Uitgerekend april 2019

09-08-2018 08:23 711 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!

Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Naam Leeftijd (+prtnr) kindje Uitgerekend :heart: Bijzonderheden
Eris83 34+34 2e 6 april :heart: 30 aug 1e echo
Lau_Ngi 27+27 1e 10 april :heart:
Laura10april 32+35 1e 10 april 14 sept echo
endomiel 31+33 2e 3 april :heart: 27-08 intake
lilly5263 31+38 2e 14 april :heart: 5 sept intake,18 sept 1e echo
Flowerlove10 31+31 2e 14 april :heart: 2xMA
dutchgirlgermanworld 30+32 1e 15 april :heart: 3-9 2e echo
Jetje34 34+36 1e 16 april :heart: 6 sept 1e
Zebrastrepen 34+37 1e 21 april :heart: 2 okt termijnecho, nierziekte
Roover 31+32 1e 22 april :heart: 7 sept
appelflap007 3e
Flowerpower93 25+27 1e 25 april :heart: 14-09 echo + 02-10 intake
Fairytale1 31+34 2e 27 april :heart: 6 sept echo
Pavo07 :hug: Nioma :hug: nooit1blijvenzitten :hug: mamavaneenboefje :hug: XLau :hug: Saqua :hug: Lacer :hug: Shonan :hug: Stippeltjesbehang :hug: Biekkie :hug:
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
Volgens mij ben jij de eerstvolgende met een echo stippel. Ik hoop dat jij de nieuwe richting mag aanvoeren, met een mooi kloppend hartje!! :cheer2:
Owno meiden. Wat een negatieve uitslagen allrmaal bij de echo's in deze groep.. Ik hoop dat we snel weer iets positiefs mogen horen omtrent een kloppend hartje. Op zo'n moment bedenk je maar weer hoe bijzonder een zwangerschap eigenlijk is.

Sterkte voor iedereen in deze moeilijke tijd.
Saqua schreef:
31-08-2018 10:29
Dames, ik mag ook uit de tabel. Hartje klopt niet, kindje is gestopt met groeien rond de 7 weken. Ik ga na onze vakantie langs bij de gynaecoloog.

Ik wens jullie allemaal hele voorspoedige zwangerschappen.
Jeetje wat verdrietig Saqua, heel veel sterkte de komende tijd... knuffel! 😘
Ohh nee saqua! Sterkte! :hug:

Jeetje mina ik schrik echt van de hoeveelheid.
Dat is meer dan volgens de statistieken.

Ik heb woe een echo en nadat vorige week nog niks te zien was begin ik hem nu toch ook wel te knijpen.
Heb wel symptomen maar dat zegt volgens mij allemaal niks.
lilly5263 schreef:
31-08-2018 13:58
Ohh nee saqua! Sterkte! :hug:

Jeetje mina ik schrik echt van de hoeveelheid.
Dat is meer dan volgens de statistieken.

Ik heb woe een echo en nadat vorige week nog niks te zien was begin ik hem nu toch ook wel te knijpen.
. Ik hoop dat jij goed bericht krijgt! :hug: :hug: :hug:
lilly5263 schreef:
31-08-2018 13:58
Voor jou ook al zo spannend volgende week! Ik heb juist weinig symptomen maar hopelijk zegt dat ook niks. Hopelijk zijn we volgende week allemaal in de wolken nadat we een mooi kloppend hartje hebben gezien :hug:
Lieve dames, wel of geen symptomen zegt denk ik weinig. Bij mijn eerste zwangerschap had ik weinig kwalen end dat werd een kerngezonde zoon. Nu, met de MA, heb ik veel kwalen maar leeft het kindje niet.

Ik hoop vooral dat er vanaf nu alleen nog maar goede echo's komen bij jullie want zo veel pech is niet leuk. Succes allemaal lieve dames!
Sterkte Saqua! Vind het heel naar voor je!
En nu? Ga je eerst nog op vakantie en daarna naar de gyneacoloog?
Saqua, xLau, ik leef met jullie mee.

ik ben zelf juist wat rustiger geworden. wat komt, dat komt; ik kan alleen maar afwachten en accepteren.

ik wens alle dames hier sterkte en kracht :heart:
Ik geloof het gewoon niet maar ik heb net een echo gehad en een kloppend hartje gezien!

Volgens de verloskundige nog maar 5% kans dat het misgaat. Woensdag de echo in het ziekenhuis, en de 10e alweer een echo bij de verloskundige.

Ik had gebeld, was nog niet ingeschreven, uitgelegd hoe veel stress het nu gaf na 3 miskramen en toen mocht ik vanavond al komen. Wat een lieve mensen, ik lag helemaal te bibberen toen ik iets zag flikkeren in beeld en toen zei ze ik zie het hartje kloppen.

Ik dacht echt dat t niet goed zat...
Ik geloof het gewoon niet maar ik heb net een echo gehad en een kloppend hartje gezien!

Volgens de verloskundige nog maar 5% kans dat het misgaat. Woensdag de echo in het ziekenhuis, en de 10e alweer een echo bij de verloskundige.

Ik had gebeld, was nog niet ingeschreven, uitgelegd hoe veel stress het nu gaf na 3 miskramen en toen mocht ik vanavond al komen. Wat een lieve mensen, ik lag helemaal te bibberen toen ik iets zag flikkeren in beeld en toen zei ze ik zie het hartje kloppen.

Ik dacht echt dat t niet goed zat...
Jaaaa biekkie wat fijn!!!!
Wat een mooi bericht! Nog maar 5% kans dat het mis gaat als je een kloppend hartje hebt gezien? Dat is een mooi en prettig percentage!
Geniet er van meid!
Lilly, normaal 2% maar vanwege mijn leeftijd 5%...dat is 95% kans dat het nu goed gaat!
Wat een geweldig nieuws Biekkie, superfijn!!
Fantastisch nieuws Biekkie!!
Ja biekkie!!! Gefeliciteerd!! :yes:
Gefeliciteerd. Wow dat percentage geeft mij ook weer wat meer hoop. Zo onzeker na 2 MA. En nu 3x in week 7 een kloppend hartje gezien, Dus voor mijn gevoel is de kans dat het misgaat 50-50.. maar zulk percentage is weer super fijn.

Hoeveel weken zou je nu ongeveer zwanger zijn, Fijn dat je veel echo's hebt. Kan je het vruchtje mooi volgen.. geniet er lekker van
We gaan gelukkig met een positief bericht het weekend in :-)

Ik heb het vandaag en mijn beste dunnetjes vertelt. Was een emotionele dag haha.
1 net bevallen, 1 hoog zwanger en 1 20 weken zwanger. En dan mijn hormonen en angst zo hoog. Wat waren ze blij... hoe mooi 4 vriendinnen en dan alle 4 bevallen in ren jaar tijd.. het zou echt top zijn!!!
@Biekkie wat een super nieuws zeg!! :heart: :yes:

@Flowerlove10 wow wat gaaf zeg, dat lijkt me heel bijzonder!
Flowerlove, oh dat is wel bijzonder dan ja met je vriendinnen!

Ik was gister 6.2
Over de kans dat t goed gaat, ik heb t gewoon gevraagd. Ik was zo bang, ook dat het nu nog misgaat. Eerst zei ze 2%, toen zei ik ja ik ben al 40, zei ze dan is het 5%. Nog steeds, hoge kans dat het nu goed blijft gaan!

Ik vind het moeilijk te geloven...
Oh en zo te zien is het er 1, we hebben 2 blastocysten terug laten plaatsen.
Wat fijn, Biekkie! Super dat je al eerder terecht kon voor een echo en gefeliciteerd met de hartslag.
Ah wat fijn Biekie! Gelukkig weer een keertje goed nieuws.

Hier al een paar dagen zo ziek.. Ik slaap er enorm beroerd van waardoor ik overdag ook niets kan. Eten gaat gewoon niet. Ik heb gisteren gembercapsules gehaald omdat de vk dat als aanbeveling deed. Hopelijk helpt het.
Mooi nieuws Biekkie! Gefeliciteerd!
Ik ben de hoop een beetje aan het verliezen... Net getest maar de test was lichter dan van de week. Misschien ligt het aan de concentratie van mijn urine. Morgen nog maar eens testen. Maar had zo gehoopt op weer een knaltest. Al weet ik dat het ook geen garantie geeft. Als de test daadwerkelijk afloopt is dat in ieder geval niet goed toch? :'(
Stop met testen, maak jezelf niet gek! Ga lekker een stukje fietsen of mediteren of in je nakie op foute muziek door de woonkamer dansen.
:hug:
Shonan schreef:
01-09-2018 12:26
Stop met testen, maak jezelf niet gek! Ga lekker een stukje fietsen of mediteren of in je nakie op foute muziek door de woonkamer dansen.
:hug:
Je hebt gelijk! Stomme onzekerheid doet rare dingen met me. Maar jouw bericht liet me iig wel weer lachen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven