Uitgerekend eind december/begin januari

29-04-2015 11:02 589 berichten
Zwanger? En eind december/begin januari uitgerekend? Schrijf dan gezellig mee

NaamLeeftijdHoeveelste kindUitgerekende datumBijzonderhedenGeslacht Sasje1977371e12 januariwitteparel251e4 januari28 augustus controleJongenEvi271e28 decemberJongenpopje_86281eMeisjeSyllie_87281e31 december/1 januari bevallen! JongenN89261e1 januariJongenAbbyscutio251e27 december20 augustus 20 weken echoRenske023241e2 januariJongenSuperDolly251e14 januari28 augustus 20 weken echoJongenwannaplay291e15 januaridazed_and_confused271e6 januarimiepfiep15281e15 januariPinkTooth301e10 januariloudema301e8 januariCactuar291e29 decemberTweeling! Meisje + Meisje Marriebaas271e21 januari8 september 20 weken echo geahdJongenNordic341e2 januari verrassing Han19872810 januari28 augustus 20 weken echoLoeloelola331e31 decemberJongenHelena84311e28 december MeisjeBianca A351e15 januariJongen

Naam: overachtmaanduitgerekend

Ww: zwanger
Wij ook over een week de eerste echo! Dan 7 weken zwanger. Ben zo benieuwd!
Ik zie dat wij m op dezelfde dag hebben, wat leuk!

Ik ben dan met de afspraak als het goed is 8 weken en 4 dagen. Vind het ook erg spannend! Hoe voel jij je?
Alle reacties Link kopieren
Veel geschreven zeg! Leuk!!!

Ten eerste een hele dikke knuffel aan Sinne! Wees maar extra lief voor jezelf.

@tijdelijk contract

Ik heb het gister aan mijn leidinggevende verteld. Ik heb ook nog een tijdelijk contract maar ik kan twee weken niet het werk doen wat ik normaal doe. Ik heb een fysiek zware functie. Er werd heel positief gereageerd. Ik begon over mijn contract en haar reactie was dat ik mij daar compleet geen zorgen over hoef te maken. Ik ben een goede kracht en die 4 maanden dat ik verlof heb is wel overheen te komen. Dit lucht wel erg op hoor! De rest van mijn collega's weten, op één na, van niets. Samen met mijn leidinggevende heb ik een smoesje verzonnen waarom ik alternatief werk moet doen.

@N89: wat fijn van de reacties. Heb je het op een speciale manier verteld (of heb ik er overheen gelezen)

@vertellen aan anderen: wachten jullie op een goede echo om het te vertellen (degene waarvan ik het niet kan lezen). En hebben jullie al bedacht hoe jullie dit gaan doen? Ik zit op youtube te zoeken en ik moet enorm lachen om bepaalde reacties https://www.youtube.com/watch?v=cPFtchZzYeU vooral bij de eerste rollen de tranen over mijn wangen. Ik zie mijn schoonmoeder zo voor mij!

Het ligt echt steeds op het puntje van mijn tong om het te vertellen en volgens mij heb ik mij gister bij mijn schoonzusje versproken maar gelukkig ging het gesprek snel de andere kant op.

@klachten: ik heb nergens meer last van. Ik denk af en toe mijn borsten nog te voelen maar ik zit er ook constant aan dus misschien heb ik ze zelf wel beurs gemaakt. Wel moe, moe, moe. Het bloedverlies is gestopt.

Zojuist een test gedaan en dit was een knaller!! Nu weet ik dat dit niet altijd zegt dat het goed zit maar het geeft wel een beetje hoop!
@ witteparel Ik voel me prima. Alleen moe en zere borsten, verder niets Hoop dat de misselijkheid me bespaard blijft! (Klopt af)

Jij?
Mijn borsten doen ook echt pijn en dan vooral mijn tepels kan bijna niet eens meer op mijn buik slapen. En ik heb laat van puistjes, vreselijk
Heel veel sterkte sinnestriel!

Heb al een tijd niet geschreven. Probeer wel mee te lezen, maar ben echt te moe om te reageren

Klachten vallen opzich nog wel mee. Af en toe wat misselijk, vooral moe en opgezette buik.

Wij hebben het al snel aan onze beide ouders verteld. Afgelopen week ook aan broer en schoonzussen. De rest wachten we mee tot na de echo(= pas met 11+4).
Jaa we hadden een super leuke foto gemaakt en deze af laten drukken op canvas.. Super leuke reacties

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo ontzettend moe is voor de rest hie rook geen kwaaltjes glkkg

Jaa en die puistjes herken ik helaas ook

Aaah nu is t aftelle begonnen tot donderdag
Wat een leuke reacties zeg. Wij gaan t dit weekend vertellen aan ouders en broer en zus. Gaan weekend weg en het lukt me echt niet om dit een heel weekend voor me te houden. Wel super veel zin in.

Qua klachten alleen de borsten eigenlijk verder niet. En juist na het stoppen met de pil puistjes die nu weer verdwenen zijn.

12 juni echo. Dat duurt nog lang! Ben dan ong 9.5 weken en volgens de assistente was het eigenlijk te vroeg? Maar ivm mn werk kon het niet anders en wil natuurlijk ook geen 2 weken langer wachten.

Succes allemaal met de 'klachtjes' en met het wachten!
Hoi meiden

Ik meld mij af voor dit forum.

Gisteravond heb ik erg veel bloed verloren met een mega stolsel. Het is dus helemaal foute boel.

Ik heb geen buikpijn dus ik ga zo naar de dokter om te kijken of alles weg is.

Ik wens iedereen een hele fijne en mooie zwangerschap toe.

-x-
Jeetje Loudema, wat heftig.. Heel veel sterkte!
Ik snap het niet meer. Net ben ik bij de gyn geweest. Helemaal voorbereid op slecht nieuws. Het was namelijk echt heel veel bloed.

Het duurde in mijn ogen wel minuten voordat ze iets zei tijdens de echo.

En toen zei ze: jullie gaan het niet geloven maar er is nog een intacte zwangerschap! Inclusief mooi kloppend hartje!!! Het had de perfecte lengte voor de diur vd zwangerschap. Dit kan n vesprongen ader in de baarmoeder zijn, een beginnende miskraam of een tweeling waarvan er eentje het niet heeft overleefd. Dat laatste komt in de familie voor.

Er zit nog wel n bloeding in mn baarmoeder dus we zijn nog niet uit t gevaar. We moeten dus over twee weken terug komen.
Jeetje loudema wat spannend! Ik duim voor jullie!
Sinnestiel, wat verdrietig..

Loudema, wat fijn dat er zo goed wordt gereageerd op je werk! En wat spannend.hopelijk is dit een plakker!

Mijn contract verloopt pas februari volgend jaar, dus hoe dat gaat weet ik nog niet. Vanwege agressie op mijn werk ga ik t wel op tijd vertellen, zodra we in de safezone zitten denk ik. Ook voor mijn eigen gemoedsrust.

Hier zo weinig klachten dat ik bijna vergeet zwanger te zijn. Maar dan weer super moe mn nagels groeien ontzettend hard en mn borsten ook. Ze doen gelukkig geen pijn, maar moet wel op zoek naar een nieuwe bh.
Jeetje loudema wat spannend zeg...

Wel mooi nieuws dat het intact en goed is!! Duim voor je dat t goed blijft gaan!

Hier contact gehad met moeders voor moeders en er komt vrijdagmiddag iemand langs.

Verder vandaag beetje een off day...

Ben erg moe en voel me niet zo fit.. Alsof ik helemaal op ben....

Gelukkig was ik vrij dus heb lekker liggen relaxen en slapen..
Hoop dat alles goed gaat loudema.

Hier sinds gisteren last van misselijkheid. Heb wel gewoon honger, dus ik eet goed. Werk is zwaar, ben zo moe. En dan moet ik ook nog afstuderen.....

Gelukkig bijna zomervakantie, dan 6 weken uitrusten
Jeetje wat spannend loudema. Hopen dat alles goed blijft gaan !!

Ik heb een vast contract dus qua werk zit ik gelukkig safe.Als de kleine er is wil ik graag minder gaan werken.

Hoe gaan jullie dat doen ?

Loop nu voor de buikpijnen bij de internist. Alle ernstige dingen zijn zo goed als uitgesloten dus dat is wel een opluchting. De pijn is ook afgenomen . Zaterdag ga ik een weekje naar Texel even uitwaaien en relaxen.
carpe diem
Ik breek even in, gefeliciteerd allemaal! En voor degenen die vervelend nieuws te verwerken hebben gekregen heel veel sterkte.

Vorig jaar zat ik in hetzelfde schuitje, ik was begin januari uitgerekend, en nu ligt er een prachtige dochter in haar ledikantje te slapen Het is een fijne tijd om zwanger te zijn en ach, proosten op oudjaarsavond met jip en Janneke champagne heeft ook wat

Geniet van de zwangerschappen!
Wat spannend Loudema. Hopelijk verloopt alles toch goed!

Haha Sasje77 wij gaan dit weekend ook naar Texel. Grappig :-)
@sasje ik heb ook een vast contract en wil strx 3 dgn gaan werken werk er nu nog 5.

Jeeeej vanochtend echo gehad het hartje klopt zo mooi om te zien hihi wondertje is al 1,3 cm zo klein

Zijn nu waarschijnlijk 7 weken en 4 dgn en uitgerekende datum tot nu toe 3 jan.

Meteen naar de baby winkel gegaan en uitgezocht wat we willen zo leuk <3
Wat leuk N89!! Word t ineens echt he als je t echt gezien hebt

Ik heb een tijdelijk contract.. En moet er april 2016 weer uit.. Dus in m'n verlof lekker opzoek naar een nieuwe baan..

Merk nu wel ineens dat ik sneller moe ben.. En dat ik sneller trek heb maar ook sneller vol zit... Krijg m'n bord avondeten niet meer leeg.. Terwijl ik een hele

Grote eter ben haha..

Morgen komt er iemand langs van moeders voor moeders! Vind t wel bijzonder eraan mee te doen!
Ik heb een vast contract voor 32 uur per week. Zou graag 24 uur willen gaan werken na de bevalling, maar heb een dure hobby (eigen paard) die ik ook niet wil opgeven, dus is een kwestie van keuzes maken. Bovendien willen we het financieel ook niet zo krap hebben dat we op iedere cent moeten letten. En een dag minder werken betekent toch 400 euro per maand inleveren.. minder werken kan altijd nog

Vriend vaart week op week af en daar is niks aan te veranderen dus blijft zo ;)
Ik werk nu 32 uur en hoop straks 24 uur.

Leuk superdolly ik heb ook een eigen paard! Hoe lang ben je van plan om door te blijven rijden?
Super trouwens N89 dat jullie echo goed was! 💕
Loudema, wat spannend allemaal!

Sinne sterkte!

Evi wat mooi nieuws voor jullie!

Ik heb ook een tijdje niet meer gereageerd, Ben zo moe!

Het lukt me niet in de tabel te zetten, Ben 27, eerste echo is 8 juni, uitgerekend op 20-1-2016

Ik heb bijna nergens last van. Wel wat bruin slijm gehad, maar geen stolsels.

Nu vooral moe, en smorgens geen eetlust.

Mn vriend is overbezorgd en ik lijk wel nog onhandiger dan normaal

We gaan het de avond na de echo vertellen, alleen is het liegen niet heel goed gelukt... Wel tegen ouders en vrienden, alleen mn zwangere zusje prikte er zo doorheen haha, oeps! Wel Bijzonder om samen zwanger te zijn!

Leuk om al jullie reacties te lezen! Zo herkenbaar allemaal!

Ps ik werk 36 uur nu
Leuk Miep

Ik weet het nog niet, gewoon tot zo lang het goed voelt en m'n buik nog niet te veel in de weg zit

Gelukkig doe ik het samen met mijn zusje dus kan zij het rijden verder oppakken ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven