Uitgerekend april 2019

09-08-2018 08:23 711 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!

Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Naam Leeftijd (+prtnr) kindje Uitgerekend :heart: Bijzonderheden
Eris83 34+34 2e 6 april :heart: 30 aug 1e echo
Lau_Ngi 27+27 1e 10 april :heart:
Laura10april 32+35 1e 10 april 14 sept echo
endomiel 31+33 2e 3 april :heart: 27-08 intake
lilly5263 31+38 2e 14 april :heart: 5 sept intake,18 sept 1e echo
Flowerlove10 31+31 2e 14 april :heart: 2xMA
dutchgirlgermanworld 30+32 1e 15 april :heart: 3-9 2e echo
Jetje34 34+36 1e 16 april :heart: 6 sept 1e
Zebrastrepen 34+37 1e 21 april :heart: 2 okt termijnecho, nierziekte
Roover 31+32 1e 22 april :heart: 7 sept
appelflap007 3e
Flowerpower93 25+27 1e 25 april :heart: 14-09 echo + 02-10 intake
Fairytale1 31+34 2e 27 april :heart: 6 sept echo
Pavo07 :hug: Nioma :hug: nooit1blijvenzitten :hug: mamavaneenboefje :hug: XLau :hug: Saqua :hug: Lacer :hug: Shonan :hug: Stippeltjesbehang :hug: Biekkie :hug:
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
@XLau heel veel succes vanmiddag! Ik duim voor goed nieuws :hug:
Succes vanmiddag xLau!

stippel, wanneer mag jij weer voor echo? Ik snap je onzekerheid en dat je graag oplopende klachten hebt, dan zit het voor je gevoel goed. Ik weet alleen niet of je een grote verandering in misselijkhied kan verwachten in een paar dagen. Stom hè, dat wachten..... :hug:
Duim voor jullie xLau!
Zebrastrepen schreef:
30-08-2018 09:49
stippel, wanneer mag jij weer voor echo? Ik snap je onzekerheid en dat je graag oplopende klachten hebt, dan zit het voor je gevoel goed. Ik weet alleen niet of je een grote verandering in misselijkhied kan verwachten in een paar dagen. Stom hè, dat wachten..... :hug:
Wachten is stom inderdaad O_o
Maandagavond mogen we weer voor een echo. Een gezellig druk weekend voor de boeg dus hopelijk vliegt de tijd.
Ik ben net terug van de echo. De baarmoeder is leeg, dus ik kan van het lijstje afgehaald worden. Verdrietig, maar ook opgelucht dat we hier nu een punt achter kunnen zetten.

Iedereen veel succes met de aankomende echo's!

En voor de mensen die geen fijn nieuws hebben gehad, heel veel sterkte komende tijd.
He verdorrie xLau, had zo gehoopt op goed nieuws! Veel sterkte :hug:
Wat een verdrietig nieuws xLau :( heel veel sterkte de komende tijd!
@XLau wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte! :hug:
Pff meiden, ik lees soms nog hier mee en wat ontzettend verdrietig dat het bij een aantal mis is gegaan. Veel sterkte allemaal! Hopelijk schrijven we allemaal snel weer mee in een 'uitgerekend in topic..

Hopelijk nu alleen nog maar goed nieuws in dit topic! Op naar mooie april baby's :).
Ach xLau, jij ook al slecht nieuws.... Sterkte! :hug:

Nu ben ik wel weer toe aan goed nieuws dames! Wat een onzekere tijd is het zo.....
Hoe gaat het met je Pavo?
xlau, heel veel sterkte gewenst...

Eris83, jij had vandaag echo?

Saqua jij morgen! Ik duim voor mooi nieuws!

Ik moet nog 6 dagen wachten... De tijd kruipt.
Ah nee ik lees eventjes niet mee en zie nu de slecht nieuws berichten. Sterkte allemaal! Vreselijk..
biekkie
Klopt ik heb hem zo. Zit nu in de trein. Over een uurtje de afspraak.

Ben een beetje afwezig hier geweest omdat ik erg angstig en onzeker werd van de slechte berichten. Schrik best wel van hoe veel dat er zijn zo die eerste periode. Dus ik dacht ik richt me even op mezelf..

Ben best wel nerveus. En moet met volle blaas dus fingers crossed dat ik niet met de trein een uur in een weiland stil kom te staan 🤣

Kwam laatst in de supermarkt mijn verloskundige van mijn eerste bevalling tegen en zij was super enthousiast dat ik weer kom. Dus heb wel weer erg veel zin in het hele traject! Maar eerst de intake en echo..
XLau, wat een vervelend nieuws. Sterkte de komende tijd meid.

Eris, begrijpelijk hoor. Vind ook dat het best heftig is, de verhalen waarbij het misgaat. Het is zoiets kwetsbaars. Hoop dat alles goed is bij jou.

Wij hebben hem morgenvroeg. Zijn hier drukke dagen ivm oud huis en nieuw huis waar we mee bezig zijn dus genoeg om zinnen te verzetten (en vakantie), maar wil nu ook wel graag de echo achter de rug hebben. Net zo spannend weer als bij de eerste.

Qua misselijkheid is het hier nog hetzelfde. Vooral in middag en avond misselijk en kan veel minder eten dan voorheen. Zit heel snel vol. Cola helpt wel lijkt erop dus dat drink ik nu meer. We gaan zo uit eten dus zei al tegen partner: het moet ergens zijn waar geen te grote porties zijn ;)
Ooh dames wat een onwijs verdrietige berichten hier allemaal. Heel erg veel sterkte de komende tijd. Ik leef erg met jullie mee!!

Zoals de meesten van jullie al aangeven, maken deze berichten mij ook erg onzeker. En dan moet ik ook nog 1 heeeele week wachten tot de vroege echo. Pff. Heb er maar weinig vertrouwen in, omdat mijn symptomen ook maar minimaal zijn. Maar goed toch maar positief proberen te blijven.
Oh nee Lau wat verdrietig!

Ik vind idd ook dat er veel verdrietige verhalen zijn! Hopelijk toch snel wat mooie kloppende hartjes!

Eris heel veel succes! Hopelijk van jou uit straks een mooi bericht!
Hier goed nieuws! Mooi kloppend hartje gezien. En, het is er eentje ( :yes: ). Ik dacht zelf 5 april maar zij kwam iets minder ver op 10 april. Maar kan bij de volgende echo nog veranderen want ze zei dat ze mogelijk niet alles had gemeten door een schaduw.

Maar gelukkig positief! Nu op naar de volgende echo bij de combinatietest.

Hebben jullie al besloten of jullie gaan screenen en dan combi of nipt? Wij gaan voor de combinatietest omdat ze naar zoveel meer kijken dan alleen de nekplooi. Dingen die anders pas bij de 20 weken echo aan het licht komen. Dat vind ik wel geruststellend.
Fijn om te lezen Eris83! :heart:
Bijzonder hoe blijdschap en verdriet hier zo afgewisseld worden
@Eris83 wat fijn zeg! :cheer:
Ik kan me aan de ene kant voorstellen dat het niet leuk is om slecht nieuws berichten te lezen die hier gedeeld worden. Ik denk dat het voor iedereen confronterend is.
Aan de andere kan vind ik het fijn als mensen niet alleen hun eigen blije of verdrietige verhaal delen, maar ook meeleven met anderen.
@Stippeltjesbehang: het moet absoluut gedeeld worden, want dit is gewoon de realiteit. Hopelijk kunnen we er dan een beetje voor elkaar zijn.

Het neemt niet weg dat je gewoon onzeker wordt van je eigen situatie.

@Eris83: Yeah!! Wat fijn zeg!!! Ik ga denk ik gewoon meteen de Nipt doen (zonder nevenbevindingen)
Tja stippeltjesbehang daar gaat iedereen op zijn eigen manier mee om. Ik wist best met iedereen meeleven, maar niet op het moment dat het mij onnodige spanning oplevert.
Wat een nare berichten hier in een paar dagen tijd. Jeetje! Sterkte XLau en Lacer. En ook Stippel, want jij bent vast heel onzeker nu. Hopelijk vergeet ik niemand..

Hier gaat het best goed, behalve die onzekerheid steeds. Echt bij elk pijntje. Bah. Ik ben voor de 3e keer zwanger. Ongepland eigenlijk (we hadden net besloten het bij 2 te houden. Beide andere kinderen zijn met wat medische hulp verwekt, dus we hadden dit niet verwacht) maar wel heel leuk! Aan de andere kant extra spannend, ik wil dit kindje heel graag, en als het mis gaat zullen we niet meer bewust voor een 3e kindje gaan. Voelt echt als de laatste kans.
Fijn dat je een goede echo had Eris!!
Stippeltje, ik denk dat we toch ook heel erg met iedereen mee leven?
Vreugde en verdriet worden afgewisseld.
Voelen erg mee met degene die slecht nieuws hebben gehad omdat we weten dat 1 van ons het ook had kunnen zijn. :hug:
En zijn blij en opgelucht voor degene die een mooi kloppend hartje hebben gezien.
Zoals eris vanavond, super meid! Fijn dat het een goede echo was.
Eerste zorgen weg?

Wij laten geen onderzoeken doen behalve de 20 weken echo, ik hou niet zo van kans berekeningen.
En ook bij de 20 weken echo weten wij heel goed waar de grens is voor onszelf tot nieuw leven.
Down is bij ons welkom dus daarom de nipt niet en die andere afwijking wordt meestal door het lichaam zelf afgestoten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven