Uitgerekend 21 t/m 31 Juli 2018

19-11-2017 08:57 461 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,
Wie is er nog meer uitgerekend tussen 21 en 31 juli 2018 en wil graag mee kletsen?
Zet je gegevens Dikgedrukt in je berichtje en ik voeg ze toe of wijzig ze in de tabel.
Op naar veel gezonde juli baby's :cheer2:
Naam #kindje UD Echo bijz.heden
Rosa02 1e 27-7 31-1 :heart: Ziekte v Crohn
Zjuuls84 2e 20-7 2-1 :heart: Zwanger door IUI
Ilona87 1e 25-7 4-1 :heart: pcos; clomid en IUI
Josine89 1e 18-7 :heart: bbz juli'17
xxroseliefxx 2e 20-7 22-12 :heart: complicaties 1e bevalling
Janeway103 1e 28-7 :heart:
IDnr2 2e 25-7 5-1 :heart:
Liesz123 1e 28-7 ? :heart:
Leyla18 1e 29-7 8-1 :heart: missed abortion juli '17
Aphrodite88 1e 25-7 2-2 :heart:
Cactusliefde 1e 22-7 9-1 :heart: 15-9 operatie bmm, kans op vroeggeboorte: verkorte bmm
Sevan 1e 26-7 3-1 :heart:
Smurfenhuisje 3e 28-7 2-1 :heart:
Siobhan85 1e 23-7 4-1 :heart:
Tamygirl 1e 29-7 26-1 :heart:
Dreamer02 2e 26-7 3-1 :heart: zwanger middels ISCI
Lauv 2e 25-7 :heart: HG
Anirac 2e 21-7 :heart: diabetes en vroeggeboorte 1e kindje
Berlin19 1e :heart:
Niccy007 1e 23-7 3-1 :heart:
Roos876 2e 28-7 1-2 :heart:
Puk32 :rose:
Lies90 :rose:
anoniem_356016 wijzigde dit bericht op 21-01-2018 17:35
67.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Roos: Oh ik geniet ook zeker van de zwangerschap hoor! Ik wou gewoon graag dat het in de gaten gehouden wordt, anders weet je gewoon niet hoe het ervoor staat. Volgende week alweer de 20 weken echo, dan wordt ook de eerste meting van de lengte gedaan. Het zal vast goed komen, maar dan is het inzichtelijk :-)

Wij hebben geen NIPT of combi test gedaan dus de 20 weken is voor ons een eerste medische keuring. Ben benieuwd! Vandaag controle gehad en het hartje was heel sterk te horen ondanks mijn buikwandliggende placenta. :-)
Alle reacties Link kopieren
@Cactusliefde: Dat is goed om te horen!

Hoe was jullie 20 weken echo? Bij ons gelukkig helemaal goed. Hopelijk bij jullie ook allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Roos! onze 20 weken echo was ook helemaal goed! En we weten nu dat we een meisje krijgen! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
@Roos: Goed om te horen. Bij ons was de 20 weken echo ook helemaal in orde! :-)

Het is hier wel heel erg stil hé? In de facebookgroep gebeurt net iets meer, mocht iemand nog interesse hebben om aan te sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Graag zou ik me ook bij jullie aan willen sluiten, zwanger van m'n eerste kindje!
Bij de 20 weken echo werd duidelijk dat we een jongetje krijgen en verder zag alles er gezond uit!
Vond het een spannende maar leuke echo omdat ze bij ons wel een half uur bezig was. Kan niet lang genoeg naar dat scherm met bewegend kindje kijken :P

Voor in de tabel:
Uitgerekende datum: 23 juli
1e zwangerschap en tot nu toe geen bijzonderheden.

Voelen jullie de baby al veel bewegen? En hoe reageert jullie partner hier op?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Pinkeeeh,

Helaas valt de groep een beetje stil, vandaar mijn late reactie.
Een dagje later dan mij uitgerekend, leuk hoor! En een jongetje. Voor ons is het ook de eerste, maar tot nu toe blijft het nog steeds een verassing of het een kleine jongen of meid is! Beweegt jullie kleine al goed? Ik voel hem/haar dagelijks meerdere keren per dag, mijn partner heeft het nu nog maar een paar keer gevoeld. Ik heb een buikwandliggende placenta dus dit kost mini wat meer moeite. Sinds deze week zie je mijn buik ook echt bewegen als ie schopt, mijn partner vind het fantastisch haha.

Blijft leuk hé, echo's blijven kijken! Wij hebben er afgelopen woensdag nog 1 gehad, hij/zij gaapte en stak de tong uit hihi. Met 30 weken weer een echo, maar wellicht eerder vanwege mijn verkorte baarmoedermond :-)

Hopelijk blijft alles goed verlopen zonder noemenswaardige kwaaltjes! Hebben jullie het kamertje al klaar?
Alle reacties Link kopieren
Cactusliefde schreef:
09-04-2018 20:34
Hoi Pinkeeeh,

Helaas valt de groep een beetje stil, vandaar mijn late reactie.
Een dagje later dan mij uitgerekend, leuk hoor! En een jongetje. Voor ons is het ook de eerste, maar tot nu toe blijft het nog steeds een verassing of het een kleine jongen of meid is! Beweegt jullie kleine al goed? Ik voel hem/haar dagelijks meerdere keren per dag, mijn partner heeft het nu nog maar een paar keer gevoeld. Ik heb een buikwandliggende placenta dus dit kost mini wat meer moeite. Sinds deze week zie je mijn buik ook echt bewegen als ie schopt, mijn partner vind het fantastisch haha.

Blijft leuk hé, echo's blijven kijken! Wij hebben er afgelopen woensdag nog 1 gehad, hij/zij gaapte en stak de tong uit hihi. Met 30 weken weer een echo, maar wellicht eerder vanwege mijn verkorte baarmoedermond :-)

Hopelijk blijft alles goed verlopen zonder noemenswaardige kwaaltjes! Hebben jullie het kamertje al klaar?
Ja ik merkte het al dat het wat stiller is.. wel jammer! Misschien komt er binnenkort weer wat meer levendigheid (a)
Super spannend he?! Heb je veel last gehad van zwangerschapskwaaltjes?
Ik eigenlijk helemaal niet, echt bizar. Ben niet eens 1 keer misselijk geweest :O Wel heel veel mazzel mee gehad, hopelijk blijft het ook zo gaan.
Ah ik vind dat zo knap als mensen het geslacht niet willen weten! Echt respect, ikzelf ben daar veel te nieuwsgierig voor :P

Hoe de placenta ligt heeft natuurlijk ontzettend veel invloed op hoeveel je de baby voelt bewegen, maar dat zal steeds meer worden! Een collega van mij zei dat ze het vooral aan de zijkanten veel voelde en zag bewegen omdat haar placenta ook aan de voorkant lag, misschien is dat bij jou ook zo?
Mijn placenta ligt aan de achterkant.. dus kan echt bijna alles zien en voelen wat ie doet :P Mn vriend vind het inderdaad ook helemaal leuk om te zien en te voelen.. wordt het voor hem ook een beetje echt.

Heb je al een grote buik, of valt het nog mee?
Ah wat lief!! Echt mooi dat je dat allemaal kunt zien..

De baby kamer is zo goed als af, er moeten nog een paar kleine dingetjes gekocht worden maar het meeste is er.
We hebben een klein huisje dus het is allemaal passen en meten.
Hebben jullie de kamer al af?
Alle reacties Link kopieren
Pinkieeh schreef:
10-04-2018 15:20
Ja ik merkte het al dat het wat stiller is.. wel jammer! Misschien komt er binnenkort weer wat meer levendigheid (a)
Super spannend he?! Heb je veel last gehad van zwangerschapskwaaltjes?
Ik eigenlijk helemaal niet, echt bizar. Ben niet eens 1 keer misselijk geweest :O Wel heel veel mazzel mee gehad, hopelijk blijft het ook zo gaan.
Ah ik vind dat zo knap als mensen het geslacht niet willen weten! Echt respect, ikzelf ben daar veel te nieuwsgierig voor :P

Hoe de placenta ligt heeft natuurlijk ontzettend veel invloed op hoeveel je de baby voelt bewegen, maar dat zal steeds meer worden! Een collega van mij zei dat ze het vooral aan de zijkanten veel voelde en zag bewegen omdat haar placenta ook aan de voorkant lag, misschien is dat bij jou ook zo?
Mijn placenta ligt aan de achterkant.. dus kan echt bijna alles zien en voelen wat ie doet :P Mn vriend vind het inderdaad ook helemaal leuk om te zien en te voelen.. wordt het voor hem ook een beetje echt.

Heb je al een grote buik, of valt het nog mee?
Ah wat lief!! Echt mooi dat je dat allemaal kunt zien..

De baby kamer is zo goed als af, er moeten nog een paar kleine dingetjes gekocht worden maar het meeste is er.
We hebben een klein huisje dus het is allemaal passen en meten.
Hebben jullie de kamer al af?
Sorry voor mijn late reactie hoor, wij zijn heel erg druk met de badkamer slopen. En we gaan ook nog eens een weekje weg. Mocht je interesse hebben in de facebook groep ben je van harte welkom hoor, maar ik begrijp ook dat sommige hun anonimiteit willen bewaren! :-)

Bij ons is het kamertje ook wel zo goed als af, hij kan zo in gebruik genomen worden. Ik moet wel binnenkort een goed lijstje gaan maken en alles compleet maken. We hebben nog wel wat spulletjes nodig. Eerst maar eens die badkamer en dan gaan we er weer mee verder! Lekker knus bij jullie dus in een klein huisje, maar als het lukt is het helemaal goed toch?

Ik krijg best wel veel opmerkingen over mijn buik.. hij zou al flink zijn. Maar aangezien het mijn eerste is kan ik het niet echt goed vergelijken. Ik ben nu 8 kilo aangekomen en dat zit allemaal in mijn buik, aan mijn benen of armen zie je niet dat ik zwanger ben. Ze zeggen ook wel eens dat als je achter me loopt je ook niets ziet, dus ik draag naar voren blijkbaar :-) hoe draag jij?

Wel echt super fijn dat je niet zo veel kwaaltjes hebt gehad, alleen maar fijn toch? Ik heb ook geen enkele keer hoeven spugen. Ik ben wel misselijk geweest en heel erg moe. Helaas ook al maagzuur sinds het begin maar gelukkig gaat het de laatste dagen wel goed. Jullie weten dus het geslacht wel al? Hebben jullie het bekend gemaakt of blijft het voor familie en vrienden een verrassing?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zou me ook nog graag willen aansluiten als dit mag. Ik ben Chiao, 29 jaar, zwanger van ons tweede kind en mijn UD is 29-7-2018 .
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ha Chiao! Wat leuk. Volgens mij zaten wij ook in dezelfde zwanger worden groep. :-) Hoe gaat het met je, verloopt de zwangerschap goed? Weten jullie het geslacht al?
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, een reden dat het stil ligt hier is omdat er nav deze post een facebookgroep is aangemaakt, waar zo'n 8 van ons zo nu en dan posten. Als jullie interesse hebben om daar mee te schrijven kan ik het de admin laten weten :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven