Uitgerekend februari 2013

01-06-2012 14:48 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic van de in februari 2013 uitgerekenden!

We zijn hier vertrokken :-)
Bedankt allemaal voor de felicitaties, doet me plezier!

@Rainbow en Diede, wat een mazzel dat jullie nauwelijks last hebben van kwaaltjes, hopen dat het zo blijft!

Ik zit nu in de 10e week en merk wel dat de misselijkheid afneemt, maar voel me nog niet echt lekker.

@Groupie, jee handig van een echoscopiste als vriendin!

@Dotts, weet niet zeker of jij het was, maar was jij degene die bij de vorige keer bekkeninstabiliteit had? En nu begin je dus weer last van je bekken te krijgen? Ben je vorige keer behandeld? Ik heb er namelijk ook al af en toe last van, bij mij zit het aan de achterkant bij de SI-gewrichten. In m'n vorige zwangerschap heb ik rond week 22-24 enkele weken heel veel ongemak en pijn gehad, maar toen is het daarna wonder boven wonder uit zichzelf verdwenen. Nou ja, niet helemaal uit zichzelf, ik ben echt beter op mijn houding gaan letten. Maar ik ben nu lichamelijk helemaal niet echt fit, dus ben wel bang dat het deze zwangerschap (deels) terugkomt.

@Amber, het op je werk vertellen is bij mij niet van toepassing aangezien ik als zzp'er thuis werk. Heb wel goede, bijna vriendschappelijke banden met een aantal klanten dus aan hen ga ik het te zijner tijd wel vertellen.

Pff, ik wou vandaag even de stad in om te gaan shoppen, maar het regent om de haverklap!
goh wat heerlijk om hier na een dag alle maal hartjes te zien kloppen... iedereen gefeliciteerd.... voor de eerste komt de 12 weken binnen had bereik..... (voor mij maandag)...

volgende week vrijdag een gyno afspraak ben benieuwd of we het treintje kunnen horen...
Ook hier een radiostilte, maar alles nog prima in orde, voor zover ik weet. Afgelopen weekend het nieuws aan de opa's en oma's (van ons, dus eigenlijk de overgrootopa's en oma's) verteld en bijna al mijn vriendinnen weten het nu ook. Alleen maar leuke reacties hier!

Vanmorgen heb ik een schaal muffins meegenomen naar mijn werk, met roze en blauwe versieringen erop. Meteen zeven gillende collega's om me heen, haha. Vooraf vond ik het een beetje overdreven om te trakteren, maar ik had gewoon zin om muffins te maken, zag toevallig een pak mix bij de Hema met kleurtjes fondant erbij, en achteraf was het wel erg leuk om het zo te vertellen.

Ik weet dat ik zwanger ben, omdat:

- het me niet meer lukt om om half negen op mijn werk te zijn

- ik veel trek heb ik zuivel, en juist niet in vlees

- ik thee en water eigenlijk niet meer lekker vindt, terwijl ik eerst een hele pot leegdronk

- ik een zak koffiepads vind stinken

- veel eten opeens een rare bijsmaak heeft

- ik afgelopen weekend met een zakje kots op de stoep bij mijn schoonouders stond, en later nog een keer bij een juwelier...

- ik spontaan braakneigingen krijg als mijn vriend in de auto begint over een hamburger halen bij de mac

- ik mijn tong niet meer kan poetsen, want dan ga ik kokhalsen

- er nu mama-basic shirtjes van de Hema in de kast liggen (afgeprijsd)
Hoi meiden, ik ben gisteren in een outlet winkeltje geweest, heb gekocht;

- twee jurkjes

- twee broeken

- topje

En allemaal voor maar 75 euro. Ik was heel heel blij!!

Ik kan er weer lekker tegenaan!
Gefeliciteerd met de goede echo's weer! Nog 1! Echt super!

@rainbow ik heb ook geen kwaaltjes en vergeet het ook af en toe! Nooit misselijk enzo!

Waarom ik soms wel merk dat ik zwanger ben:

- Soms een beetje geirriteerd op me vriend

- Pijn in me borsten

- Soms om 16:00 echt doodmoe

- Plassen in die rot kan van mvm, plas er tegewoordig telkens naast aargh!

- Hele opgezette buik! Maarja ook al bijna 12weken dus kan al best wel

Heb trouwens voor 25augustus een afspraak gemaakt voor geslachtbepaling! Ben dan bijna 17weken en het kon vanaf 16

weken voor maar 40euro! Spanneeend!!
-
He vivaatje! Goed om te horen - gefeliciteerd!! Gaaf he was deze echo? Ik had hem ook vandaag. Zo blij om te zien dat alles goed gaat. Ik ben nu 11wk6dg, dus uitgerekende dag blijft 1 februari. Ik vond deze echo zo veel leuker dan de vorige, je zag echt een mensje nu die heerlijk aan het bewegen was.

Helemaal happy dus!

Vandaag op het werk aan iedereen verteld Wat een leuke reacties!!

Enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben is trouwens:

- ik ben moe

- bh zit te strak

- plof buik 's avonds

Meiden allemaal weer fijne avond!xx
Ja!! Als de laatste uitslagen morgen goed zijn, mag mijn man morgen weer naar huis toe!! :-)

Ik ga van t weekend ff bijlezen; ben echt kapot als ik s'avonds thuis kom. Was al moe van de zwangerschap, en dan nu hectische periode op t werk en telkens naar t ziekenhuis. Doe t graag, maar breekt me wel op
Hoi meiden!!

Hier ff een kort berichtje! Vandaag heb ik de echo gehad door een vriendin van mij, en alles was goed. Ze had er echt ven de tijd voor genomen, we hebben zeker 20 minuten gekeken! Ik ben nu idd 8w4d zwanger, en heb de eerste prille beweginkjes op film Koos zat af en toe een beetje te woelen zeg maar, heel leuk!

Xxxmariaxxx Wat fijn dat je man weer naar huis mag!

Vivaatje en Caïro,gefeliciteerd meerde echo, en veel plezier met vertellen aan iedereen!

Nou meiden ik ga slapen, mijn energie is op!

Fijne avond! X Groupie
Xxxmariaxxx wat klinkt dat heftig zeg..... dat allemaal van een "long onsteking"? (of heb ik iets gemist?)
Vanavond de echo gehad, en het zag er echt mooi uit! Een minimensje, met alles erop en eraan! Hij was heel rustig, lag lekker te slapen, zoals het hoort om 19:30 uur ;). Een paar keer rekte ie zich uit, zo bijzonder! En dat in m'n buik, terwijl ik niks voel!

Mooie foto's meegekregen. Echoscopiste kende alleen de NUB theorie niet... Maar ben nu 11 wkn en 5 dagen, dus zo betrouwbaar was het dan toch niet geweest. Uitgerekende datum is 2 feb.

Gefeliciteerd Vivaatje, Cairo en Groupie!
Wat wordt ik toch blij van al die goed echo's hier!!

Koehandel voor in de tabel; 3e echo 25 juli en 1 augustus nekplooimeting
-
Jippie!! Een kloppend hartje!! Wow, alles zag er goed uit. Minimensje was lekker aan het bewegen en ik ben nu 10 weken en 3 dagen! Uitgerekende datum is 12 februari dus 1 dag naar voren geschoven!

Wat ben ik blij en opgelucht!!
Joehoe Hilly! Wat gaaf! Zijn we compleet! Wat een opluchting toch weer hè? Nu allemaal op naar de 20-wk echo!

Hier ook alles goed, maar wel erg vermoeid. Dat is eigenlijk mijn voornaamste kwaal op het moment. Verder ook nog wel steeds gespannen borsten en ook iets gegroeid, maar daar ben ik wel heel erg blij mee, er mag nog veel meer bij ;) En veel last van darmen, gek word ik daar van. Ook niet echt bevorderlijk voor sexleven.

Ben trouwens vandaag vrij zomers gekleed, maar het weer is hier nou niet echt om over naar huis te schrijven. Ik dacht dat het 20 graden zou worden! Ga vanavond met collega's uit eten en naar de premiere van Batman, dus ga denk ik tussendoor snel even naar huis om mij om te kleden.

Iedereen een goed weekend! Wij gaan klussen, zodat we snel foto's kunnen maken van ons huis en het te koop kunnen zetten. Is ondertussen wel een beetje haast bij.....
Yes! Gefeliciteerd Hilly! Nu zijn we compleet!

Niks 'op naar de 20-weken-echo' voor mij trouwens, ik wacht nog met spanning op de 2e echo op 1 augustus! Daarna ga ik het pas vertellen aan ouders/broers/zussen/vrienden, want op mijn vriend en schoonmoeder na weet nog niemand het...
Jeeeej!! Tabel vol hartjes!! @Hilly en Orchid: Gefeliciteerd!

@Ligura: doe je wel je kogelvrije vest aan, als je naar de premiere van Batman gaat? (hoorde net op het nieuws dat een of andere idioot in Amerika in de bios tijdens de premiere in het rond heeft geschoten )

Ik ben zooo moe....En ik moet straks nog werken...pfff

Zoon slaapt, dus ik ga nu nog maar ff bankhangen denk ik...
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Vlammende Troela, ik had een vroege, ben lekker eerder naar huis gegaan. Tot hoelaat duren jouw late diensten? Werkte je nou bij i? Ben ondertussen wel nieuwsgierig waar je woont, want dat moet in de buurt zijn!

Ik mag straks om 15.30u weer, leuk! Ben benieuwd!
heeft iedereen plannen voor dit weekend.. ik ga een 5 k lopen met mijn mini's morgen ..dus het word echt lopen en niet rennen.... ben vandaag om 12 uur vrij en dan hebben we een company picnick..... en dan zondag gaan de familie van ijn man zijn moeder bezoeken.... en dan weet iedereen het (behalve mijn baas)
leuk allemaal hartjes!! Iedereen gefeliciteerd!! Wat een opluchting he, zo'n echo?!

Ik heb VAKANTIE! Heerlijk naar Italie, met de hele schoonfamilie eerst een weekje en dan blijven wij nog een weekje langer. Lekker rondtoeren.

Iedergeval fijn weekend en voor degene die ook op vakantie gaan; fijne vakantie!

Tot over een week of 2,5

xx
.
Alles was weer goed op de echo. De vorige keer werd ik 1 week en 1 dag terug gezet, deze keer mag ik die er weer bijtellen, hahaha. Nieuwe uitgerekende datum: 7 feb. Dat was dus precies de datum die ik zelf in eerste instantie uit had gerekend.
Hoera Hilly, gefeliciteerd met je kloppende hartje!

Wat fijn dat de lijst nu compleet is. Het regent hier onderhand 2e echo's zie ik wel, kan het bijna niet meer bijhouden. Maar allemaal goede berichten, daar word ik blij van!

Cairo, fijne vakantie!!
Even een 'up', want we waren van de eerste pagina afgevallen .
En om dan gelijk wat te melden te hebben: volgende afspraak vk 1 augustus. Wat duurt het nu weer lang voor een echo trouwens... pas weer bij 20 weken. We gaan wel een pretecho doen denk, maar pas rond de 30 weken denk ik....

**Gaat weer aan het werk**

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven