Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Leuk surprise met die taart! Misschien voor ons ook nog een idee. Weet nog niet of we het de anderen ook al vertellen of voor onszelf houden.

@Jess, we gaan toch maar een pretecho afspreken. En als het niet duidelijk zichtbaar is omdat de beeb gedraaid ligt, mogen we een andere keer terugkomen zodat ze met '100%' zekerheid kunnen zeggen of het n meisje of jongetje is. Ben ook gewoon echt te ongeduldig. En wil zo graag aan de slag. Voel me nu weer supergoed dus zonde van m'n tijd dat wachten
Leuk Rosings! Maar toch nog een beetje een verassing....want ja die andere 10%... ;)

Vrienden van ons dachten dat hun eerste een meisje zou zijn, dat hadden ze gezien (dat is alweer 13 jaar terug, de echo;s zijn nu echt heel goed) en toen was het toch een jongen!

Hier ook zaterdag taart!! Ik ben zelf van het taartenbakken dus maak het zelf. Ik heb in mijn 9mnd dagboek een lijstje met wat iedereen denkt dat het wordt en wanneer het geboren wordt. De winnaar krijgt een taartje

Vandaag even geshopt, eindelijk kan ik meisjeskleren kopen! Sinds ik een kind heb kom ik regelmatig bij de Wibra. Daar hebben ze zulke leuke babykleren voor weinig geld, Helemaal nu, want het is de final sale....broekjes voor nog geen euro. Ik zei nog bij de kassa, dit is nog goedkoper dan de rommelmarkt! Ook bij H&M wat besteld.

Ik heb nu 1 positielegging en 3 broeken (broek 4 was toch wel op). Heb nog een paar broeken die passen met knoop open en elastiekje ertussen. En jurkjes blijven wel lang passen. Dan maar even wat minder keus uit kleding dan ik normaal heb.

Ik heb al een tijdje niet meer op de weegschaal gestaan, zal vast ook wel 5kg zijn,.... maar ik zie er niet dik uit...wel zwanger. Ach vorige keer is het ook goedgekomen, Ik eet supergezond...alleen gaat er elke dag wel wat ongezonds bij....gister de mac. Vandaag een pak koek en en een donut en zo is het elke dag wat. Ik snak gewoon naar suiker....
ik ben net geen 3 kg tot nu toe aangekomen. Enkele weken passen sommige broeken echt niet meer, en sinds vorige week draag ik positiebroek plus nog 2 broeken van een paar kg zwaarder van vorig jaar.

mijn man en ik willen het geslacht niet weten. Man man wat worden wij "overgehaald" om het toch te weten grrrr. 20 wkn echo afspraak ook gemaakt, 24 maart
Wat leuk dat meerderen het met een taart bekend maken. Ik ben eigenlijk al wel zenuwachtig voor de echo. Toch spookt er steeds door mijn hoofd, als alles maar goed is, als er maar niets geks gezien wordt.....

Wij wachten zelf ook met het 'weten' van het geslacht tot zaterdag. Ik hoop dat dit lukt hahahah en dat ik mijzelf in bedwang kan houden

Ik heb ook al even niet op de weegschaal gestaan, maar begin ook echt wel een buikje te krijgen. Mijn gewone spijkerbroeken zitten niet lekker meer. Dan staat savonds heel mn broek op mn buik getatoeëerd, dus die liggen in de kast nu

Vrijdagavond naar de 9 maanden beurs, ontzettend veel zin in
Wij moeten nog tot 9 maart wachten om elf zekerheid te krijgen. We vertellen het wel niet verder...

Vandaag op de school waar ik interim doe deze week (en dit schooljaar reeds 2 weken stond) zag ik ze allemaal vragend kijken naar mij.

Blijkbaar hadden ze onderling al zitten praten of ik zwanger zou zijn, heb het dan maar bevestigd

Je kan het dus echt zien nu...

Ik probeer zelfs mijn gewone broeken niet meer, enkel zwangerschapsbroek
Lieve meiden,

Ik heb de tabel weer helemaal bijgewerkt voor jullie!

Ook zijn er een aantal meiden uitgehaald ivm lange tijd niet meeschrijven (en ook geen berichtje over meelezen). Hierdoor zijn er weer een paar plekjes beschikbaar voor anderen
Bedankt voor het toevoegen aan de tabel
Thx!! Ud is trouwens 6aug bij mij
Wat leuk Rosings! Hopen dat het met 20 weken echo nog steeds een meid is hiihih

Liezelies als jullie het niet willen weten vooral niet laten overhalen... wij wisten het bij de eerste ook niet en dat was 1 grote verassing!

Even een vraagje... zijn jullie ook zo kortademig bij inspanning?
quote:lola88 schreef op 22 februari 2017 @ 20:23:Even een vraagje... zijn jullie ook zo kortademig bij inspanning?Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld.. als ik de trap oploop ben ik helemaal buiten adem.. alles kost meer energie.. denk dat het komt omdat je hart veel meer bloed moet rond pompen? ( gokje hoor, maar ik herken het dus wel een beetje )
Carpe Diem
Vanavond de echo gehad !!!! Envelop met het geslacht aan een vriendin afgegeven. Maar oprecht.... ik ben in alllle staten. Jeetje wat spannend. 'Mijn moeder had de echo gefilmd dus zit heel t filmpje uit te pluizen Hahahaha.

Zo bijzonder om te zien, lag heerlijk te trappelen. En al 15 cm Incl beentjes !!

Nu wachten tot zaterdag ....
quote:liezelies schreef op 22 februari 2017 @ 09:27:mijn man en ik willen het geslacht niet weten. Man man wat worden wij "overgehaald" om het toch te weten grrrr. 20 wkn echo afspraak ook gemaakt, 24 maartVooral niet over laten halen, iedereen is vrij in zijn/haar keuzes en dat hebben andere maar gewoon te respecteren!
Carpe Diem
quote:Stylo schreef op 22 februari 2017 @ 21:28:

Vanavond de echo gehad !!!! Envelop met het geslacht aan een vriendin afgegeven. Maar oprecht.... ik ben in alllle staten. Jeetje wat spannend. 'Mijn moeder had de echo gefilmd dus zit heel t filmpje uit te pluizen Hahahaha.

Zo bijzonder om te zien, lag heerlijk te trappelen. En al 15 cm Incl beentjes ????.

Nu wachten tot zaterdag ????Ohhhh wat ontzettend moeilijk!!! Respect hoor! Ik zou het niet kunnen Haha, ik ben veel TE ongeduldig namelijk!!!
Carpe Diem
quote:Sara1990 schreef op 21 februari 2017 @ 20:37:

Leuk surprise met die taart! Misschien voor ons ook nog een idee. Weet nog niet of we het de anderen ook al vertellen of voor onszelf houden.

@Jess, we gaan toch maar een pretecho afspreken. En als het niet duidelijk zichtbaar is omdat de beeb gedraaid ligt, mogen we een andere keer terugkomen zodat ze met '100%' zekerheid kunnen zeggen of het n meisje of jongetje is. Ben ook gewoon echt te ongeduldig. En wil zo graag aan de slag. Voel me nu weer supergoed dus zonde van m'n tijd dat wachten

Haha ik herken het, ik ben ook super ongeduldig en ik kan niet wachten totdat ik gerichter kan gaan shoppen.

Heb je al een datum? Als de baby niet goed ligt dan mag je inderdaad nog een keer gratis terug komen, of soms moet je even bewegen of rondjes lopen en dan kan het zijn dat de baby er wel goed voor ligt.
Carpe Diem
quote:Augustus2017 schreef op 22 februari 2017 @ 15:12:

Lieve meiden,

Ik heb de tabel weer helemaal bijgewerkt voor jullie!

Ook zijn er een aantal meiden uitgehaald ivm lange tijd niet meeschrijven (en ook geen berichtje over meelezen). Hierdoor zijn er weer een paar plekjes beschikbaar voor anderen Leukk ik sta er ook tussen!!
Carpe Diem
@degene die de tabel heeft geüpdate: goed werk! Top

Ik ben stiekem wel jaloers dat sommigen het geslacht al weten! Wil ik ook..

@kortademig heb ik soms..
Met de trap oplopen ben ik ook buiten adem hoor, hoort erbij!

Ik wil denk ik nog wel een 3e en gezien ik dan al een koningskoppel heb, mag nr 3 wel een verassing blijven. Maar eerst nr2 en daarna eindelijk een bruiloft.

Bij de 20wkn van zoon moest ik eerst gaan springen omdat hij niet goed lag, vervolgens 2x weg gestuurd voor een blokje om, sprintjes trekken, liters water drinken. Nou meneer eigenwijs bewoog geen mm! Dus als dat weer zo is dan kom ik wel terug voor een nieuwe afspraak.

Die kleine was ma op de echo 150gram...en ik ben gok ik zeker 5kg aangekomen. Maar ja de placenta, het vruchtwater en meer bloed wegen ook nog wat en dan wat extra spek op de heupen. Ik moet echt stoppen met snoepen!
Dat buiten adem zijn herken ik wel. Het lijkt wel of mijn conditie een heel stuk gekelderd is (was niet uitermate top hahaha)

Jeetje wat heb ik slecht geslapen, de dagen tot zaterdag gaan wel heel lang duren. Kan ik hier geen fotos uploaden dat jullie mee kunnen kijken naar de foto's of jullie wat kunnen zien
Heluuuuppp!! Ben bijna 7kg aangekomen. Daarvan ruim 2 kg de afgelopen 4 wkn. Veel te veel gesnoept en nauwelijks gesport. Nou dat geeft wel ff een motivatie om dat te veranderen. Zaterdag nog een stukje taart en dan ga ik een snoerloze maand maart in. Alleen gezi d snoepen dan.
Jezz: Het is meer al als ik loop dat ik achter me adem moet aanrennen zeg maar ik heb het gevoel de hele dag te moeten rennen... en als ik de trap op ga dan is het helemaal bal!

Stylo: Wat gaaf zeg! Spannend ook hihihi nu al 15 cm? Wow! Hoe ver ben je nu dan?

Princess! Zo 7 kg al wow ... dat is denk wel iets te veel hihihi maar ag.... geniet er lekker van.... nu het nog kan straks kan je niet meer zo snoepen hihih

Misschien kunnen we een geheime fb groep maken? Dan kan je foto's uploaden enzo... 1 nadeel... je bent niet meer anoniem....
We krijgen een jongen!! Een jongen!! Nog een jongen er bij

princess84 dat gaat hard zeg! Hou je ook veel vocht vast/zit je verstopt of is het echt gewoon te veel snoepen?

lola88 Dat gevoel heb ik op mijn slechte dagen ook heel erg, op mijn goede dagen is het vooral na inspanning.

Geheime fb groep Mij lijkt het wel leuk, kunnen we echo's delen.
my-little-appletree Wat leuk!!

Een fb pagina lijkt mij ook leuk, is daar iemand handig mee?

Ik ben a.s. zondag 16 weken, maar de 15 cm is incl. de beentjes
Appletree gefeliciteerd super leuk!

Princess oeps, misschien is het wel heel veel vruchtwater en bloed enz... Dat maak ik mezelf ook wijs. Een snoepvrije maand zou ik ook wel nodig hebben maar ik kan me niet weerhouden van de suikerbehoefte die ik nu heb.

Met mij gaat het even heel slecht. Met de baby alles goed hoor, this puur lichamelijke ongemak. De afgelopen dagen is de pijn in mijn linkerbil en been zo verergerd met de dag, dat ik gisteravond soort van instortte van de pijn en niks meer kon doen. Elke beweging daar kreeg ik pijnscheuten van, kon niet lopen kon niet bewegen en zitten, kon alleen nog maar huilen van de pijn. Ik ben met 2 paracetamol in bed gestopt, en vandaag heb ik me ziek gemeld. Het deed vanochtend nog zeer, ik kon amper een minuut zitten zonder pijn in mijn billen. Het trekt nu helemaal door naar naar mijn schenen.

Vanmiddag zou ik al naar de fysio gaan, die afspraak komt dus eigenlijk net te laat. Ga lekker met de taxi, fietsen of lopen doet te veel pijn nu. Ben erg benieuwd wat het nou precies is. Bekken? Ontstoken spieren misschien? Ik kom er gelukkig snel achter nu. Wist niet dat het zich in een paar dagen zo erg snel kon ontwikkelen. Nu doe ik maar heel heel rustig aan, denk toch dat ik te veel gedaan heb. Lig in bed met de iPad en wat chocola

Hoop dat het iets is waar ik niet de hele zwangerschap last van zal houden.

Gelukkig kon ik hulptroepen inschakelen voor mijn zoontje, mijn vriend werkt tot laat vanavond.
Kortademig ben ik ook zeker. Vanaf het begin al. Vriend vroeg paar geleden waar ik nou zo buiten adem van was. Ik: 'gewoon, schoenen aantrekken!'

Tabel Ik wilde mezelf ook in de tabel plaatsen, maar het lukte niet om in te loggen. Weet iemand hoe dat komt? Had de juiste gegevens ingevuld dacht ik.
Pocus Wat naar! Ik hooo dat je wat goede oefeningen krijgt die helpen. Ik herken de oijn wel geloof ik, maar niet zo heftig als bij jou. Wel dat iedere stap pijn doet als je last heb, volgens mij is dat je bekken. En zet je gegevens even hier neer. Dan kan vast iemand anders je er straks in zetten.

De tabel leuk die geslachten in kleur! Mijn ud klopt alleen niet, het moet 12 augustus zijn. Kan iemand dat aanpassen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven