Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
En qua warmte ik lig al de hele dag op bed aan de schaduwkant van het huis samen met mijn katten die dat ook wel prima plan vinden.
quote:Deadpool schreef op 24 augustus 2016 @ 13:57:

Nou hier gebeurt nog niks. Gister bij toucheren zat alles nog potdicht. Ik krijg maandag een ballon. Dan ben ik 41+1Ook niets verstreken/verweekt?
Nog weinig vooruitgang hier dus. Wat een geduld moeten we hebben he?

Ik had vanochtend wat bruine afscheiding (sorry voor de details). Leek een beetje oud bloed ofzo... VK gebeld en ze zei dat het nog niet zoveel hoeft te betekenen, wellicht wat slijmverlies. Ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind hoor, haha. zal er iets gaan gebeuren? Het kan ook zomaar nog 2 weken duren..
Ik verlies helaas niets. Zou al blij zijn met wat bruine afscheiding haha.
quote:PSYCH0 schreef op 24 augustus 2016 @ 14:11:

[...]

Ook niets verstreken/verweekt?Nee ze voelde echt nog een tuutje aan de baarmoeder.
Jammer deadpool. Had je niet al een afspraak gemaakt over het inleiden?
Nee maandag ballon. Eerst zeiden ze 'we laten je niet langer dan 41 wk doorlopen' maar nu is dat ineens 'we leiden pas in vanaf 41 wk' en ik ben zogenaamd degene die het verkeerd heeft begrepen
Dus als ik maandag ballon krijg dan wordt t pas rond 41+3 dat er iets gaat gebeuren.
Ja doei! Echt ik word gek om na 40 weken door te lopen ik snap echt wel dat je t ook zat bent.
Fijn dat ze zo lekker op 1 lijn zitten Deadpool.. Prutsers.

Pff ik was net bij de kapper niet echt op m'n gemak hoor... Bang dat ik een plas vruchtwater achter zou laten ofzo

De volgende keer het bezoek maar iets eerder plannen. Ben wel droog gebleven haha. Bruinverlies houdt een beetje aan, niet echt noemenswaardig.
Hier gebeurt ook helemaal niks, maar dat heb ik ook met baby afgesproken ( ). Veel te warm om nu te bevallen of in een kraambed te liggen. Ik hoop nog steeds op 2, 3 of 4 september, maar ik ga nergens van uit natuurlijk.

's Avonds heb ik wel soms het idee dat m'n buik wat gevoeliger is, maar niet zo erg dat ik zeker weet dat het m'n baarmoeder is.

Overtijd gaan lijkt me echt verschrikkelijk... Zeker als ze je dan ook nog andere dingen beloofd hebben en dat niet nakomen, je stelt je er toch op in.
Yup en dan nog de suiker dus ik heb horror visioenen van een 10 ponder nu. Maar goed verstand op 0 en hopen dat het snel maandag is.
Of dat ze gewoon nog 'even' uit zichzelf komt!
Jeetje deadpool wat een gedoe steeds... Hopelijk komt ze toch eerder, uit zichzelf.

Hier alles nog rustig. Blijf ook zoveel mogelijk binnen overdag, maar zit nu heerlijk in de schaduw buiten met mijn (opgezwolle) voeten in een bak water ????

Maandag weer naar de verloskundige en als ik wil en het is mogelijk gaan ze me strippen.... Ondertussen wacht ik geduldig af.
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Nou hier is in de tussentijd wel het eea gebeurd

Dinsdagavond is onze dochter geboren!

Maandag had ik, wat achter af bleek een mega kramp/wee in de baarmoeder. Duurde 25 min en ik kon echt niks meer. Zo overweldigend. Maar goed dat zakte af en had zon twee keer pee uur maandag wat gekramp onderin, maar niks zette door. In de nacht zakte her helemaal weg.

Dinsdag ochtend lekker gedoucht en ontbeten en zat de krant te lezen en voelde iets lopen. Snel naar de wc, was dat helder bloed! Vk gebeld en moest naar het zkh meteen en oh ja neem voor de zekerheid je koffertje maar mee. Oeps,schrik haha

Ik werd gelijk gezien door de gyn en moest eerst een tijd aan de ctg. Daarna een echo en hij wilde wat inwendig onderzoek doen op z'n rare stoel. Eenmaal daar bleken de vliezen iets gebroken en er was gepoept in het vruchtwater.

Toen veranderende de gyn ook en zei je gaat vandaag bevallen. Oh ehm ja, slik. Dan is het moment opeens daar. Ik had amper een cm ontsluiting en op dat moment geen weeën. Dus ik ging aan het infuus. Om 12 uur lag ik dus op de verloskamer en dan gaat het snel. Je wordt overal op aangesloten en ze gaan op Zoek naar de juiste hoeveelheid weeenopwekkwrs. Dit resulteerde al vrij snel in regelmatige weeën. Om de twee minuten en eindigde in een weeenstorm met rug, buik en beenweeen. Hierop de dosering weer iets terug. Toen had ik ook 4 cm ontsluiting en konden ze zon draadje plaatsen zodat d'r ctg er af kon en ik iets mobieler was. Maar gebruik van gemaakt en gaan douchen. Daarna op de skippybal de avond doorgebracht. Het was goed concentreren en puffen met elke twee min sterker wordende weeën. Maar te doen, totdat ik persdrang kreeg. Inmiddels overgenomen door de vk van het zkh. En ik had nog maar 8 cm, dus mocht niet persen. Echt killing. Manlief en de verpleegster hebben me we in 1,5 uur doorgesleept. En town mocht ik windelijk persen! Een verademing haha. Dat hing heel goed en met een uur was ze er.

Hier bijna een 10 ponder (4600 gram) en het is te doen deadpool! Enige wat echt gemeen was is dat de schouders wat meegwdraaid moesten worden in het bekken. Maar toen dat klaar was, was ze ook geboren!

Ze is dus een flinke meid en moest voldoende drinken om de bloedsuikerspiegel op peil te houden. Ze kreeg naast de bv dus een cupje fb erbij. In het zkh ging dit goed, maar rond het middaguur waren we thuis en kreeg ze steeds meer last van krampjes, boertjes etc.

Ze heeft de hele avond lopen spoken en had gewoon echt last. Vanmiddag slecht aan de borst willen drinken en dan heel gefrustreerd raken. Maar ze slaapt nu eindelijk op mijn schouder, bij plat leggen gaat ze meteen weer huilen.

De laatste bb ging heel goed, misschien snapt Ze t beter

Verder doet ze het heel goed! En we zijn zo trots op d'r.

Bevalling is mij uiteindelijk mee gevallen. Ze waten oprecht allemaal zo aardig en meegaant. Echt deadpool, ik hoop dat je ook zon team krijgt!

En dames jullie succes nog even met het wachten op jullie mooie kindjes met dit warme

weer'!
Gefeliciteerd met jullie dochter Meme!
Gefeliciteerd Meme! Geniet van jullie meisje!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Gefeliciteerd Meme! Geniet ervan!
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
Ja nog een baby!

Gefeliciteerd Meme!
O meme wat geweldig! Gefeliciteerd en geniet met z'n drietjes.
Wauw, Meme, gefeliciteerd! En wat leuk dat je meteen je verhaal deelt, heb het graag gelezen. Het lijkt me ook heel apart als ze je dan vertellen dat je 'vandaag gaat bevallen'. Indrukwekkend!
Van harte gefeliciteerd, fijn dat het

allemaal zo goed is gegaan. Hoelang heb je uiteindelijk er over gedaan?
Ja je moet wat als de kleine allerlei krampjes en geborrel in de buik heeft en alleen wil slapen op een schouder

We hebben dus afgewisseld wie er schouderdienst en slaapdienst had vannacht. Als ze dan eenmaal rustig is en slaapt dan houd je een hand over.

Beetje onrustige nacht gehad met z'n drietjes thuis en de buurt weet in ieder geval dat er een kleine schreeuwert is haha. Maar we boekten vooruitgang gedurende de nacht.

Ik heb vanaf het moment dat het infuus er aan ging tot geboorte bijna 10'uur over gedaan. Maar had dus ook bijna geen ontsluiting bij het begin. Maar die tijd is me eigenlijk voorbij gevlogen. Gek he?
Oh jaloers meme! Je bent er lekker vanaf.
Fijn hoor, ik vond de tijd idd ook erg snel gaan ondanks alle pijn. En vooral na dr ruggenprik mocht het van mij wel iets rustiger haha! Geniet lekker van jullie dochtertje, en vooral van de kraamweek. Hopelijk heb je niet al te veel na pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven