Uitgerekend 2e helft oktober 2023

08-02-2023 11:54 248 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een beetje aan de vroege kant, maar hier alvast een topic voor mensen die zijn uitgerekend in de 2e helft van oktober. Lijkt me leuk om met een groepje van zo'n 10 dames met elkaar mee te leven. Ik wil wel een tabel bijhouden mits die niet te groot wordt.
NaamLeeftijdUDHoev. kindje?Jongen/ MeisjeAfspraken
Aviendha3018 okt2entb08 mei
Jetretteketet3318 okt3entb20 april
Nien31ntb2entb9 maart
Moen-3212 okt2entb27 feb
Jutenjul2821 okt1entb28 april
Bananenvla281 nov 1entb7 maart
Vivavette31ntb 2entb4 april
Momlife0013527 okt 2entb4 april
Frigg :rose:
Friedie :rose:
Henque :rose:
GlowGirl :rose:
aviendha wijzigde dit bericht op 31-03-2023 22:15
64.51% gewijzigd
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben vandaag een goede 13 weken echo gehad, baby was heel actief en alle metingen waren goed. Heel blij mee :flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn jullie goede 13w echo's en NIPT. Hier ook allebei positief.

Jetretteketet: Leuk dat jullie het niet willen weten! Zo'n verrassing bij de geboorte.

Bij de 13w konden ze zelfs heel duidelijk zien dat het een jongen werd. Wij hadden ook dat voorgevoel, maar dat lijkt dus nu bevestigd. Officieel mogen ze het natuurlijk nog niet zeggen....
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed nieuws JutenJul!

Vivavette wat leuk!!! Kon je het zelf ook goed zien op de echo?

Hier nog steeds geen nipt uitslag.. hoop iig dat het dna nu wel uit het bloed te halen is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Momlife we konden het goed zien. Ik overigens pas toen ze de echo erop zette, mijn vriend dacht het al gezien te hebben.

Hopelijk komt jouw NIPT snel binnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn de goede berichten jut&jul en vivavette!
@Momlife hopelijk krijg jij de NIPT snel binnen. Als de 13 weken echo goed zat is het wel een stukje zekerheid dat het niet de allerergste syndromen zijn. Dus zal vast goedkomen!
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook de 2e test is mislukt.. ik snap er niks van (de verloskundige ook niet). Het lab heeft geadviseerd maandag nog een keer te prikken. Ondertussen gaat de verloskundige met de gyn overleggen over eventuele andere mogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Momlife001 schreef:
29-04-2023 06:56
Ook de 2e test is mislukt.. ik snap er niks van (de verloskundige ook niet). Het lab heeft geadviseerd maandag nog een keer te prikken. Ondertussen gaat de verloskundige met de gyn overleggen over eventuele andere mogelijkheden.
Wat ontzettend balen zeg, dit wil je gewoon niet!
Weet je ook waardoor het komt (fouten van het lab, of te weinig foetaal dna in je bloed?)
Hopelijk weten jullie snel meer! :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wordt hier heel onzeker van. Beide keren te weinig dna, maar ze weten niet of dat komt omdat mijn bloed is gaan stollen of de buis kapot aan is gekomen of omdat er iets mis is. De 13 weken echo was goed maar hier kunnen ze alleen het downsyndroom mee uitsluiten (nekplooi was goed). Ik heb geen overgewicht oid waarom her zou kunnen mislukken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje Momlife, snap dat dit super vervelend is :hug: heb verder geen zinnig advies want heb er geen verstand van verder. Hopelijk hoor je snel meer!
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Momlife wat vervelend zeg! Helemaal omdat je niet zeker weet waar het door komt. Hopelijk snel meer zekerheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Momlife001 schreef:
29-04-2023 11:41
Wordt hier heel onzeker van. Beide keren te weinig dna, maar ze weten niet of dat komt omdat mijn bloed is gaan stollen of de buis kapot aan is gekomen of omdat er iets mis is. De 13 weken echo was goed maar hier kunnen ze alleen het downsyndroom mee uitsluiten (nekplooi was goed). Ik heb geen overgewicht oid waarom her zou kunnen mislukken.
Hey momlife, hoe gaat t?

En met de rest? Binnenkort 20 weken echo’s :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey! Omdat de nipt 3x niet gelukt is ivm te weinig dna krijg ik morgen een vruchtwaterpunctie, onwijs spannend. Wij weten inmiddels al wel dat wij een meisje verwachten. Hoop zo dat alles goed gaat en ze gezond is.

Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Momlife001 schreef:
10-05-2023 07:38
Hey! Omdat de nipt 3x niet gelukt is ivm te weinig dna krijg ik morgen een vruchtwaterpunctie, onwijs spannend. Wij weten inmiddels al wel dat wij een meisje verwachten. Hoop zo dat alles goed gaat en ze gezond is.

Hoe is het met jullie?
Ohh nee Momlife wat spannend allemaal. Sterkte en ik duim voor een goede uitslag!
En dat je daarna met volle teugen kan genieten van je zwangerschap.

Hier goed, gelukkig niet meer misselijk en zo moe.. maar dat is nu een peulenschil vergeleken de situatie waar jij nu in zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi Momlife, succes vandaag!! Hoe gaat het met je?
Ik duim voor je dat alles goed is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel! De uitslag van de punctie is binnen: ons kindje is gezond! Er is geen verklaring voor waarom de nipt niet gelukt is.

Hoe gaat het met iedereen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn, momlife!
Hier alles goed. Gister 20 weken echo gehad, zag er allemaal goed uit en we krijgen een meisje :flirting: hoe is het met de rest?
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk!!!! Wij ook een meisje! Gewoon alweer bijna op de helft. Hebben jullie dit trimester nog last van kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn Momlife! Wat hebben jullie spannende weken achter de rug, nu extra genieten van dat kleine meisje in je buik :heart:

En Aviendha ook een meisje, super! En t belangrijkste is een goede 20 wkn echo.

Hier was ook alles goed :cheer2:
Ik heb weinig kwaaltjes en kan nog goed vooruit. Jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi dames,

Het is rustig hier!
Hoe is het? Trekken jullie het weer goed, of vinden jullie het toch wel zwaar?En zijn jullie al druk bezig met dingen kopen, babykamertje etc.?

Hier gaat het goed. Ik heb wel wat meer last van mijn rug, dat komt met name door tillen (etc.) van mijn zoon. We zijn de afgelopen weken op vakantie geweest en doordat mijn vriend dat voornamelijk deed, was ik pijnvrij. Ik til hem dus alleen als het noodzakelijk is.
Verder gaat het goed. Ik heb nog maar weinig gedaan voor de kamer etc. Onze zoon krijgt nieuwe meubels en de babykamer schuiven we door. Alleen wil ik het kamertje wel eens gezellig gaan maken. Bij mijn eerste was ik nu al klaar, haha!

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk van je te horen Vivavette. Ik ben wat stil omdat er niks nieuws onder de zon is. T gaat zn gangetje. De babykamer is geverfd maar verder precies hetzelfde als bij jullie. De meubels schuiven door dus het is er nog niet gezellig. En heb idd ook meer last omdat ik zoontje moet tillen.

Ik las trouwens van iemand (weet niet meer wie of welk topic) dat je je in Nederland niet zo druk hoeft te maken om rauwmelkse kazen. Dit gaat misschien op voor de supermarkt maar niet voor restaurants. Ik heb laatst aan een echte Italiaanse broodjeszaak gevraagd naar de kazen maar het was allemaal van rauwmelkse kaas behalve de grana padano (de harde geraspte stukken). Dus ook de mozzarella.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is alweer even geleden idd. Status quo zullen we maar zeggen.
Derde trimester it is 8-)
Het gaat goed al heb ik vee last van bekkenpijn, fysio helpt eigenlijk niet zoveel. Kamertje nog niet aan begonnen ivm aannemer die pas in sept kan (wij moeten écht verbouwen, bluh). Liefst was ik er al mee bezig want het wordt straks een race tegen de klok.

Ben aan het aftellen qua verlof! Nog maar 5 weken werken! :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Aviendha: Hier inderdaad ook niet zoveel te melden... Zeker bij wat speciaalzaakjes denk ik dat je goed moet uitkijken met de kaas. Bij de supermarkt valt dat volgens mij wel mee. Gaat bij jouw alles nog goed met je zwangerschap en (icm) de kleine?

Jetretteketet: vervelend die bekkenpijn. Ik hoor wel positieve berichten over silsolutions van Vitakruid. misschien kan je dat eens proberen?
En fijn dat jullie aannemer begint. Moet er veel gebeuren? Hopelijk loopt alles voorspoedig.

Donderdag weer controle bij de vk. We krijgen nu wel 2 extra groeiecho's omdat ons zoontje klein was bij de geboorte. Nu zitten we weer aan de onderkant van de lijntjes, maar ik vertrouw erop dat het wel goed gaat. De kleine dartelt de hele dag lekker rond in mijn buik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames,
Hoe is het hier? Onze UD’s komen dichterbij… ik was benieuwd of er al kindjes zijn geboren?
Ik heb vandaag de magische 37 weken grens bereikt, heel fijn. Ik verwacht nog geen baby zeer binnenkort, voel me nog fit en in mijn hoofd gaat het nog minimaal 3 weken duren (gevaarlijk haha).
Inmiddels zijn we wel heel benieuwd naar ons kindje :heart:.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven