Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)

01-06-2017 19:31 1132 berichten
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven :cheer2:

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
stellarules
(32/26)
Tweede 28 januari Meisje! :love: 22 december bevallen! :heart:
Januari-2018
(22/27)
Eerste 25 januari Jongen! :love: 12 januari bevallen! :heart:
Sophie
(26/32)
Eerste 23 januari Meisje! :love: 22 januari bevallen! :heart:
Die-ene
(29/31)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 23 januari bevallen! :heart:
wahaki
(33/34)
Tweede 21 januari Jongen! :love: 24 januari bevallen! :heart:
Duikmuis87
(30/33)
Eerste 23 januari Jongen! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Huismussie
(33/35)
Tweede 23 januari Jongen! :love: 27 januari bevallen! :heart:
flower29
(33/39)
Tweede 22 januari Jongen! :love: 2 februari bevallen! :heart:
Bibi30
(?/?)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 6 februari bevallen! :heart:
Phlee87
(27/30)
Eerste 17 januari Jongen! :heart: :duckie:
sammie81
(36/33)
Eerste 31 januari Meisje! :heart: :duckie: IVF; mk dec '16
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn net bij de gynaecoloog geweest voor onze eerste echo. We zagen een prachtig kloppend hartje :heart: Ik word nu geschat op 6w2d dus iets minder lang zwanger dan ikzelf berekend had. We krijgen over 1,5 week weer een echo en als die goed is, mogen we door naar de VK.
Gefeliciteerd!

Ik heb zojuist een positie broek gekocht. Kan er niet meer onderuit en mn eigen kleding begon aardig te irriteren en daar werd ik erg chaggerijnig van :$
Ik wou het zo lang mogelijk uit stellen omdat het nog zo pril is, maar goed. Confort voorop nu!
Jaa wij hebben vanmorgen ook een kloppend hartje gezien :heart: zo mooi weer!

Ik heb ook veel last van een opgeblazen buik, vooral s avonds. Ik zit sneller vol en ben zelfs al afgevallen, maar dat komt vooral doordat ik niet meer snoep door de misselijkheid 😉 positiebroeken heb ik nog liggen en even gepast, wat zalig! Maar lijk daar gelijk 5 maanden zwanger in haha, dus nog even mee wachten en thuis lekker joggingbroek aan.
Gefeliciteerd Adaline en Huismussie! :cheer2:

Word je uitgerekende datum na de volgende echo vastgesteld/aangepast Adaline?

Lekker hoor Flower. Comfort voorop is een mooi motto!
Hallo lieve dames,

Ik was al lid van het vorige topic maar heb mezelf toen afgemeld omdat er bij de verloskundige een leeg vruchtzakje te zien was op mijn echo.
Ik had vandaag een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe nu verder te gaan (eventuele curettage) en toen was op de echo een heel mooi duidelijk kloppend hartje te zien! Mijn vriend en ik zijn zo blij nu!
Ik blijk7w1d te zijn dus de gynaecoloog vond het raar dat mijn verloskundige vorige week niks dacht te zien want het was overduidelijk op de echo!
Nu dus waarschijnlijk op zoek naar een andere verloskundige voor de rest van mijn zwangerschap omdat ik niet zo tevreden ben over mijn afgelopen :|
Bedankt voor de felicitaties dames. Uitgerekende datum zal waarschijnlijk volgende echo worden gegeven, dus nog anderhalve week wachten...

Huismussie, ook jij gefeliciteerd!

Januari, wat fijn dat er toch een hartje klopte vandaag, heel bijzonder! Logisch dat je voor een andere verloskundige kiest nu, zou ik ook doen.

Wat positiekleding betreft, het lijkt me zalig. Ik vind alles wat strak op mijn buik zit momenteel niet echt fijn. Maar ik ben maar een klein, mager ding, mijn eigen broeken passen meestal alleen goed met een riem, dus daar groei ik niet zo hard uit. Voorlopig denk ik dus dat ik het daar nog even mee
blijf doen, tot het echt oncomfortabel wordt.
Jeetje Januari wat een bericht! Maar van harte hoor. Wat zullen jullie even hebben moeten switchen. Supernieuws!
Gefeliciteerd Adaline, Huismussie en Januari :cheer:

Maar bizar zeg Januari.. Denk je dat t mis is en blijk je toch gewoon zwanger! Logisch dat je overstapt naar een andere verloskundige. Hoe gaat het met je? Kan je het wel bevatten nu?
Hoi Januari, wij hebben hetzelfde meegemaakt een paar jaar terug (met bloeding) en dat was echt vreselijk...maar nu loopt er een heel mooi mannetje rond :-) dus van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het lukt deze vervelende start snel te vergeten! En ja een andere verloskundige zou ik ook doen!
:cheer2:
Ja ik hoop ook dat we dit snel achter ons kunnen laten en lekker verder kunnen genieten van mijn zwangerschap :)

Zou iemand mij in de tabel kunnen zetten? Ik heb ingelogd op dat account maar ik snap niet goed hoe ik mijn gegevens in moet voeren

Ik ben dus Januari, 22/27, eerste kindje, 24 januari uitgerekend, 28/06 tweede echo en een hartje!
Oh, wat fijn Januari!! Dat is super nieuws!

Ik merk dat ik even in een onzeker dipje zit. Ik merk dat de miskraam van afgelopen januari nog vaak door mijn hoofd gaat. Daarom begin ik nu onzeker te worden. Tijd voor een positieve echo :-) Nog even een weekje wachten.
WAUWW! Super gaaf! Geniet ervan!
Wauww januari wat een verhaal! Wat blij voor je dat het toch in orde is. Extra genieten nu dus ff de tijd inhalen en heeel gauw overstappen van verloskundige.
Amber spannend nog een week! Kan me goed voorstellen dat je wat onzeker word. Nog ff volhouden succes
Ja we zijn druk aan het kijken naar een andere verloskundige en zit nu met de vraag te spelen of ik wel in dezelfde praktijk wil blijven met een andere vk of dat ik ook echt een heel andere praktijk wil. Ik denk op dit moment dat ik voor het eerste ga. Het was ook zo onverwachts om zon kloppend hartje te zien! Mijn vriend was zelfs gewoon aan het werk omdat we dit niet verwachtte... Mijn schoonmoeder was mee gegaan om me een beetje te steunen in het proces. En op het moment dat de gynaecoloog vertelde dat er een babytje met een kloppend hartje zat barstte we beiden in huilen uit. Wel gelijk naar hem toegereden en hem de echo fotos laten zien en ook hij was mega blij! We gaan nu proberen er zoveel mogelijk van te genieten :)
Jaaa vanavond een hartje gezien! Onwerkelijk allemaal, super leuk! 7wk6dgn dus 19 januari uitgerekend!
Pfff het zullen de hormonen wel zijn maar ik moet vet brullen om je verhaal januari! Wat een mooi, onverwacht nieuws! Geniet van dit leven in je.
Ik blijf het een wonder vinden, zwanger zijn.

Gefeliciteerd andere dames met mooie echo's vandaag! Fijn!
Hoera Phlee! Fijn om te zien he! :flirting:

Lastig Amber. Wel herkenbaar. Hopelijk geeft een goede echo volgende week jou wat meer vertrouwen.

Haha Wahaki mijn hormonen deden net zo. Tranen in mn ogen bij het lezen van het berichtje van Januari. Dat belooft wat :mrgreen:
Haha ik snap het wel hoor dames, voor mij waren de tranen er ook in veelvoud. Ik heb er ook steeds bij alles last van dat ik moet huilen, zullen inderdaad de hormonen wel zijn :D
Gefeliciteerd Adaline, Huismussie en Phlee! Wat een goede berichten allemaal!

Nena: moeilijk he? Zo'n echo waar je eigenlijk niks mee kan. Hopelijk geeft de volgende echo mooi nieuws!

En januari, wat bizar, maar wat een supernieuws!!
Snap wel dat je graag naar een andere verloskundige wil.

Amber: kan me voorstellen dat dat spannend is. Ik zal voor je duimen dat het snel volgende week is!
Dankjullie wel voor de lieve reacties. Ineens ben ik mega misselijk deze ochtend. In alle weken dat ik dus zwanger was ook niet gehad. Zou het psychologisch zijn nu ik weet dat er echt een levend kindje inzit?

Heb al drie keer boven de wc gehangen deze ochtend
@ Phlee wat fijn een kloppend hartje!

@ Januari hahaha jaaa zo herkenbaar.. ik ben sinds de echo ook misselijk. Gelukkig weet ik t wel binnen te houden, maar mn maag draait om als ik eten sta te maken. En andere momenten heb ik trek in de meest suffe dingen, zoals een bruine boterham met jonge kaas en sla :facepalm: of een boterham met aardbeien. En dan een half uur later ben ik weer hartstikke misselijk :mrgreen:

Mijn moeder wilde gister al een babypakje gaan kopen, maar ik durf dat nog niet hoor. Ben wel op internet aan het kijken naar leuke kinderwagens enzo.. maar alleen kijken dan he.. doen jullie dat ook?
@noor
Nou mijn moeder gaat wel helemaal los.
Mijn schoonouders komen morgen en dan gaan we het vertellen.
Ik heb dat zelf helemaal niet, zelfs niet kijken..
Ik heb er ook helemaal (nog) geen behoefte aan. Maar ik begrijp heel goed dat als je er heel bewust voor bent gegaan, dat je er dan wel anders in staat.
Ik ook nog niet hoor flower. Ik durf dat nog niet. Ondanks goed nieuws van de echo is het nog pril. Na 12 weken ga ik eens kijken naar leuke babyspulletjes.
Ik heb ook nog niet gekeken naar babyspullen. Heb al wel van schoonouders een paar sokjes gekregen, die konden zich niet meer inhouden. En van de verloskundige hebben we al een enorm pakket met reclame gekregen met een flesje, speentje etc. Maar dat gaat allemaal in een kast tot over een hele tijd. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven