Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
maandag 29 augustus 2016 om 08:38
Spannend Deadpool, heel veel succes!!
Nogmaals gefeliciteerd Suze, en inderdaad wat een mini!
Leuk om van je te horen Meme. Hopelijk zal het drinken steeds beter gaan, maar niet meer afvallen klinkt al erg goed toch?
Ik ben ook benieuwd hoe het met Crazycat is, al een tijdje niks gehoord toch?
Hier alles rustig. Woensdag ook pas UD.
Nogmaals gefeliciteerd Suze, en inderdaad wat een mini!
Leuk om van je te horen Meme. Hopelijk zal het drinken steeds beter gaan, maar niet meer afvallen klinkt al erg goed toch?
Ik ben ook benieuwd hoe het met Crazycat is, al een tijdje niks gehoord toch?
Hier alles rustig. Woensdag ook pas UD.
maandag 29 augustus 2016 om 16:58
maandag 29 augustus 2016 om 17:22
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat Deadpool. Ik hoop dat je snel je dochter in je armen kan vasthouden.
Begrijpelijk Bubje, ik vind ook niet iedere dag leuk meer. Heb je genoeg afleiding?
Wel vind ik gek genoeg nog steeds de tijd snel voorbij gaan en vind ik 2 weken nog te overzien.
Vandaag ook controle gehad en besproken hoe en wat. Ik mag zelf kiezen of ik ingeleid wil worden met 41 of 42 weken. Ik heb gekozen voor 42 weken, maar mag er altijd op terugkomen. Vanaf 41 weken sowieso om de dag controle in het ziekenhuis en met 40.5 wordt ik gestript. Dus precies over 1 week
Mits hij zich niet eerder laat zien natuurlijk. Ik vind het fijn en geruststellend dat dit nu al besproken is en niet pas na mijn UD.
Begrijpelijk Bubje, ik vind ook niet iedere dag leuk meer. Heb je genoeg afleiding?
Wel vind ik gek genoeg nog steeds de tijd snel voorbij gaan en vind ik 2 weken nog te overzien.
Vandaag ook controle gehad en besproken hoe en wat. Ik mag zelf kiezen of ik ingeleid wil worden met 41 of 42 weken. Ik heb gekozen voor 42 weken, maar mag er altijd op terugkomen. Vanaf 41 weken sowieso om de dag controle in het ziekenhuis en met 40.5 wordt ik gestript. Dus precies over 1 week
Mits hij zich niet eerder laat zien natuurlijk. Ik vind het fijn en geruststellend dat dit nu al besproken is en niet pas na mijn UD.
maandag 29 augustus 2016 om 23:33
@meme.. Ik had toevallig precies hetzelfde met ons kleine meisje, daar hebben ze toen ook het tongriempje van losgeknipt!
@deadpool.. Veel succes, hopelijk ben je nu al bezig met bevallen!
Heel even iets persoonlijks, is het normaal dat je na de bevalling een andere vagina krijgt? Klinkt raar maar het ziet er allemaal geheel anders uit daar beneden!
@deadpool.. Veel succes, hopelijk ben je nu al bezig met bevallen!
Heel even iets persoonlijks, is het normaal dat je na de bevalling een andere vagina krijgt? Klinkt raar maar het ziet er allemaal geheel anders uit daar beneden!
dinsdag 30 augustus 2016 om 04:02
Super deadpool!! Is ook nog mooi snel gegaan dan.
Doe heerlijk rustig aan en geniet van deze mooie momenten. Ik vond die eerste nacht iets magisch hebben. Het besef dat dat humpie van jou is en jij dat klusje even geklaard had. En dat in alle stilte mogen bewonderen in de nacht.
Je hebt het toch maar mooi even geflikt!
Doe heerlijk rustig aan en geniet van deze mooie momenten. Ik vond die eerste nacht iets magisch hebben. Het besef dat dat humpie van jou is en jij dat klusje even geklaard had. En dat in alle stilte mogen bewonderen in de nacht.
Je hebt het toch maar mooi even geflikt!
dinsdag 30 augustus 2016 om 05:30
Nou dat was nog lachen. De vk zei toen ik mocht persen dat het rustig nog een uur tot twee uur kon duren. Toen dacht ik 'wat??? Nóg een uur??' En toen heb ik op de momenten dat het mocht echt geperst alsof mn leven er vanaf hing. 20 min later had ik haar in mijn armen. Ik ben er nog flabbergasted van.
dinsdag 30 augustus 2016 om 08:21
Gisteravond had ik flinke steken in m'n onderkantje en leek de baby ook anders te liggen. Misschien dat het indalen is geweest. Nu lijkt ze trouwens weer te liggen als altijd dus misschien was het niks. Straks controle bij de VK, dan horen we het vanzelf. De baby heeft in ieder geval nog geen haast.
dinsdag 30 augustus 2016 om 14:11
Afgelopen zaterdagavond zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtige dochter! Alles gaat goed met ons, dus nu flink genieten
Vrijdagochtend verloor ik vruchtwater (hoge vliesscheur) maar verder gebeurde er niets. Na 24 uur wordt je dan overgedragen naar het ziekenhuis vanwege mogelijk infectiegevaar (voor moeder en kind). Zaterdagochtend onderzoek in het ziekenhuis (oa hartfilmpje), maar verder nog geen weeën oid. Planning was om zondagmorgen om 7.30u te worden ingeleid...
Maar zaterdagavond vanaf 19.00u weeën en brak het vruchtwater volledig...om 22.00u aangekomen in het ziekenhuis en om 23.10u lag ze op mijn buik!
Wel moesten we vanwege het mogelijke infectiegevaar 24 uur in het ziekenhuis blijven, maar daar is heel erg goed voor ons gezorgd!
En nu heerlijk thuis!!!!
Vrijdagochtend verloor ik vruchtwater (hoge vliesscheur) maar verder gebeurde er niets. Na 24 uur wordt je dan overgedragen naar het ziekenhuis vanwege mogelijk infectiegevaar (voor moeder en kind). Zaterdagochtend onderzoek in het ziekenhuis (oa hartfilmpje), maar verder nog geen weeën oid. Planning was om zondagmorgen om 7.30u te worden ingeleid...
Maar zaterdagavond vanaf 19.00u weeën en brak het vruchtwater volledig...om 22.00u aangekomen in het ziekenhuis en om 23.10u lag ze op mijn buik!
Wel moesten we vanwege het mogelijke infectiegevaar 24 uur in het ziekenhuis blijven, maar daar is heel erg goed voor ons gezorgd!
En nu heerlijk thuis!!!!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:15
Gefeliciteerd deadpool en zjuulz!!
Nu lekker gaan genieten van de kleine meisjes.
@meme, ben idd benieuwd wat de VK heb gezegd.. Ik kwam er pas 3 weken later achter, toen heb ik pas echt effe goed durven te kijken.. Bij mij is het zegmaar gekrompen allemaal lijkt het wel (sorry voor details) maar vind hier niks over op internet wel dat het daar beneden kan gaan hangen ofzoiets..
Nu lekker gaan genieten van de kleine meisjes.
@meme, ben idd benieuwd wat de VK heb gezegd.. Ik kwam er pas 3 weken later achter, toen heb ik pas echt effe goed durven te kijken.. Bij mij is het zegmaar gekrompen allemaal lijkt het wel (sorry voor details) maar vind hier niks over op internet wel dat het daar beneden kan gaan hangen ofzoiets..
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:40
Vanmiddag weer controle gehad bij de VK. De baby lag eigenlijk helemaal ingedaald nu, maar lag nog niet helemaal vast dus als mijn vliezen breken dan moet ik nog bellen als het er echt met plassen uit blijft komen. Verder alles weer netjes en we hebben het ook even gehad over wat ze doen als ik overtijd ga. Fijn om die informatie alvast te hebben.
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:54
Gefeliciteerd zjuulz!!! Lekker genieten nu!
Fijn Bubje dat ze nog steeds netjes ligt! Maar je hoeft nu niet meer direct te gaan liggen enzo?
Marie, de controle was hier goed. Ik heb even gekeken en voor zover ik me kon herinneren zag het er inderdaad ongeveer hetzelfde uit.
Wel nog iets uitgerekt zeg maar, maar volgens de vk had het even tijd nodig voordat dat weer helemaal goed was.
Als je het niet vertrouwt kan je altijd de HA even bellen om even af te stellen.
Fijn Bubje dat ze nog steeds netjes ligt! Maar je hoeft nu niet meer direct te gaan liggen enzo?
Marie, de controle was hier goed. Ik heb even gekeken en voor zover ik me kon herinneren zag het er inderdaad ongeveer hetzelfde uit.
Als je het niet vertrouwt kan je altijd de HA even bellen om even af te stellen.