uitgerekend december 2015

26-03-2015 08:26 2156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden hierbij het vervolg op november de meiden die uitgerekend zijn in de feestelijke maand december.

Je mag jezelf in de tabel zetten.ivm dat ik daar weinig tijd voor heb. onderaan staan de gegevens.

NaamLeeftijdKindjeWanneer uitgerekend?Bijzonderheden_lady_272e28 novemberMeisje zonnebloem90251e1 decemberJongenbaboushka76391e2 decemberMeisje engeltje86292e (zoon 2013)3 decemberJongen Asterisks291e3 decemberVerrassingSnoww321e3 decemberMeisje Ingelke_kepringelke291e 5 decemberMeisje 2voetjes1e5 decembercaipirinha01321e7 decembertravelbird291e7 decemberMeisjewensje89251e8 decemberSpring1977381e11 decemberMeisje04012016231e11 decemberJongenLovelylente331e11 decemberJongenhil01271e12 decemberJongenJojob221e14 decemberMeisje Sunemom353e (Dochter 2005,zoon 2007)15 decemberBevallen van een heel mooi Meisje op 14 augustus. Helaas veel te vroeg Leuketas342e (zoon 2013)15 decemberMeisjeLol-Beeb231e16 decemberMeisjeFrubeta291e17 decemberMeisje Qmom2e17 decemberJongenJudith1986281e20 decemberVerrassing

4 augustus 20 weken echoannanasbaby281e 21 decemberMeisje

Lieffies sterkte

Keke91

Hormonster1982

Flyingangel

Inloggen

. Naam dec15

Wachtwoord ook dec15
Hoi meiden, ik zou ook graag meeschrijven als het mag.

Ik heb gister positief getest en ik kan het eigenlijk niet geloven.

Begin van deze maand heb ik een miskraam gehad. Sindsdien maar 1x sex gehad, omdat mijn hoofd nog even niet daar was. Nu was ik aan het wachten op mijn ongesteldheid. Ik ben normaal heel regelmatig, 26 dagen, maar ging er nu wel van uit dat het wat langer kon duren. Je lijf moet weer even resetten na zoiets toch.

Zaterdag was 26 dagen en gebeurde er niks (zoals verwacht), maar ik voelde me wel helemaal of het eraan kwam dus er kwam niks in me op. Gister dacht nou, kip, doe maar een test (had ik nog liggen) voor je je alsnog van alles in je hoofd haalt, dan zie je dat er niks is en moet je gewoon even rustig wachten tot het komt. Helemaal overtuigd dat die negatief was dus. Maar een dikke plus! Whhhaaat?! Nog een gedaan natuurlijk (natuurlijk ) en CB was t eens met de vorige. Ik was een beetje perplex.

Vorige keer wist ik lang voor mijn NOD dat ik zwanger was. Voelde het aan álles, borsten gevoelig, duizelig, wat misselijk, aardbeien stonken vreselijk (ha!) en voelde het zo ontzettend goed. Die eerste test was negatief en ik was verbaasd, dag later positief en dacht ik zie je wel! Zelfs toen ik net begon te bloeden maakte ik me geen zorgen. Dit was goed! Maar niet dus.

En nu is het precies andersom. Ik voel bijna niks. Koffie smaakt gewoon, niet duizelig, borsten zijn nog normaal. En had ik een positieve test terwijl ik een negatieve verwachtte.

Ik durf het nog niet helemaal te geloven. Vorige keer heb ik het al heel snel aan paar vriendinnen en ook de papa natuurlijk verteld. En nu denk ik… mwah, wacht maar even. Eerst maar eens die 6 weken voorbij, dan zien we wel verder.

Nou ja, heel verhaal. Ik begin gewoon met een ego-post, sorry hahaha.

Ik las toen mee met het oktober draadje, maar schreef niet. Lijkt me nu toch wel heel leuk.

Jullie allemaal van harte gefeliciteerd! En dat er maar prachtige gezonde babies mogen komen in december!

oh ja: ik ben 39, papa is 38. mijn 1e kindje. weet niet als welke poging ik dit moet omschrijven...
Baboushka, gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel weer raak is.

Ook wel spannend om het nog even geheim te houden.

Spannend keke de vk bellen, tenminste ik vond het heel spannend. Vooral omdat je het dan toch al aan iemand vertelt. Hopelijk mag jij ook snel voor een echo

Er zijn helaas nog wat puistjes bij, echt balen aan de ene kant maar geeft ook wel een goed gevoel. Heb namelijk nog nooit puistjes gehad, was denk ik een lucky puber
Keke: nou... Die zeiden letterlijk: antibiotica, mijn reet! Whahhaa, ik kreeg een rooie boei dat wil je niet weten..!

Snap het dan idd wel beter dat je dan 2 banen hebt! En nog leuk voor de afwisseling ook ☺️

Hoi baboeschka! Allereerst: wat kut dat je vorige maand een miskraam hebt gehad! En dan: gefeliciteerd dat je nu weer zwanger bent!!!

Waarom baboeschka? Voel je jezelf oma? Nee toch?

En even wachten kan ik me goed voorstellen, eerst de echo? Ga je al een afspraak maken bij de VK?

Zonnebloem; gniffel, ik was vroeger ook zo gelukkig... Nu begint het langzaamaan wat minder gelukkig te zijn 😏
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Echo gepland! 21 april in de ochtend. Heel spannend!

Ik heb vanmorgen een kopje koffie op op het werk en hij smaakt gelukkig nog steeds goed. Ik houd het er wel bij eentje ipv de normale 2 à 3 per dag. Hoop dan ook dat hij wel blijft smaken want de hele dag thee ben ik op een gegeven moment ook beu.

Puisten gelukkig nog geen last van. Weinig last van dingen eigenlijk buiten de vermoeidheid.

Gisteren was ik bij mijn ouders op bezoek en ik heb braaf mijn mond dicht gehouden. Maar ik besloot in de auto naar huis wel dat ik niet op die eerste echo ga wachten. waarom zou ik dit zo lang niet tegen mijn eigen ouders vertellen? Bij thuiskomst dus besproken met mijn vriend en dat leverde wel een discussie op. We hebben heel wat gepuzzeld maar zijn er uiteindelijk wel uitgekomen. Mijn ouders horen het a.s. donderdag (twee mokken van Blond Amsterdam voor de aanstaande opa's en oma's) en zijn ouders horen het een week later. Alles woont hier op 45 minuten rijden vandaan op mijn ouders na. Dus broer en zus volgt wel pas na de echo. Dat betekent dat het voor onze ouders een hele uitdaging wordt om hun mond dicht te houden! Maar dan is het in elk geval bij mij er uit

We wilden eerst echt iets origineels maar dan moeten we daar ook weer over nadenken terwijl we op het punt staan om te verhuizen, al genoeg aan ons hoofd dacht ik zo!

Flyingangel, druk huishouden inderdaad! Ik neem het je niet kwalijk hoor als je hier maar af en toe verschijnt. Ik ben ook geen hele fanatieke schrijver en kan altijd moeilijk bijhouden hoe het met iedereen gaat. Heeft misschien met mijn werk te maken. Ik houd al de hele dag van iedereen bij hoe het gaat en moet dat nog onthouden ook (leerlingbegeleider VO-school).

Baboeschka, proficiat!! Zo zie je dat er echt geen pijl op te trekken is wat je voelt bij een zwangerschap. 100 zwangerschappen zijn 100 verschillende verhalen. Ik hoop voor je dat het nu wel goed gaat en dat je over 8 maanden een kleintje vast mag houden.
Haha hormonster, die reactie :p. Ach ja, zolang jij niets verteld kunnen ze alleen maar gokken.

Bij mij geloofden ze het volgens mij wel, geen hele gekke gezichten. Ben alleen bang dat mijn familie het niet gelooft komende vrijdag, maar ik zeg lekker toch niet wat ze wel willen horen

Mywickedlife, spannend die 21e! Ik heb dan ook de eerste echo, kunnen we samen aftellen. Vind het stiekem nog maar lang duren, hopelijk gaat de tijd snel.
@hormonster: heb me nog niet aangemeld bij MvM, wil eerst nog een positieve test in handen hebben. Heel stom misschien maar omdat ik zo weinig voel, geloof ik het dus nog niet helemaal. Daarna meld ik me aan en dan is het op zoek naar een tactische plek inderdaad. Zal niet meevallen want onze huidige buren zien en horen alles! De nieuwe buren ken ik nog niet maar die hebben net een kleine van anderhalf dus wellicht herkent de buurvrouw de flessen wel.

@zonnebloem: zeker spannend! Het duurt lang ja maar er is nu ook nog niet zoveel te zien lijkt me. Voor we het weten is het 21 april en zien we een kloppen
Ik mag 29 april maar vk toe voor echo.heb ook geen symtomen.maar de verloskundigde wijsde mij erop dat alleen negatieve dingen een kwaaldjes worden verteld en dat nietbij alle vrouwen is.en dat je juist blij moet zijn als je ze niet hebt.kost je anders al veel energie.

Barbouschka gegeliciteerd!!.

Verder heb ik cafeïne vrije coffie pads gehaald.valt niet tegen. Drink hooguit 2 per dag

En verder heel de dag honger haha raak gewoon verzadigd.
Veel geschreven vandaag! Heb net de verloskundige gebeld. Ik heb ook de 21e een echo en gelijk een intake gesprek! pff,, kan niet wachten. Zwanger worden en zijn is inderdaad vooral heel veel geduld hebben, niet mn sterkste kant!

@mywickedlife: Ik voel ook niet echt wat, en vind het daardoor soms ook moeilijk te geloven.

Welkom baboushka! Wat klote dat je een miskraam hebt gehad zeg. Fijn dat je zo snel weer zwanger bent!
Gefeliciteerd allemaal!!

Ik zou ook voorzichtig mee willen schrijven. Had afgelopen woensdag een positieve test in handen . Uitgerekende datum zou 3 december zijn. We zijn allebei 29 jaar en het wordt ons eerste kindje. Ik ben nog wel voorzichtig we hebben hiervoor 2 miskramen met 12 en 10 weken achter de rug.
Hoi Asterisks! 3x is scheepsrecht heb ik me altijd voorgenomen... Heb er helaas ook al 2 op zitten, dus het MOET nu raak zijn, en dat is het ook... Maar snap dat je er voorzichtig in bent hoor...!

Gefeliciteerd in elk geval met je zwangerschap nu ☺️

Jullie allemaal de 21e pas!!! Damn... Dan heb ik geluk met de 14e... Dan zou het hartje ook al te zien moeten zijn 😍

@wickedlife: wanneer ga je weer testen dan? Ik ga ze denk ik net na het poortje zetten, dan kunnen de gluurburen het niet zien 😁

@zonnebloem: gniffel, laat ze maar denken idd! Zij kunnen alleen maar gissen 😉 leuk juist ☺️
Gefeliciteerd asterisks. Maar wat naar van de vorige miskramen. Snap dat het dan nu extra spannend is. Hopelijk is dit een plakkertje!

De 21e wordt een spannende dag voor veel van ons. Hopelijk inderdaar dan veel kloppende hartjes in de tabel!

Snoww ik heb ook de hele dag honger. Ongeacht wat ik eet. Heb maar veel gezonde snacks gekocht vandaag.
Hormonster, ik heb nog eens nagedacht en nog een test na twee positieve testen is eigenlijk zinloos. Er is geen sprake van flinke krampen of bloedverlies dus ik heb me aan gemeld bij MvM.
Heel goed! Je maakt jezelf ook alleen maar gek met extra testen... ( zeg ik die er ook 3 gedaan heeft in 5 dagen tijd 😁 ) maar ben benieuwd wanneer ze jou bellen? Ik heb me vorige week donderdag opgegeven en nog geen telefoontje gehad... Vind het wel een mooie gedachte om vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden te helpen... En we hoeven er niet eens moeite voor te doen!
Over de duivel gesproken: 1 april komt de dame van MvM!
Spannend! Ik heb geen telefoontje gehad maar dat komt vast wel.

Het was weer 4.15u vanmorgen. Ik wil zo graag slapen!!!
Ik ken het mywickedlife.drama haha
Hier nog een... Nu al chronisch slaaptekort, en de baby is er nog lang niet...!
Even een egoïstische post, sorry dat ik niet op anderen reageer.

Hier is het helaas misgegaan, mijn gevoel zat dus toch wel goed jammer genoeg. Gisteravond had ik wat roze bloed met afvegen en vannacht heb ik hierbij rood bloedverlies en hevige krampen gekregen. Ook nu nog steeds krampen en bloedverlies.

Net de doktersassistente gebeld en die overlegd nog even met de dokter of ik nog langs moet komen of niet. Maar zij gaat ervan uit dat mijn lichaam zichzelf helemaal 'schoonmaakt'.

Ik ga straks als alles helemaal schoon is dus weer een nieuwe ronde in, mag hier dus uit de tabel.
Ah nee.. sterkte Keke
Dankjewel engeltje, jullie allemaal veel succes en geluk gewenst.
Wat erg keke! Veel sterkte en hoop dat je het een plekje kan geven dikke knuffel
Oh nee Keke wat verdrietig! Heel veel sterkte!
Keke, wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte
oh Keke, wat ontzettend klote zeg
He wat een enorm verdrietig nieuws Keke! Ik wens jou/ jullie alle sterkte toe de komende tijd om dit te verwerken...! En een dikke virtuele knuffel 🌻

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven