Uitgerekend eerste helft oktober 2019

28-01-2019 07:38 655 berichten
Naam leeftijd (+prtnr) Ronde kindje UD bijzonderheden
Florazon 28/32 4 1 7 oktober 2019 mk oktober 2018
:heart:
16-3 termijnecho
Intake:21-02
Luiwammes 38/38 13 1 4 oktober 2019
Rosedanjoe 29/32 2 1 28 september :heart:
Jongetje
S0po 28/33 1 1 2 oktober :heart:
Starsuus 35/48 6 2 3 oktober :heart:
Roodborstjes19 27/29 1 1 1 oktober 2019 21 feb eerste Echo
Pinguin00 24/34 66 1 5 oktbober Zwanger dankzij icsi, miskraam augustus 2018
Ootje18 37/36 5 2 7 oktober 28 feb eerste echo
Yoehoee 33/38 3 2 4 Oktober
Mikaelson 28/29 4 1 16 oktober 2019 Eerste echo en intake 6-3
Fayen 29/34 1 1 17 oktober 2019
Pinklady 30/33 3 1 13 oktbober Eerste echo 12-3 en intake 20-3
Keda82 37/37 2 3 2 oktober :heart:
dancemacabre 30/33 1 1 8 oktober :heart: , termijnecho 21-3
:hug: Fofinha88
Lolanu


Tabel = vol! :-]



Tabel kan zelf aangepast worden middels bovenstaande inloggegevens.

Viva ik heb je voor nu uit de tabel gehaald. Als je toch wel weer mee wil schrijven kan dit uiteraard altijd.
anoniem_63aeba267e24a wijzigde dit bericht op 30-12-2020 11:06
64.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik wil ook borstvoeding geven, als het lukt! Zeg ik nu wel heel hard maar eerst kijken hoe dat gaat.. Maar af en toe en wijntje kan dan toch wel? Net na de voeding had ik gelezen? Of heb ik dat helemaal mis?
Was niet van plan gelijk flessen leeg te gaan drinken hoor.. ;-D

Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad. Heb zelfs gedacht nu begint de bevalling.
22.30 na bed, 00.30 nog steeds wakker, boekje lezen, al 3 x naar toilet geweest, even tegen man aan kruipen, 2.00 uur eindelijk in slaap. 4.30 weer wakker, toiletbezoek en even wat gegeten beneden, 6.30 weer wakker, 7.00 uur man uit bed gejaagd, toen nog wel even geslapen maar niet best. Hopelijk gaat het vanavond beter!
Jouw nacht was ook niet best Starsuus?
En ik had gister nog wel 1,5 uur gewandeld en wat klusjes gedaan. Dacht dan kan ik mooi slapen vanavond. Niet dus!

Wat leuk een fotoshoot!
Ik had laatst een groepsfoto met meerdere zwangere vrouwen. En ik lijk gewoon niet zwanger. Eerder gewoon een dikke buik. Buik is niet heel mooi rond en best klein voor 36 weken zwanger te zijn.. Dus foto's vind ik niet echt leuk. De rest ga ik ook niet doen.. En babyshower zouden mijn vriendinnen dan moeten organiseren, maar daar ga ik niet vanuit. Ik ben de eerste en roep altijd heel hard dat ik zulke dingen de grootste onzin vind! ( vind ik ook ) :A:
Alle reacties Link kopieren
Zo verlopen mijn nachten ook, Julia! En een wijntje zou ik ook wel willen... en sushi... echt n beetje klaar nu.

De laatste dagen voor Mn verlof zijn zwaar. Ik heb nu wel bijna al het werk af en/of overgedragen. Mailbox leeg. Manmanman wat was ik vandaag moe. Wel lekker om 5 uur al naar huis gegaan, ik kon niet meer. Nu op de bank.

Voor mij ook geen fotoshoot of babyshower, ik ben er niet zo van. Een vriendin wilde een babyshower organiseren maar heeft gelukkig wel eerst bij mijn man gevraagd of ik dat wel leuk vind. Nehhh. Nu komt ze gewoon gezellig langs en helpt ze me met wat voorbereidingen. Ik kijk ernaar uit om het huis lekker aan kant te maken en alle babyspulletjes uit te zoeken. We hebben nog geen babykamer....
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werd ik al een stuk beter wakker.
Beter geslapen en uitgeslapen.
Wakker, ontbijtje en toen gelijk boodschappen gedaan. Heerlijk om even uit het huis te zijn! En om weer allemaal verse producten in huis te hebben.

Net samen geluncht met man en alvast voorbereidingen gedaan voor avond eten, verse soep gemaakt, groenten vast schoon zulke dingen!
Straks even met de hond een stukje wandelen. Niet zo ver, half uurtje denk ik.
Daarna rustig aan, koken en vanavond afgesproken met vriendin! Even wat anders, echt zin in!

Luiwammes, moet je alles nog kopen?
Ga je voor nieuw? Al iets in gedachten?

Wij hadden in mei de kinderkamer al klaar. Toen kon ik nog zelf behangen en veel spullen 2e hands gekocht en toen kwamen we spullen tegen wat we mooi vonden.
Verder best veel gekregen, dus echt 80% van alle babyspullen is hier 2e hands.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke dag, Julia. Zo zie ik mijn verlof straks ook voor me. Ik kan me voorstellen dat je erg opgewekt bent en lekker uitrust.

Mijn collega's hebben me net verrast met taart en cadeau's voor de baby, op mijn laatste dag. Zo lief. Ik had totaal niets in de gaten en ook niets verwacht.

Babykamer/spullen: Ik hoef gelukkig bijna niets te kopen. Mijn broer heeft net een kindje gekregen en besloten het bij 1 te houden, en een aantal van mijn vriendinnen zijn voor hun idee ook "klaar". Ik heb heel veel spullen gekregen, soms zelfs dingen dubbel en sommige dingen zijn niet gebruikt. Ik had het alleen zo druk met werk dat ik er nog nauwelijks naar heb kunnen kijken - mensen kwamen bovendien met dozen vol aanzetten. Ik ga komende weken alles rustig uitpakken, schoonmaken en checken wat ik eventueel nog nodig heb. Het ziet ernaar uit dat ik alleen nog nieuwe slangetjes voor het kolfapparaat hoef te kopen, kun je nagaan hoeveel we hebben gekregen. Ik ben er bijzonder blij mee, want ik hou er niet van om alles nieuw te kopen. Het mooiste cadeau voor een kind is een wereld met minder spullen, hoe zweverig ik nu ook klink.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Hier ben ik dan, pas om 00.30 uur gaan slapen en nu klaarwakker!
Net even ontbijtje gegeten van wat fruit en melk. gisteren te weinig gegeten, dus vanaf nu echt zorgen dat ik meer en regelmatiger eet! En ga zo nog een poging doen om verder te slapen. Baby is lekker onrustig dus ben daarom maar even uit bed gegaan. Doe dan toch geen oog dicht.

Maar heb wel een leuke dag gehad gisteren!!

Wat leuk van je collega's!

Oh wow dan heb je echt veel gekregen.. Heb ook een kolfapparaat gekregen maar volgens kraamzorg kan ik beter zelf een nieuwe kopen i.v.m. hygiëne. Dus ben nog aan twijfelen of ik hem ga gebruiken. Eerst maar afwachten of borstvoeding goed op gang wil komen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven