Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Welterusten!

Ik heb je geantwoord.
Ik wil jou ook pben eenhoorn, maar volgens mij heb ik hem naar mijzelf gestuurd.
@Meme, ik vind het wel knap hoor dat jij zoveel doet zonder je man! Fijn dat er schot in de zaak komt.

Fijn dat je man binnenkort weer even thuis is! En Sterkte met de hond!

@Suze, Oh dat is inderdaad wel spannend. Maar komt vast helemaal goed. Ze hebben weinig nodig he in het begin!

Haha grappig he dat bewegen? Hier stopt die er ook vaak mee als mijn vriend zijn hand er op legt.

@Thisisit, ohja dat is waar.. je zat in het gips! Fijn dat het er nu af is. Eind mei is te overzien toch voor de verbouwing? Wel wat leuks om naar uit te kijken. Nouja het eindresultaat.

@Deadpool, ahhhhh wat een verhaal. Die hormonen he... maaaaaaar een mooi verhaal om later te vertellen! Komt er een nieuwe auto voor in de plaats?

@Eenhoornn, het is voor de meeste spannend zo'n zwangerschap, maar ik kan mij haast niet voorstellen hoe deze weken voor jou moeten zijn. Fijn dat alles goed gaat. Ik vond het tijdens de 20 weken echo ook heel mooi om dat gezichtje zo te zien. Heel bijzonder.

Ik ben trouwens in voor zo'n fb groepje dus ik stuur zo even mijn naam.

@Crazycat, haha erg he die hormonen? Voedsel is hier ook vaak reden tot bewegen. Hij trapte laatst tegen mijn baarmoedermond aan, nouja dat idee had ik in ieder geval. Dat was echt heel naar. Toen vond ik het schoppen even niet leuk. Of misschien zijn hoofd? Want ik heb op de echo al gezien dat het niet altijd de voetjes zijn!

Ik ben overigens nu gerustgesteld hoor. Maar vind het wel een beetje een blunder eigenlijk. Ik vind buikje en maagje 2 verschillende dingen. Maar dat kan aan mij liggen.

Wij hebben afgelopen weken foto's gemaakt van mijn buik en ik heb er van de week een collega van gemaakt en wat je duidelijk ziet is dat hij vorige week dwars en lager lag, en nu wat hoger probeert te komen. Echt leuk om dat verschil te zien.

Alleen dat voel ik dus ook.. Hele strakke buik, met name 's nachts en voel hem dan ook 1 cm oid boven mijn navel schoppen. Dus hij zal zijn ruimte daar wel aan het opeisen zijn?? Heel naar en de nachten zijn niet zo comfortabel nu.. Maar vorige keren met bandenpijn hield dat ook een paar dagen aan en daarna opeens weer een explosieve groei van mijn buik en de pijn weer weg.. Dus zo'n scenario zal het wel weer zijn.
De groep op FB is aangemaakt en heet (hoe toepasselijk ) augustus/september 2016.

Meme, Thisisit en Cillr heb ik al toe kunnen voegen.

Deadpool en Fitzgerald heb ik een bericht gestuurd.

Kunnen we tzt ook wat foto's delen, zoals van het kamertje, de buiken en natuurlijk de baby's.
Eenhoorn, ik heb je ook ge-PBt. Spannend Facebook, haha. Maar wel gezellig hoor!

Ja bij jou is het een ander verhaal natuurlijk... dan zou het bij ons ook anders gaan hoor!

Poeh, ik kan me niet voorstellen hoe angstig jij moet zijn.. Ik vind je super dapper. En ook goed dat je er af en toe op uit gaat met man en dochter, dat moet wel fijn voor je zijn. In ieder geval super dat de controles steeds zo goed zijn! Je bent al ruim over de helft!!!

Wbt het kamertje: Ik vind het ook wel een klein beetje spannend maar probeer het wel los te laten.

Ik ga de verbouwing zelf niet doen en als ik mijn man ga opjagen... ja daar wordt niemand vrolijk van.

Dus ik probeer te relaxen en erop te vertrouwen dat het goed komt. Uiteindelijk komt het altijd goed.

ondertussen ben ik bezig met het opknappen van de tweedehands meubels. Heb k nog het idee dat er iets gebeurt

Fitz, leuk hoor buikfoto's. Wij doen dat al vanaf week 4. Ik heb dan een bh en een broekje aan. Maar mijn zusje vroeg laatst om foto's met een jurkje/shirtje zodat ze het ook aan anderen kan laten zien. Blijkbaar vragen haar vriendinnen er ook wel eens om. Daar had ik niet bij nagedacht Vanaf nu maar doen

Vervelend dat je soms slecht slaapt, kleine druktemaker.

Crazycat, vervelend dat je je soms zo eenzaam voelt. het is ook allemaal wat he? Ik vind het maar een hele verandering hoor, zo'n kleine op komst.

Ik heb verder ook geen tips ofzo alleen een ik heb dat vooral de eerste weken gehad. iedereen was blij en enthousiast en ik wilde nergens over nadenken.. zo bang dat het alsnog mis zou gaan. Ik ben veel thuis gebleven onder een dekentje met een stuk chocola

Die dromen: vervelend! dan word je zo rot wakker. Gekke hormonen..

Thisisit: jij zit voorlopig nog wel even in de troep dan. Agh, uiteindelijk is het het zo waard! Lekker hoor, een frisse start. Help je zelf ook mee of heb jij meer een 'ondersteunende rol'?

Meme, spannend woensdag! Hopelijk knapt je hond snel op.

Deadpool, die auto, mahaha. lekker bezig
Dag dames, van mijn kant even wat stiller door persoonlijke omstandigheden (niks babygerelateerd) en omdat ik vakantie heb. Maar ik las dat er een FB-groep komt. Aangezien ik dat niet zo'n fijn idee vind en ik gok dat als de groep eenmaal loop het hier stil(ler) wordt, is het misschien wel 1 van de laatste keren dat ik jullie verhalen hier lees? Dan wil ik in ieder geval iedereen een heel fijne zwangerschap toewensen!!
Eenhoornn, ik heb niks ontvangen? Ik heb jou wel vanmorgen een berichtje gestuurd.

Bubje, dat zou jammer zijn. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat het hier compleet stil valt hoor, maar meer voor degene die het ook leuk vinden om foto's oid te delen, is facebook net een wat beter platform dan het forum. Althans zo begreep ik het.

Ik zal hier dan dus ook blijven schrijven!

Hopelijk gaat het ondanks de persoonlijke omstandigheden verder goed met je.
Busje, wat mij betreft houden we hier ook niet op met schrijven hoor.

Dus blijf lekker meeschrijven.

Fitzgerald, ik kan jou niets als vriend uitnodigen. Ik denk omdat we geen gezamenlijke vrienden hebben?! De optie staat er gewoon niet.

Dus ik heb je via FB een bericht gestuurd met mijn echte naam zodat jij mij een vriendschapverzoek kan sturen.
Ah ik dacht hier op het forum! Ik bedacht mij inderdaad dat ik die optie geloof ik niet open had staan!
Hooi dames ! Zie dat t goed gaat met jullie. Gelukkig maar.

Hier even geschrokken een berekening gemaakt van alle spullen die we gekocht hebben: €3000!! En ben nog niet eens klaar ...

Oei! Hoeveel zijn jullie kwijt ?
Dat gaat er bij ons nog dik over psycho....

Ik vind dit forum echt waardeloos werken dus ik vind fb wel echt een verademing.
Ik wil het niet weten Psycho... Maar daar gaan we ook wel overheen. Ondanks dat ik de dure spullen in de aanbieding koop en dan ook nog een deel tweede hands, is het een dure hobby haha.

Dit weekend is m'n zusje hier. Heerlijk, wordt er weer voor mij gekookt s avonds
@Eenhoorn! Ook ik heb mijn naam naar je doorgestuurd via PB. :-)
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
Aaah nou dan moet ik t maar gewoon accepteren hahahah
Hier zitten wij denk ik rond de 550/600?? Hebben wel al erg veel. Ook veel dingen kunnen overnemen van mijn zus en veel via MP. Alleen het bedje is nieuw. Kinderwagen ook tweedehands.

Kon het niet over m'n hart verkrijgen om zoveel nieuw te kopen als er zoveel moois tweedehands te krijgen is. En dan dus de mazzel van de spullen die wij niet hoeven aan te schaffen (wipstoeltje, tripp trapp, badje, commode enz).

Daarnaast wonen wij nu nog niet zo groot dus komt hij bij ons op de kamer te liggen, hebben een kast als roomdivider. Misschien scheelt dat ook?
Fijn dat er hier nog door gekletst wordt! Gezellig. :D

Ik heb echt geen idee hoeveel geld wij tot nu toe hebben uitgegeven, maar nog niet zo heel veel geloof ik. We krijgen ook veel dure spullen van mensen (maxi cosi, babykamer, wandelwagen, autostoel). Tot nu toe voornamelijk dingen gekocht zoals kleding, kruiken, etc. Ik gok dat we nu rond de 300-400 euro zitten dan.
Wij hebben het geluk dat wij bijna alles al hebben. Mijn dochter is net 2 dus alle spullen worden gewoon doorgeschoven aangezien nummer 2 ook een meisje is! Ideaal, haha! We hebben alleen een nieuwe kinderwagen gekocht want de vorige hadden we al weggedaan.. Denk dat wij nu voor de baby aan de 800-900 euro zitten. En natuurlijk komen er nieuwe dingen bij. Kleding, boxkleed, draagdoek, dus wij zijn er ook nog niet. Wij zijn nu meer kwijt geweest aan de nieuwe kamer van onze dochter. Gelukkig is die helemaal af en kunnen we nu alle andere spullen voor de baby kopen!
Dat is ook fijn! Dan heb je al heel veel in huis. :-)
Ah Cillr, dat scheelt! Toch anders met een tweede, al komt er alsnog een hoop bij kijken.

Ik heb tot nu toe nog niet gek veel uit gegeven. We hebben grote dingen (ledikant, wieg, box) allemaal gekregen.

Ik heb alleen een kinderwagen gekocht op MP van 150€, hier zat alles bij, ook een maxicosi. Verder heb ik denk 50€ uit gegeven aan wat kleding, een commode (zelf opknappen) en een badje. Maar wij moeten nog verbouwen dus dat gaat nog wel oplopen... De grote kosten komen dus nog.
Ik ga echt nog wel lezen hier en updates geven alleen even niet zo actief omdat ik het gewoon heel druk heb met stiefzoon en dingen regelen. Dus inderdaad laten we dit topic niet doodbloeden.

Qua uitgaven zit ik nu rond de 400 euro maar we moeten nog een maxicosi met onderstel omdat ik de grote vintage kinderwagen zeer slecht in de auto kan vervoeren. Maar het gaat nog wel oplopen want de baby kamer moet nog behangen en geschilderd worden. En heb al wel wat kleertjes maar zal toch nog wel wat bij moeten halen. Box , ledikantje, wiegje en commode hebben we ook al. Badje ook al. Dus het valt tot nu toe mee maar goed we hebben ook weinig geld dus proberen alles zo goedkoop en creatief mogelijk bij elkaar te regelen.
Erg veel last van (een lage) rugpijn de laatste dagen, zijn er hier meiden die dat ook hebben en hebben jullie misschien tips voor wat helpt?
Niet echt last van, alleen als ik verkeerd zit (geen goede houding of slechte stoel). En soms weet ik 's avonds echt niet meer hoe ik met zitten/liggen/hangen maar dit komt meer door bandenpijn.

Geen idee. Heb je het als je lang hebt gezeten of sowieso? Anders af en toe even benen strekken en wandelen?
Ook niet echt last van. Hier gaat het verbazingwekkend goed sinds ik de 20 weken voorbij ben. Al heb ik wel moeite soms met mijn bed uit komen en dan moet mijn man me duwen alsof ik een soort walvis ben die naar zee moet
quote:Deadpool schreef op 03 mei 2016 @ 13:24:

Ook niet echt last van. Hier gaat het verbazingwekkend goed sinds ik de 20 weken voorbij ben. Al heb ik wel moeite soms met mijn bed uit komen en dan moet mijn man me duwen alsof ik een soort walvis ben die naar zee moet Mwhahaha herkenbaar.. Zo blij dat ik niet de enige ben. Gewoon "even omhoog komen" zit er al een poosje nirt meer in. Ik rol nu een soort van het bed uit, haha!
Ik rol eerst op mijn zij en laat hem dan duwen. We hebben M line traagschuim matrassen en ja.. nu snap ik waar dat TRAAG vandaan komt. Voel me net een ouwe opoe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven