Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
Wat super fijn mama! Goed nieuws!!

Hier ook goed nieuws, de misselijkheid is eindelijk helemaal weg! Hoef niet meer over te geven en kan alles weer eten! Zo fijn!
Vandaag is de mooiste dag.
@mamavandenm ...yahooo!!! Gefeliciteerd. Wat een opluchting moet dat zijn!!

@kartonnendoos. Superfijn! Hoe is het bij jouw misselijkheid, mmaas?

Ik ga volgende week 2 uur per dag beginnen met werken. Ben erg benieuwd, voel me nog niet ok maar misschien brengt verandering van omgeving iets.
Wat fijn om te zien dat de misselijkheid ook minder wordt bij jullie, echt top.

Ik moet denk ik nog 2-4 weken normaal werken en dan sta ik boventallig. Ik hoef niet boventallig wat mij betreft, maar omdat we werken met agressieve clienten heb ik niet zo veel keus. Ik wilde voltallig blijven werken en niet op de agressie, maar die optie is er blijkbaar niet.

Stiekem vind ik dit ook wel lekker, kan ik een hoop dingen oppakken die vaak blijven liggen omdat we het te druk hebben

Ik merk wel dat mijn bekken begint te klagen, dus ik ga van de week toch maar een afspraak maken bij de fysio. En ik heb onrustige benen, iedere dag! Wat verschrikkelijk! Maar het hoort erbij denk ik dan maar en daardoor wordt er wel een hoop gedaan stilzitten met onrustige benen is geen optie.
If you can dream it, you can do it.
Super mama! Wat een geweldig nieuws

Mel.nl jaa Ik heb dat ook onrustige benen.. verschrikkelijk rot gevoel is het! Ik merk dat mijn heupen beetje gaan kantellen al. Ik "waggel " al een beetje.. weard.

Ik heb nog een sauna bon van de zwaluwhoeven. Maar mag ik nog wel in de sauna? Iemand ervaringen?

Volgende week Zaterdag heb ik een geslachtsbepaling echo gepland staan.. ben zoo benieuwd! Ik heb gevoel dat ik een meisje draag.. maar zou ook super blij zijn met een jongen! Heb absoluut geen voorkeur. Wel voorgevoel
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wat een heerlijk nieuws MamavanDenM!

Hier kom ik een btje bij van alle bijverschijnselen van de medicatie. De schrik zat er inderdaad behoorlijk in. Sta inderdaad nu onder verscherpt toezicht, moet bij de gyn blijven, kom niet meer van de medicatie af deze zwangerschap en heb per direct een medische indicatie om in t ziekenhuis te bevallen... Maar ach, als alles zo onder controle blijft is t prima. Ben alleen echt helemaal kapot!

Ik waggel ook wat, weet niet zo goed waar dat aan ligt. En een soort spierpijn onderin m'n buik / liezen...
@pudding, ik heb begrepen dat de sauna wordt afgeraden voor zwangere vrouwen. Zelfs een heel warm bad wordt afgeraden (laten mijn bekken juist daar goed op reageren )

@blonde, wel weer een fijn idee dat je heel goed in de gaten gehouden wordt. Die spierpijn onderin je buik, is dat geen bandenpijn?

Volgende week maandag avond eindelijk de gedlachtsecho, dan horen we of de nub test uit is gekomen zou best fijn zijn als het klopt, mijn vriend is nu eigenlijk al gewend aan het idee van een meid krijgen
@blonde...ik schrik ervan...had over je vorige berichtje heengelezen. Heb je nu bloeddrukverlagende meds? Ben je moe van de bijwerkingen?

Sauna mag vanaf 16 weken, mits je het gewend bent en niet de hete sauna neemt en ook niet te lang. Goed naar je lichaam luisteren. Ik kijk er nl al weken naar uit, alleen mijn borsten/tepels zijn nu zooooo grooot dat ik niet weet of ik durf. Een totaal nieuw gevoel, ben nog nooit preuts geweest . En mijn man kan dan vast niet heel de dag van mij afblijven want die vindt mijn zwangere lijf het einde haha
Blonde nou dat lijkt me ook goed schrikken ja! Hopelijk beetje van de schrik bekomen nu?

Mel.nl ja spannend zo echo hè!

Merel 1981, echt waar ja? Mijn vriend vind er niks meer aan haha. Nja mn borsten vind die wel heel leuk om te zien maar dan is het daar ook mee gezegd haha! Hij is bang dat die me pijn doet of de baby
Zo ben ik ook weer eens

MamavanDenM, yes!!! Wat een super goed nieuws, ben heel blij voor jullie!

Merel, wat vervelend dat je nog steeds niet goed kunt eten en weinig energie hebt. Wel goed dat je weer langzaam een paar uurtjes gaat werken, van thuiszitten wordt je ook niet blij natuurlijk!

Blonde, wat heftig! Wel goed dat ze je nu zo streng in de gaten houden, lijkt me een prettig idee.

Kartonnendoos, gelukkig is bij jou de misselijkheid wel al weggetrokken, bij mij ook moet ik zeggen!

Ik krijg ook weer langzaam wat meer energie en merk dat ik na een werkdag nu ook weer gewoon kan sporten ipv op de bank te ploffen en in slaap te storten

Pudding, ik ben vorige week gewoon een dagje naar de sauna geweest en over 3 weken ga ik weer, kan prima! In het eerste trimester moet je er voorzichtig mee zijn en wordt het afgeraden, maar daarna mag het gewoon (heb het ook aan mijn verloskundige gevraagd). Maar wel goed naar je lijf luisteren en niet tegen wil en dank in de sauna blijven zitten als het niet meer gaat. Wat snel al dat je volgende week een geslachtsbepaling echo hebt. Wel heel leuk en spannend! Is dat een extra echo? Ik ga er in principe pas achter komen bij de 20weken echo..

Moeten jullie ook al zo vaak plassen? Pfff, vooral 's nachts moet ik er meestal wel een keer of 3 uit
Voorem ik heb zelf een een extra echo gepland ja, pretecho

Ben veelste nieuwsgierig en heb de kleine al 7 weken niet meer gezien.

Ik heb nog niet last van veel plassen. Heb nu wel sinds een week een snotneus en mijn tepels doen sinds 3 dagen erg zeer.. snotneus blijkt Door de hormoontjes. Hebben jullie daar ook last van??
Ik moet er s' nachts voortaan een keer uit om te plassen. Dot had ik voorheen nooit! De snotneus is bij mij net wat minder aan het worden. Deze krijgen we nogal snel doordat we een verminderde weerstand hebben. Wel heb ik al een paar keer spontaan een bloedneus gehad. Ook dat blijkt normaal te zijn.

Mijn man vind mijn lichaam ook super, maar mag er van mij alleen naar kijken. Ik heb gewoon echt geen zin.

We zijn gister naar de vk geweest. Alles was goed. We hebben weer heerlijk naar het hartje geluisterd, daarop was ook te horen dat de kleine flink aan het bewegen was. Volgens de vk zal ik de kleine pas rond de 22 wkn voelen. Vooral omdat ik niet weet wat ik precies moet voelen.

19 maart hebben we de twintigwekenecho. Ik ben zo benieuwd hoe het kindje er dan uitziet. Het zal wel gigantisch gegroeid zijn. Overigens willen wij niet weten wat het wordt, dat blijft een verrassing.
Sorry, ik zit onwijs in meeleesstand maar ik leef met jullie mee hoor. Lees iedere dag mee maar posten ben ik nier zo goed in. Desalniettemin kan ik niet voor me houden dat we vandaag te horen gekregen hebben dat we nog een dochter mogen verwachten. We zijn zo blij! :-)
Gefeliciteerd waterspin!!

Ik ben wel heel benieuwd hoeveel jongens en hoeveel meisjes we straks gaan verwachten met z'n allen!
Gefeliciteerd waterspin! Wat ontzettend leuk!!!

Ik moet er snachts ook zeker 2 keer uit om te plassen, ben ik helemaal niet gewend waardoor ik het best storend vind.

Wat grappig dat jullie over snotterig beginnen, ik heb het ook, maar wist helemaal niet dat het met de zwangerschap te maken kon hebben.

@mmaas, wat heb jij je 20 weken echo al snel? Ligt misschien aan mijn berekening, maar wij hebben pas 11 april de 20 weken echo. Zo ver liggen we toch niet uit elkaar???
Ik baal echt heel erg, ik had een mooie kinderwagen gevonden op marktplaats, voor een hele mooie prijs. Past ie niet in me auto!

Dus als iemand een mutsy kinderwagen zoekt, in de omgeving van Haarlem/Velserbroek staan hele mooie mutsy wagens voor hele mooie prijzen

Wij gaan toch maar voor de bugaboo, dat was kwa wagen mijn eerste keus, maar kwa prijs mijn tweede keus
Hier alweer 17w1d zwanger. Eigenlijk weinig klachten. Ik werk fullime, sport 2x per week en dat gaat allemaal probleemloos. Dus hopelijk blijft dat ook zo.

26 maart heb ik de 20 wkn echo. Dus nog exact 2 wkn en dan weten we hopelijk ook het geslacht.

Leuk waterspin! Mijn voorgevoel zegt dat wij een zoon krijgen

Wij zijn vorige week in ondertrouw gegaan en in april tekenen we voor een geregistreerd partnerschap
Teacup, gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie in ondertrouw zijn gegaan, speciale dag van gemaakt?

Mel, ik denk dat wij redelijk in dezelfde omgeving wonen. Thanks voor de tip in ieder geval, ik ga eens even speuren (al hebben wij ook een kleine auto...)

Van een snotneus heb ik geen last trouwens, wel van een koortslip
@mel: wat voor auto hebben jullie?

Ik heb m'n zinnen ook op een mutsy.. En we hebben een Toyota aygo..

Past het onderstel niet in de achterbak?
quote:Rose2010 schreef op 12 maart 2015 @ 20:02:

@mel: wat voor auto hebben jullie?

Ik heb m'n zinnen ook op een mutsy.. En we hebben een Toyota aygo..

Past het onderstel niet in de achterbak?Ik heb een ford Ka, het onderstel pastte wel op de bodem, maar de auto loopt smaller uit naar boven, daardoor pastte het niet. En het onderstel is te breed om plat te leggen.
Ah dankjewel.. Eerst even proberen dus☺️
Ik ga inderdaad ergens komende week naar de baby dump om het gewoon te proberen

Ik wil toch een wagen voor een leukere prijs dan de bugaboo, maar heb wel een hoop eisen waaraan deze moet voldoen.
Berichtje weg....lukt mij niet meer om emoticons te plaatsen...

ZON :-). Heb net even uitgezocht over zwangerschapsmasker en in tweede rn derde trimester veel kans daarop.....dat wordt vanaf nu smeren in de zon...blegh
Oja wie heeft er een leuke tip voor een zwangerschapsboek? Oei ik groei ken ik wel al.
Ik heb van 2 clienten het 9 maanden boek gekregen. Heel erg leuk met de zwangerschap van week tot week, uitleg over de bevalling, bevallingsverhalen en de eerste 150 vragen na de bevalling.

Heel leuk opgebouwd waarin echt voor iedere week een uitleg staat. En heel veel goede tips.
Merel, ik heb buskruit met muisjes besteld, die kan ik vanavond ophalen! Www.buskruitmet.nl

K kreeg het als tip van een nicht, zij was er helemaal lyrisch over!
Vandaag is de mooiste dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven