Uitgerekend eind mei / begin juni 2016
woensdag 23 september 2015 om 17:05
NaamLeeftijdU.D. 1e/2e/ 3e kindje Bijzonderheden Rabida33 17 mei 2e kindje (dochter van 20 maanden) hartje zien kloppen bij 6.3
22 okt echo Mijnnickname29 27 mei 2e kindje (dochter van 10 maanden hartje zien kloppen bij 6.0
int vk op 9 okt Nijntje27 28 mei 2e kindje (zoon van 1,5) 7 okt int vk + echo Gurlie-124 Eind mei 1e kindje 28 okt echo gynlivelaughlovee24 Eind mei 1e kindje Nog geen afspraak Melleke158535 1 juni 2e kindje (dochter van 3) Nog geen afspraak Panda14 21 1 juni 16 okt echo gyn schaapjes30 2 juni 2e kindje (dochter van 13 maanden) Nog geen afspraak liefde536 2 juni 4e kindje + 1 bonuskindje Nog geen afspraak kleurig38 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak superstar 927 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak Bliss9124 ong 3 juni 1e kindje 30 okt int vk + echo XkusX28 8 juni 1e kindje Nog geen afspraak nadiaxx 30 8 juni 1e kindje 27 oktoberMiss Sjans21 1e kindje Nog geen afspraak Schaapje199124 12 juni 1e kindje 20 oktober echo
Hallo,
Afgelopen vrijdag heb ik ontdekt zwanger te zijn! We hebben al een dochter van negen maanden. Die kwam er niet zonder slag of stoot dus op tijd begonnen voor de tweede. Als alles goed gaat, ben ik ongeveer 27 mei uitgerekend. Ik wil het nieuws dit keer heel graag zo lang mogelijk voor me houden (liefst tot ik weet wat het geslacht is). Het kost me veel moeite om niets te zeggen, ben nogal een flapuit. Hoop op dit forum anderen tegen te komen die (net) zwanger zijn zodat we er in ieder geval met elkaar over kunnen praten. Ik hoor graag jullie verhaal!
Groetjes
22 okt echo Mijnnickname29 27 mei 2e kindje (dochter van 10 maanden hartje zien kloppen bij 6.0
int vk op 9 okt Nijntje27 28 mei 2e kindje (zoon van 1,5) 7 okt int vk + echo Gurlie-124 Eind mei 1e kindje 28 okt echo gynlivelaughlovee24 Eind mei 1e kindje Nog geen afspraak Melleke158535 1 juni 2e kindje (dochter van 3) Nog geen afspraak Panda14 21 1 juni 16 okt echo gyn schaapjes30 2 juni 2e kindje (dochter van 13 maanden) Nog geen afspraak liefde536 2 juni 4e kindje + 1 bonuskindje Nog geen afspraak kleurig38 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak superstar 927 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak Bliss9124 ong 3 juni 1e kindje 30 okt int vk + echo XkusX28 8 juni 1e kindje Nog geen afspraak nadiaxx 30 8 juni 1e kindje 27 oktoberMiss Sjans21 1e kindje Nog geen afspraak Schaapje199124 12 juni 1e kindje 20 oktober echo
Hallo,
Afgelopen vrijdag heb ik ontdekt zwanger te zijn! We hebben al een dochter van negen maanden. Die kwam er niet zonder slag of stoot dus op tijd begonnen voor de tweede. Als alles goed gaat, ben ik ongeveer 27 mei uitgerekend. Ik wil het nieuws dit keer heel graag zo lang mogelijk voor me houden (liefst tot ik weet wat het geslacht is). Het kost me veel moeite om niets te zeggen, ben nogal een flapuit. Hoop op dit forum anderen tegen te komen die (net) zwanger zijn zodat we er in ieder geval met elkaar over kunnen praten. Ik hoor graag jullie verhaal!
Groetjes
woensdag 14 oktober 2015 om 16:00
Ik ook! Maar toen kwam de warmte wel later. Had het toen aan het begin ook zo koud.
Super fijn van de goede echo. Ik ben wel jaloers hoor. Jij had er ook een bij een particulier bureau laten doen toch? Deden ze dat ook inwendig?
Ik heb net weer overgegeven, bah. Voel me echt hondsberoerd en moet straks ook mn man nog ophalen van het station, en mn dochter uit bed.
Super fijn van de goede echo. Ik ben wel jaloers hoor. Jij had er ook een bij een particulier bureau laten doen toch? Deden ze dat ook inwendig?
Ik heb net weer overgegeven, bah. Voel me echt hondsberoerd en moet straks ook mn man nog ophalen van het station, en mn dochter uit bed.
woensdag 14 oktober 2015 om 17:30
Vermoeiend is dat ineens he, al die verplichtingen! Lijkt me heel vervelend ook als je zo misselijk bent.
Mijn eerste echo had ik inderdaad zelf 'gekocht'. Bij dat bureau doen ze al echo's vanaf 6 weken, je krijgt dan inderdaad wel een inwendige echo. Vroeger had ik nooit verwacht dat ik daar vrijwillig mee akkoord zou gaan haha.
Mijn eerste echo had ik inderdaad zelf 'gekocht'. Bij dat bureau doen ze al echo's vanaf 6 weken, je krijgt dan inderdaad wel een inwendige echo. Vroeger had ik nooit verwacht dat ik daar vrijwillig mee akkoord zou gaan haha.
woensdag 14 oktober 2015 om 20:09
Qua voeding moet je inderdaad doen waar je jezelf goed bij voelt.. En als je meerdere miskramen hebt gehad dan snap ik goed dat je alle risico's wilt uitsluiten, logisch. Ik vraag me inderdaad af of de Fransen zelf de rauwmelkse kaasjes ook laten staan. Ik denk zelfs dat al die uitspraken meer zeggen over de slechte kwaliteit van onze voeding dan het feit dat het echt kwaad kan. Want als de voeding van goede kwaliteit zou zijn, dan hoef je je over dat soort dingen niet druk te maken. Als rauwe vis bv echt heel vers zou zijn (en geen kweekvis zou zijn), dan hoef je niet bang te zijn voor enge bacteriën. Hetzelfde geldt voor rauw gezond biologisch/wild vlees. Ik zou het risico ook niet durven nemen met rauw vlees van een koe die 365 dagen per jaar in een stal staat en nauwelijks zonlicht ziet.
Wat leuk mijnnickname dat je het hartje hebt zien kloppen! Ik kan alles gelukkig steeds meer los laten waardoor de zwangerschap wat meer ontspannen is. Ik ben er niet meer elke minuut van de dag mee bezig, dus ik kom weer aan werken toe
Schaapjes er heerst op het moment een buikvirusje. Ik ken er al een stuk of 5 die op dit moment met dat virusje op bed liggen. Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt!!
Wat leuk mijnnickname dat je het hartje hebt zien kloppen! Ik kan alles gelukkig steeds meer los laten waardoor de zwangerschap wat meer ontspannen is. Ik ben er niet meer elke minuut van de dag mee bezig, dus ik kom weer aan werken toe
Schaapjes er heerst op het moment een buikvirusje. Ik ken er al een stuk of 5 die op dit moment met dat virusje op bed liggen. Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt!!
donderdag 15 oktober 2015 om 06:17
Haha grappig dat kou er waarschijnlijk ook bij hoort! Ik zit ook als ik de kans krijg met een een dekentje op de bank! Gisteren uit eten, nooit gemerkt in het verleden dat het daar koud was hehe, rest zat ook te zweten
Gefeliciteerd met de mooie echo MijnNickname!!
Gisteren was MvM hier, was super! Mijn teststreep was zo'n knaller dat hij al veel eerder zichtbaar werd dan de controlesstreep, echt 2sec nadat ze een druppel urine op de test deed!!!
Whoehoe, voor mijn gevoel ben ik nu dan echt zwanger xD
Gefeliciteerd met de mooie echo MijnNickname!!
Gisteren was MvM hier, was super! Mijn teststreep was zo'n knaller dat hij al veel eerder zichtbaar werd dan de controlesstreep, echt 2sec nadat ze een druppel urine op de test deed!!!
Whoehoe, voor mijn gevoel ben ik nu dan echt zwanger xD
donderdag 15 oktober 2015 om 13:16
Ooooh wat zijn we zielig allemaal! Ik ben ontploft vanochtend. Ik werd zo maar uit het niets heel boos op iets wat mijn collega zei en ben echt onaardig tegen hem uitgevallen. Daarna moest ik huilen.. . Ik huil nooit!! Hebben jullie dat ook? En ik heb het zooooo koud! Heb de verwarming al op 21 graden gezet!
Schaapjes hoe is het met je buikpijn?
Schaapjes hoe is het met je buikpijn?
donderdag 15 oktober 2015 om 16:37
Hm het hangt in de lucht ofzo! Hier ook dehele dag moe, hangerig en misselijk.. En vannacht de halve nacht wakker met krampen in m'n buik...
Ook hier ijskoud.. Verwarming hoog en dikke trui van vriendlief aan xD
Kleurig, ik moest gisteravond ook ineens huilen, ik kwam thuis van de verjaardag van m'n mam, plofte op bed neer en ineens tranen met tuiten.. Vriendlief helemaal bezorgd of ik pijn had, maar dat was het niet :p
Ook hier ijskoud.. Verwarming hoog en dikke trui van vriendlief aan xD
Kleurig, ik moest gisteravond ook ineens huilen, ik kwam thuis van de verjaardag van m'n mam, plofte op bed neer en ineens tranen met tuiten.. Vriendlief helemaal bezorgd of ik pijn had, maar dat was het niet :p
donderdag 15 oktober 2015 om 16:44
donderdag 15 oktober 2015 om 17:08
Oh bah in dit weer collecteren. Voor de brandwonden stichting? Die waren hier aan de deur van de week.
Ik moet ook de hele tijd huilen. Probeer me in te houden want ben normaal echt een ijskonijn.
Ik heb nog steeds wel buikpijn ook, maar houd het nog steeds even op darmen. Het zit op verschillende plekken namelijk en ik heb ook diarree en veel lucht in mn buik. Veel zieken ook hier in de omgeving dus lijkt echt op een virusje. Hopelijk wel, want dit de rest van de zwangerschap overleef ik niet.
Morgen eigenlijk vrij met dochter maar we gaan kijken of ze een extra dag naar het kdv kan. Ik wil gewoon alleen maar in bed liggen en moet echt wat uitrusten merk ik. Mijn man voelt zich inmiddels een alleenstaande ouder omdat hij alles alleen moet doen haha.
Ik moet ook de hele tijd huilen. Probeer me in te houden want ben normaal echt een ijskonijn.
Ik heb nog steeds wel buikpijn ook, maar houd het nog steeds even op darmen. Het zit op verschillende plekken namelijk en ik heb ook diarree en veel lucht in mn buik. Veel zieken ook hier in de omgeving dus lijkt echt op een virusje. Hopelijk wel, want dit de rest van de zwangerschap overleef ik niet.
Morgen eigenlijk vrij met dochter maar we gaan kijken of ze een extra dag naar het kdv kan. Ik wil gewoon alleen maar in bed liggen en moet echt wat uitrusten merk ik. Mijn man voelt zich inmiddels een alleenstaande ouder omdat hij alles alleen moet doen haha.
donderdag 15 oktober 2015 om 20:24
Hier klaagde vriend vanavond ook al dat er zo veel op hem neer komt.
Na mijn vorige zwangerschap heb ik besloten dat delen (mijn laatste) zwangerschap niet mag draaien om werken en in bed liggen. Ik kijk het nu nog even aan. Hoop dat het over 1,5 week als ik het op mijn werk vertel weer wat beter gaat qua energie.
Sterkte Schaapjes em de rest met klachten.
Na mijn vorige zwangerschap heb ik besloten dat delen (mijn laatste) zwangerschap niet mag draaien om werken en in bed liggen. Ik kijk het nu nog even aan. Hoop dat het over 1,5 week als ik het op mijn werk vertel weer wat beter gaat qua energie.
Sterkte Schaapjes em de rest met klachten.
vrijdag 16 oktober 2015 om 12:15
Hahahahahaha!! Schaapjes! Ik heb gisteravond een zak chips gegeten. Bolognese van AH eigen merk. Die vind ik zoo verslavend lekker. Ik vond mezelf zo sjielig dat ik dat verdient had. Ik moest echt om alles huilen. Maarr... als ik chips wilde moest ik van mezelf wel lopend naar de supermarkt... En dat is 15 minuten lopen, dus die beweging heb ik ook weer gehad.
vrijdag 16 oktober 2015 om 12:38
Hahaha heel goed dat je lopend naar de supermarkt bent gegaan
En ik vind ook dat je 'm verdiend had.
De dichtstbijzijnde bij mij ligt ook op 15 minuten denk ik, maar ik ga toch maar op de fiets, ben nog steeds wel wat gammel maar wel weer beter dan de afgelopen dagen. Ik heb trek in héél veel uiteenlopende dingen (chips, sushi, vlees, kaas, van alles) maar als ik dan daadwerkelijk iets moet gaan eten staat het me vaak nog wel tegen. Maar chips zou er nu wel in gaan, dus zo maar even naar de supermarkt, als ik me uit mijn bed gesleept heb.
Mijn dochter vindt mij niet zo leuk op het moment
wil alleen maar bij papa zitten en gaat bij mij alleen maar huilen. Volgens m'n man komt het omdat ze merkt dat ik me niet lekker voel en daardoor kortaf reageer. Zou kunnen. Nu gaan wij samen een weekendje weg en gaat het kleintje naar opa en oma, kan mama even lekker aan zichzelf denken en daarna gaat het hopelijk weer beter. Maar op dit soort momenten, met al dat gehuil, denk ik wel oh jee en dan zit ik straks ook nog met twee. Nou ja, gaat vast ook allemaal goedkomen.
De dichtstbijzijnde bij mij ligt ook op 15 minuten denk ik, maar ik ga toch maar op de fiets, ben nog steeds wel wat gammel maar wel weer beter dan de afgelopen dagen. Ik heb trek in héél veel uiteenlopende dingen (chips, sushi, vlees, kaas, van alles) maar als ik dan daadwerkelijk iets moet gaan eten staat het me vaak nog wel tegen. Maar chips zou er nu wel in gaan, dus zo maar even naar de supermarkt, als ik me uit mijn bed gesleept heb.
Mijn dochter vindt mij niet zo leuk op het moment
vrijdag 16 oktober 2015 om 19:09
Zo, ik leef nog!
Je verhaal is erg herkenbaar schaapjes, zowel het eten als zometeen 2 kinderen
ik vind het eerste jaar met een baby echt heel erg pittig,mdat kan me af en toe wel aanvliegen. Gelukkig is dreumes hier wel lief op het moment, dat scheelt een hoop. Papa is hier trouwens ook grote favoriet, als dat wat helpt.
Ik houd mijn eten nog steeds binnen, daar ben is super blij mee maar ik eet omdat het moet. Te lang niks eten is nog misselijker. Het enige wat nog smaakt zijn dingen als tomaatjes, kiwi, mandarijn etc.
Gisteren 8 uur werken viel me trouwens zwaar, om half acht viel ik haast in slaap.
Maar het goede nieuws: afgelopen woensdag weer een goede echo gehad! Schatting was ook weer wat verder dan vorige keer, klopt de info in de tabel voor mij weer
volgende echo is met bijna 11 weken.
Je verhaal is erg herkenbaar schaapjes, zowel het eten als zometeen 2 kinderen
Ik houd mijn eten nog steeds binnen, daar ben is super blij mee maar ik eet omdat het moet. Te lang niks eten is nog misselijker. Het enige wat nog smaakt zijn dingen als tomaatjes, kiwi, mandarijn etc.
Gisteren 8 uur werken viel me trouwens zwaar, om half acht viel ik haast in slaap.
Maar het goede nieuws: afgelopen woensdag weer een goede echo gehad! Schatting was ook weer wat verder dan vorige keer, klopt de info in de tabel voor mij weer