Uitgerekend eind april/begin mei 2021 met tabel

06-11-2020 13:26 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Hier het nieuwe topic, nu met tabel!

Als je ook mee wilt schrijven/in de tabel wil, welkom en geef dan je gegevens even dikgedrukt door! :)
NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekende datumAfsprakenJ/M
anjer30314e21-0426-11 20 weken echoMeisje
Filomena322e en 3e26-043-12 20 weken echo
Bailey26-1e28-04-Jongen
banaaana301e en 2e02-0516-12 20 weken echo2 meisjes
anjer30 wijzigde dit bericht op 14-11-2020 10:37
14.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh wat gek dat je astma hebt, snap wel dat je eerst denkt dat het door je zwangerschap of iets dergelijks komt. Hopelijk heb je er met de medicijnen niet te veel last van.
En het gaat lekker snel, ik ben zondag 24 weken dus dan zouden ze levensvatbaar moeten zijn, voelt echt als een mijlpaal.
Verder gaat het goed, begin kortademig te worden en heb een pijntje net onder mijn ribben. Verklaring van google is dat het verdrukking van organen is, mijn buik is ook niet heel groot en aangezien de baby's ergens moeten blijven geloof ik dat wel. Volgende week woensdag weer controle (en echo) dus dan ook even vragen. De schopjes worden ook steeds harder en heb twee actieve baby's, denk dat ze in hun slaap ook veel bewegen (wat ik zelf ook doe) anders klopt er niets van dat ze 18 uur per dag slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had voor de zwangerschap ook altijd wel wat klachtjes maar het is de laatste weken snel verergerd. Deed het altijd af als hooikoorts/allergie/slechte conditie. Maar dat is het dus blijkbaar niet ;-)
Hartslag was in rust 105 tijdens benauwdheid. Is even niet erg, maar moet voor de baby niet te lang duren.
Nu benieuwd of m'n bloeddruk ook wat naar beneden gaat, volgens de huisarts heeft je lichaam door astma een hoog stressniveau.

Gisteren trouwens de 22 weken prik gehad, dus dat is ook fijn om weer van het lijstje af te vinken.

Wat een fijn gevoel is dat he om bijna 24 weken te zijn! Dat is toch een hele mijlpaal!
Haha die actieve baby herken ik (1tje dan :mrgreen: ), hier ook 1 die nooit slaapt volgens mij. Ik voel echt alles.
Lastig he als alles een beetje in de verdrukking komt voor je gevoel. Ik voel soms voeten op een plek waarvan ik denk, huh kun je daar ook al komen?
Alle reacties Link kopieren
Goh Anjer wat gek om er dan ineens achter te komen dat je astma hebt. Maar ook wel fijn om het dan nu te weten lijkt me.

22 weken prik krijg ik morgen! Mogen ze er ook meteen een Corona vaccin bij in doen :proud:
Ben wel benieuwd wanneer ik/wij daar echt voor aan de beurt komen. Tijdens de zwangerschap sowieso niet, maar volgens mij wordt het ook afgeraden tijdens borstvoeding en dat ben ik wel van plan.

Ja de 24 weken gehaald hebben vind ik ook een fijne gedachte!

Ik voel me nu fysiek wel wat krakkemikkiger worden. Snel last van m’n rug vooral, ‘s nachts niet lekker liggen en veel draaien. Ik moet echt meer rust nemen en vaker gaan liggen tussen het (thuis)werken door. Kan het soms maar moeilijk accepteren eigenlijk en baal er best van... Het is heel normaal natuurlijk, vooral met een tweeling, maar het is zo anders dan de vorige zwangerschap. Toen had ik tot het einde echt nergens last van. En dan moet ik dit nog 3 maanden volhouden terwijl het alleen maar erger wordt #klaagmodus.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Filomena, ik las ook dat tijdens borstvoeding afgeraden wordt om het coronavaccin te nemen. Ben van plan borstvoeding te gaan geven dus dan schuift het vaccin maar even door, hoe jammer ook. Ga er niet eerder voor stoppen met de bv.
Viel je 22 weken prik ook mee? Voelde er niks van en heb ook geen bijwerkingen gehad, alleen hele lichte spierpijn.

Vervelend dat het fysiek wat minder gaat! Maar wel voor te stellen met een tweelingzwangerschap. Klaagmodus heb je alle recht op!
Ik heb echt een flinke buik (dat mensen nu al vragen hoe lang ik nog moet) en merk dat m'n zwaartepunt nu wel echt anders ligt ;-) Rug wordt ook wat zwaarder maar het valt me tot nu toe wel mee. Wel wordt de laatste dagen echt m'n hele buik verbouwd, ze is echt heeel druk.

Hier zijn schoonzusjes recent bevallen, een meisje en een jongen. Langsgaan is wat beperkter nu natuurlijk maar gelukkig heb ik ze beiden even vast kunnen houden. Heerlijk, even babysnuiven. Zo onwerkelijk om straks zelf ook weer zo'n uk te hebben..
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ga ook niet eerder met borstvoeding stoppen vanwege het vaccin hoor. Maar moet ook eerst maar eens zien hoe het met een tweeling gaat. Had vorige keer wel wat opstartproblemen en met twee zal het nog wel pittiger worden en meer tijd kosten.
De 22 weken prik viel mee ja, al had ik wel nog twee dagen een gevoelige plek en dat lag ‘s nachts niet zo lekker.

Dat is ook wat dat mensen al vragen hoe ver je nog moet! Ik krijg juist opmerkingen dat mijn buik nog meevalt voor een tweeling. Hier wordt m’n buik ook vaak verbouwd ja :-D Ik voel deze baby’s veel meer dan bij de eerste zwangerschap. Toen maakte ik me er zelfs wel eens zorgen over. Weinig beweging voelen zegt trouwens niet dat je ook een rustig kind krijgt, onze dochter kan nooit stil zitten :P

Gefeliciteerd met de geboortes in de familie! Leuk dat je ze al even hebt kunnen knuffelen. Nog een paar maanden en dan mogen wij onbeperkt babyknuffelen!

Hoe gaat het bij jullie thuis nu de kinderen thuis zijn Anjer? Is het wat vol te houden en te combineren?
Alle reacties Link kopieren
Ja met een tweeling lijkt borstvoeding me een hele uitdaging! Vind het met één kind altijd al een dingetje om het goed opgestart te krijgen. Bij de jongste 'mocht' ik van de kraamzorg echt maar om de 3 uur voeden en moest dochter persé iedere ochtend in bad, voor de voeding. Was ze steeds veel te moe om te drinken. Ga daar dit keer veel meer m'n eigen plan in trekken. Voeden volledig op verzoek en echt niet persé iedere ochtend in bad.

Ik vind opmerkingen over je buik sowieso nooit zo leuk, of je nou 'dik' bent of niet :mrgreen: Maar dat is misschien hormonaal haha. Ik maak me er soms ook wel zorgen om dat ik nog 14 weken moet, of ik dan geen kamerolifant ben haha. Maar je kunt er nu eenmaal niks aan doen. Als de ukkies allemaal maar goed groeien, dat is het allerbelangrijkst.

Thuisscholing is echt wel weer even wennen. Het uitslapen vind ik heel fijn :-D maar ze hebben écht serieus werk. Alledrie om de dag videobellen, gemiddeld zo'n 3 uur thuisopdrachten en dan verzinnen de leerkrachten ook nog allerlei creatieve "mag-taken" die eigenlijk toch wel verplicht zijn ;-). Een gerecht koken (en daar zelf boodschappen voor laten doen, mooi niet nu met Corona), een kettingreactie verzinnen en filmen (met knikkers/kapla/balletjes whatever). De 2 oudsten redden het een heel eind zelf maar de jongste moet ik wel echt bij de les houden.
Maar ik mag niet klagen, mijn werk (beperkt aantal uren, eigen bedrijfje, voor de rest fulltime thuis) kan ik met gemak op andere momenten plannen dus heb alle tijd voor ze.
Alle reacties Link kopieren
Huh elke dag in bad, dat is toch sowieso niet goed voor die babyhuidjes. En dat kost ze veel energie inderdaad. Idd je eigen gevoel volgen! Bij deze ook alvast een wijze tip voor Banaaana en Bailey 😏

Fijn dat de thuisscholing soepel verloopt! Het vergt wel wat creativiteit om het online allemaal leuk en uitdagend te houden, maar ze om boodschappen sturen lijkt me nou niet echt handig nee

Wat voor bedrijfje heb je als ik vragen mag? Of had je dat al eens gezegd...

Wij hebben een kantoorbaan en werken nu dus allebei thuis. Normaal zijn we elk een dag vrij maar nu werken we alle dagen, 4x een halve dag en een volledige dag op de dag dat oma komt oppassen. Dus we komen redelijk aan onze uren.
En onze peuter slaapt tussen de middag meestal nog wel, dus dat scheelt ook, kunnen we allebei even doorwerken. Hopelijk blijft ze dat ook nog een tijd doen als de baby’s er zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit keer ook maar 3 uur kraamzorg per dag aangevraagd. Man is 3 weken thuis na de bevalling en onze kinderen zijn natuurlijk al wat groter en zelfstandiger. Heerlijk om wat meer je eigen ding te kunnen doen, lekker op de bank hangen ipv in bed en dat soort dingen ;-)

Dat is wel fijn, dat jullie redelijk aan jullie werkuren kunnen komen. Respect hoor voor alle thuiswerkende ouders. Sowieso om thuis net zo productief te zijn als op kantoor, lijkt me echt heel lastig.
Lekker ook dat peuter nog een middagdutje doet. Zou lekker zijn ja als de baby's er zijn. Als ze dan tenminste een beetje tegelijk slapen ;-)
Ik heb een taartbedrijf. Normaal veel drukker, met gemiddeld 7-10 taarten per week (meer wil ik ook niet). Dat zijn dan vooral bruidstaarten. Nu met corona natuurlijk heel anders, vooral nog verjaardagstaarten en niet meer voor 50 personen maar vaak max. 10. Maargoed, straks als de kleine er is ga ik ook geen 7 (bruids)taarten per week maken. Ik plan het na de bevalling weer rustig in, 2 per week ofzo. Afhankelijk hoe rustig de kleine is, bouwt dat vanzelf wel weer uit.
Alle reacties Link kopieren
Anjer Gefeliciteerd met je neefje en nichtje, wat leuk zo dicht op elkaar allemaal.
En wel goed dat je kinderen in principe bezig worden gehouden door school. Leuk van je taartenbakbedrijf, lijkt mij heerlijk als dat je hobby is om er dan ook wat aan te verdienen. Om alle taarten zelf op te eten is natuurlijk ook niet goed ;-).

filomena Oh zo herkenbaar dat fysiek krakkemikkig worden, ik slaap nu met een kruik in mijn rug. Dat helpt bij mij wel, veel minder last van mijn rug. En grappig, mijn buik is ook nog best bescheiden, zeker als ik vertel dat het er 2 zijn zijn mensen verbaasd.
Dank voor de tip, mijn man en ik zijn gelukkig allebei best nuchter normaal gesproken. Ben heel benieuwd hoe dat straks met 2 kindjes is en alle "goedbedoelde" adviezen van iedereen.

Inderdaad coronavaccin wordt afgeraden tijdens borstvoeding, zoals volgens mij de meeste vaccins. Ik ga ook niet stoppen/geen borstvoeding geven vanwege het vaccin. Ervan uitgaande dat het gaat lukken. Denk het voor nu wel, gisteren voor het eerst vlekken vanwege lekkende borsten, nu dus op zoek naar zoogcompressen op bol.com zodat als ik de deur uit moet in ieder geval iets heb.
Alle reacties Link kopieren
Anjer, fijn dat je man 3 weken thuis is! Dan is 3 uur kraamzorg wel genoeg ja. Ik weet nog wel dat de kraamverzorgster bij mijn dochter ook wel eens zoiets had van wat kan ik nu doen? Maarja toen hadden we ook een klein huis en geen ander kind rondlopen.

Mijn man is in ieder geval de eerste week vrij, en daarna neemt ie denk ik 1 of 2 dagen per week op van dat aanvullende geboorteverlof. En ik gok dat hij dan sowieso nog thuis moet werken.

En wat leuk een taartbedrijf! Ik had bij de verjaardag van mn dochter ook een taart besteld bij iemand in de buurt die dat doet. Echt super leuk.

Banaaana, dat is wel een goed idee een kruik! Ga ik ook proberen. Ik sliep de afgelopen nachten op het matras van mn man, die is wat harder dan die van mij. Dat lag wel beter, maar dan moet hij natuurlijk niet rugpijn krijgen omdat hij op een te zacht matras ligt...

En lekkende borsten! Dat is wel even schrikken zeker. Voor wegwerp compressen zou ik Natusan aanraden, echt een stuk fijner dan goedkope huismerk. En anders wasbare, als het niet teveel lekt. Ik vond wasbare bij veel lekken namelijk niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
En de kruik al geprobeerd filomena?

Hier vandaag weer controle gehad. Beide babies op hun eigen lijntje, 1 net boven gemiddeld ander net onder gemiddeld. Ze vonden het verschil tussen de babies net iets te groot om de volgende controle pas over 4 weken te doen dus over 2 weken alweer een groeiecho. Als het een eenling was geweest waren beide babies gewoon goed geweest. Wordt vaak gluren op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb de kruik nog niet geprobeerd. Heb sinds ik dat schreef eigenlijk ook geen last meer, dus er ook niet meer aan gedacht.

Jij hebt een 1-eiige tweeling toch? Is het verschil dan daarom te groot, omdat 1-eiig wel gelijk op moet gaan? Ik dacht trouwens dat je dan wel vaker controle had dan om de 4 weken, sowieso met deze termijn. Maar fijn dat ze de groei goed in de gaten houden en je eerder moet komen. En lekker vaak spieken inderdaad.
Mag er dan ook iemand mee of moet je elke controle alleen? Hier moet ik alleen, maar we kunnen tijdens de controle wel videobellen.

Ik had vorige week weer controle (nu om de 3 weken), en de dametjes groeien goed! Beide ca. 650 gram bij 24 weken en binnen de gemiddelde lijntjes.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb eeneiige tweeling, terugplaatsing van 1 embryo (of er zijn gekke dingengebeurd :wtf: .) Maar omdat ze beide eigen placenta hebben werd het medisch behandeld als 2eiig. Het verschil is meer dan 20 % en dat is indicatie dat ze het beter willen volgen. Ene zat nu op ongeveer 750 gram en andere op ongeveer 650 gram, in het grafiekje zag je het gemiddelde lijntje precies tussen de punten in liggen. En ze vallen allebei ruim binnen de marges, maar ten opzichte van elkaar dus iets te veel afwijking. Uiteindelijk is het (als het goed is) 1 extra controle, ik zou nu nog op elke 4 weken zitten en over 4 weken over gaan op elke 2 weken. Alleen niet bij alle afspraken stond een echo ingepland, dus ben benieuwd of dat nog veranderd.

Fijn dat je rug voor nu weer beter gaat! En fijn dat ze bij jou wel gelijk op gaan. Weet jij eigenlijk of het 1eiig of 2eiig is? Misschien wel eerder genoemd, maar weet het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Dus ze zitten wel volledig gescheiden? Dan is het embryo al heel vroeg gesplitst toch?

Bij mij hebben ze ook elk eigen vruchtzak en placenta, en spontaan zwanger geraakt dus twee-eiig is de grootste kans. Maar een-eiig zou kunnen!
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt ze hebben alles gescheiden, theoretisch is het embryo de eerste 3 dagen na bevruchting gesplitst. Maar één van de gynaecologen nuanceerde het iets en zei dat ze het niet 100% weten en dat er altijd uitzonderingen zijn. Wij hebben er redelijk op door gevraagd omdat het embryo wat is terug geplaatst 5 dagen oud was en waren benieuwd of ze het dan bij de terugplaatsing gezien konden hebben, maar daar krijgen we dus geen antwoord op.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ze de groei zo goed in de gaten houden Banana. En wat vaker een echo is ook geen straf.

Filomena, mooi dat de dametjes netjes volgens de lijntjes groeien!

Hier net controle gehad, bloeddruk eindelijk iets gezakt dus waarschijnlijk positieve bijwerking van de astma-medicijnen. Nu 115/82 dus weer goedgekeurd. Baby groeit ook goed, lag nog met hoofdje omhoog maar dat mag met deze termijn. Wel een hele smalle hoge baarmoeder, vandaar dat buik aan de voorkant mega lijkt. Vanaf achter niets te zien.
Ook bloedgeprikt voor bloedgroep baby, ijzer en vitamine D.
Over 3 weken weer controle, dan alweer 30 weken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Hier weer een berichtje van mij. Ik heb even een tijd een pauze genomen van het forum. Er speelde zo ontzettend veel privé. Ik had gewoon weg de energie niet.

Fijn om te lezen dat jullie allemaal goed in de gaten worden gehouden en de baby's goed groeien :heart:
Ook mijn baby groeit goed.

Ik moet nog een stukje terug lezen en dan ben ik weer bij.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed anjer dat je bloeddruk gedaald is. En wat gaat het snel.

Fijn bailey dat je baby goed groeit. Hopelijk is alles nu weer wat rustiger/beter privé.

Hier niet veel te melden behalve dat ik eigenlijk al aan het aftellen ben, nog 12 weken ongeveer voordat ze gehaald worden, als ze zo lang blijven zitten.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je bloeddruk gedaald is Anjer, en dat de baby goed groeit!

Bij mij is bij de laatste controle ook weer bloed geprikt, maar geen bericht betekende goed bericht, dus blijkbaar is alles oké.

Vervelend van de privé-perikelen Bailey. Hoe voel je je verder met de zwangerschap?

Ik merk dat ik weer sneller moe word. Afgelopen periode ging eigenlijk prima en als vanouds. Maar nu ben ik ‘s avonds echt weer sneller op en ook overdag kan ik soms wel een dutje gebruiken.

Ik ben inderdaad ook wel aan het aftellen, krijg er nu ook echt zin in twee van die kleintjes erbij. Maar 11-12 weken duurt nog wel lang zeg!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er weer bent Bailey! Hopelijk ben je privé in rustiger vaarwater terecht gekomen en kun je rustig genieten van de zwangerschap nu!

Weinig te melden betekent dat alles goed gaat toch Banana ;-) Nog zo'n 12 weken! Kun je je 't al voorstellen, 2 van die ukkies?

Filomena, vervelend die vermoeidheid! Echt de laatste zware loodjes weer.

Hier gaat t goed, op het slapen na. Tot vorige week sliep ik uuuuuren aan een stuk, nu iedere nacht 4 a 5 x wakker. Vast voorbereiding op de brakke nachten straks denk ik :mrgreen:
Enn nesteldrang.. pff nu al. Wil ineens alle kleine klusjes afmaken, dit weekend de wcmuur staan verven, wiegje alvast erbij gepakt om te kijken of daar iets aan gedaan moest worden (toch 8 jaar geleden alweer voor het laatst gebruikt). Man is denk ik blij dat hij straks weer naar z'n werk kan haha
Alle reacties Link kopieren
Filomena ik herken het weer sneller moe zijn heel erg. Maar ik slaap ook slechter. Nog niet zo erg als Anjer, ben nu meestal nog maar 2 keer per nacht wakker, maar bij de 2e keer wakker (rond 4 uur vaak) kan ik geen houding meer vinden..
Nog steeds geen bericht, dus nog steeds alles oké van het bloedprikken? ;-)

Anjer Inderdaad, weinig te melden is goed nieuws. Ik heb ook nesteldrang, gelukkig komen vandaag de meubels dan kunnen we alles wat we gekregen hebben inventariseren, wassen en opbergen en dan kijken wat we nog nodig hebben. Ben nu het overzicht kwijt. Vind het nog wel lastig voor te stellen, 2 baby's, maar heb ook het idee dat ik nog zoveel niet weet en nog zoveel moet aanschaffen.. zoals flesjes (welke?!), badcapes, slaapzakken, spenen etc. Maar komt allemaal wel goed, hopelijk zijn de winkels tegen die tijd open zodat mijn man indien nodig de ontbrekende dingen per direct kan halen (ipv levertijden).

Ik heb besloten dat ik per 1 maart verlof laat in gaan. Ik besefte net dat ik dus nog maar (maximaal) 5 weken ga werken. Voelt wel bizar.
Alle reacties Link kopieren
Banana, flesjes van dr Brown vind ik heel fijn. Ga 'm voor deze uk ook halen (ga wel borstvoeding geven, maar voor de zekerheid ook een flesje in huis en na 6 weken toch af en toe kolven).
Speentjes heb ik van Bibs, maar dat is ook heel persoonlijk.

Fijn dat de meubels vandaag komen! Kun je inderdaad weer even op een rijtje zetten wat je allemaal al hebt/nog nodig hebt.

Nog 5 weken tot je verlof, wat gaat dat snel he!!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je dan lang wakker ligt banaaana.
Opzich slaap ik ‘s nachts nog wel oké. Wel vaker wakker dan normaal, maar ik draai me om en val dan wel meteen weer in slaap.

Banaaana, wat voor werk doe jij? Hou je het nu nog goed vol?
Ik ga ook dan met verlof. Ik heb een kantoorbaan, zittend achter de computer. Nu dus al een hele tijd thuis en mede daarom gaat het nog wel goed. Wat er nu vooral in hakt is de combinatie met peuter thuis... een halve dag oppassen en de andere helft werken hakt er meer in dan een hele dag werken (en peuter bij opa en oma is). Dus ik zal echt blij zijn als de opvang straks weer open gaat.

En ja die nesteldrang he! Wij hebben toch maar bij de ikea bestel voor 49 euro bezorgkosten :nut: Maar de commode staat en de kast kan ingedeeld worden. Dus ik ben al begonnen met beddengoed en kleertjes uitzoeken en wassen, en heb voor de zekerheid maar een pakketje tweedehands in maat 44 gekocht. Moet nog wat dingen bijkopen zoals hydrofielen en thermometers maar verder is alles er nog wel genoeg.

Kleine klusjes zoals plintjes afwerken wil ik ook nog wel doen, maar het lukt me gewoon niet meer... Heb meteen al last als ik moet bukken.

Wij hadden ook flesjes van dr. Brown in huis voor de zekerheid (ook borstvoeding), die waren prima. En anders is het zo bijgehaald hoor, Kruidvat en Etos hebben dat soort spullen ook. Speen hadden we volgens mij van Avent omdat we die hadden gekregen, maar was bijna niet nodig dus ook nooit andere geprobeerd.

Badcapes en slaapzakken kan je natuurlijk online bestellen, maar ik kan me voorstellen dat je dat zelf wil voelen en zien.
Overigens kan je in het begin ook een XL hydrofiel als badcape gebruiken (droogt ook beter) en slaapzakken hebben wij pas vanaf een paar maanden gebruikt geloof ik, pas als ze wat meer beginnen te bewegen. Eerst in de gewone kleertjes of boxpakje onder een dekentje.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk als adviseur/consultant in het bosbeheer, normaal is een deel buiten in het bos maar op het moment doe ik alleen bureauwerk dus ook nog goed te doen. Voordeel is dat ik zzp-er ben ik op het moment redelijk rustig in het werk zit en veel overleg digitaal gaat (nadeel is natuurlijk minder geld).

Ik vind het ook stom dat Ikea zo duur is met bezorgkosten. Maar de meubels zijn er en van de Ikea willen we (op dit moment) alleen zo'n rolkar dus dat is niet perse meteen nodig. Verder komen er deze week veel pakketjes, hadden een hele lijst bij bol.com maar uiteindelijk toch veel verschillende aanbieders die via bol.com verkopen. Mijn man heeft ook nesteldrang geloof ik, hij is op dit moment meer bezig met bestellen/uitzoeken dan ik.

Flesje(s) zouden hier ook voor de zekerheid zijn, wil ook borstvoeding geven. Mijn oma vertelde dat ze enorme productie had dus hopelijk is dat erfelijk ;-)

Irritant he filomena dat bukken lastig gaat, ik heb voor mijn schoenen aandoen al een extra krukje staan. Voel mij ook af en toe zo'n puppy die te snel groeit, als ik ineens ergens niet meer tussen pas of ergens tegenaan stoot met mijn buik.

Gisteren de wasmachine kookwas laten draaien met schoonmaakspul, dus komend weekend de meubels schoon maken en de kleren/spullen gaan wassen en sorteren.

Ik hoop voor jullie dat de scholen/opvang snel weer open gaat, zodat de kinderen ook weer in normaal ritme komen en jullie zelf ook wat meer rust hebben.

@Bailey, hoe gaat het? moet je nog veel regelen of er al wel redelijk klaar voor?
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Anjer dat je zo vaak wakker wordt.
Nesteldrang is ook hier aan gebroken. Moeten nog wel starten met de babykamer. Eind februari komen ze de meubels brengen en moet het kamertje klaar zijn.
Verder volop spullen aan het bestellen via internet. Kan niet meer wachten op het open gaan van de winkels ;-) dus dan maar online.

Banaaaana, heerlijk aftellen richting verlof. Voor dat je het weet is het maart.
Fijn dat de meubels binnen zijn. Dan kan langzaam alles een plekje krijgen en wat meer overzicht.

Filomena, belachelijk hè die hoge bezorgkosten. Wij moeten ook nog het een en ander bestellen dus komen er ook niet onderuit.
Fijn dat je ook de boel kan gaan inpakken.

Hier de laatste uitslagen binnen gekregen en die zijn gelukkig ook goed.
Heb een paar keer last gehad van aanhoudende buikpijn en bloedverlies.
Er is niks gevonden en gelukkig geen bloedverlies meer de laatste dagen. Ga er vanuit dat het goed zit en gewoon domme pech was.
De kleine man beweegt in ieder geval genoeg.

Ik werk ook het meest vanuit huis. Merk wel dat een fijne werkhouding steeds lastiger wordt. Of ik krijg rugpijn omdat ik mijn buik wil ontzien, of buikpijn omdat de rand van het bureau tegen mijn buik aangedrukt zit.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven