar ik durfde het niet te geloven of te hopen. Met mijn 3e kindje had ik dat veel sterker nog; toen verbaasde me die positieve test niets; nu deze keer wel! Maar deze keer hadden we dan ook net 2 niet-geslaagde ivf-trajecten achter de rug. Met mijn 1e kindje had ik niets door en kwam ik er pas met 6,5 week achter dat ik zwanger was. Hihi, elke keer anders dus..
Hallo aukjen,

Ik was ook al blij om te zien dat er iemand van 42 in de groep zat hahahaha. Gek genoeg vond ik het een beetje raar om mij aan te melden bij een groep als deze maar was jou leeftijd datgene wat mij deed besluiten het wel te doen, lol

Ik moet overigens nog even uitzoeken met wie ik nu contact op moet nemen, de verloskundige of de huisarts. Na mijn vorige bevalling kreeg ik de mededeling dat ik iedere volgende bevalling in het ziekenhuis moet doen (3 liter bloed verloren en snel naar de OK was helaas nodig). Nu vraag ik mij af of ik ook voor controles al naar het ziekenhuis moet. Of moet dat misschien standaard op mijn leeftijd? Wie o wie weet het antwoord........

Voor de mensen die deze week al voor een echo gaan: heel veel plezier!!!!!!!
Hoi zwangere-dames!

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en deze was positief (erg onwerkelijk en niet verwacht). Vandaag nog een test gedaan en ook deze was direct positief.

Ik heb al jullie berichten gelezen (m'n vriend moet nog even wennen aan het idee dat hij in april papa wordt, het weekend gaan we de opa's en oma's het bijzondere nieuws vertellen). Het is daarom fijn om even 'mijn gevoelens' te kunnen delen met jullie (nouja door jullie berichten wordt het allemaal wat meer werkelijkheid).

Ik ben net 26 jaar mijn vriend wordt eind augustus 31. Het is ons eerste kindje. Volgens de berekening ben ik 16 april 2014 uitgerekend. Volgende week kan ik contact opnemen met verloskundige (bij 6 week).

Ik hoop dat ik alle lief en leed met jullie kan delen via dit forum.

Nieuwe dames: gefeliciteerd en gezellig dat jullie meeschrijven!

Even een hartenkreet: citroentjeeeeeeee

Gaat alles nu goed?

Of heb ik iets van haar gemist dames?
Ik dacht ff hier weer spieken, veel nieuwe mama's leuk!

Mamad idd citroentje hoest nou? En Nijntje?
Er zijn de afgelopen twee dagen weer een paar nieuwe dames bijgekomen, wat leuk en gefeliciteerd! Drukke maand geweest in Juli

@Aukjes en Dees40, Ik vond mezelf al oud maar blijkbaar tel ik voor jullie nog niet eens mee als 'oudje', geeft de mens weer moed

@Whoosy & Rammie, hoe gaat het met jullie? Ik voel me helemaal hetzelfde als jullie. Ook een MA gehad 3 jaar geleden. Ik wist pas in week 13 bij de eerste echo dat het vruchtje al 6 weken niet meer leefde. Was mijn gevoel achteraf toch juist dat ik rond week 8 helemaal geen pijnlijke borsten meer had.

Momenteel neemt de pijn in mijn borsten ook iedere dag weer af. Verder heb ik ook eigenlijk geen kwaaltjes dus ik kan verder nergens op terugvallen. Ja soms een beetje rommelig gevoel in mijn buik, maar dat kan ook stress/zenuwen van de ontwetendheid zijn. Ik heb ook pas over 2 weken een afspraak met de verloskundige en zit zo niet te wachten op slecht nieuws. Het lukte na de vorige MA dus 3 jaar niet meer om zwanger te worden, zit daar echt niet nog een keer op te wachten want dan val ik wel ineens in de groep 'oud'
Gisteren een mooi kloppend hartje gezien! Heel blij en gaan nu voorzichtig wat mensen inlichten. Ik merk dat ik hier veel meelees, maar niet heel actief schrijf. Ik kijk het nog even aan en ga mezelf anders uit de tabel halen zodat er mee ruimte is voor anderen.

Vandaag ga ik de verloskundig bellen. Ik had de eerste echo in de kliniek die ons geholpen heeft.
Goedemorgen dames,

Aan alle nieuwe dames van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Vandaag gaan we kijken op een basisschool voor dochterlief wat gaat de tijd toch snel!

Voel me redelijk, ben misselijker dan bij de eerste en heb veel kramp in mijn buik, maar dat gaat allemaal weer over! Ik zou zo graag eindelijk de echo willen om te zien of alles goed is! Maar geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

Hebben meer dames last van een opgezette buik? Ik weet dat het de darmen zijn maar soms voel ik me al 4 maanden zwanger zo dik lijkt mijn buik al1
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
quote:dees40 schreef op 14 augustus 2013 @ 20:43:

Hallo aukjen,

Ik was ook al blij om te zien dat er iemand van 42 in de groep zat hahahaha. Gek genoeg vond ik het een beetje raar om mij aan te melden bij een groep als deze maar was jou leeftijd datgene wat mij deed besluiten het wel te doen, lol

Ik moet overigens nog even uitzoeken met wie ik nu contact op moet nemen, de verloskundige of de huisarts. Na mijn vorige bevalling kreeg ik de mededeling dat ik iedere volgende bevalling in het ziekenhuis moet doen (3 liter bloed verloren en snel naar de OK was helaas nodig). Nu vraag ik mij af of ik ook voor controles al naar het ziekenhuis moet. Of moet dat misschien standaard op mijn leeftijd? Wie o wie weet het antwoord........

Voor de mensen die deze week al voor een echo gaan: heel veel plezier!!!!!!!

Hey Dees, haha, mooi dat je door mijn leeftijd hebt besloten hier mee te komen schrijven. Is het nog ergens goed voor

Als ik het zo lees, vermoed ik dat je je controles ook gewoon bij de vk kan doen. Maar ik ga sowieso altijd bij de huisarts eerst vertellen dat ik zwanger ben. is altijd goed als die dat weet, dacht ik zo.. Anders zou ik gewoon ff bellen om te vragen.. Nee ik denk niet dat je op jouw leeftijd sowieso niet thuis zou mogen bevallen hoor.

Succes!!
quote:shakie schreef op 15 augustus 2013 @ 07:21:

Goedemorgen dames,

Aan alle nieuwe dames van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Vandaag gaan we kijken op een basisschool voor dochterlief wat gaat de tijd toch snel!

Voel me redelijk, ben misselijker dan bij de eerste en heb veel kramp in mijn buik, maar dat gaat allemaal weer over! Ik zou zo graag eindelijk de echo willen om te zien of alles goed is! Maar geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

Hebben meer dames last van een opgezette buik? Ik weet dat het de darmen zijn maar soms voel ik me al 4 maanden zwanger zo dik lijkt mijn buik al1

Bedankt Shakie!

Spannend dat je oudste al naar de basisschool gaat. Heb je straks wel wat meer tijd voor je kleine.. Zelf heb ik geen last van een opgezette buik. Dat wordt snel grotere kleren kopen voor jou
quote:noe-noe schreef op 15 augustus 2013 @ 06:56:

Gisteren een mooi kloppend hartje gezien! Heel blij en gaan nu voorzichtig wat mensen inlichten. Ik merk dat ik hier veel meelees, maar niet heel actief schrijf. Ik kijk het nog even aan en ga mezelf anders uit de tabel halen zodat er mee ruimte is voor anderen.

Vandaag ga ik de verloskundig bellen. Ik had de eerste echo in de kliniek die ons geholpen heeft.

Geweldig; we houden van kloppende hartjes!!

Geniet er lekker van...
quote:mevrouwdikbil schreef op 15 augustus 2013 @ 03:41:

Er zijn de afgelopen twee dagen weer een paar nieuwe dames bijgekomen, wat leuk en gefeliciteerd! Drukke maand geweest in Juli

@Aukjes en Dees40, Ik vond mezelf al oud maar blijkbaar tel ik voor jullie nog niet eens mee als 'oudje', geeft de mens weer moed

@Whoosy & Rammie, hoe gaat het met jullie? Ik voel me helemaal hetzelfde als jullie. Ook een MA gehad 3 jaar geleden. Ik wist pas in week 13 bij de eerste echo dat het vruchtje al 6 weken niet meer leefde. Was mijn gevoel achteraf toch juist dat ik rond week 8 helemaal geen pijnlijke borsten meer had.

Momenteel neemt de pijn in mijn borsten ook iedere dag weer af. Verder heb ik ook eigenlijk geen kwaaltjes dus ik kan verder nergens op terugvallen. Ja soms een beetje rommelig gevoel in mijn buik, maar dat kan ook stress/zenuwen van de ontwetendheid zijn. Ik heb ook pas over 2 weken een afspraak met de verloskundige en zit zo niet te wachten op slecht nieuws. Het lukte na de vorige MA dus 3 jaar niet meer om zwanger te worden, zit daar echt niet nog een keer op te wachten want dan val ik wel ineens in de groep 'oud'

Hey jonge mevrouw dikbil

Wij gaan praktisch gelijk op. Ik ben 1 dag na jou uitgerekend. Ik merk ook dat mijn borsten wat minder gevoelig zijn dan eerst. Wat me zorgen baart, maar ik lees toch genoeg ervaringsverhalen dat dat heel normaal kan zijn. Jij hebt dat dus ook.. Wat frustrerend dat het toen zo lang duurde eer je weer zwanger was! Duurt lang dan he, voor je eindelijk een echo hebt. Ik vond het ook te lang duren (mag pas met 8 weken naar zkh), dus ik heb gewoon een pretecho geregeld voor morgen, maar wel bij de verloskundigenpraktijk, omdat ze daar medisch onderlegd zijn. Daarna moet ik sowieso bij de gyn onder controle vanwege mijn trage schildklier.. is dat voor jou misschien ook een idee om eerder naar een pretechobureau te gaan? Waar ik ga, kost het 42,50 euro. FF een aardig bedragje, maar dan weet je tenminste al iets...
quote:missmenn schreef op 14 augustus 2013 @ 22:14:

Hoi zwangere-dames!

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en deze was positief (erg onwerkelijk en niet verwacht). Vandaag nog een test gedaan en ook deze was direct positief.

Ik heb al jullie berichten gelezen (m'n vriend moet nog even wennen aan het idee dat hij in april papa wordt, het weekend gaan we de opa's en oma's het bijzondere nieuws vertellen). Het is daarom fijn om even 'mijn gevoelens' te kunnen delen met jullie (nouja door jullie berichten wordt het allemaal wat meer werkelijkheid).

Ik ben net 26 jaar mijn vriend wordt eind augustus 31. Het is ons eerste kindje. Volgens de berekening ben ik 16 april 2014 uitgerekend. Volgende week kan ik contact opnemen met verloskundige (bij 6 week).

Ik hoop dat ik alle lief en leed met jullie kan delen via dit forum.

Ha, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren op je mooie nieuws!

1e kindje, spannend!! Ik hoop dat alles prima gaat verlopen. Tot schrijfs!

Grtz Aukjen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven