Uitgerekend augustus 2019

10-12-2018 15:21 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Zijn er nog meer dames die nét een positieve test hebben? En die dus (als alles goed gaat) in augustus ergens zijn uitgerekend?

Ik zou het heel erg leuk vinden om in een whatsappgroepje samen te kletsen. De zwangerschapsdingen delen en samen toeleven naar Augustus lijkt me erg bijzonder!

Ik hoop dat er belangstelling is!
Gefeliciteerd allemaal!

Ik kan me hier ook melden, ben nogal onverwacht zwanger geraakt na een gescheurd condoom op precies het verkeerde moment waardoor de morning after pil die ik daarna nam niet werkte. Het Is dus nogal een verrassing maar wel heel erg welkom.

Het is voor mij allemaal nieuw, eerste kindje en ook nog niet zo veel moeders in mijn omgeving (ben 27 jaar). Omdat ik na de map dacht dat ik echt niet zwanger zou kunnen zijn ben ik alcohol blijven drinken en heb ik alles gegeten wat niet mag (zalm, blauwe kazen, rood vlees..). De huisarts vertelde me dat de map in principe geen invloed heeft op de zwangerschap, behalve dat de kans op een buitenbaarmoedelijke zwangerschap iets groter is. In combinatie met het feit dat ik dus alcohol heb gedronken en alle foute dingen heb gegeten maak ik me heel erg zorgen.
De 24e hebben we een afspraak met de verloskundige voor een echo. Dus dan hoor ik wanneer ik ben uitgerekend denk ik? Volgens het internet zou het 2 augustus zijn, maar de cb test die ik maandag heb gedaan zei 2-3 weken zwanger. Ik snap er niks van!

Een appgroepje lijkt me heel leuk, vooral omdat ik in mijn omgeving weinig moeders heb.
Hoi ketel!

Dat lijkt een beetje op hoe mijn eerste verwekt is haha, alleen zonder de map en ik was al 10 weken toen ik erachter kwam.
Het komt vast goed!

We zitten inmiddels in een whatsappgroepje, dus stuur me je nummer en naam maar even in een pb!
Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik alle dames hier feliciteren met hun zwangerschap en hopelijk gaat het bij iedereen goed verlopen!

Lees al een week mee hier, maar heb toch maar een account aangemaakt. :-D

Ik moest 1 december volgens mijn cyclus menstrueren, maar aangezien dat uitbleef heb ik 2 december een positieve zwangerschapstest gehad van cb!
2-3 weken zwanger gaf ie aan :hello:

Ik heb ontzettend veel hormonen in mijn lijf en extreem veel last van de kwaaltjes, voornamelijk de misselijkheid!

Ik kan niet wachten tot de eerste echo en hoop dat alles goed zit!
Ik zou volgens internet 11 augustus uitgerekend moeten zijn, maar ben benieuwd wat ik bij de verloskundige ga horen.
Ik ben 24, wordt onze eerste!

Ik zou ook graag aan de whatsapp groep deelnemen! :shame:
Gefeliciteerd Jenah!!
Stuur je naam en nummer maar in een pb, dan voeg ik je gelijk toe!
LenaLune schreef:
11-12-2018 09:14
Och Klavertje dat is killing zeg nog zolang wachten tot vrijdag... super vervelend die klachten idd. Het is 50/50, kan ook prima gewoon goed zitten. Zo vervelend als je zo onzeker bent en zolang moet wachten.

Je had op zich wel "laat" getest dan, als ie gelijk al 3+ aangeeft!
Klopt! Mijn cyclus schommeld tussen de 27 en 35 dagen. Vandaar mijn late test.
Lijkt mij ook leuk om in de whatsapp groep te reageren!
Ik heb 20 december mijn eerste afspraak bij de verloskundige en ben (volgens eigen berekeningen) uitgerekend op 11 augustus 2019.
Hoi!
Ik ben nieuw hier. Ik heb sinds 5 december een knallende positieve test. Ik ben vandaag precies een week overtijd, dus het is allemaal nog pril.
Volgens mijn berekening ben ik rond half augustus uitgerekend.
Ik zie dat jullie een whatsappgroep hebben aangemaakt en daar zou ik graag ook bij willen zitten als dat nog mag!
Mag zeker! Stuur je nr maar in een pb!
Hoihoi,
Het lijkt mij ook heel leuk om mee te praten in de whatsapp groep! Ik ben 24 jaar en vorige woensdag een heel duidelijke positieve zwangerschapstest gehad 4 dagen voor mijn nod. CB gaf daarna 1-2 weken aan :hyper:
Volgende dag bij de huisarts geweest en mijn uitgerekende datum zou rond 17-8 moeten liggen.
Dus hoop dat er nog een plekje is in de groep. ;)
Ja hoor! Stuur je naam en nr maar naar mij in een privebericht!
Wat een leuke en positieve reacties, maar ook heftige en onzekere.

Zelf afgelopen donderdag getest, aangezien ik niet ongesteld werd. Erg voorzichtig altijd en wilde de onzekerheid wegnemen. Na die test, die binnen 15 seconde positief bleek, erg in shock.

Hoewel ik het in eerste instantie niet verwacht had, ben ik nu ontzettend onzeker!
Elk krampje, steekje of plasje wordt grondig gecontroleerd en door de Google-molen gegooid. Genieten? Nee, dat woord ken ik nu nog niet.

Gelukkig aanstaande zaterdag een echo, omdat ik aangaf onzeker te zijn. Ook omdat ik 3+ was en rookte, leverpaté heb gegeten, alcohol gedronken en niet bewust was van de mogelijkheid van zwangerschap.
Voelt zich hier nog iemand schuldig over? Of ben ik hierin de enige?

Als alles goed blijft gaan, heb ik interesse in een whatsapp-groep.

Hopelijk neemt de onzekerheid snel af...
Hi Preggie!

Je bent van harte welkom in de groep, die is nu al aardig actief en gezellig!
Die onzekerheid herkennen we allemaal wel, ik in elk geval heel erg. Dit is (hopelijk) onze 4e maar ik ben nog net zo onzeker over alles! Idd elk toiletbezoek doodsbang voor bloed, zo erg, dat ik het me soms zelfs inbeeld. Bah, die eerste weken zijn niet leuk!

Als je wil, mag je me je nummer sturen in een priveberichtje. Dan kan je gezellig mee kletsen!
LenaLune schreef:
12-12-2018 20:21
Hi Preggie!

Je bent van harte welkom in de groep, die is nu al aardig actief en gezellig!
Die onzekerheid herkennen we allemaal wel, ik in elk geval heel erg. Dit is (hopelijk) onze 4e maar ik ben nog net zo onzeker over alles! Idd elk toiletbezoek doodsbang voor bloed, zo erg, dat ik het me soms zelfs inbeeld. Bah, die eerste weken zijn niet leuk!

Als je wil, mag je me je nummer sturen in een priveberichtje. Dan kan je gezellig mee kletsen!
Hoi LenaLune,

Bedankt voor je fijne reactie. Ik heb je mijn nummer gestuurd :)
Hi ladies,

Mag ik ook aansluiten?

Ook hier vandaag een positieve test, whaaa! We zouden er eigenlijk pas met ingang van volgende maand voor gaan, maar hebben het vorige maand niet zo nauw genomen. Met resultaat dus, al was het evengoed wat onverwacht ;-) Hou m'n cyclus altijd nauwkeurig bij in Clue, maar zo blijkt maar weer dat je lichaam geen machine is, haha! Het is voor ons de tweede, onze oudste wordt 4 over een paar maanden. Ik was destijds binnen 2 maanden zwanger, maar we hebben toen heel bewust die knop omgezet om het te gaan ''proberen''. Dus dat het nu zonder die '''voorbereidingen'' raak is, dat is toch even schakelen. Best een beetje overdonderd vandaag! Overigens bewust het leeftijdsverschil wat op laten lopen, al hielp het ook mee dat we afgelopen zomer getrouwd zijn en ik dat absoluut niet zwanger wilde doen ;-)

Ik ben overigens vandaag gaan testen omdat ik al op cyclusdag 39 zat en symptomen herken van mijn eerste zwangerschap. IJzersmaak in m'n mond, weeïg gevoel in m'n buik, gezwollen borsten en opkomende misselijkheid. Bij mijn oudste ben ik dat laatste ruim 20 weken geweest op het randje van HG, dus ik ben heel benieuwd hoe dat deze keer zal zijn...

Ik ga gauw even bijlezen!
En natuurlijk: gefeliciteerd allemaal!

Mijn geschatte UD is volgens eigen berekeningen 22 augustus.
Gefeliciteerd dames! Wat leuk!

CodeBlack, wil je ook in de appgroep?
zoja, wil je dan je naam en nr ff in een pb sturen?
Preggie90 schreef:
12-12-2018 20:31
Hoi LenaLune,

Bedankt voor je fijne reactie. Ik heb je mijn nummer gestuurd :)
Hmmm... ik heb hem (nog) niet....
Hoi allemaal!

Ik wil ook graag met jullie meeschrijven. Afgelopen maandag positief getest. :) volgens mijn berekening zal ik rond 22 augustus uitgerekend zijn.

Mag ik ook in het whatsappgroepje?
Hey dames,

Net een positieve test gedaan. Althans.... een lichte lijn is ook een lijn toch? Twee dagen voor NOD. Ik zal, als alles goed is, 24 aug uitgerekend zijn.

Mag ik ook mee kletsen?

Als jullie het goed vinden stuur ik mijn nummer.
Hoi! Ja hoor, stuur je naam en nummer maar in een PB dan zet ik je erbij!
LenaLune schreef:
12-12-2018 20:40
Gefeliciteerd dames! Wat leuk!

CodeBlack, wil je ook in de appgroep?
zoja, wil je dan je naam en nr ff in een pb sturen?
Ik heb je een DM gestuurd Lena!
Blijft het topic wel gewoon actief, zodat het over 2 kanalen gaat? :-)
Ik loop soms hopeloos achter met appen, maar ga m'n best doen ;-)
En gefeliciteerd Luv & Firsttime! Een lichte lijn is zeker een lijn, als je 2 dagen voor NOD al positief test gaat 'ie alleen maar meer oplopen ;-)
LenaLune schreef:
13-12-2018 09:03
Gestuurd! :)
LenaLune schreef:
13-12-2018 09:03

Gedaan!
Goedenavond Dames!

Ik woon in het buitenland en ik zou ook graag meeschrijven via whatsapp.. kan dat nog?
Ben rond de 6 weken zwanger en mid augustus uitgerekend

Groetjes appletree

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven