Uitgerekend april 2019
donderdag 9 augustus 2018 om 08:23
Hallo dames,
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Pavo07
Nioma
nooit1blijvenzitten
mamavaneenboefje
XLau
Saqua
Lacer
Shonan
Stippeltjesbehang
Biekkie
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|
| Eris83 | 34+34 | 2e | 6 april | |
30 aug 1e echo |
| Lau_Ngi | 27+27 | 1e | 10 april | |
|
| Laura10april | 32+35 | 1e | 10 april | 14 sept echo | |
| endomiel | 31+33 | 2e | 3 april | |
27-08 intake |
| lilly5263 | 31+38 | 2e | 14 april | |
5 sept intake,18 sept 1e echo |
| Flowerlove10 | 31+31 | 2e | 14 april | |
2xMA |
| dutchgirlgermanworld | 30+32 | 1e | 15 april | |
3-9 2e echo |
| Jetje34 | 34+36 | 1e | 16 april | |
6 sept 1e |
| Zebrastrepen | 34+37 | 1e | 21 april | |
2 okt termijnecho, nierziekte |
| Roover | 31+32 | 1e | 22 april | |
7 sept |
| appelflap007 | 3e | ||||
| Flowerpower93 | 25+27 | 1e | 25 april | |
14-09 echo + 02-10 intake |
| Fairytale1 | 31+34 | 2e | 27 april | |
6 sept echo |
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
vrijdag 31 augustus 2018 om 13:03
vrijdag 31 augustus 2018 om 13:15
Jeetje wat verdrietig Saqua, heel veel sterkte de komende tijd... knuffel!
vrijdag 31 augustus 2018 om 13:58
vrijdag 31 augustus 2018 om 14:03
. Ik hoop dat jij goed bericht krijgt!lilly5263 schreef: ↑31-08-2018 13:58Ohh nee saqua! Sterkte!![]()
Jeetje mina ik schrik echt van de hoeveelheid.
Dat is meer dan volgens de statistieken.
Ik heb woe een echo en nadat vorige week nog niks te zien was begin ik hem nu toch ook wel te knijpen.
Heb wel symptomen maar dat zegt volgens mij allemaal niks.
vrijdag 31 augustus 2018 om 14:08
Voor jou ook al zo spannend volgende week! Ik heb juist weinig symptomen maar hopelijk zegt dat ook niks. Hopelijk zijn we volgende week allemaal in de wolken nadat we een mooi kloppend hartje hebben gezien
vrijdag 31 augustus 2018 om 14:48
Lieve dames, wel of geen symptomen zegt denk ik weinig. Bij mijn eerste zwangerschap had ik weinig kwalen end dat werd een kerngezonde zoon. Nu, met de MA, heb ik veel kwalen maar leeft het kindje niet.
Ik hoop vooral dat er vanaf nu alleen nog maar goede echo's komen bij jullie want zo veel pech is niet leuk. Succes allemaal lieve dames!
Ik hoop vooral dat er vanaf nu alleen nog maar goede echo's komen bij jullie want zo veel pech is niet leuk. Succes allemaal lieve dames!
vrijdag 31 augustus 2018 om 19:37
Ik geloof het gewoon niet maar ik heb net een echo gehad en een kloppend hartje gezien!
Volgens de verloskundige nog maar 5% kans dat het misgaat. Woensdag de echo in het ziekenhuis, en de 10e alweer een echo bij de verloskundige.
Ik had gebeld, was nog niet ingeschreven, uitgelegd hoe veel stress het nu gaf na 3 miskramen en toen mocht ik vanavond al komen. Wat een lieve mensen, ik lag helemaal te bibberen toen ik iets zag flikkeren in beeld en toen zei ze ik zie het hartje kloppen.
Ik dacht echt dat t niet goed zat...
Volgens de verloskundige nog maar 5% kans dat het misgaat. Woensdag de echo in het ziekenhuis, en de 10e alweer een echo bij de verloskundige.
Ik had gebeld, was nog niet ingeschreven, uitgelegd hoe veel stress het nu gaf na 3 miskramen en toen mocht ik vanavond al komen. Wat een lieve mensen, ik lag helemaal te bibberen toen ik iets zag flikkeren in beeld en toen zei ze ik zie het hartje kloppen.
vrijdag 31 augustus 2018 om 19:38
Ik geloof het gewoon niet maar ik heb net een echo gehad en een kloppend hartje gezien!
vrijdag 31 augustus 2018 om 20:32
Gefeliciteerd. Wow dat percentage geeft mij ook weer wat meer hoop. Zo onzeker na 2 MA. En nu 3x in week 7 een kloppend hartje gezien, Dus voor mijn gevoel is de kans dat het misgaat 50-50.. maar zulk percentage is weer super fijn.
Hoeveel weken zou je nu ongeveer zwanger zijn, Fijn dat je veel echo's hebt. Kan je het vruchtje mooi volgen.. geniet er lekker van
We gaan gelukkig met een positief bericht het weekend in
Ik heb het vandaag en mijn beste dunnetjes vertelt. Was een emotionele dag haha.
1 net bevallen, 1 hoog zwanger en 1 20 weken zwanger. En dan mijn hormonen en angst zo hoog. Wat waren ze blij... hoe mooi 4 vriendinnen en dan alle 4 bevallen in ren jaar tijd.. het zou echt top zijn!!!
Hoeveel weken zou je nu ongeveer zwanger zijn, Fijn dat je veel echo's hebt. Kan je het vruchtje mooi volgen.. geniet er lekker van
We gaan gelukkig met een positief bericht het weekend in
Ik heb het vandaag en mijn beste dunnetjes vertelt. Was een emotionele dag haha.
1 net bevallen, 1 hoog zwanger en 1 20 weken zwanger. En dan mijn hormonen en angst zo hoog. Wat waren ze blij... hoe mooi 4 vriendinnen en dan alle 4 bevallen in ren jaar tijd.. het zou echt top zijn!!!
zaterdag 1 september 2018 om 07:30
Flowerlove, oh dat is wel bijzonder dan ja met je vriendinnen!
Ik was gister 6.2
Over de kans dat t goed gaat, ik heb t gewoon gevraagd. Ik was zo bang, ook dat het nu nog misgaat. Eerst zei ze 2%, toen zei ik ja ik ben al 40, zei ze dan is het 5%. Nog steeds, hoge kans dat het nu goed blijft gaan!
Ik vind het moeilijk te geloven...
Oh en zo te zien is het er 1, we hebben 2 blastocysten terug laten plaatsen.
Ik was gister 6.2
Over de kans dat t goed gaat, ik heb t gewoon gevraagd. Ik was zo bang, ook dat het nu nog misgaat. Eerst zei ze 2%, toen zei ik ja ik ben al 40, zei ze dan is het 5%. Nog steeds, hoge kans dat het nu goed blijft gaan!
Ik vind het moeilijk te geloven...
Oh en zo te zien is het er 1, we hebben 2 blastocysten terug laten plaatsen.
zaterdag 1 september 2018 om 09:25
zaterdag 1 september 2018 om 12:22
Ik ben de hoop een beetje aan het verliezen... Net getest maar de test was lichter dan van de week. Misschien ligt het aan de concentratie van mijn urine. Morgen nog maar eens testen. Maar had zo gehoopt op weer een knaltest. Al weet ik dat het ook geen garantie geeft. Als de test daadwerkelijk afloopt is dat in ieder geval niet goed toch?
zaterdag 1 september 2018 om 12:35